Side 14 af 28 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Om den 27 årige 189 cm høje svenske angriber Isaac Kiese Thelin (centre forward):

    Kigger vi bort fra stats men ser video, synes jeg egentlig det ser OK ud.

    https://www.youtube.com/watch?v=bz92fFwruM8

    Ligner en spiller der kan score med begge fødder og med et tilsyneladende fint hovedstød.
    Derudover har han nogle temmelig uortodokse afslutninger med fødderne, hvor hans træf næppe står i en lærebog men disse gør at han kommer til en afslutning hvor andre ikke gør.
    Med fare for øvrige sammenligninger er det vel kun Zlatan jeg har set gøre tilsvarende (dog mere crazy/akrobatisk).

    Ser også ud til at være OK OBS på at placere sig godt inde foran mål.
    Han ses ikke drible men som CF er spidskompetencen vel at lave det sidste touch der giver mål og alene det at kunne afslutte med begge fødder er bestemt et stort plus.

    Han kunne formentlig godt være en erstatning for Ndoye og en signing nu giver ham et halvt år til at komme godt igang. .
    Det, der bare skriger til himlen i den video, er, at Thelin er komplet umarkeret på stort set alle målene. Det er jo ikke lige så svært at lave Zlatan-agtige, småakrobatiske afslutninger, når forsvarsspillerne pænt holder sig to meter fra dig. Og af samme grund kan jeg slet ikke se nogle tegn i den video på, at han skulle kunne være en erstatning for N'Doye. Han bliver jo ikke fysisk presset.

    Man kan naturligvis ikke afvise, at han er en late bloomer, der pludselig løfter sig et niveau eller to, men den video beviser for mig at se kun, at mange af forsvarspillerne i den belgiske liga er til at have med at gøre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Forstår virkelig ikke hvis man vil have Thielin til København. Han vil slet ikke være en forstærkning til holdet...
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  4. #198
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...pper-fck-emne/

    Kommer han så nok heller ikke alligevel

  5. #199
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20


  6. #200
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Michel Davidsen har reelt bekræftet i formiddags på Twitter, at Nicolaj Thomsen skal videre inden for kort tid, enten i dette vindue eller det næste. Men at han skal videre til noget ordentligt, ellers foretrækker han at blive i København. Og at budgettet for vinterens vindue reelt allerede er brugt, efter vi købte Santos, så hvis der skal købes noget, skal der højst sandsynligvis sælges.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #201
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Michel Davidsen har reelt bekræftet i formiddags på Twitter, at Nicolaj Thomsen skal videre inden for kort tid, enten i dette vindue eller det næste. Men at han skal videre til noget ordentligt, ellers foretrækker han at blive i København. Og at budgettet for vinterens vindue reelt allerede er brugt, efter vi købte Santos, så hvis der skal købes noget, skal der højst sandsynligvis sælges.
    Medmindre Michel Davidsen pludselig har skiftet arbejdsplads, så kan han jo reelt set ikke bekræfte noget som helst. Han kan erfare, høre forlydener etc. Men bekræfte det kan han ikke.

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #202
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Det tyder jo desværre på at kassen er mere eller mindre tom her i januars vindue, hvilket måske også kan være en af årsagerne til, at vi er overhalet indenom i forhold til Thelin. Min hede dræm hedder dog fortsat Lucas Andersen. Med Aalborgs økonomi in mente, kunne man måske lokke til et salg i den lidt billigere ende, hvis man sendte Holse og Thomsen den anden vej.. Jeg kunne i hvert fald fint se de to spillere blomstre op der, og særligt Holse indeholder jo også noget videresalgspotentiale.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #203
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det tyder jo desværre på at kassen er mere eller mindre tom her i januars vindue, hvilket måske også kan være en af årsagerne til, at vi er overhalet indenom i forhold til Thelin. Min hede dræm hedder dog fortsat Lucas Andersen. Med Aalborgs økonomi in mente, kunne man måske lokke til et salg i den lidt billigere ende, hvis man sendte Holse og Thomsen den anden vej.. Jeg kunne i hvert fald fint se de to spillere blomstre op der, og særligt Holse indeholder jo også noget videresalgspotentiale.
    Jeg er helt enig. Vi har mest af alt brug for en lang opstart til den nuværende trup, som har været et hårdt efterår igennem. De har brug for koncentrerede træninger sammen over flere dage. Det har de nærmest ikke haft endnu pga. sene salg og køb i sommerens vindue, skader og et hårdt kampprogram.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #204
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Vi har mest af alt brug for en lang opstart til den nuværende trup, som har været et hårdt efterår igennem. De har brug for koncentrerede træninger sammen over flere dage. Det har de nærmest ikke haft endnu pga. sene salg og køb i sommerens vindue, skader og et hårdt kampprogram.
    Det vil helt sikkert hjælpe. Men udover det generelle "spille holdet sammen" skal der også løses udfordringerne med Bjellands skader så vi har for få centerforsvarere, at ingen makker til Zeca rigtig har fungeret denne sæson og højrekanten. Der er meget at tage fat i.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #205
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det vil helt sikkert hjælpe. Men udover det generelle "spille holdet sammen" skal der også løses udfordringerne med Bjellands skader så vi har for få centerforsvarere, at ingen makker til Zeca rigtig har fungeret denne sæson og højrekanten. Der er meget at tage fat i.
    Enig med det centrale forsvar, hvor vi nummerisk set er for få spillere. Men på den centrale midtbane har vi pt. Zeca, Falk, Stage og Mudrazija, mens vi på kanterne har Fischer, Biel, Thomsen og Holse. Der endda fraregnet Daramy, som har spillet kant meget af tiden her.

    Jeg er helt enig i, at det ikke har fungeret optimalt hverken på midten eller på kanten, men vi købte spillere for over 50 mio. kr. til de to pladser i sommer (Stage og Biel), så løsningen er vel ikke bare at købe endnu mere? Ved mindre man erkender, at en spiller som Biel var et fejlkøb, hvilket jeg stadig holder på, at han er (men lad os ikke åbne den igen).

    Vi kan passende sende Thomsen og Holse til Aalborg sammen med en pose penge og få Lucas Andersen den anden vej. Men en nummerisk udvidelse af truppen tror jeg ikke, at vi kommer til at se - uagtet at flere spillere har performet dårligt.

  17. #206
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Enig med det centrale forsvar, hvor vi nummerisk set er for få spillere. Men på den centrale midtbane har vi pt. Zeca, Falk, Stage og Mudrazija, mens vi på kanterne har Fischer, Biel, Thomsen og Holse. Der endda fraregnet Daramy, som har spillet kant meget af tiden her.

    Jeg er helt enig i, at det ikke har fungeret optimalt hverken på midten eller på kanten, men vi købte spillere for over 50 mio. kr. til de to pladser i sommer (Stage og Biel), så løsningen er vel ikke bare at købe endnu mere? Ved mindre man erkender, at en spiller som Biel var et fejlkøb, hvilket jeg stadig holder på, at han er (men lad os ikke åbne den igen).

    Vi kan passende sende Thomsen og Holse til Aalborg sammen med en pose penge og få Lucas Andersen den anden vej. Men en nummerisk udvidelse af truppen tror jeg ikke, at vi kommer til at se - uagtet at flere spillere har performet dårligt.
    Jeg siger ikke at der nødvendigvis skal købes hverken en højrekant eller en central midt. Jeg siger det er to positioner hvor ingen spillere har fungeret det sidste halve år. Det er en kæmpe opgave at få forløst nogle af de mange spillere vi har, og managerhjertet siger det er nemmere og sjovere at hente Lucas Andersen og Stefan Johansen endat få Biel og Falk til at virke. Men når der ikke er penge er det nok på træningsbanen det skal fikses.
    Sidst redigeret af Something : 06.01.20 kl. 17:00

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #207
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Michel Davidsen har reelt bekræftet i formiddags på Twitter, at Nicolaj Thomsen skal videre inden for kort tid, enten i dette vindue eller det næste. Men at han skal videre til noget ordentligt, ellers foretrækker han at blive i København. Og at budgettet for vinterens vindue reelt allerede er brugt, efter vi købte Santos, så hvis der skal købes noget, skal der højst sandsynligvis sælges.
    Har svært ved at se at alle penge skulle være brugt, når man overvejede at give bendtner flere måneder. Der bør være ihf til en transferfri spillers løn, nu bendtner ikke fortsatte.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  20. #208
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Har svært ved at se at alle penge skulle være brugt, når man overvejede at give bendtner flere måneder. Der bør være ihf til en transferfri spillers løn, nu bendtner ikke fortsatte.
    Hvem siger manglende økonomi ikke er en faktor i det manglende forlængelse med Bendtner?
    Når Ståle så grundigt siger budgettet er brugt som han siger, så er det svært ikke at tro ham.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #209
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Thomsen er i Top-12 i ligaen over bedst betalte spillere med en årsløn på 3,3 mio. kr., og vores 8. bedst betalte spiller, så det kunne lette lidt i budgettet, hvis han skifter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #210
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    managerhjertet siger det er nemmere og sjovere at hente Lucas Andersen og Stefan Johansen endat få Biel og Falk til at virke.
    Stefan Johansen spiller fast nu. Og han forlængede sin kontrakt sidste sommer.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •