Side 1 af 28 123411 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange: Vinter 19/20

    Transfertråd for vinterens transfervindue.

    KONTRAKTUDLØB 31/12-2019:
    - Stephan Andersen
    - Nicklas Bendtner

    KONTRAKTUDLØB 30/06-2020:
    - Dame N'Doye
    - Frederik Ibsen
    Sidst redigeret af Kiwi : 03.09.19 kl. 09:04
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Tror, jeg vælger at se den Bendtner-handel som Ståles com amore-projekt. Kan Ståle - mod forventning - få noget personligt og fodboldmæssigt positivt ud af Bendtner i den temmelig korte kontraktperiode, vil det være en enorm sejr får Ståle som menneske og som træner. For FCK vil det selvfølgelig være glædeligt, hvis der er selv en lille gevinst på lottokuponen. Skulle det gå galt, well.. så er det hvad man kunne regne med, og ikke noget som når at ødelægge alverden. I den henseende har jeg faktisk ret stor tillid til Ståle!

    Succeskriteriet må være at bevare trupharmonien, at få Bendtner i form hurtigt og uden for meget kaos og (medieskabt) støj på sidelinjen, at Bendtner accepterer rollen som midlertidig afløser og i det mindste griber efter chancen for at vise sig frem fra sin bedste fodboldmæssige side. Og selvfølgelig at hans privatliv ikke kommer til at kaste skygger over hverken Bendtner eller FCK.

    Personligt tror jeg, det bliver 1 fis i 1 hornlygte, som kulminerer med enkelte indhop/kampe - og til vinter er det farvel og tak til Bendtner..
    Sidst redigeret af Krølben : 03.09.19 kl. 08:49 Årsag: slåfjel
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Det forlyder, at vi henter en af Islands største talenter fra næste sommer. Han er kun 15 år. Håber han bliver en succes for os! :-)

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ck-og-fcm-emne

    Ved ikke om Birkir Bjarnason nogensinde har været andet end et rygte men Ifølge Daily Mirror kæmper Championship-klubberne Derby og Stoke City om en underskrift fra Birkir Bjarnason, der har spillet over 50 kampe for Aston Villa og dermed har god erfaring med engelsk fodbold. Også Bundesliga-klubben FC Nürnberg skal have et godt øje til den transferfrie islænding.

    Så han kommer nok ikke til København.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ck-og-fcm-emne

    Ved ikke om Birkir Bjarnason nogensinde har været andet end et rygte men Ifølge Daily Mirror kæmper Championship-klubberne Derby og Stoke City om en underskrift fra Birkir Bjarnason, der har spillet over 50 kampe for Aston Villa og dermed har god erfaring med engelsk fodbold. Også Bundesliga-klubben FC Nürnberg skal have et godt øje til den transferfrie islænding.

    Så han kommer nok ikke til København.
    Stoke er bundprop i Championship med 2 point i 9 kampe og Derby ligger midt i rækken. Nürnberg spiller 2. Bundesliga og rykker næppe op. Efter sigende venter Bjarnason dog på, at Stoke bytter træneren ud. Jeg kan ikke se, hvorfor klubber af den størrelse skulle mindske Københavns chancer for at hente ham. Tværtimod!

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Stoke er bundprop i Championship med 2 point i 9 kampe og Derby ligger midt i rækken. Nürnberg spiller 2. Bundesliga og rykker næppe op. Efter sigende venter Bjarnason dog på, at Stoke bytter træneren ud. Jeg kan ikke se, hvorfor klubber af den størrelse skulle mindske Københavns chancer for at hente ham. Tværtimod!
    Nürnberg ja, men Stoke kan vi næppe konkurrere med, hvis begge klubber vil give ham en alm. snitløn. Der ligger de nok ca. dobbelt af FCK.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Stoke er bundprop i Championship med 2 point i 9 kampe og Derby ligger midt i rækken. Nürnberg spiller 2. Bundesliga og rykker næppe op. Efter sigende venter Bjarnason dog på, at Stoke bytter træneren ud. Jeg kan ikke se, hvorfor klubber af den størrelse skulle mindske Københavns chancer for at hente ham. Tværtimod!
    Nej rent sportsligt er det måske lidt fesent. Men ser man på antallet af tilskuere/stemning og løn (især i Championship), så giver det nok særdeles god mening.

    En middelgod Stokespiller får (hvis man kan stole på en hurtig gang google) omkring 400.000-500.000 kr....om ugen. De bedst betalte omkring det dobbelte.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    En halv mio. om ugen?? Det er godt nok stukket helt vildt af i England. Det er da ikke SÅ mange år siden at det var Ronaldo/Messi-lønninger på 2 mio om måneden eller er jeg bare håbløst bagud?

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En middelgod Stokespiller får (hvis man kan stole på en hurtig gang google) omkring 400.000-500.000 kr....om ugen. De bedst betalte omkring det dobbelte.
    Nu prøvede jeg så også lige en god hurtig gang Google, og de fleste på de høje lønninger er enten ikke i klubben mere, eller de er stadig på deres gamle premier League lønninger.

    og til FCK4LIF3. Nu kan jeg ikke lige huske præcist, men det er lidt langt fra.

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Lidt info om den strandede handel mellem FCK og Isaac Kiese Thelin. En handel, som åbenbart ikke er helt død i forhold til hvad der sker til vinter, afhængig af hvordan Bendtner klarer sig de næste 2 måneder, og om man vil investere allerede nu i en aftager for N'Doye, hvis kontrakt udløber til sommer.
    https://www.bt.dk/fodbold/fck-missed...en-lever-endnu
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Transfertråd for vinterens transfervindue.

    KONTRAKTUDLØB 31/12-2019:
    - Stephan Andersen
    - Nicklas Bendtner

    KONTRAKTUDLØB 30/06-2020:
    - Dame N'Doye
    - Frederik Ibsen
    Når vi kommer ind i det kommende transfervindue, håber jeg vi stadig er i alle tre turneringer.
    På målmandsposten regner jeg ikke med at der sker noget.
    Højreback heller ikke.
    I midterforsvaret håber jeg dog at vi kan lave en tilføjelse. Jeg ser en stor fremtid i Nielsson, men ikke de to andre. Bjelland er en god spillende stopper, men er for langsom til international fodbold og er for ofte skadet. Papa er for ustabil i sine præstationer til at han kan være fast mand.
    Venstreback er en gåde for mig. Bengtsson har spillet et par gode kampe, men er den dårligste venstreback i startopstillingen siden Janne. Bengtsson er ok defensivt, men en katastrofe offensivt. Det giver ingen mening at han skal tage vores dødbolde.
    Det ville klæde vores hold at få Oviedo i gang, der kan bidrage med pasninger, sprint, indlæg og fight. Det er især fra backs at vi har mistet meget af vores opspil i forhold til sidste år, hvilket jeg også lagde mærke til at BT journalisten Michel kommenterede i Copenhagen Sundays optakt til Esbjerg kampen.

    På midtbanen tror jeg kun at vi er åbne for afgang af NT, som aldrig har fået det til at fungere for Ståle. Jeg synes tanken med ham var god, men er for ofte skadet til at fylde i truppen. Man må heller ikke glemme hans Atletico Madrid kamp, som måske var højdepunktet i hans FCK tid.
    I angrebet håber jeg at vi forlænger med Bendtner med 1 1/2 år og sælger Pieros senest til sommer. N'Doye har antydet tidligere at det var hans sidste kontrakt, men jeg håber da han er klar på et år mere. Daramy håber jeg naturligvis også vi forlænger med. Særligt når han også kan spille kant, bliver han ekstrem vigtig som supersub i mange kampe.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Bengtsson har spillet et par gode kampe, men er den dårligste venstreback i startopstillingen siden Janne. Bengtsson er ok defensivt, men en katastrofe offensivt. Det giver ingen mening at han skal tage vores dødbolde.
    Helt enig mht Bengtsson. Han er på rekordtid gået fra at være en anelse undervurderet til at være ekstremt overvurderet, det er egentlig ret komisk. Bare fordi han er kommet i god form og ikke længere løber som om han har skidt i bukserne, så ændrer det ikke på at han er en markant nedgradering i forhold til Boilesen. Han bremser de fleste angreb, fordi han er dårlig til at kombinere og defensivt har han faktisk også været dårlig i de seneste kampe. Han kan slå nogle ok indlæg og han er helt ok som sub, men som fast mand i vores start 11er er han klart svageste led. I mine øjne er det faktisk én af de mest åbenlyse grunde til at Fischer ikke præsterer i øjeblikket. Boilesen er meget bedre til at sætte sine holdkammerater i scene og sammenspillet med Fischer var især godt fordi de kender hinanden så godt. Oviedo må virkelig være i elendig form siden han ikke spiller...


  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Den svenske midterforsvarer Alexander Milosevic har fået ophævet kontrakten i Nottingham Forest, hvor han inden deres trænerskifte var fast mand. Han var sågar udtaget til det svenske landshold så sent som i juli (foran Papagiannopoulos). Han havde stor andel i AIKs mesterskab sidste sæson. Måske kunne han være en mulighed, hvis Ståle holder øje med forstækninger til midterforsvaret.

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fuldt-ordinaer

    Jeg har været på ferie i de seneste uger, så jeg fangede ikke det interview, der var med Pep Biel, som der her også henvises til. Men det virker godt nok mærkeligt, at han selv udtaler, at han ikke har fået lov til at spille sin favoritposition i FCK endnu, som er som 10'er - samt at han ikke er vant til at skulle arbejde defensivt, så det også har været hårdt for ham. Dvs. at Ståle og staben ikke alene har købt en spiller, der skal lære at forsvare i verdens sværeste 4-4-2, men samtidig også lære en ny position. Selvom han gjorde en fin nok figur i perioder mod AGF, så virker det som et fejlkøb. Jeg håber virkelig, at jeg kommer til at tage det i mig igen, men for nu ligner han Spaniens svar på Kasper Kusk, og han vil for mig altid være mindet om den sommer, hvor vi gik efter Lucas Andersen, men fik Biel.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 28 123411 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •