Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    44 45.36%
  • Uafgjort (FCK avancerer)

    28 28.87%
  • Riga vinder (FCK avancerer i ordinær spilletid)

    15 15.46%
  • Riga vinder (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    1 1.03%
  • Riga vinder (Riga avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    1 1.03%
  • Riga vinder (Riga avancerer i ordinær spilletid)

    8 8.25%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Sidste hurdle inden 13. europæiske gruppespil på 14 år består af en tur til Riga, hvor FCK har et 3-1 forspring fra første kamp.

    FCK avancerer til EL-gruppespillet, hvis man undgår at tabe 0-2 eller med mindst 3 overskydende mål.

    De danske mestre har stadig Andersen, Boilesen, Mudrazija, N'Doye og Wind ude med skader, mens Bjelland er tvivlsom.

    Dommeren er polske Pawel Gil, som aldrig har dømt en kamp med FCK før. Han har dog tidligere dømt kampe med danske hold, da han passede fløjten mellem Brøndby og Hertha Berlin i 2016, og derudover var han manden i sort, da Shakhtar Donetsk slog FCN 2-0 hjemme.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Mon ikke vi kommer til at spille lidt afventende fra start for at se, om Riga kan gå ud og dominere en kamp?
    Jeg kan ikke forestille mig, at vi ikke stiller i stærkeste opstilling, men der er selvfølgelig delte meninger om, hvem der indgår i den. Måske sådan her:

    Grytebust
    Varela - Papagiannopoulos - Nelsson - Bengtsson
    Pep Biel - Zeca - Stage - Falk
    Sotiriou - Fischer

    Så kan Santos og evt. Daramy blive skiftet ind, når der er brug for det, og Fischer kan gå ned på kanten, mens Falk flyttes osv.
    Spændende bliver det!
    HIC SUNT LEONES

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Mon ikke vi kommer til at spille lidt afventende fra start for at se, om Riga kan gå ud og dominere en kamp?
    Jeg kan ikke forestille mig, at vi ikke stiller i stærkeste opstilling, men der er selvfølgelig delte meninger om, hvem der indgår i den. Måske sådan her:

    Grytebust
    Varela - Papagiannopoulos - Nelsson - Bengtsson
    Pep Biel - Zeca - Stage - Falk
    Sotiriou - Fischer

    Så kan Santos og evt. Daramy blive skiftet ind, når der er brug for det, og Fischer kan gå ned på kanten, mens Falk flyttes osv.
    Spændende bliver det!
    Jeg er enig udover Biel. Jeg tror Ståle vægter en spiller, som kan arbejde meget bedre defensivt i så vigtig en kamp, hvor vi egentlig bare skal koncentrere os om ikke at dumme os. Jeg forestiller mig, at Holse eller Thomsen bliver foretrukket over Biel.


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Ved alle siger Riga er lort, og at vi er videre! Jeg er dog ikke helt så sikker - de sidste par kampe taget i betragtning. Ja - vi har vundet, men det har sgu ikke været kønt/sammenængende. Et hurtigt "heldigt" mål til Riga - så skal vi se, hvordan truppens mentale stand er...

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ved alle siger Riga er lort, og at vi er videre! Jeg er dog ikke helt så sikker - de sidste par kampe taget i betragtning. Ja - vi har vundet, men det har sgu ikke været kønt/sammenængende. Et hurtigt "heldigt" mål til Riga - så skal vi se, hvordan truppens mentale stand er...
    Jeg er enig. Resultaterne har foreløbigt i denne sæson overgået spillet i stort set alle kampe - på nær mod Røde Stjerne. Og sådan fortsætter det næppe. Det ændrer dog ikke ved, at det vil være en gigantisk fadæse, hvis vi ryger ud til Riga!
    Sidst redigeret af Garneren : 28.08.19 kl. 12:08
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er enig. Resultaterne har foreløbigt i denne sæson overgået spillet i stort set alle kampe - på nær mod Røde Stjerne. Og sådan fortsætter det næppe. Det ændrer dog ikke ved, at det vil være en gigantisk fadæse, hvis vi ryger ud til Riga!
    Really? Hvad er det for mange kampe, vi ufortjent har vundet? Vi er enige om, at spillet kunne have været bedre. Men vi har i stort set samtlige kampe haft størstedelen af spillet og størstedelen af chancerne. Og jeg kan ikke mindes mange modstandere, der har pivet over, at deres nederlag til os var ufortjent.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Really? Hvad er det for mange kampe, vi ufortjent har vundet? Vi er enige om, at spillet kunne have været bedre. Men vi har i stort set samtlige kampe haft størstedelen af spillet og størstedelen af chancerne. Og jeg kan ikke mindes mange modstandere, der har pivet over, at deres nederlag til os var ufortjent.
    Du lægger mig ord i munden. Jeg har ikke påstået, at vi har vundet ufortjent. Min pointe er - og jeg beklager, hvis den var uklart formuleret - at vi på papiret er ganske suveræne med den pointmæssigt bedste sæsonstart i den øverste række siden 1979, men spillet har i mange af kampene fortalt en mere broget historie. I mange af kampene har vi været presset i perioder, og vi har endnu ikke set rigtigt godt spil endnu. Det gør mig mere nervøs for holdets sårbarhed i modgang, end hvis spillet kørte som smurt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-riga-fc-0

    Startopstillingen er klar. Thomsen erstatter Holse ift. 1. kamp i Parken.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-riga-fc-0

    Startopstillingen er klar. Thomsen erstatter Holse ift. 1. kamp i Parken.
    Falk på højre og Thomsen på venstre. Jeg er med på, at hverken Holse eller Biel har imponeret på det seneste, men den opstilling fatter jeg ikke meget af.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Er du gal, hvor spiller vi undervældende. Det er skræmmende.

    I øvrigt forstår jeg ikke, hvorfor Daramy sorteres fra truppen, mens vi har to højrekanter på bænken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Der er altså lidt for meget throwback til den gamle overforsigtige Ståle over det her.

    Bartolec i stedet for Varela; Thomsen på venstre/Falk på højre i stedet for Falk, hvor han er bedst og en rigtig højre kant på højre; Daramy ikke engang på bænken, men to højre kanter til gengæld.

    Det er tydeligvis ikke særligt klogt at satse på at fedte den hjem i stedet for at bruge de bedste spillere, vi har, og sætte sig på kampen. Et enkelt mål, og så er det lettiske lys slukket. Kom nu, Ståle, lad være med at være bange for et hold fra Riga ffs!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Sorry Kasper, men jeg er rasende oven på den her 1. halvleg.. Og det er meget muligt vi står i gruppespil nr. et eller andet om en lille time, men det der er leveret i første halvleg er bare under AL kritik.. Uanset skader må vi aldrig forfalde til så horribelt et niveau.. Det er simpelthen bare pinligt og længere er den ikke.. Gud hvor er jeg træt af disse kampe mod små østeuropæiske hold på udebane, som Ståle tilsyneladende har kolossal respekt for.. Gang på gang på gang leverer vi de her håbløse indsatser hvor vi absolut INTET producerer selv mens vi forærer en 5-6 halve chancer til modstanderen som på alle parametre ligner et bedre fodboldhold end os, selvom ingen af deres spillere kunne komme på vores U19 hold.. Gud forbyde at vi skal trække sådan et hold i gruppespillet, jeg magter ikke at glo på det..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sorry Kasper, men jeg er rasende oven på den her 1. halvleg.. Og det er meget muligt vi står i gruppespil nr. et eller andet om en lille time, men det der er leveret i første halvleg er bare under AL kritik.. Uanset skader må vi aldrig forfalde til så horribelt et niveau.. Det er simpelthen bare pinligt og længere er den ikke.. Gud hvor er jeg træt af disse kampe mod små østeuropæiske hold på udebane, som Ståle tilsyneladende har kolossal respekt for.. Gang på gang på gang leverer vi de her håbløse indsatser hvor vi absolut INTET producerer selv mens vi forærer en 5-6 halve chancer til modstanderen som på alle parametre ligner et bedre fodboldhold end os, selvom ingen af deres spillere kunne komme på vores U19 hold.. Gud forbyde at vi skal trække sådan et hold i gruppespillet, jeg magter ikke at glo på det..
    Helt enig, jeg er med på, at vi ikke bare skal kaste alle mand frem, men vi skal sgu da styre kampen og op og lave et mål. Det kunne lige så godt have stået 1-0 til Riga lige nu, og så skal de jo bare bruge en tilfældig chance, og så er vi ude.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Vi har ikke greb om kampen og har overladt alt initiativ til letterne. Det virker, som om spillerne er bange for at have bolden, og at de har fået besked på, at der skal tænkes forsvar, forsvar, forsvar. Den vel nærmest eneste gang, vi har fået sat Fischer op til en god omstilling, var det lettere absurd at se, hvor længe han kunne løbe i ensom majestæt mod mål, uden at så meget som en eneste medspiller krydsede midterlinjen.
    To mand må angribe, og resten skal åbenbart først og fremmest dræbe tempoet og sparke bolden ud af kommunen, hvis chancen byder sig. Håbløs taktik mod en modstander, der egentlig ikke er noget særligt.
    Det vækker minder om Aberdeen i 2007. Lad os håbe, at anden halvleg ikke udvikler sig, som den gjorde dengang.
    HIC SUNT LEONES

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er tydeligvis ikke særligt klogt at satse på at fedte den hjem i stedet for at bruge de bedste spillere, vi har, og sætte sig på kampen. Et enkelt mål, og så er det lettiske lys slukket. Kom nu, Ståle, lad være med at være bange for et hold fra Riga ffs!
    Det er måske lidt tidligt at konkludere, at taktikken ikke har været klog. Det ved vi først, når kampen er færdig. Er vi gået videre, så har taktikken være fin - det handler ikke om andet i dag.

    Men første halvleg har bestemt ikke været ret god. Der er tydeligvis ret mange nerver. Spillet bliver næppe godt før vi eventuelt scorer et mål.

    Jeg er forøvrigt enig i, at det er lidt underligt, at Daramy ikke har fået en plads på bænken. Men det må vel handle om, at man ikke rigtig tør/vil bruge ham alligevel, hvis vi pludselig skal jagte et mål - i såfald får Biel højrekanten. Skal vi fortsætte med at forsvare, så kommer Holse sikkert ind, når Thomsen eller Falk er trætte.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 13.09.19, 13:59
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 10.08.19, 10:03
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •