Side 21 af 28 FørsteFørste ... 1118192021222324 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af christiano Se meddelelser

    3 millioner i årsløn lyder i mine ører komplet urealistisk for en spiller i Dortmund
    Dog skal det lige siges at hans kontrakt er fra 2017, så vidt jeg kan se, og det er vel begrænset hvor meget en forholdsvis ung spiller får. Og uden at vide det kunne man forestille sig at hans kontrakt nok indeholder en del præsentations baseret bonus, når det så er sagt, så selvom det måske er hans nuværende løn, så kan han få en del mere andre steder. Det eneste vi kan lokke med er forholdvis sikker spilletid.

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Dog skal det lige siges at hans kontrakt er fra 2017, så vidt jeg kan se, og det er vel begrænset hvor meget en forholdsvis ung spiller får. Og uden at vide det kunne man forestille sig at hans kontrakt nok indeholder en del præsentations baseret bonus, når det så er sagt, så selvom det måske er hans nuværende løn, så kan han få en del mere andre steder. Det eneste vi kan lokke med er forholdvis sikker spilletid.
    Hvad får dig til at tro, at lønnen ikke udvikler sig i løbet af en kontrakt? Hvis det er normalt i FC København, at spillerne får forbedrede vilkår i løbet af deres kontraktperiode, uden at forlænge den, er det nok også normalt i Dortmund.

  3. #303
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Jacob Bruun Larsen er vel under alle omstændigheder (transferpris og løn) Ikke et emne for os, han er jo primært venstre kant og det vi mangler mest pt. Er vel en targetman type som NDoye (eller Bendtner da han peakede).
    Vi kunne da sagtens bruge en ekstra venstre kant, til når Fischer underpræsterer eller er skadet. Men selv hvis vi væltede os i venstrekanter, ville det være ualmindeligt dumt ikke at slå til, hvis vi fik chancen for at snuppe et stortalent som Bruun Larsen. Jeg kan bare ikke forestille mig, at han ikke skulle få tilbud, der både sportsligt og økonomisk er sjovere, end hvad vi kan tilbyde.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Hvis alternativet er Bournemouth, så er den sgu på vippen ift. os. Manden er ung og har en lang guldrandet karriere foran sig. I Bournemouth står den på en hård halvsæson i PL, før den måske hedder Championship næste sæson. Hos os spiller han med i toppen af en liga, spiller europærisk og i sit eget land. Og fck har vist så mange gange, at dygtige spillere får flotte karrierer efter opholdet i hovedstaden.

    Ja, det er jo faktisk kun lønnen, vi på ingen måde kan matche. Nu læste jeg også idag, at Dortmund forlanger 100+ mio. Så jeg tror desværre også, at den er helt død for os. Det minder lidt om, da mange eksperter i starten af sæsonen pegede på Sisto som afløser for Skov. Men selvom sisto var kørt død i Celta, sagde Ståle, at der vi aldrig ville komme i nærheden af at kunne aftage en spiller som ham med den økonomiske pakke, der følger med i form af overgangssum og lønkroner. Heller ikke selvom begge parter strækker sig. Dreyer var nok den danske unge kant, der var tilgængelig for danske klubber i dette vindue...

  6. #305
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vi kunne da sagtens bruge en ekstra venstre kant, til når Fischer underpræsterer eller er skadet. Men selv hvis vi væltede os i venstrekanter, ville det være ualmindeligt dumt ikke at slå til, hvis vi fik chancen for at snuppe et stortalent som Bruun Larsen. Jeg kan bare ikke forestille mig, at han ikke skulle få tilbud, der både sportsligt og økonomisk er sjovere, end hvad vi kan tilbyde.
    Det er ikke et spm om vi ikke kan bruge en ekstra venstre kant, vi kan jo bare ikke købe og købe dyre spillere som også en løntunge. Der må prioriteres og i det spil står en venstre kant ikke øverst. Der er forskel på Nice to have og Need to have.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hvad får dig til at tro, at lønnen ikke udvikler sig i løbet af en kontrakt? Hvis det er normalt i FC København, at spillerne får forbedrede vilkår i løbet af deres kontraktperiode, uden at forlænge den, er det nok også normalt i Dortmund.
    Tja, jeg vil også kalde en fx stigning på 100% løn efter 10 kampe på førsteholdet som en præsentationsbaseret bonus. Jeg ved ikke hvordan de kører i FCK, men det eneste jeg sådan set ville frem til er at det er mere sandsynligt, at det er hvad hans originale kontrakt lå på.

    Men sådan set en ret ligegyldig diskussion, da muligheden for det skulle ske er noget lig nul.

  9. #307
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er ikke et spm om vi ikke kan bruge en ekstra venstre kant, vi kan jo bare ikke købe og købe dyre spillere som også en løntunge. Der må prioriteres og i det spil står en venstre kant ikke øverst. Der er forskel på Nice to have og Need to have.
    Jeg er enig. Men mon ikke, at han også kan spille en fornuftigt højrekant, hvor vi i den grad ikke har fundet en løsning efter Skov.

    Jeg tror ikke, at han er realistisk. Men hvis han nu rent faktisk blev det (hvis andre løsninger får i vasken), så tror jeg ikke, at Ståle vil tøve med at hente ham (såfremt ledelsen vil frigøre tilstrækkelige midler), også selvom holdet måske ikke skriger på en spiller på hans favoritplads. Men det vil give problemer med mange spillere til få pladser (Fischer, Biel, Daramy, Holse, Thomsen, Falk/Mudri osv) og man ville måske i så fald være nødt til f.eks, at tilbyde Biel som slagtilbud i samtlige spanske bundklubber.

  10. #308
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Hvis nu vi skulle have været med i kampen om ham, så kunne man vel tilbyde ham en kontrakt, a la den forlængelse man ifølge Michel Davidsen er ved at tilbyde Fischer, hvor han får en procent del af det beløb han bliver solgt for, når den tid kommer. For at opveje den "lave" løn han ville få i FCK kontra en klub i Premier League, Bundesligaen etc.

  11. #309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig. Men mon ikke, at han også kan spille en fornuftigt højrekant, hvor vi i den grad ikke har fundet en løsning efter Skov.

    Jeg tror ikke, at han er realistisk. Men hvis han nu rent faktisk blev det (hvis andre løsninger får i vasken), så tror jeg ikke, at Ståle vil tøve med at hente ham (såfremt ledelsen vil frigøre tilstrækkelige midler), også selvom holdet måske ikke skriger på en spiller på hans favoritplads. Men det vil give problemer med mange spillere til få pladser (Fischer, Biel, Daramy, Holse, Thomsen, Falk/Mudri osv) og man ville måske i så fald være nødt til f.eks, at tilbyde Biel som slagtilbud i samtlige spanske bundklubber.
    Her er jeg enig med dig. Selv hvis midlerne måtte være der, er der ikke med rimelighed plads til flere kantspillere med mindre nogen går den anden vej ud.
    Kunne stadig godt se Thomsen få mere spilletid i en anden klub, han trives jo åbenlyst ikke, men det kræver nogen vil have ham og har råd til det.

    Ja, bliver spændende om Biel snart får succes, pt er han vel ikke det mest indlysende salgsobjekt. Er der egentlig nogen der har en idé om Biel på sigt ville kunne spille offensiv midt?
    Han kan bruge begge ben og har jo en ok teknik når ellers hans selvtillid kommer op.

  12. #310
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Kan vi ikke stoppe med at snakke om Bruun Larsen? Han er jo komplet urealistisk. Han koster efter sigende over 100 mio. kroner og er et kæmpetalent i en af verdens største klubber. Først var det Sisto, så Dolberg, og nu Bruun Larsen. Kom nu ned på jorden, folkens :)


  13. #311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Debatten opstår jo, fordi Bruun Larsen for nogle dage siden i forbindelse med Frankfurt rygtet får klistret et prisskilt på 30 mio. kr. på sig. I den forbindelse er det da reelt nok at bringe ham på banen på et fanforum. Det virkede for aaaaaalt for billigt, hvilket det også viser sig at være med de nye oplysninger på over 100 mio. kr. Så jeg stemmer også for at lukke den nu, men for et par dage siden var den reel nok, når man også tænker på sommerens EM på hjemmebane, at han er holdkammerat med Delaney mm :)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #312
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Dreyer var nok den danske unge kant, der var tilgængelig for danske klubber i dette vindue...
    Duelund.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  16. #313
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan vi ikke stoppe med at snakke om Bruun Larsen? Han er jo komplet urealistisk. Han koster efter sigende over 100 mio. kroner og er et kæmpetalent i en af verdens største klubber. Først var det Sisto, så Dolberg, og nu Bruun Larsen. Kom nu ned på jorden, folkens :)
    Nu siger jeg på ingen måde at det kommer til at ske, men jeg har set lignende kommentarer tidligere henvendt mod brugere der foreslog bl.a. Boilesen og Fischer...

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #314
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Lidt nyt fra FCs bestyrelsesformand, der tyder på at det ikke er de store handler vi skal spejde efter i 2020.
    Kan hjælpe lidt til at forventningsafstemme.
    https://www.berlingske.dk/virksomhed...spillerhandler

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  19. #315
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Selvfølgelig er der fornuft i "der er ingen grund til at bruge flere penge end nødvendigt på at opnå målene" udtalelsen. Samtidig skuffer det mig også en smule. Jeg synes netop at det var fedt da Seier kom til med udtalelser og sammenligninger med Porto osv. Jeg synes at jo at mange års fornuftig ledelse af Parken, burde muliggøre at man optimerende på kvaliteten af spillertruppen. Således at målet ikke bare var at deltage i europæisk gruppespil, men som at være konkurrencedygtig i disse gruppespil.
    Bo Rygaards udtalelser lyder i mine øre som om at man sige, "så længe vi kommer med i gruppespillet og høster x antal millioner, så kan det være ligemeget med resten". (det er i hvert fald den følelse/fornemmelse jeg får fra sådan en artikel)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •