Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 68.09%
  • Uafgjort

    6 12.77%
  • FCN vinder

    9 19.15%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Sidste hjemmekamp inden landsholdspausen, og sidste omgang med det nuværende græstæppe. F.C. Nordsjælland kommer på besøg over deres normale sengetid.

    Truppen er ikke udtaget endnu. Skadeslisten består af:
    - Andersen
    - Bjelland
    - Boilesen
    - Mudrazija
    - N'Doye
    - Wind
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Victor Nelsson står for første gang over for sine tidligere holdkammerater, som FC København også møder for første gang siden de har skiftet til et nyt klublogo. FC Nordsjællands nye klublogo viser ligesom Riga FC’s logo et af de store kattedyr direkte forfra.
    Mit bud på startopstillingen:
    Sten Grytebust
    Guillermo Varela – Sotirios Papagiannopoulos – Victor Nelsson – Bryan Oviedo
    Pep Biel – Carlos Zeca – Jens Stage – Rasmus Falk
    Pieros Sotiriou – Viktor Fischer

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Jeg håber Daramy eller Santos starter på top og Stage/Falk eller Zeca bliver sparet og så Fischer ned på kanten ;-) Og måske Kalle på mål!

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Truppen er offentliggjort for et par timer siden:
    13. Sten Grytebust
    21. Kalle Johnsson

    02. Guillermo Varela
    03. Pierre Bengtsson
    04. Sotirios Papagiannopoulos
    17. Karlo Bartolec
    19. Bryan Oviedo
    25. Victor Nelsson

    06. Jens Stage
    07. Viktor Fischer
    08. Nicolaj Thomsen
    10. Carlos Zeca
    16. Pep Biel
    26. Carlo Holse
    33. Rasmus Falk

    09. Pieros Sotiriou
    11. Mohamed Daramy
    18. Michael Santos
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 24.08.19 kl. 15:17

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Vi spillede virkelig en dårlig kamp. Ud over Papa, så spillede holdet dårligt indtil en 10 min opblomstring efter indskiftningen ad Santos og Stage. Santos bliver vild tror jeg, hvorimod Biel kommer til at bruge laaaaaaang tid. Thomsen - det var det, han er kun i klubben fordi vinhar skiftet for meget ud. Han ryger til vinter senest tror jeg, håber OB får glæde af ham (tvivler på AaB har pengene).

    Pieros gjorde ikke meget rigtigt, men så famlede han rundt to gange og det gav to kasser....lad os se. Santos er stadig manden via kan håbe på tror jeg. Nå ja, Fischer er altså brugt og forstår ikke at han ikke bliver skiftet ud i stedet for Falk, som måske ikke engang kommer til at starte i Riga

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi spillede virkelig en dårlig kamp. Ud over Papa, så spillede holdet dårligt indtil en 10 min opblomstring efter indskiftningen ad Santos og Stage. Santos bliver vild tror jeg, hvorimod Biel kommer til at bruge laaaaaaang tid. Thomsen - det var det, han er kun i klubben fordi vinhar skiftet for meget ud. Han ryger til vinter senest tror jeg, håber OB får glæde af ham (tvivler på AaB har pengene).

    Pieros gjorde ikke meget rigtigt, men så famlede han rundt to gange og det gav to kasser....lad os se. Santos er stadig manden via kan håbe på tror jeg. Nå ja, Fischer er altså brugt og forstår ikke at han ikke bliver skiftet ud i stedet for Falk, som måske ikke engang kommer til at starte i Riga
    Jeg er meget enig!
    Santos har noget over sig; noget vilje og evner! Stage kommer også med vilje og vindermentalitet. Desværre mangler han meget i sine pasninger, men det kan dog trænes!
    Papa spiller godt i dag, men holdet virker simpelthen fuldstændig mentalt brugt generelt set. Måske netop derfor, får vores indskiftninger så meget indflydelse.
    Jeg håber, at vi får ordnet Riga, for jeg tror, at meget af den mentale træthed ligger i det hårde nederlag til Røde Stjerne. Og så kan vi passende få hentet Winther til forsvaret og en angriber mere (for Pieroes er heldig i dag, men han er bare ikke god nok og fejler stort i alt han foretager sig udover det held han har denne ene kamp) ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Skønt med 3 point på kontoen, men indsatsen er altså bekymrende.. Vi virker underligt usammenhængende og ustrukturerede.. Eller måske er det slet ikke så underligt.. Det hænger unægteligt sammen med at vi ike længere har to både fysisk og teknisk stærke spillere på toppen at spille bolden op på, hvilket betyder at der nu skal findes andre løsninger i opspillet end den direkte bold op på angriberne.. Det er som om det hele skal til at sætte sig, vi må håbe det sker hurtigt..

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Jeg ved ikke om det er held eller dygtighed der gør at vi nu står med 7 vundet kampe i Suppen.En ting er sikkert vi kommer til at slide hårdt i det de næste par måneder med så mange nye spillere der skal spilles en samt tabet er vores skadet spillere.

    Hvis FCN scorer til 1-2 i deres gode perioder, er jeg sikker på vi ville have tabt den kamp. Det er fandeme lang tid siden jeg har set et Hold nærmeste udspille os til tider. Javel Ståle laver de rigtige udskiftninger, men de skulle nok være kommet noget tidligere.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skønt med 3 point på kontoen, men indsatsen er altså bekymrende.. Vi virker underligt usammenhængende og ustrukturerede.. Eller måske er det slet ikke så underligt.. Det hænger unægteligt sammen med at vi ike længere har to både fysisk og teknisk stærke spillere på toppen at spille bolden op på, hvilket betyder at der nu skal findes andre løsninger i opspillet end den direkte bold op på angriberne.. Det er som om det hele skal til at sætte sig, vi må håbe det sker hurtigt..
    Tror både det handler om de manglende angribere, og om at holdet i store træk er helt nyt. Det kræver nok noget tid før de kender hinandens mønstre og kan sætte 90 sammenhængende minutter sammen. Til gengæld klasse, at vi hiver sejrene på trods af de udfordringer. Tror det bliver fint med en landskampespause snart. For at kunne komme på træningsbanen, få noget luft, få Røde Stjerne på afstand, osv.
    ...


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Ikke at det er nogen undskyldning :)
    men det er 9 dage siden Farum sidst spillede en kamp....
    FCK har spillet 2 kampe i mellemtiden
    sir det bar’
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Jeg var virkelig virkelig vred i Parken hertil aften!
    1. halvleg og de første 10 min af anden, var jo nærmest som at se os imod et top 5 CL hold hvor vi rent ud sagt bare skulle overleve. Det var helt surrealistisk at se os blive pulet så hårdt af et Superliga-hold.

    Men men men. Synes folk er hårde i den generelle bedømmelse!

    For vi kom sgu stærkt tilbage i det meste af anden halvleg. Viste pludselig aggresivitet og energi, og spillede med en autoritet hvor FCNs hold begyndte at falde fra hinanden.

    Der er elementer der er bekymrende, helt klart! Men det er altså stærkt at få vendt kampen både resultat- og spillemæssigt, når vi var så langt nede og bide.

    Opturen var selvfølgelig Pieros der slår til i en vigtig kamp (næstsidste før 14 dages pause).

    Nedturen var klart Biel, der var helt ubeskriveligt dårlig både defensivt og offensivt.

    En lettet Zan

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skønt med 3 point på kontoen, men indsatsen er altså bekymrende.. Vi virker underligt usammenhængende og ustrukturerede.. Eller måske er det slet ikke så underligt.. Det hænger unægteligt sammen med at vi ike længere har to både fysisk og teknisk stærke spillere på toppen at spille bolden op på, hvilket betyder at der nu skal findes andre løsninger i opspillet end den direkte bold op på angriberne.. Det er som om det hele skal til at sætte sig, vi må håbe det sker hurtigt..
    Det et ikke kun pga. manglende angribere at spillet er usammenhængende. Hvis man ser på hvilke spillere der startede i dag kontra i maj måned, så er der vel 3-4 stykker på banen. Kombineret med et tæt program og en gedigen nedtur, så er det givet at der vil komme udsving i kampene - både kamp for kamp og i den enkelte.

    Derfor synes jeg at det lover godt, at vi på trods af disse udfordringer, har gjort rent bord og til tider viser høj klasse. So far, so good!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Svær kamp i dag. Vi virke trætte. Man of the match i dag er Ståle. De to indskiftninger gør hele forskellen på 1-1 og 3-1.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Ah ja - der er nu ikke noget sted som Sidelinjen, der kan gøre en depressiv efter en sejr :-)

    Ja det var sgu ikke nogen fantastisk kamp fra 10-15 min. i første halvleg til udskiftningen i anden. Men vi starter glimrende og dominerer efter udskiftningen og vinder imo fortjent. Ja vi blev kørt rundt i midten af kampen, hvor mange af vores spillere så meget trætte ud både mentalt og fysisk. Spillere som Zeca, Falk og Fischer mangler alle energi, og det er vel egentlig ikke så mærkeligt efter alle de kampe. Men det var trods alt ikke værre, end vores glimrende midterforsvarere stod imod og FCN spiller sig trods overvægt af spil ikke frem til ret meget end opløb til chancer og de scorer på et drop.

    Både Santos og Stage kommer ind med aggressivitet og fysik, hvilket ændrer kampen totalt. Gode indhop.

    Varela spiller en skidt første halvleg hvor Sadiq løber om hjørner med ham, men han får ikke så meget hjælp af Biel. Og netop Biel (venstresiden) er nok Ståles største hovedpine lige nu. Han kan meget, men skal også lære en del. Han mangler eksplosivitet og hårdhed i sit spil.

    Nå men tre point og superligarekord på kontoen i et vanvittigt hårdt program. Det er sgu godt gået!

    Edit:
    Det hører nok også med til historien, at FCN spiller virkelig godt i den time, hvor vi er på hælene.
    Sidst redigeret af k@sper : 25.08.19 kl. 22:33

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Nordsjælland (25/08-2019 kl. 20:00)

    Fik ikke set 2 halvleg.
    Hvordan stod Johnnsson ?

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  2. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •