Side 19 af 28 FørsteFørste ... 916171819202122 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg tror nu, at Stephan smutter og at Grytebust bliver - som minimum indtil sommer, hvor der er langt flere transfermuligheder for en keeper.
    Det gjorde han så ikke: https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...Gc56D_UaEsqv5c

    Endvidere hæfter jeg mig ved denne udtalelse: Med forlængelsen af Stephan har vi sikret et solidt fundament, hvis der kommer nogle justeringer i løbet af transfervinduet, og vi har en aftale med Frederik Ibsen, om at han kan forlade klubben i dette vindue eller senest til sommer, hvor han har udløb,” siger Ståle Solbakken.

    Det kunne godt lugte af et Grytebust-farvel.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gjorde han så ikke: https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...Gc56D_UaEsqv5c

    Endvidere hæfter jeg mig ved denne udtalelse: Med forlængelsen af Stephan har vi sikret et solidt fundament, hvis der kommer nogle justeringer i løbet af transfervinduet, og vi har en aftale med Frederik Ibsen, om at han kan forlade klubben i dette vindue eller senest til sommer, hvor han har udløb,” siger Ståle Solbakken.

    Det kunne godt lugte af et Grytebust-farvel.
    Den så jeg virkelig ikke komme og troede oprigtigt også at Gryte ville blive. Ståle har aldrig haft et problem med to store profiler på den plads, men måske er det naturligt nok st Gryteburst søger videre

  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Den så jeg virkelig ikke komme og troede oprigtigt også at Gryte ville blive. Ståle har aldrig haft et problem med to store profiler på den plads, men måske er det naturligt nok st Gryteburst søger videre
    Næ jeg er også overrasket. Og min/vores fortolkning kan også være forkert. Men FCK var nok aldrig Grytebusts første prioritet og når han tillige ikke får spilletid, så vil han nok meget gerne videre. Det matcher sikkert fint med at vi slipper for en høj løn og evt. får lidt mønt på et salg.

  5. #274
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Måske det også kan skyldes at man vil kunne få en del mere for Gryte nu, fremfor (såfremt at han stadig varmer bænken) om et halvt til et helt år. Jeg synes faktisk at det giver god mening at sælge Gryte nu. Han er dygtig, så flere klubber må da have interesse og mon ikke at han får en ok løn. Stephan gør sig fint som andenkeeper og Ibsen som 3.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #275
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gjorde han så ikke: https://www.fck.dk/nyhed/fck-forlaen...Gc56D_UaEsqv5c

    Endvidere hæfter jeg mig ved denne udtalelse: Med forlængelsen af Stephan har vi sikret et solidt fundament, hvis der kommer nogle justeringer i løbet af transfervinduet, og vi har en aftale med Frederik Ibsen, om at han kan forlade klubben i dette vindue eller senest til sommer, hvor han har udløb,” siger Ståle Solbakken.

    Det kunne godt lugte af et Grytebust-farvel.
    Ja, der tog jeg fejl.

    Jeg tolker Ståles kommentarer som om, en lejeaftale af Grytebust kan komme på tale ("justeringer"). Fast spilletid i 6-12 måneder vil vel også give god mening. Så kan man revurdere situationen til den tid. Og måske er Stephan blevet stillet i udsigt, at der er gode chancer for at være 2. valg.

  8. #276
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Liger det ikke mere til højrebenet, at det er Frederik Ibsen, der er på vej videre? Det er da det der direkte skrives, eller ser jeg helt skævt?

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Liger det ikke mere til højrebenet, at det er Frederik Ibsen, der er på vej videre? Det er da det der direkte skrives, eller ser jeg helt skævt?
    Han siger vel to forskellige ting: "Med forlængelsen af Stephan har vi sikret et solidt fundament, hvis der kommer nogle justeringer i løbet af transfervinduet, og vi har en aftale med Frederik Ibsen, om at han kan forlade klubben i dette vindue eller senest til sommer, hvor han har udløb." Det "og" i midten indikerer vel, at de justeringer ikke er 1:1 lig med et salg af Ibsen. Jeg læser det i hvert fald som:
    1. Ibsen kan forlade os
    2. Der kan ske mere end 1.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Nu er det svært at vide hvad Ståle tænker, men jeg synes målmands positionen er et sted hvor man har to dygtige "første målmænd" og et ungt talent.

    Med Andersen på den ene "Første målmand" plads, så skal der findes et nyt talent såfremt Ibsen smutter, og så tror jeg også at vi ser enten Johnsson solgt eller Gryte på leje så han kan tage over for Johnsson om 1-1½ år. Eller solgt hvis man har mistet lidt troen på ham.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #279
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg tror at grunden til at vi i så mange år har haft gode målmænd skylde den gode og sunde konkurrence der har været på posten i en del år efterhånden. Derfor bekymrer det mig lidt hvis Gryte smutter og Stephan er udset som vores 1 backup. Ikke fordi jeg synes Stephan er dårlig, tværtimod har jeg stor respekt for hans præstationer og ageren for os. Men det er simpelthen en nødvendighed at Kalle føler at der er en der "ånder ham i nakken" så han hele tiden lægger på sit spil.

    Så hvis Gryte skal ud skal vi have en anden seriøs udfordrer ind på målmandspositionen og så kan Stephan være 3 valg.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Forlængelse, frem til 2023, med Daramy!


  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Forlængelse, frem til 2023, med Daramy!
    Stærkt! Om ikke andet, så får vi da i hvert fald en ordentlig pose penge, hvis nogen vil købe ham inden for de næste par år.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...llioner-kroner

    Nå, Jacob Bruun Larsen koster 30 mio. kr. Altså en pris, vi sagtens kunne være med på, hvis vi ikke havde bundet lidt mere end det beløb op på Biel i forvejen. Han koster garanteret rigtig meget i løn, men her kunne enderne mødes, hvis vi ville. Han ville ende i Bjelland/Fischer klassen, men det kunne lykkes.

    Ville Bruun Larsen? Hm, måske. En samtale med Ståle om karriereplan, europæiske aftenener, medaljeforventninger og en lækker by at bo i. Måske.

    Sker det nu? Nej. Pga. timing. ÆV.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #283
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...llioner-kroner

    Nå, Jacob Bruun Larsen koster 30 mio. kr. Altså en pris, vi sagtens kunne være med på, hvis vi ikke havde bundet lidt mere end det beløb op på Biel i forvejen. Han koster garanteret rigtig meget i løn, men her kunne enderne mødes, hvis vi ville. Han ville ende i Bjelland/Fischer klassen, men det kunne lykkes.

    Ville Bruun Larsen? Hm, måske. En samtale med Ståle om karriereplan, europæiske aftenener, medaljeforventninger og en lækker by at bo i. Måske.

    Sker det nu? Nej. Pga. timing. ÆV.
    Og EM på hjemmebane.. Ja den kunne have ligget til højrebenet, men det ligner mere at den ligger til det kolde venstre, desværre..

  22. #284
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    EkstraBladet skriver i dag, at Thomsen kan smutte, hvis den rigtige pris betales. Ingen overraskelse, har vel været sådan længe. Men hvad mon han står i? 5-6 millioner kr? Det er formentlig hans løn, der også skræmmer en del væk, for de fleste andre Superliga-klubber skal frem med den store tegnebog.

    Der er sikkert ikke mange, som deler den holdning, for han er tit under beskydning herinde, men jeg håbede virkelig han kunne få lidt succes her. Han virker virkelig som en sympatisk fyr, og målet mod bif i 3-1 sejren i Parken glemmer jeg aldrig. Kvaliteterne til vores hold er der dog bare ikke, så fornuftigt, hvis han kommer videre.
    Sidst redigeret af qwert : 17.01.20 kl. 08:37 Årsag: Link

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #285
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    EkstraBladet skriver i dag, at Thomsen kan smutte, hvis den rigtige pris betales. Ingen overraskelse, har vel været sådan længe. Men hvad mon han står i? 5-6 millioner kr? Det er formentlig hans løn, der også skræmmer en del væk, for de fleste andre Superliga-klubber skal frem med den store tegnebog.

    Der er sikkert ikke mange, som deler den holdning, for han er tit under beskydning herinde, men jeg håbede virkelig han kunne få lidt succes her. Han virker virkelig som en sympatisk fyr, og målet mod bif i 3-1 sejren i Parken glemmer jeg aldrig. Kvaliteterne til vores hold er der dog bare ikke, så fornuftigt, hvis han kommer videre.
    Det lyder som en høj pris.. Han har jo absolut intet præsteret her.. Jeg tænker mere prisen må være 2-3 mio...

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •