Side 4 af 28 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Zecas forlængelse kan meget vel vise sig at være vigtigere end nogen transfer denne sæson. Hvor er det dejligt!


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Umiddelbart er centerforsvaret en af de få positioner på banen hvor vi ikke akut mangler kvalitet.. Jeg er med på at bredden er lidt tynd, men jeg så hellere at man styrkede sig med noget kvalitet på de positioner hvor vi skriger på kvalitet.. Det vil sige kanter og angreb.. Det vil selvfølgelig kræve en udrensning af de større. Jeg synes egentlig jeg havde set fremgang hos Bendtner, som spillede en super kamp og scorede et mål mod fcn, men i og med han ikke har spillet et minut siden den kamp, må man formode at han mere eller mindre er ude af ligningen.. Hvis det stod til mig foretog vi følgende udrensning:

    1) Holse ud på leje igen, han har bestemt ikke niveau endnu
    2) Thomsen afsted til Aab eller lignende.. Han er brændt helt ud og ligner en spiller helt ude af form som også har mistet modet
    3) Farvel og tak Bendtner
    4) Salg af Pieros

    Ovenstående burde give plads til to investeringer i hhv. en klasseangriber og en kantraket..

    Er helt med på at det selvfølgelig ikke sker, men gud hvor ville det være dejligt...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Isaac Kiese Thelin ? :-)

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Isaac Kiese Thelin ? :-)
    Det er en handel, jeg tror sker. Michel Davidsen har allerede meldt ud, at der stadigvæk er kontakt, og han vil give mening, da jeg er ret sikker på, at Damen ulykkeligvis kører på sin sidste sæson.

    Thomsen bliver i øvrigt i Transfervinduet rygtet til FCN, hvilket også virker realistisk, da han helst vil blive i København. Jeg så gerne, at Ståle gjorde ham til en del af en handel med enten Kudus eller Damsgaard. Da begge vil kunne bidrage med noget af den fart og kreativitet midtbanen mangler.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Hvorfor skulle det ikke kunne ske? Synes da det virker ret oplagt, det hele.
    Personligt håber jeg dog på at Bendtner får et år mere, hvis ikke han kræver en uhyrlig løn.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Umiddelbart er centerforsvaret en af de få positioner på banen hvor vi ikke akut mangler kvalitet.. Jeg er med på at bredden er lidt tynd, men jeg så hellere at man styrkede sig med noget kvalitet på de positioner hvor vi skriger på kvalitet.. Det vil sige kanter og angreb.. Det vil selvfølgelig kræve en udrensning af de større. Jeg synes egentlig jeg havde set fremgang hos Bendtner, som spillede en super kamp og scorede et mål mod fcn, men i og med han ikke har spillet et minut siden den kamp, må man formode at han mere eller mindre er ude af ligningen.. Hvis det stod til mig foretog vi følgende udrensning:

    1) Holse ud på leje igen, han har bestemt ikke niveau endnu
    2) Thomsen afsted til Aab eller lignende.. Han er brændt helt ud og ligner en spiller helt ude af form som også har mistet modet
    3) Farvel og tak Bendtner
    4) Salg af Pieros

    Ovenstående burde give plads til to investeringer i hhv. en klasseangriber og en kantraket..

    Er helt med på at det selvfølgelig ikke sker, men gud hvor ville det være dejligt...

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    På målmandsposten mangler vi ikke, men eftersom Johnsson gør det så godt som han gør det pt, så tror jeg faktisk Grytebust søger videre til sommer.

    Forsvaret er også stærkt og det er ikke usandsynligt at Bengtsson ryger videre til sommer, når Boilesen er tilbage. Dog vil jeg gøre opmærksom på Kievs Popov. Jeg synes virkelig han spillede stærkt imod os og med 20 år, så kan man tjene gode penge på ham... problemet er nok at det kan være ganske usandsynligt at få en af deres egne talenter, som spiller regelmæssigt!

    https://www.transfermarkt.com/denys-...spieler/404841

    I øvrigt så åbnede Verbic op om at komme retur - det ville være fedt og så synes jeres deres angriber med nr 41 så interessant ud:

    https://www.transfermarkt.com/artem-...spieler/305415

    Men her virker Thelin mere sandsynligt og oprigtigt så håber jeg faktisk Bendtner får resten af sæsonen. Pieros må gerne sælges på trods af hans formfremgang, men Bendtner kunne sagtens være den nye 32, som slutter karrieren hos os om halvandet år, jeg begynder meget at tvivle på Damen holder meget længere og her kunne Bendtner sagtens blive brugbar.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Synes der er et stort dilemma vedr. vinterens vindue - Pieros ctr. Bendtner. Ja ja, ved de ikke spiller på samme "måde". Men skal man droppe Bente? Eller afskibe Pieros og forlænge med Bente? Synes sgu den er svær.

    Bendtner har af gode grunde (form og manglende kampe) ikke vist det store.

    Pieros scorer nogle mål, men er generelt alt for usynlig. Han er dog dirigenten i vores offensive pres - hvad Bente aldrig bliver...

    Hvad gør vi? Hvad skal vi gøre? Synes sgu den er svær, men det må næsten være enten eller - ikke både og?

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Synes der er et stort dilemma vedr. vinterens vindue - Pieros ctr. Bendtner. Ja ja, ved de ikke spiller på samme "måde". Men skal man droppe Bente? Eller afskibe Pieros og forlænge med Bente? Synes sgu den er svær.

    Bendtner har af gode grunde (form og manglende kampe) ikke vist det store.

    Pieros scorer nogle mål, men er generelt alt for usynlig. Han er dog dirigenten i vores offensive pres - hvad Bente aldrig bliver...

    Hvad gør vi? Hvad skal vi gøre? Synes sgu den er svær, men det må næsten være enten eller - ikke både og?
    Det kan nok sagtens godt være både og, men det afhænger nok mest af Bendtners løn. Problemet med Bendtner er at han ikke har vist særlig meget potentiale som angriber. Der har været meget små glimt, men jeg synes slet ikke der har været nogen spillemæssig fremgang i hans trods alt kort tid i klubben. Jeg forventede ikke det helt store, men jeg forventede trods alt at han på nuværende tidspunkt ville have bidraget med bare en smule mere end en bog.
    Med forbehold for at han begynder at sprudle i her i de næste par kampe, så er dilemmaet vel ikke større, end at Bendtner ryger medmindre hans lønkrav er overkommeligt og vil forlænge med et halvt år mere.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Synes der er et stort dilemma vedr. vinterens vindue - Pieros ctr. Bendtner. Ja ja, ved de ikke spiller på samme "måde". Men skal man droppe Bente? Eller afskibe Pieros og forlænge med Bente? Synes sgu den er svær.

    Bendtner har af gode grunde (form og manglende kampe) ikke vist det store.

    Pieros scorer nogle mål, men er generelt alt for usynlig. Han er dog dirigenten i vores offensive pres - hvad Bente aldrig bliver...

    Hvad gør vi? Hvad skal vi gøre? Synes sgu den er svær, men det må næsten være enten eller - ikke både og?
    Vi har en angriber for meget og kan i foråret klare os med 2 mindre, hvis alle er klar. N’Doye kan meget vel synge på sidste vers og så har vi som udgangspunkt 2 sikre i truppen: Santos og Wind (samt Fischer og Daramy der kan bruges).

    - Pieros markedsværdi bliver ikke højere for FCK end nu. Han spiller meget, scorer nogle mål og er på landsholdet. Han bliver aldrig et stort salg, så han bør af økonomiske årsager sælges (også af spillemæssige i øvrigt)

    - Skulle Pieros ikke blive solgt, så kan Bendtner diskuteres, men ellers er han nok den bedste og billigste løsning pt som en gardering.

    Jokeren er nyindkøb a la Thelin, Winds skade og N’Doyes fysik. Jeg kan sagtens forestille mig st vores 4 angribere næste sæson hedder Bendtner, Wind, Santos og Thelin. I foråret har man så N’Doye

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi har en angriber for meget og kan i foråret klare os med 2 mindre, hvis alle er klar. N’Doye kan meget vel synge på sidste vers og så har vi som udgangspunkt 2 sikre i truppen: Santos og Wind (samt Fischer og Daramy der kan bruges).

    - Pieros markedsværdi bliver ikke højere for FCK end nu. Han spiller meget, scorer nogle mål og er på landsholdet. Han bliver aldrig et stort salg, så han bør af økonomiske årsager sælges (også af spillemæssige i øvrigt)

    - Skulle Pieros ikke blive solgt, så kan Bendtner diskuteres, men ellers er han nok den bedste og billigste løsning pt som en gardering.

    Jokeren er nyindkøb a la Thelin, Winds skade og N’Doyes fysik. Jeg kan sagtens forestille mig st vores 4 angribere næste sæson hedder Bendtner, Wind, Santos og Thelin. I foråret har man så N’Doye
    Jeg synes ikke vi kan regne Daramy for 100% klar til alle vores kampe endnu. Det tror jeg ikke er sundt for en 17 årig krop. Ligesom vi nok i fremtiden heller ikke skal regne med N'Doye på 34 år i alle kampe fremover, men måske mere 50 %, medmindre man accepterer indsatser som mod Midtjylland. Derfor ser angrebskabalen meget tyndt ud i foråret, hvis vi går videre i EL. Til sommer har vi et nyt scenarie, men med henblik på at få bare en anelse kontinuitet, synes jeg, at vi skal forlænge med Bendtner - ikke kun til sommer, men sommeren 2021. Det betyder et salg af Pieros til sommer eller til vinter for et godt beløb, mens han er varm. Det giver en angrebstrup, hvor den mest sikre starter er Santos. Men har mulighed for at spille fysisk mod Midtjylland med både N'Doye og Bendtner til at stå imod deres dødbolde, og true den anden vej.

    Hvis vi går videre i EL, synes jeg også vi skal investere i en ny midterforsvarer. Gerne Milosevic, som er blevet fritstillet i Nottingham F.
    https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/171376

    Bestyrelse har forudsagt en budgetforøgelse, hvis vi skal kunne spille med i CL fremover.
    Med Fischer dyk in mente, og Thomsens konstante skader, kunne det tænkes at vi skal finde en eksotisk kant, som måske kan bruge et ½ års tid til at vende sig kulturen.

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg håber en smule, at vi er i markedet efter Younes Namli, der eftersigende skal væk fra Rusland.
    Ser man på klip fra hans seneste sæson i Holland, så har han noget Lucas Andersen over sig på den måde, han dribler og bringer sig selv i farlige situationer på.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg håber en smule, at vi er i markedet efter Younes Namli, der eftersigende skal væk fra Rusland.
    Ser man på klip fra hans seneste sæson i Holland, så har han noget Lucas Andersen over sig på den måde, han dribler og bringer sig selv i farlige situationer på.
    Jeg kan meget godt lide tanken om ham, som kombinerer med Falk og sender Santos af sted med en god dyb bold. Og det ser også fint ud, at han kan erobre bolden højt på banen og skabe omstillinger selv. Det kunne betyde at vi kan få mere ud af at vores angribere også deltager i presset, og tvinge modstanderen til at slå en høj bold, som vores midterforsvar plejer at pille ned. Så jo, han kunne være rigtig spændende.
    Der er dog enkelte ting, som gør mig skeptisk over for sådan en handel:
    1) Vi har smidt ca. 30 mio. kr. efter Pep Biel på samme position, og man vil nok gerne have ham i omdrejninger.
    2) Det kan godt være, at Namli kan smutte billigt fra Krasnodar, men jeg er sikker på at hans løn kunne være et issue, især hvis han i første omgang skal være 2. violin til Pep Biel.
    3) Vi skal i første omgang tynde ud i nogle af breddespillerne, inden vi kan hente en spiller som ham. Og så bliver det lidt et puslespil. Skal vi have ham på højre kant, må Holse enten finde sig en ny klub eller omskoles til central midtbane. Skal han spille på venstre kant, kan det sagtens skubbe lidt til Fischer, som må steppe op, til gengæld må Thomsen lede efter en ny klub. Hvis vi samtidigt barsler med tanken om at hente Lucas Andersen, bliver det svært at få hele kabalen til at gå op.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis vi samtidigt barsler med tanken om at hente Lucas Andersen, bliver det svært at få hele kabalen til at gå op.
    Jeg tror, Lucas Andersen-løbet er kørt. Som han præsterer, kan AaB sikkert tjene en god skilling på at sælge ham til udlandet til sommer eller året efter. Og som vi præsterer, har jeg svært ved at se, at det skulle være interessant nok for Lucas Andersen at rykke østpå og lægge sig ud med hele Nordjylland frem for at tage til udlandet igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, Lucas Andersen-løbet er kørt. Som han præsterer, kan AaB sikkert tjene en god skilling på at sælge ham til udlandet til sommer eller året efter. Og som vi præsterer, har jeg svært ved at se, at det skulle være interessant nok for Lucas Andersen at rykke østpå og lægge sig ud med hele Nordjylland frem for at tage til udlandet igen.
    Selvom vi ikke præsterer dette efterår vil jeg nu mene at det for langt de fleste danske spillere stadig er utrolig attraktivt at komme til KBH og spille - Ikke mindst fordi vi flere gange har bevist at vi sagtens kan være springbræt til noget større i udlandet.

    Lukas A tror jeg dog heller ikke på - Men af den grund at han virker utrolig glad for at være i Aalborg og vægter sin status deroppe højere end at komme til os. Og som han præsterer skal han nok finde en fin europæisk adresse om et år eller to uden at vi agerer mellemstation...

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, Lucas Andersen-løbet er kørt. Som han præsterer, kan AaB sikkert tjene en god skilling på at sælge ham til udlandet til sommer eller året efter. Og som vi præsterer, har jeg svært ved at se, at det skulle være interessant nok for Lucas Andersen at rykke østpå og lægge sig ud med hele Nordjylland frem for at tage til udlandet igen.
    Jeg kan nu sagtens se, hvorfor han skulle skifte til København. Han vil nok gerne vinde nogle titler og spille fast i Europa, hvilket vi næsten kan give en unik mulighed for. Vi kan nok også betale en pæn løn.

    Jeg tror egentlig også godt, at vi vil kunne købe ham i AAB for penge i den størrelse, som vi lagde i Nordsjælland for Nelsson.

    Det hele kommer dog an på timing. Når vi f.eks. at få plads til ham i truppen før han sælges til udlandet? Det helt oplagte havde selvfølgelig været, at han skulle afløse Fischer til sommer, når han havde brændt ligaen af. Det kommer åbenlyst ikke til at ske - i hvert fald ikke grundet godt spil. Måske hvis det bliver ved at gå nedad for ham her, så finder man ud af at han må videre. Det samme kan man sige om Biel - man skal virkelig miste troen helt på ham for at sende ham videre allerede til sommer.

    Lucas A er vist begyndt at spille kampe som angriber i AAB, så hvis man overvejer en lidt mere teknisk spillestil, så kunne han også være en mulighed på den plads, men det kræver at man luger ud på den position. Forlænger man ikke med Bendtner, sælger man Pieros, stopper NDoye karrieren (måske bare 2 af de 3) så er der pludselig plads.

Side 4 af 28 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •