Side 11 af 28 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Er vi så meget bedre end f.eks. BIF?
    Kiggede lige her: https://3point.dk/oversigt-alle-broe...i-dette-aarti/
    Svenn Crone, Rezan Corlu, Patrick da Silva, Dario Dumic, Riza Durmisi , Franck Semou, Daniel Norouzi, Osama Akharraz, Kabongo
    Det er dem jeg ved har en anden hudfarve end grisefarvet og putter dem derfor ind i din kategori. Der kan være nogle jeg har overset/glemt.
    Udover Durmisi, så er der 4 superliga spillere (med Kabongo) og det er vel ret beset ikke så tosset endda.
    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Er vi så meget bedre end f.eks. BIF?
    Kiggede lige her: https://3point.dk/oversigt-alle-broe...i-dette-aarti/
    Svenn Crone, Rezan Corlu, Patrick da Silva, Dario Dumic, Riza Durmisi , Franck Semou, Daniel Norouzi, Osama Akharraz, Kabongo
    Det er dem jeg ved har en anden hudfarve end grisefarvet og putter dem derfor ind i din kategori. Der kan være nogle jeg har overset/glemt.
    Udover Durmisi, så er der 4 superliga spillere (med Kabongo) og det er vel ret beset ikke så tosset endda.
    Mattsson #1988
    Sorry, men hvad snakker du om?

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Sorry, men hvad snakker du om?
    Mon ikke det var et svar til denne.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...yret-i-rennes/
    Kunne ham her være en fremtidig Ndoye afløser?

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Vores gode ven på 33 Ragnar sigurdsonn, er færdig i sin klub Rostov. Fansene elsker ham, han elsker os. Kunne være lækkert nu når Bjelland bliver skadet hver anden kamp. Rygterne går desværre på at han skal til Tyrkiet

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20


  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Ifølge Het Laatste Nieuws er Anderlecht også klar til at afskibe svenskeren Isaac Kiese Thelin, der i sommer var meget tæt på at skifte til FC København. Angriberen har ikke spillet mange minutter i denne sæson på Vincent Kompanys Anderlecht-mandskab, og det er uvist, om interessen fra FC København stadig er til stede.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...illere/7940196

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #158
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Det kommer fuldstændig an på, hvordan N'Doye kommer tilbage fra sin ferie i Senegal. Hvis skades/formkurven er den samme som i efteråret, så forlænger man ikke med Damen, og så er det fint nok at lave en Varela med Kiese Thelin.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Vores gode ven på 33 Ragnar sigurdsonn, er færdig i sin klub Rostov. Fansene elsker ham, han elsker os. Kunne være lækkert nu når Bjelland bliver skadet hver anden kamp. Rygterne går desværre på at han skal til Tyrkiet
    Tanken er god, men jeg kan heller ikke se et match lige nu. Vi har allerede én aldrende, løntung spiller i midterforsvaret, omend han spiller alt for sjældent. Og truppen er nok også lige nu en spiller eller to for stor, og hvis der skal hentes en dyr forstærkning af høj kvalitet i dette vindue, er behovet mere akut i den offensive del af holdet frem for i defensiven, som jeg ser det.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #160
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Ja, vi har en løntung spiller i Bjelland men han er skadet mindst hver anden kamp og har vel med afstand holdets glasben, så vi har jo kun 2 faste som skal bruges hver gang og så en supersub som vi desværre ikke kan regne med hverken på den kortere eller længere bane er spilleklar når det gælder og da slet ikke i mere end en kamp i streg.

    Der er ikke en position på banen hvor vi er så tyndt besat, vi kan selvfølgelig indregne Stage som CB (nu hvor Mudra er skadefri og har vist lovende takter offensivt) men det synes noget risky, har vi overhovedet set Stage som CB i FCK (Det mener jeg bestemt ikke).

    Vi skal altså hente 4 point på de uovervindelige fra FCM plus selvfølgelig 2x EL og cup, en skade til Papa eller Nelsson og vi er alvorligt i knibe og vi har indtil videre drevet rovdrift på særlig Nelsson med 32 kampe i streg siden han kom til i sommer, det er gambling at håbe det bliver ved med at gå godt.

    Ja tak til rettidig omhu og Ja tak til Ragnar Sigurdsson.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #161
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg kom til at snakke fodbold med en hollænder, der nu bor i København, nytårsaften, og vi snakkede selvfølgelig om Damens alder. Han nævnte en Dessers, som skulle være et stort bæst, der kan holde på bolden og desuden er hurtig. Jeg havde egentlig glemt alt om det, indtil jeg lige så, at han er topscorer i Holland. Han er 25 år og spiller for Heracles, der ligger nummer ni, så han vil vel også godt videre derfra. Måske er han urealistisk nu, når han er topscorer, men ud fra et par videoer ser han sgu spændende ud. Men kan jo være nogle herinde har set mere hollandsk fodbold end mig og kan gøre os klogere på, om han overhovedet vil passe ind.

  19. #162
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ja, vi har en løntung spiller i Bjelland men han er skadet mindst hver anden kamp og har vel med afstand holdets glasben, så vi har jo kun 2 faste som skal bruges hver gang og så en supersub som vi desværre ikke kan regne med hverken på den kortere eller længere bane er spilleklar når det gælder og da slet ikke i mere end en kamp i streg.

    Der er ikke en position på banen hvor vi er så tyndt besat, vi kan selvfølgelig indregne Stage som CB (nu hvor Mudra er skadefri og har vist lovende takter offensivt) men det synes noget risky, har vi overhovedet set Stage som CB i FCK (Det mener jeg bestemt ikke).

    Vi skal altså hente 4 point på de uovervindelige fra FCM plus selvfølgelig 2x EL og cup, en skade til Papa eller Nelsson og vi er alvorligt i knibe og vi har indtil videre drevet rovdrift på særlig Nelsson med 32 kampe i streg siden han kom til i sommer, det er gambling at håbe det bliver ved med at gå godt.

    Ja tak til rettidig omhu og Ja tak til Ragnar Sigurdsson.
    Ragnar er blevet for gammel og vel nærmest en dårligere signing end Bendtner. Vi mangler ikke en ældre løntunge spiller, som vil kræve at starte fast, desuden så var han ikke specielt god med fødderne - jeg var vild med ham, men jeg ser ham slet ikke hos os. Af forskellige grunde kan jeg ikke se vi sælger hverken Bjelland, Nelson eller Papa og med Luftner retur og Boilesen på vej tilbage fra skade, så virker det ikke klogt at købe mere til forsvaret... vi skulle helst ikke ende med en trupstørrelse a la Anderlecht

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #163
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Lüftner:
    ..kan jeg ikke se er retur her ved vinterpausen. Hvor står det?
    Til gengæld står han på Transfermarkt til at være i Nicocia intil 31/5-2020 mens kontrakten med FCK gælder indtil 30/6-2022.

    Boile
    ..kan godt spille CB men er jo LB og jeg vil egentlig gerne se ham retur fra sin skade (pt. i 6 mdr) og oppe i kampform før han indregnes som CB nr. 3 eller 4.

    Ragner:
    Indrømmet, jeg har ikke se hans nuværende form/performance, men selve idéen om en CB mere end de 2(3) vi har, er jeg stadig hooked på.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #164
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Ifølge belgiske Het Laatste Nieuws forhandles der påny om Isaac Kiese Thelin til København:

    https://www.hln.be/sport/voetbal/tra...ajax~a660f9ec/
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #165
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ifølge belgiske Het Laatste Nieuws forhandles der påny om Isaac Kiese Thelin til København:

    https://www.hln.be/sport/voetbal/tra...ajax~a660f9ec/
    Artiklen siger, at en aftale ifølge danske kilder skulle være tæt på.. Gad vide, om han vil være at finde på træningsbanen, når spillerne møder ind fra ferie 13. januar?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Side 11 af 28 FørsteFørste ... 89101112131421 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •