Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
EkstraBladet skriver i dag, at Thomsen kan smutte, hvis den rigtige pris betales. Ingen overraskelse, har vel været sådan længe. Men hvad mon han står i? 5-6 millioner kr? Det er formentlig hans løn, der også skræmmer en del væk, for de fleste andre Superliga-klubber skal frem med den store tegnebog.

Der er sikkert ikke mange, som deler den holdning, for han er tit under beskydning herinde, men jeg håbede virkelig han kunne få lidt succes her. Han virker virkelig som en sympatisk fyr, og målet mod bif i 3-1 sejren i Parken glemmer jeg aldrig. Kvaliteterne til vores hold er der dog bare ikke, så fornuftigt, hvis han kommer videre.
Det er nok tvivlsomt, om vi kan lokke nogen til at betale 5-6 millioner for Thomsen (vi gav vist selv omkring 5, da vi hentede ham i Nantes) ovenpå tre år, hvor han desværre aldrig for alvor har fået sat sit aftryk. Det er selvfølgelig naturligt at sammenligne ham med Kasper Kusk, som vi endte med at få knap 5 millioner for, men Kusk var bare den smule bedre (og mindre skadet) og scorede 19 mål mod Thomsens 4 (tak, Nipserstat), så jeg tvivler på, at vi får meget mere end det halve for Thomsen.