Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 68.09%
  • Uafgjort

    6 12.77%
  • FCN vinder

    9 19.15%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 44 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Man kan groft sagt dele fordelingen af efterårets kampe op i 2: Den første, som er fra sæsonstarten ude mod OB til og med 15. september, ude mod Hobro, er der 9 kampe, hvoraf 6 er på udebane vest for Storebælt. Den næste del, fra 16. september til jul, har vi 11 kampe, hvoraf kun 2 er på udebane i Jylland. Resten er enten hjemme i Parken, eller i BØF eller Farum. Det giver færre rejsedage, mere restitution, og mere tid til fokus på den enkelte kamp. Det må immervæk give en lille fordel ift. FCM, som skal ud på tre ture til Sjælland i samme tidsrum, samt en tur til Odense, og udebaneture til Esbjerg og Aalborg. Forhåbentlig kan det udligne det, at vi (forhåbentlig) skal spille EL-gruppespil i efteråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Nå, men så kommer der da lige et positivt indlæg af slagsen.

    Jeg så desværre ikke kampen i mod Riga, så det var min første fornøjelse af Santos - og hold da op! En spiller man med det samme kan se kan dog ekstra ordinært, den måde han tørrer to FCN’ere på nede ved hjørneflaget var jo vanvittigt flot teknisk. Det jeg dog blev mest imponeret over var hans fart - han er virkelig hurtig. Jeg kunne sagtens se ham og Wind i CL næste år.

    Jeg ved dog ikke om Nelson er i truppen til næste år - han kunne godt blive solgt for et virkelig højt beløb hvis han holder det her niveau i et EL gruppespil også. Nøj hvor er han dygtig af en 20 årig at være.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvor om alting er, så var det en vigtig sejr i en travl periode. Det er så vildt, at vi har hevet 21 point ud af 21 mulige, men vi kommer heller ikke uden om, at holdet fra Herning har hentet 19 ud af 21, hvilket også er skræmmende imponerede. Med deres manglende Europa deltagelse og nye træner, der kommer med ny energi, idéer mm., bliver de rigtig skarpe på den danske scene denne sæson, og det må være en ekstra presbold for Ståle, at der ikke er plads til svipsere.
    God pointe.

    Nu havde FCM en helt forfærdiglig kamp mod Horsens, hvorefter de i kampen mod SJ spiller sprudlende. Når jeg sammenligner de 2 hold så virker FCMs trup bare lige p.t. mere harmoniske. De er så hellere ikke blevet ramt af skader og har hellere ikke et Europa gruppespil at bekymrer sig om.

    Det kan ikke understreges nok, hvor vigtig de næste 2-3 måneder bliver. Vi må helst ikke være mere end 3-5 point efter FCM inden vinterpausen. Hvis vi formår dette så ser det tilgængelig også fornuft ud når vi har Wind og N'doye tilbage.

    Vi kan jo starte med at smadrer FCM på hjemmebane i September så bliver jeg lidt mere rolig :)

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    God pointe.

    Nu havde FCM en helt forfærdiglig kamp mod Horsens, hvorefter de i kampen mod SJ spiller sprudlende. Når jeg sammenligner de 2 hold så virker FCMs trup bare lige p.t. mere harmoniske. De er så hellere ikke blevet ramt af skader og har hellere ikke et Europa gruppespil at bekymrer sig om.

    Det kan ikke understreges nok, hvor vigtig de næste 2-3 måneder bliver. Vi må helst ikke være mere end 3-5 point efter FCM inden vinterpausen. Hvis vi formår dette så ser det tilgængelig også fornuft ud når vi har Wind og N'doye tilbage.

    Vi kan jo starte med at smadrer FCM på hjemmebane i September så bliver jeg lidt mere rolig :)
    Et kort sekund overvejer man om man skal holde med Brøndby i den kommende runde... (jeg finder selv ud)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Altså, vinder vi mod AaB, så er alle resultater fra FCM-BØF en win-win for os. En BØF-sejr giver os 5 point ned til FCM, en uafgjort giver os 3 point ned til FCM og 10 point ned til BØF, mens en FCM-sejr hægter BØF for alvor af med 11 points afstand efter blot 8 runder. Men det bedste scenarie er immervæk et meteornedslag over dem i deres indbyrdes opgør..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu havde FCM en helt forfærdiglig kamp mod Horsens, hvorefter de i kampen mod SJ spiller sprudlende. Når jeg sammenligner de 2 hold så virker FCMs trup bare lige p.t. mere harmoniske. De er så hellere ikke blevet ramt af skader og har hellere ikke et Europa gruppespil at bekymrer sig om.
    Nu har jeg ikke set deres kampe, eller ved hvor meget udskiftning de har haft.

    Men vores nuværende start 11er har 3 folk fra sidste års start 11er, så meget naturligt det ikke er optimalt, og det er meget lidt mange af dem har nået at træne sammen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set deres kampe, eller ved hvor meget udskiftning de har haft.

    Men vores nuværende start 11er har 3 folk fra sidste års start 11er, så meget naturligt det ikke er optimalt, og det er meget lidt mange af dem har nået at træne sammen.
    Præcis det var også lidt min pointe. FCM har dog også haft udskiftninger bare ikke i så stor en grad som os. Læg dertil vores skader til vigtige spillere hos os. Så naturligt vil FCK maskinen ikke køre så glat de næste 2-3 måneder.

    Spørgsmålet er så om det kommer til at ramme os hårdt pointmæssigt inden vinterpausen. Indtil videre er det jo gået godt, men FCM er kun 2 point efter og der skal kun en dårlige serie af dårlige kampe til at sætte os tilbage. Jeg føler vi er meget skrøbelige, hvis vi først kommer bagud og skal til at forcere. Især nu, hvor vi er så hårdt ramt.

    Jeg håber jeg kommer til at æde mine ord. Næste Kamp I parken mod FCM bliver ultra vigtig når det kommer til det videre momentum.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    7 kampe - 8 point.... foran hele Danmarks stolthed.

    3 point - videre! Det er ved at være en kliché i denne sæson, but I'll take it.

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Altså, vinder vi mod AaB, så er alle resultater fra FCM-BØF en win-win for os. En BØF-sejr giver os 5 point ned til FCM, en uafgjort giver os 3 point ned til FCM og 10 point ned til BØF, mens en FCM-sejr hægter BØF for alvor af med 11 points afstand efter blot 8 runder. Men det bedste scenarie er immervæk et meteornedslag over dem i deres indbyrdes opgør..
    Når først Brøndby får et straffe i Herning i sidste minut, bagud med én pind, ved man indeni hvor man står.

    Ønsker man at fyren i gult scorer? Eller at han hamrer den ti meter udenom, og rammer capoen lige i masken?

    Hjertet ved, hvad det vil. Jeg ved hvad mit håb er til den tid ;-)

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Jeg håber ALTID, at BøF taber, men jeg bliver ikke spor ulykkelig af en uafgjort (gerne suppleret med en masse kort til begge hold) ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    47

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Når først Brøndby får et straffe i Herning i sidste minut, bagud med én pind, ved man indeni hvor man står.

    Ønsker man at fyren i gult scorer? Eller at han hamrer den ti meter udenom, og rammer capoen lige i masken?

    Hjertet ved, hvad det vil. Jeg ved hvad mit håb er til den tid ;-)
    Jeg håber aldrig Brøndby vinder, men jeg håber FCM taber den her.

    Den Gule Monstergæld fra vest er allerede så solidt bagefter, at jeg nægter at tro på de indhenter os resten af sæsonen. Så vil jeg hellere have skabt et større hul ned til det næsten lige så ulidelige Herningghold.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af NCA Se meddelelser
    Jeg håber aldrig Brøndby vinder, men jeg håber FCM taber den her.
    Jeg er ked af at ødelægge den gode stemning, men du kan ikke få den begge veje (som man siger over there...). Hvis du håber, FCM taber den kamp, må du i sagens natur også håbe, at Brøndby vinder. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ked af at ødelægge den gode stemning, men du kan ikke få den begge veje (som man siger over there...). Hvis du håber, FCM taber den kamp, må du i sagens natur også håbe, at Brøndby vinder. :-)
    .... hvilket NCA vel også skriver? Kan ikke se, hvordan kunne misforstås :)

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    47

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er ked af at ødelægge den gode stemning, men du kan ikke få den begge veje (som man siger over there...). Hvis du håber, FCM taber den kamp, må du i sagens natur også håbe, at Brøndby vinder. :-)
    I know. Men det er den retorik, min mentale coping strategi kræver af det opgør.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •