Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 63 af 63

Emner: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser

    Nederlaget kan ikke tørres af på Kehlet, der i det meste af kampen dømte fint og han havde kun få fejl. Alligevel blev vi vidne til en Kehlet-classic, da Lucas Andersen kun modtog en advarsel i overtiden, hvor han burde have været smidt ud for sin grove tackling på Daramy. Det er symptomatisk for Kehlet, at spillerne nærmest skal slå hinanden halvt ihjel, før han fisker det røde kort op af lommen. Derudover kan det diskuteres om der er straffe til Pieros (det var der nok). Derudover håber jeg, at der stadig er det der videopanel, der kigger på filmsituationer, for det Thelander laver bør straffes.
    Jeg synes Kehlet lavede mange fejl og bandede ham (som sædvanligt) langt væk. Hvordan Alhmann kan smadre en albue i ansigtet på Pieros, ikke få bare et gult kort og derud over få frisparket er mig en gåde. Alhmann burde have haft 2. gult for sin hævnakt på Zeka, men endte med et enkelt meget sent kort.
    Derudover fik Pieros vel kun 30% af de frispark der blev lavet mod ham. Falk manglede en del kendelser og et overset straffespark på Pieros. Alt i alt en rigtig dårlig indsats. Thelanders film blev vinket (vinket for frispark) af linievogteren men stadig utroligt dårligt dommerarbejde.

    /Hans
    Sidst redigeret af HansHansen : 03.09.19 kl. 05:34

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Jeg har stadig til gode at overvære den fejlfrie dommerpræstation. Som jeg husker det, hopper Ahlmann op, har armen langt ude og Pieros ender med at springe ind i armen (kan selvfølgelig huske forkert). Synes bestemt ikke det er til en advarsel og hvis det er Pieros der gik for voldsomt ind i duellen, er frisparket til Ahlmann godkendt. At der skulle være begået så mange frispark på Pieros kan jeg heller ikke nikke genkendene til. Synes Pieros er lige så god til at holde modstanderne, som de er til at holde ham og fraset det mulige straffespark, synes jeg bestemt ikke han blev snydt. At linjedommeren skulle have vinket for film har jeg svært ved at tro - det mest sandsynlige er, at han netop vinkede for frispark til Thelander.
    Generelt synes jeg at Kehlets linje er for hård, hvilket også var tilældet mod Aab, men han vurderede efter min mening rigtig mange svære situationer korrekt og den største fejl opstod i kampens overtid, så det havde næppe nogen effekt på udaldet (selvom udvisningen naturligvis burde være givet). Af de dommerpræstationer vi tidligere har været vidne til, kan vi ikke brokke os over den her.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Re: Optakts- og kamptråd: Aab vs F.C. København (01/09-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Kan du svare på hvad Pieros er god til andet end at være løbe stærk ?
    Hurtigere er han heller ikke. Han var hurtig, men det fik hans skade cent om på. Nu er han bare sådan en lidt blanding agtigt af lidt hurtig og lidt stærk. Jeg er er også skuffet over hans arbejde i hovedstødsdueller. Det selvfølgelig bare min mening ;))

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.08.19, 14:39
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •