Viser resultater 1 til 15 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er nu 100% sikker på, at Thelin prioriterer spilletid og sikkerhed for at spille en vigtig rolle på holdet langt over løn i denne omgang. Det er klart til FCK’s fordel. Når man samtidig kan tilbyde muligheden for titler og Europa, så tror jeg faktisk FCK står bedre i forhandlingerne end man lige tror. Derudover skader det næppe, at interessen også var glohed i august.
    Og en plads i den svenske EM-trup til sommer bliver formentlig også nemmere at opnå her, end nogle af de andre steder...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    541

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og en plads i den svenske EM-trup til sommer bliver formentlig også nemmere at opnå her, end nogle af de andre steder...
    Meget enig og læg dertil at Norwich ligger suverænt sidst i PL og dermed frister en sandsynlig tilværelse næste sæson i Premiership.
    Spillernes lønaftaler er formentlig bundet op på at en evt. nedrykning vil medføre et meget drastisk fald i lønniveau (nogle taler om lønnen er en trediedel), så er der mange usikkerhedsfaktorer ved Norwich og en masse i FCK vægtskålen (spilletid, europæisk, mulige titler, landsholdsplads+EM plads).

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Meget enig og læg dertil at Norwich ligger suverænt sidst i PL og dermed frister en sandsynlig tilværelse næste sæson i Premiership.
    Spillernes lønaftaler er formentlig bundet op på at en evt. nedrykning vil medføre et meget drastisk fald i lønniveau (nogle taler om lønnen er en trediedel), så er der mange usikkerhedsfaktorer ved Norwich og en masse i FCK vægtskålen (spilletid, europæisk, mulige titler, landsholdsplads+EM plads).
    Malmø er også meldt interesseret. Det giver endnu mere mening og mon ikke han ender der?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Malmø er også meldt interesseret. Det giver endnu mere mening og mon ikke han ender der?
    Forskerskat og et langt højere lønniveau taler imod.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    759

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Forskerskat og et langt højere lønniveau taler imod.
    Normalt ja. Men i en situation hvor vi er grundigt over budget, har 4 angribere der alle vil forvente at spille og Malmø har hullet efter Rosenborg at udfylde tror jeg det økonomiske er ret lige.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Normalt ja. Men i en situation hvor vi er grundigt over budget, har 4 angribere der alle vil forvente at spille og Malmø har hullet efter Rosenborg at udfylde tror jeg det økonomiske er ret lige.
    Det kommer vel helt an på hvad Ståles plan er. Går han til Thelin og ledelsen i FCK med en udmelding, at her har vi den direkte erstatning for Damen - hvilket jeg tror er ret sandsynligt - så er jeg ret sikker på, at FCK nemt overbyder Malmø.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.expressen.se/kvallsposte...ter-rosenberg/

    I følge svenske medier er det nu kun detaljer der står mellem Kiese og Malmö FF.

    Kan kun tolke det som at vi ikke har villet have ham for alvor, hvilket overrasker mig lidt.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  10. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •