Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 68.09%
  • Uafgjort

    6 12.77%
  • FCN vinder

    9 19.15%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Fik ikke set 2 halvleg.
    Hvordan stod Johnnsson ?
    Fint - bortset fra ved deres mål! Det var en "fail"

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Fik ikke set 2 halvleg.
    Hvordan stod Johnnsson ?
    Et lille Drop ved målet vil jeg mene. men ellers stod han fint og tog det der sku tages.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Det er selvfølgelig surt at vi røg ud til Røde Stjerne, men det kunne lige så godt være gået den anden vej. Og i dag kom sejren hjem trods halvskidt spil. Men, men, men - mon ikke de fleste i juli på forhånd gerne ville have solgt sæsonstarten for 7 sejre i rap i suppen, og et godt udgangspunkt til EL gruppespil - og et k-hår fra CL play off, når man tager skader og salg i betragtning?

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Selvom slutcifrene endte med at blive 3-1, så virkede dette resultat ikke særlig sandsynligt før udskiftningerne. Vi havde meget boldbesiddelse, men havde svært ved at komme frem til chancer. Selv i vores gode start (ca. 25 minutters varighed) blev der ikke skabt de store chancer og målet var da også et selvmål. FCN spillede ellers ganske snævert, så med lidt tempo var der masser af plads på kanterne.

    FCN holdte tre mand forrest til at etablere presset, men jeg synes ikke deres midtbane fulgte særlig godt op, ligesom presset virkede noget ukoordineret mellem de tre forreste indbyrdes. Det gav sjældent anledning til panik eller boldtab, men sænkede tempoet betydeligt grundet manglende opspilsstationer. FCN endte med at stå godt defensivt, fordi vi manglede tempo i opspillet, men ellers virkede deres organisering ikke særlig overbevisende. Vi kørte bolden rundt, men turde ikke tage nogle risici og mange spillere var for stationære og ventede bare på, at der opstod et hul – det var tempoet bare ikke til (her plejer vi at have gavn af N’Doye i angrebet). FCN satsede meget på omstillinger, men de manglede ofte det sidste mht. generobringer. De var dog ikke dårlige og havde da også generobringer og farlige omstillinger, men særligt Papagiannopoulos forhindrede disse adskillige gange.

    Det var tydeligt, at FCN forsøgte at ramme løbene imellem midterforsvarerne og backerne. De fandt da også pladsen, men slap aldrig for alvor væk fra midterforsvarerne, der generelt fulgte fint med og var godt organiserede (noget der har manglet de seneste par kampe). Bjelland er i hvert fald ikke længere selvskrevet, når han er klar igen. Backerne tror jeg dog ikke Ståle er tilfreds med, da de ikke var gode nok til at stå kompakt og særligt Varela var udfordret defensivt.

    I FCNs gode perioder endte vi med at bakke for tidligt, hvilket gav for meget rum mellem vores forsvar og midtban. Det gjorde det sværere at presse og vinde andenbolde og tvang os til at stå dybt. At stå dybt er ikke nødvendigvis dårligt, når et hold som FCN får deres spil op og køre, da deres hurtige angribere helst ikke skal have for meget plads at løbe i dybden på, men det gjorde dog, at vi fik for svært ved selv at etablere nogle angreb og vi stod så dybt, at vi ikke kunne køre omstillinger. En stor faktor til at FCN blev farlige (og vi dermed blev nødt til at bakke) var vores presspil, der ikke var voldsomt imponerende før udskiftningerne. Man må også erkende, at Falk og Zeca havde rigtig meget at se til, da begge kanter i dag ikke leverede det man kan forvente, ligesom Fischers pres i angrebet ikke var godt. Resultatet blev at vi, som tidligere nævnt, bakker tidligt, men også at resten af holdet måtte kompensere og have et dybt udgangspunkt, hvor selv angriberne var et godt stykke nede på vores egen banehalvdel. Derfor var der heller ingen opspilsmuligheder, så vi havde intet modsvar efter hvert FCN-angreb og selv hvis vi generobrede, var der ikke mange muligheder.

    Det blev dog ændret med dobbeltudskiftningen, hvor begge kanter blev hevet ud. Højrekanten havde ellers startet kampen fint, men der skete ikke meget efter de første 20 minutters tid og venstrekanten bidrog kun sporadisk offensivt. Både Stage og Santos kom ind og bidrog fra første sekund, hvor særligt presspillet blev stabiliseret. Det havde også en positiv virkning på vores opspil, der både blev mere sammenhængende og dynamisk hele vejen rundt. Jeg kan ikke lige komme i tanke om udskiftninger, der har ændret en kamp så dramatisk så hurtigt. FCN havde på mange måder kampen hvor de ville, hvilket gør effekten af udskitningerne mere imponerende.

    Før udskiftningerne kunne jeg godt undre mig over, om vi overhovedet havde angribere på banen. Selvom Pieros scorede to mål, så sidder jeg ikke ligefrem med en følelse af, at han er på vej mod topformen. Før scoringerne havde han mildest talt været usynlig og når Fischer så også er anonym i dag, og generelt sænkede tempoet betydeligt når han havde bolden, så er det ikke ligefrem et positivt indtryk man har af vores angreb i dag. Når det er sagt, så fik de heller ikke meget at arbejde med. Der var ofte tale om ret dårlige indlæg (som regel manglende præcision eller timing) og afleveringer gennem midten var sjældne, ligesom vi aldrig fik etableret noget småspil foran FCNs målfelt.

    Kalle Johnsson så ikke for heldig ud ved målet og begår også et straffespark, der dog ikke bliver dømt. Ikke en for heldig præstation.

    Varela var godt med offensivt, hvor han kom til flere indlæg af varierende kvalitet. Han havde dog ikke det bedste samarbejde med kanten og defensivt var han ret dårlig i første halvleg. Han sløsede i særdeleshed ved FCNs scoring.
    Papagiannopoulos leverede en stærk præstation, hvor han særligt var god på omstillinger, ligesom Nelsson også gør det godt i dag. At de bakkede for hurtigt, synes jeg er eksemplificeret fint ved FCNs scoring.
    Oviedo leverer en rimelig jævn præstation, hvor der stort set ikke var noget samarbejde med kanten, ligesom der var mange mistimede løb.

    Pep Biel startede kampen fint, men blev hurtigt til en anonym skikkelse. Særligt det defensive arbejde haltede i dag.
    Zeca leverer igen en rigtig fin præstation, selvom han i den grad kom på overarbejde. Falk så man dog ikke helt så meget til, hvor han særligt var savnet i det offensive.
    Thomsen greb ikke ligefrem chancen og foruden at være god i kombinationsspillet i få situationer, fik han ikke bidraget. Han er fin at have siddende på bænken, men nogen stor fremtid får han næppe hos os og så ser jeg egentligt hellere, at Daramy kommer ind og får spilletid i stedet.

    Pieros var usynlig indtil scoringerne. Fik ikke presset ret effektivt, kunne ikke holde på bolden og havde sine vanlige førsteberøringer.
    Fischer var en anelse bedre med i opspillet, men endte ofte med at holde for lang tid på bolden – også selvom medspillerne kom i løb. Hvor Pieros var usynlig det meste af kampen var Fischer anonym (Fischer var ydermere ret dårlig i presspillet).

    Jeg må indrømme, at jeg havde forventet langt mere af os rent spillemæssigt. Særligt tempoet i opspillet var skuffende og skal man pege fingre, så må der primært peges på kanterne. Det var her, der var mest plads, men den blev ikke udnyttet. Efter den gode start, hvor FCN fastholdte de tre offensive spillere, der meget nødigt skulle deltage defensivt, så troede jeg at de var på vej til en overordentlig lussing – men sådan skulle det ikke være. Resultatet kan man dog ikke klage over og det er ret vildt at vi har hentet så mange point fra start, selvom vi ikke ligefrem har tromlet modstanderne eller virket overlegne spillemæssigt. Selvfølgelig skal man huske at tage højde for de mange skader og det er virkelig ikke lang tid de nye spillere har fået til at falde på plads (Santos nåede vel knap at lande, før han fik debut). Med tanke på det, er sæsonstarten endnu mere imponerende, selvom det spillemæssigt ikke altid hænger lige godt sammen.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Snip Jeg kan ikke lige komme i tanke om udskiftninger, der har ændret en kamp så dramatisk så hurtigt. Snip
    https://nipserstat.dk/nipserstat/Sim...ate=15/07/2012
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ah ja - der er nu ikke noget sted som Sidelinjen, der kan gøre en depressiv efter en sejr :-)
    Hehe Kasper. Du har egentlig ret, men man må godt være en smule kritisk efter i går (rekord eller ej), måske skal spillerne ikke kritiseres - programmet har været stramt og vi har mange nye, så det er ok at der er problemer.

    1-0 egentlig en fejlafleveringer af Biel og forkert løb af Pieros. Selvmålet redder begges røv
    2-1 En knaldhård aflevering i knæhøjde af Stage. Farten er fin, men egentlig en ringe aflevering.
    3-1 Et tvivlsomt indlæg af Varela, hvorefter der opstår panik og pludselig kan Pieros smadre den i kassen på en hård satset afslutning.

    Jeg synes rekorden er virkelig vild, jeg synes vi ser solide ud - men det er også efter sådan en kamp man kan være kritisk. Vi skal vel blive ved med at forbedre od!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    1-0 egentlig en fejlafleveringer af Biel og forkert løb af Pieros. Selvmålet redder begges røv
    2-1 En knaldhård aflevering i knæhøjde af Stage. Farten er fin, men egentlig en ringe aflevering.
    3-1 Et tvivlsomt indlæg af Varela, hvorefter der opstår panik og pludselig kan Pieros smadre den i kassen på en hård satset afslutning.
    Sku' vi nu lige slappe lidt af? 1-0 er da et godt indlæg. Bolden vil lande et skidt sted for målmanden, såfremt den lige var 2 cm højere. Og ja, Pieros er måske offside allerede, men det har jeg ikke set nogle billeder, der slår fast. Jeg synes dog det virker helt vildt at kalde indlægget for en fejlaflevering.

    3-1 er jeg også uenig. Det er desuden Santos, der smider bolden ind over, og jeg synes han gør det helt rigtige. Høje indlæg har vi fået intet ud af hele kampen, og indlæg til forreste stolpe var FCN også gode til at afværge, så han gør da det rigtige og prøver et halvt cutback.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Et lille Drop ved målet vil jeg mene. men ellers stod han fint og tog det der sku tages.
    Jeg var i tvivl om, hvorvidt bolden ved FCN 1-0 scoring blev rettet af af Sotte... Nogen der kan hjælpe?

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Jeg var ikke i Parken i går og missede også dele af tv-kampen, så måske er det derfor, jeg ikke er helt så negativ oven på indsatsen i går :-)
    Ja, vi havde en lang periode, hvor vi var i problemer og slet ikke skabte noget frem ad banen, men jeg vil egentlig hellere hæfte mig ved det positive: Ståle reagerede på det, og det virkede uhyre effektivt. At Thomsen igen spiller en sløj kamp, må bare betyde, at al tillid til ham som alternativ i startopstillingen må være væk, og han kan i bedste fald se frem til sporadiske indskiftninger. Det er ikke nødvendigvis så skidt endda, da Daramy vel så får lidt flere chancer.

    To mål af Pieros er jo fantastisk, for han kommer fortsat til at få en del spilletid, og hvis han får hevet sig op af det bundløse hul af mismod, han har gravet sig selv længere og længere ned i, kan det være, han til sidst kan levere bare tilnærmelsesvis middelmådigt :-)
    Nej, Fischer er bestemt ikke i topform endnu, men han har dog enkelte fremragende aktioner. Se lige oplægget til Varelas store chance i 73. minut. Wow! Det er også ham, der opsnapper bolden ved 1-0-målet. Det går den rigtige vej.
    Papa... jamen altså! Prøv lige at forestille jer, hvordan de seneste uger var gået, hvis han havde spillet, som de fleste af os nok havde troet vurderet ud fra hans tidligere præstationer. Stærkt.
    Og så har jeg større og større tiltro til, at Varela bliver en klassespiller her. Han har nogle udfordringer defensivt og er ikke altid perfekt afstemt med sin makker i forsvaret eller kantspilleren foran sig, men offensivt kan han nogle ting, som betyder meget i en kamp som i går. Han har modet og evnerne til at bryde presset ved på egen hånd at vinde 10-15 meter med bolden i fødderne og bringe modstanderne i ubalance. Desuden kommer han med i feltet og kan både indgå i småspillet og true med indlæg.

    Måske er jeg bare ramt af et sjældent anfald af jubeloptimisme, men på trods af de mange skader og salg synes jeg faktisk, at det ser meget godt ud. Når holdet får vænnet sig til den nye stil uden krops- og hovedstødsstærke angribere - og lige får lov til at puste lidt ud i landskampspausen - får vi forhåbentlig en underholdende og offensiv omgang bold at se.
    HIC SUNT LEONES


  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg var ikke i Parken i går og missede også dele af tv-kampen, så måske er det derfor, jeg ikke er helt så negativ oven på indsatsen i går :-)
    Ja, vi havde en lang periode, hvor vi var i problemer og slet ikke skabte noget frem ad banen, men jeg vil egentlig hellere hæfte mig ved det positive: Ståle reagerede på det, og det virkede uhyre effektivt. At Thomsen igen spiller en sløj kamp, må bare betyde, at al tillid til ham som alternativ i startopstillingen må være væk, og han kan i bedste fald se frem til sporadiske indskiftninger. Det er ikke nødvendigvis så skidt endda, da Daramy vel så får lidt flere chancer.
    Ved ikke om det var spin fra Ståle's side, men i nedtakten sagde han at Thomsen ikke var dårligere end de andre på banen. Han blev taget ud fordi midtbanen var for klejn samt han spillede godt set ud fra hans nuværende match fitness niveau. Samt at Falk & Fischer fik mere plads da Stage kom ind og stabiliserede midten og stoppede kontraangrebene.

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Og så har jeg større og større tiltro til, at Varela bliver en klassespiller her. Han har nogle udfordringer defensivt og er ikke altid perfekt afstemt med sin makker i forsvaret eller kantspilleren foran sig, men offensivt kan han nogle ting, som betyder meget i en kamp som i går. Han har modet og evnerne til at bryde presset ved på egen hånd at vinde 10-15 meter med bolden i fødderne og bringe modstanderne i ubalance. Desuden kommer han med i feltet og kan både indgå i småspillet og true med indlæg.
    Synes heller ikke han var så dårlig som folk gør ham til i går. Pep hjælper ham overhovedet ikke defensivt og Ibrahim S. er bare super hurtig ellers er Varela bare lidt sløv i optrækket. Tror når alle relationerne sidder bedre fast bliver han den bedste HB vi har haft i klubben *håber jeg*

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hehe Kasper. Du har egentlig ret, men man må godt være en smule kritisk efter i går (rekord eller ej), måske skal spillerne ikke kritiseres - programmet har været stramt og vi har mange nye, så det er ok at der er problemer.

    1-0 egentlig en fejlafleveringer af Biel og forkert løb af Pieros. Selvmålet redder begges røv
    2-1 En knaldhård aflevering i knæhøjde af Stage. Farten er fin, men egentlig en ringe aflevering.
    3-1 Et tvivlsomt indlæg af Varela, hvorefter der opstår panik og pludselig kan Pieros smadre den i kassen på en hård satset afslutning.

    Jeg synes rekorden er virkelig vild, jeg synes vi ser solide ud - men det er også efter sådan en kamp man kan være kritisk. Vi skal vel blive ved med at forbedre od!
    Det er helt på sin plads med kritik. Jeg tror alle er enige om, at dette ikke var en speciel velspillet kamp fra vores side. Der var nogle rigtig gode perioder, men også nogle ret dårlige, hvor FCN dominerer stort. Du har bestemt ret i, at der er meget at forbedre - men nu er der trods alt også åbenlyse grunde til, at spillet ikke altid hænger godt sammen, og at vi er trætte i ben og tanke.

    I min optik savner jeg stadig noget glæde og begejstring på Sidelinien og har gjort det længe. Sidelinien er imo alt for domineret af "glasset er halvt tomt (hvis ikke helt tomt)" holdninger og det er et sted, hvor mange konstant fokuserer på (de til tider ganske få) negative indtryk af en kamp, et spillerindkøb, et salg, en taktik osv.
    Du illustrerer egentlig ret godt denne i mine øjne alt for negative tilgang med din beskrivelse af målene. Jeg er enig i, at vi er en smule heldige med scoringerne, men man kunne jo også fokusere lidt på opspil til f.eks. 1-0, som er ret godt (så vidt jeg husker), ligesom Biels aflevering altså heller ikke er så tosset - som de nævner i tv, så er forsvareren jo nødt til at reagere på den. Man kunne også nævne, at Pieros mål til 3-1 er hammer godt sparket ind - i stedet er det "en satset afslutning" på "et tvivlsomt indlæg".

    Som jeg skrev, så finder jeg Sidelinien ganske deprimerende til tider. Tror man, at man komme glad hjem fra Parken og læse indlæg fra andre glade Sidelinien-brugere, så tager man oftest fejl. Vi har lige slået superligarekorden for flest sejre i træk. Det er en helt absurd vild præstation, når man ser på udskiftningen på holdet og skader - altså som i helt vanvittig flot præstation. Der burde egentlig være en 10 sider lang hyldest tråd nu, men går man ind og læser så skulle man jo tro, at vi holdt med et hold som lige havde tabt 3-0 hjemme mod AGF.

    Måske har vi bare vundet for meget og er vant til successen, men jeg forstår det sgu ærlig talt ikke.
    Sidst redigeret af k@sper : 26.08.19 kl. 07:46


  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tror man, at man komme glad hjem fra Parken og læse indlæg fra andre glade Sidelinien-brugere, så tager man oftest fejl. Vi har lige slået superligarekorden for flest sejre i træk. Det er en helt absurd vild præstation, når man ser på udskiftningen på holdet og skader - altså som i helt vanvittig flot præstation. Der burde egentlig være en 10 sider lang hyldest tråd nu, men går man ind og læser så skulle man jo tro, at vi holdt med et hold som lige havde tabt 3-0 hjemme mod AGF.
    Lige i den aktuelle situation synes jeg det er vanvittig svært at lade være med at rose både holdet og Ståle. Vi stod med to fucking matchbolde til CL playoff, crasher, mister først én og siden den anden startende angriber i topform for resten af året, samtidig med at vi effektivt har skiftet hele backkæden og stiller med ny startelver til alle kampe. Truppen virker om ikke slidt, så i hvert fald godt mærket af kampprogrammet, som man så især i starten af anden halvleg i går. Men alligevel trækker vi en sen sejr i Randers, hiver et rimeligt resultat hjem imod Riga i overtiden og får arbejdet os til en sejr i går ovenpå en effektiv dobbeltudskiftning, der vender kampen helt.

    Så, de enkelte kampe kan man diskutere. Men først og fremmest synes jeg vi sporadisk ser nogle takter af noget fodbold fra en højere hylde og truppen er super spændende. Yes, super muggent med N'Doye og Wind, men vi arbejder med det.
    Mvh,
    Bopa


  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    481

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt på sin plads med kritik. Jeg tror alle er enige om, at dette ikke var en speciel velspillet kamp fra vores side. Der var nogle rigtig gode perioder, men også nogle ret dårlige, hvor FCN dominerer stort. Du har bestemt ret i, at der er meget at forbedre - men nu er der trods alt også åbenlyse grunde til, at spillet ikke altid hænger godt sammen, og at vi er trætte i ben og tanke.

    I min optik savner jeg stadig noget glæde og begejstring på Sidelinien og har gjort det længe. Sidelinien er imo alt for domineret af "glasset er halvt tomt (hvis ikke helt tomt)" holdninger og det er et sted, hvor mange konstant fokuserer på (de til tider ganske få) negative indtryk af en kamp, et spillerindkøb, et salg, en taktik osv.
    Du illustrerer egentlig ret godt denne i mine øjne alt for negative tilgang med din beskrivelse af målene. Jeg er enig i, at vi er en smule heldige med scoringerne, men man kunne jo også fokusere lidt på opspil til f.eks. 1-0, som er ret godt (så vidt jeg husker), ligesom Biels aflevering altså heller ikke er så tosset - som de nævner i tv, så er forsvareren jo nødt til at reagere på den. Man kunne også nævne, at Pieros mål til 3-1 er hammer godt sparket ind - i stedet er det "en satset afslutning" på "et tvivlsomt indlæg".

    Som jeg skrev, så finder jeg Sidelinien ganske deprimerende til tider. Tror man, at man komme glad hjem fra Parken og læse indlæg fra andre glade Sidelinien-brugere, så tager man oftest fejl. Vi har lige slået superligarekorden for flest sejre i træk. Det er en helt absurd vild præstation, når man ser på udskiftningen på holdet og skader - altså som i helt vanvittig flot præstation. Der burde egentlig være en 10 sider lang hyldest tråd nu, men går man ind og læser så skulle man jo tro, at vi holdt med et hold som lige havde tabt 3-0 hjemme mod AGF.

    Måske har vi bare vundet for meget og er vant til successen, men jeg forstår det sgu ærlig talt ikke.
    Hvis man skal opsummere mismodet: vi vil i CL!

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Kære Alle på Nedre C / Øvre C & Kære Alle på Sektion 12.

    Den opbakning der blev leveret i går, var helt igennem imponerende og noget der er blevet lagt mærke til i klubben.

    Fra SLO-teamet vil vi gerne sende de roser videre til alle jer der fortjener dem. Intet slår den følelse man får når Sektionen og C-tribunen danner en så massiv og voldsom fællesfront som tilfældet var i går.


    Så på vegne af klubben; TAK - og må I alle få en fremragende dag.

    Forza F.C. København og alle F.C. Københavnere!
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København


  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Hvor om alting er, så var det en vigtig sejr i en travl periode. Det er så vildt, at vi har hevet 21 point ud af 21 mulige, men vi kommer heller ikke uden om, at holdet fra Herning har hentet 19 ud af 21, hvilket også er skræmmende imponerede. Med deres manglende Europa deltagelse og nye træner, der kommer med ny energi, idéer mm., bliver de rigtig skarpe på den danske scene denne sæson, og det må være en ekstra presbold for Ståle, at der ikke er plads til svipsere.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •