Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder (FCK avancerer)

    44 45.36%
  • Uafgjort (FCK avancerer)

    28 28.87%
  • Riga vinder (FCK avancerer i ordinær spilletid)

    15 15.46%
  • Riga vinder (FCK avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    1 1.03%
  • Riga vinder (Riga avancerer efter forlænget spilletid og evt. straffespark)

    1 1.03%
  • Riga vinder (Riga avancerer i ordinær spilletid)

    8 8.25%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Hvad skal vi med CL, når der er så rigeligt med spænding i EL-kvalifikationen mod bunden af den østeuropæiske lortegryde? Stram op, Ståle plz!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Gruppespil. Yeah :D
    Håber på United og 2 æsel hold som vi også vinde over ude/hjemme

    Det er vel ikke for meget at bede om, vel?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nå, i stedet for at rette min vrede mod den håbløse indsats, så vil jeg i stedet glæde mig over at vi sender et bund hamrende usympatisk hold ud af europa.. En ting er deres klamme aggressive attituder og usportslige handlinger, noget andet er deres pinlige tilgang til selve fodboldspillet.. Så herfra skal lyde et kæmpe stort FRYD med et ekstra tvist af FRYD til alle i og omkring det sportslige setup i Riga FC..
    Det synes jeg faktisk er mærkeligt at sige. Riga har ikke en jordisk chance og de bruger nu engang bare den taktik, hvor de måske kan få succes og det lykkedes jo ret godt. Problemet er at dommeren er elendig, han skal stoppe det - ikke Rigas spillere, hvis de slipper afsted med det. Det der “armen de følger altså ikke reglerne og sportens ånd”, det kan man bruge til u6 indendørsstævne.

    Havde man roligt snakke med dommeren efter hvert frispark i stedet for at hidse sig op og brokke sig, så havde vi sikkert også fået vores straffe på Fischer. Pieros spiller jo hellere ikke synderligt sympatisk i dag

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Gruppespil. Yeah :D
    Håber på United og 2 æsel hold som vi også vinde over ude/hjemme

    Det er vel ikke for meget at bede om, vel?
    Er der mon dårligere hold end Riga med?
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Er der mon dårligere hold end Riga med?
    Ved jeg ikke, men håber....

    United, Malmø & Rosenberg

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Tillykke med det, Ståle, din gamle kujon :)
    Ja nogle vil jo nok påstå, at vi har en spillestil i Europa som ikke er naiv, som nærmest alle andre danske hold som nu igen i år skal sidde og se FCK spille Europæisk, imens de selv er røget ud for flere runder siden :)

    For helvede en lortekamp. Men vi er i gruppespillet som eneste danske hold igen igen igen. Sorry, men jeg kan ikke blive rasende over dette som visse andre herinde :)

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det synes jeg faktisk er mærkeligt at sige. Riga har ikke en jordisk chance og de bruger nu engang bare den taktik, hvor de måske kan få succes og det lykkedes jo ret godt. Problemet er at dommeren er elendig, han skal stoppe det - ikke Rigas spillere, hvis de slipper afsted med det. Det der “armen de følger altså ikke reglerne og sportens ånd”, det kan man bruge til u6 indendørsstævne.

    Havde man roligt snakke med dommeren efter hvert frispark i stedet for at hidse sig op og brokke sig, så havde vi sikkert også fået vores straffe på Fischer. Pieros spiller jo hellere ikke synderligt sympatisk i dag
    Det ved jeg ikke om jeg er enig i.. Ham der deres græske hidsigprop er noget af det mest usympatiske jeg nogensinde har set på en fodboldbane, og de havde også et par midstoppere som scorer godt deroppe af i provokationsfaktor.. At det så lykkes at hyle vores proffesionelle spillere ud af den er selvfølgelig ikke godt nok, men tydeligt at det var en bevidst strategi, hvilket ikke er videre sympatisk.. Jeg ville godt nok have hadet at skulle tabe til det hold der..

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Stram op, Ståle plz!
    Det er sgu da også for ringe, at han med hele 3 spillere til rådighed fra sidste års idealopstilling ikke spiller vildt godt i alle kampe på vej til gruppespillet ;-)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Jeg synes det er pisse fedt vi er i EL. Og ja kampen var ikke god, men vi er ramt af skader og mange kampe, så kommer der dårlige kampe.
    D ku vær Værre!!

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja nogle vil jo nok påstå, at vi har en spillestil i Europa som ikke er naiv, som nærmest alle andre danske hold som nu igen i år skal sidde og se FCK spille Europæisk, imens de selv er røget ud for flere runder siden :)

    For helvede en lortekamp. Men vi er i gruppespillet som eneste danske hold igen igen igen. Sorry, men jeg kan ikke blive rasende over dette som visse andre herinde :)

    Mon ikke de fleste danske tophold fra den danske 1. division havde formået at eliminere mægtige TNS fra Wales og Riga FC fra heksekedlen i Letland over to kampe..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Brøndby havde nok tabt 7-3 over to kampe.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja nogle vil jo nok påstå, at vi har en spillestil i Europa som ikke er naiv, som nærmest alle andre danske hold som nu igen i år skal sidde og se FCK spille Europæisk, imens de selv er røget ud for flere runder siden :)

    For helvede en lortekamp. Men vi er i gruppespillet som eneste danske hold igen igen igen. Sorry, men jeg kan ikke blive rasende over dette som visse andre herinde :)
    Vanvittig kamp. Når dommeren tillader så brutalt spil som i dag, bliver det bare en grim kamp. Men...hold nu op, hvor skal Pieros bare sælges/lejes ud - eller måske bare gives væk. Havde Damen været klar, var den kamp lukket hurtigt. Men han fylder jo intet, kan ikke ramme målet igen-igen og...ja... Det er da fint, at han scorede to mål forleden. Men det var - helt ærligt - mere held end forstand. Og det har åbenbart ikke virket positivt mentalt.

    Grytebust. God redning til sidst. Men han er underlig ustabil af en FCK-keeper at være. Kan ikke huske hans tid i OB. Men viste han virkelig ikke mere dér end her?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Det blev til et nederlag i Riga der var faretruende tæt på at sende os ud af Europa. Det holdt hårdt, men heldigvis gik det lige. Riga var ikke særlig imponerende, men vi kunne ikke håndtere deres hårde og svinske spillestil.
    Særligt offensiven så tandløs ud og der er ikke så meget at debattere, da det meste ikke fungerede. Defensivt så det heller ikke for godt ud, hvor særligt presspillet haltede (især i anden halvleg). Zeca havde ikke den samme dominerende rolle som vi ellers er blevet vant til og til trods for at have Stage som makker, så var de begge fysisk overmatchede. Det er naturligvis også et ret skidt udgangspunkt, når vi ikke kunne få vores etablerede spil i gang og at Riga begik frispark stort set hver gang der var det mindste under opsejling.
    Der er ikke så mange præstationer der er værd at fremhæve udover Nelsson og Papagiannopoulos der tog godt fra i duellerne. Den dårligste i dag må være Thomsen, der lige så godt kunne være blevet hjemme. Vores bedste offensive spiller var nok Fischer, der prøvede en del uden den store succes og når han var i gang med noget lovende, blev han også sparket ned.
    Alt i alt var det en særdeles dårlig præstation mod en modstander, der nok skulle have været en bokseklub i stedet for. Dommeren skal ikke have særlig meget ros. Jeg mistede overblikket over hvor mange advarsler og udvisninger der kunne/burde have været givet. Det var på Kristoffersen niveau og det han tillader Rigaspillerne at gøre hører ikke til på en fodboldbane. På den baggrund skal vi være ganske tilfredse med at gå videre til gruppespillet.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mon ikke de fleste danske tophold fra den danske 1. division havde formået at eliminere mægtige TNS fra Wales og Riga FC fra heksekedlen i Letland over to kampe..
    TNS ja - Riga nej.

    Men det ændrer sådan set ikke på, at Ståles "kujonstil" har givet os gruppespil igen og igen. Det synes jeg ikke at have set i andre danske klubber?

  26. De følgende 14 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Riga vs- F.C. København (29/08-2019 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja nogle vil jo nok påstå, at vi har en spillestil i Europa som ikke er naiv, som nærmest alle andre danske hold som nu igen i år skal sidde og se FCK spille Europæisk, imens de selv er røget ud for flere runder siden :)

    For helvede en lortekamp. Men vi er i gruppespillet som eneste danske hold igen igen igen. Sorry, men jeg kan ikke blive rasende over dette som visse andre herinde :)
    Men du vil vel ikke i ramme alvor påstå, at det var en smart taktik i dag, selv om vi lige præcis fik reddet røven med i gruppespillet?

    Og nej, selvfølgelig har Ståle ikke stået før kampen og bedt holdet om at spille nervøst, initiativløst og med masser af dårlige aktioner. Men det er et resultat af at bede dem om at spille henholdende, defensivt og kontrolleret - hvilket jeg vil væde med, at han har. Valget af spillere på flere positioner og på bænken bekræfter med al tydelighed, at det var taktikken. Og det er bare for tyndt (og uklogt) mod et dårligere hold.

    Jeg er desuden udmærket i stand til både at glæde mig over kvalifikationen og være dybt kritisk over for Ståles måde at gå til den her kamp. Du skulle prøve det. Det er sundt. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 13.09.19, 13:59
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 10.08.19, 10:03
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •