Side 18 af 28 FørsteFørste ... 815161718192021 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tvivler på, at det her indkøb er noget, der gør synderligt indtryk på vores "rivaler." Det er en udmærket tilføjelse til en sårbar position på holdet, men det er ikke nogen prestige-signing.
    Jeg vil gætte på at Ragnar, Bjelland, Nelsson og Papas samlede løn stemmer nogenlunde overens med hele hver af vor konkurrenters samlede lønbudget. Om det er hensigtsmæssigt at bruge så mange penge alene på centerforsvarere er så en anden sag, men det er utvivlsomt et magtsignal.

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg vil gætte på at Ragnar, Bjelland, Nelsson og Papas samlede løn stemmer nogenlunde overens med hele hver af vor konkurrenters samlede lønbudget. Om det er hensigtsmæssigt at bruge så mange penge alene på centerforsvarere er så en anden sag, men det er utvivlsomt et magtsignal.
    Bjelland får en fed løn, men så meget fylder de fire forsvarer næppe i forhold til FCM og BIF lønninger.
    Jeg er enig i, at det er et godt signal at hente en spiller med det CV til klubben og dermed vise, at vi ikke har givet op. Han er vel den forsvarer i ligaen med bedste CV og mest succes uden i udlandske klubber lige nu. Men kontrakten er nok også primært muligt, fordi han er ven af klubben, så jeg tror nu ikke, at FCM sidder og ryster i bukserne lige nu.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Med både Ragnar, Doye, Oviedo, og Bengtsson tilbage, er det vel relevant at se på, hvilke andre tidligere spillere, der kunne være i betragtning indenfor de næste par vinduer:

    Amartey - har været ekstremt meget skadet, men er nok stadig udenfor rækkevidde. Rygtes pt. til Fulham, og vi har heller ikke brug for ham typemæssigt lige pt.
    Nicolai Jørgensen - har også været meget skadet, men Feyenoord ser ud til at give ham lang snor til at finde målformen igen. Mon ikke de håber på et storsalg. Der skal nok en skade mere til, før vi kunne komme i betragtning.
    Cornelius - har også været meget skadet, men har i glimt vist sit fremragende topniveau. Mon ikke han bliver i Italien et par år endnu.
    Zanka - vi mangler overhovedet ikke midterforsvarerer lige nu, og han spiller fast for Fenerbahce. Jeg tror helt klart, han vender hjem til København før eller siden. Men der går nok et par år.
    Santander - har kun startet inde i tre kampe for Bologna denne sæson. Er nok heller ikke realistisk før om et par år.

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Med både Ragnar, Doye, Oviedo, og Bengtsson tilbage, er det vel relevant at se på, hvilke andre tidligere spillere, der kunne være i betragtning indenfor de næste par vinduer:

    Amartey - har været ekstremt meget skadet, men er nok stadig udenfor rækkevidde. Rygtes pt. til Fulham, og vi har heller ikke brug for ham typemæssigt lige pt.
    Nicolai Jørgensen - har også været meget skadet, men Feyenoord ser ud til at give ham lang snor til at finde målformen igen. Mon ikke de håber på et storsalg. Der skal nok en skade mere til, før vi kunne komme i betragtning.
    Cornelius - har også været meget skadet, men har i glimt vist sit fremragende topniveau. Mon ikke han bliver i Italien et par år endnu.
    Zanka - vi mangler overhovedet ikke midterforsvarerer lige nu, og han spiller fast for Fenerbahce. Jeg tror helt klart, han vender hjem til København før eller siden. Men der går nok et par år.
    Santander - har kun startet inde i tre kampe for Bologna denne sæson. Er nok heller ikke realistisk før om et par år.
    Santander bliver rygtet til Leeds.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. #260
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Giver vel også mening at se på hvem der kan tænkes at forlade os (og dermed åbne for andre):
    Ståle: Thomsen må tale med andre klubber: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...andre-klubber/


    Mere Ståle fra samme site: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ne-paa-ragnar/
    "Der kan ryge et par stykker"
    Solbakken regner ikke med at hente flere ind i januar, men åbner til gengæld for at sælge et par stykker.
    - Ja, der er større chance for, at der ryger en eller to ud, for vi er mange nu. Men det kommer lidt an på skadessituationen.
    Solbakken åbner for at Nicolaj Thomsen kan ryge videre - læs mere her - men han regner til gengæld ikke med at slippe en af sine tre venstrebacks.
    - Nej, for jeg har kun to nu. Boilesen er først klar til kamp til april eller maj, så vi har kun to. Det er kun en måned, vi har tre, og så skal en af dem væk.
    Stephan Andersen var med i træningen i FCK mandag, men keeperens kontrakt er udløbet, og parterne forlænger næppe, fastslår begge.
    Sidst redigeret af Ezen : 13.01.20 kl. 18:23 Årsag: 3xVB beholdes indtil sommer

  7. #261
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Santander bliver rygtet til Leeds.
    Jeg fandt et tweet omkring det - altså kan vi hente ham tilbage, så siger jeg ja tak. Fantastik at udskifte N’Doye med Santander til sommer, lej/køb option for halvdelen ad hvad vi gav

  8. #262
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Manden var anfører for pt. nummer 3 i Rusland. Har du set meget russisk fodbold i år? Siden du så sikkert kan sige, at Ragnar ikke er en bedre mand at stille med end Papa/Glasland?

    De offensive positioner er overbefolket, så der skal du nok ikke gå rundt + regne med nykøb. Det er nok nærmere det eneste indkøb der kommer den her vinter. Og det virker også rimeligt. Ud over vores højrekant, er alle pladser rimelig meget optaget. Så det handler om at få Pep eller Holse til at vågne op. De er for dyre drenge til at købe alternativ. Angrebet bliver N'doye, Wind, Santos og Pyrus. Med mindre altså at N'doye ender med at stoppe sin karriere, gud forbyde det..
    Jeg er sådan set ligeglad med om manden så har været anfører for Barcelona, det ændrer ikke på hans fodboldmæssige kvaliteter.. Jeg er med på hvor du vil hen, men det er da et tyndt argument.. Og nej jeg har ikke ser russisk fodbold, har du? Men jeg har set en hel masse kampe med Ragnar, hvis ikke alle, da han spillede her sidst, og der så jeg en spiller med en enorm fysik og stærke defensive kompetencer, men også en spiller med meget tydelige mangler i afspil/clearinger og i spillet med bold.. I langt de fleste kampe vi skal spille i foråret skal vi møde modstandere der er dårligere end os selv, hvor vi derfor dels kommer til at stå højt med bagkæden og dels kommer til at være spilstyrende.. I de kampe får vi brug for spillere der har speed og som er gode venner med bolden.. Bjelland har ikke speed, men er exeptionel med bolden, så lad os håbe hans fysik holder.. Papa har en super fysik og en god speed.. Nelsson SKAL næsten spille når han er frisk med det prisskilt han render rundt med, men har ikke imponeret mig endnu..

    Ragnar er fremragende når egen boks skal forsvares og vi står lavt, men hvor mange kampe kommer vi til at gøre det i? Mod Celtic formentlig i perioder, men ryger vi ud her har jeg svært ved at få øje på de kampe, hvor Ragnars evner passer bedre ind end alternativerne.. Derfor ser jeg ham primært som et køb til bredden og ikke som en spiller der øger kvaliteten i start 11’eren.. Og nej, der kommer ganske givet ikke en offensiv kvalitetsspiller ind i dette vindue, men det er sørme da ikke det samme som at vi ikke godt kunne bruge det!

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #263
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Selvom vi spiller mod dårligere hold det meste af tiden, bliver det dog ganske rart at kunne spille med en defensiv spiller der har sine forcer i netop det defensive og måske kan få styr på de defensive dødbolde/indlæg? For her har vi godt nok sejlet mod bl.a Hobro, Brøndby, FCM og Rosenborg fik det store konsekvenser. Måske er jeg bare en af de typer
    der fortrækker at midtstopperen FØRST kan forsvare, og så lade de offensive spillere om i første omgang at kunne sætte et angreb.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #264
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sådan set ligeglad med om manden så har været anfører for Barcelona, det ændrer ikke på hans fodboldmæssige kvaliteter.. Jeg er med på hvor du vil hen, men det er da et tyndt argument.. Og nej jeg har ikke ser russisk fodbold, har du? Men jeg har set en hel masse kampe med Ragnar, hvis ikke alle, da han spillede her sidst, og der så jeg en spiller med en enorm fysik og stærke defensive kompetencer, men også en spiller med meget tydelige mangler i afspil/clearinger og i spillet med bold.. I langt de fleste kampe vi skal spille i foråret skal vi møde modstandere der er dårligere end os selv, hvor vi derfor dels kommer til at stå højt med bagkæden og dels kommer til at være spilstyrende.. I de kampe får vi brug for spillere der har speed og som er gode venner med bolden.. Bjelland har ikke speed, men er exeptionel med bolden, så lad os håbe hans fysik holder.. Papa har en super fysik og en god speed.. Nelsson SKAL næsten spille når han er frisk med det prisskilt han render rundt med, men har ikke imponeret mig endnu..

    Ragnar er fremragende når egen boks skal forsvares og vi står lavt, men hvor mange kampe kommer vi til at gøre det i? Mod Celtic formentlig i perioder, men ryger vi ud her har jeg svært ved at få øje på de kampe, hvor Ragnars evner passer bedre ind end alternativerne.. Derfor ser jeg ham primært som et køb til bredden og ikke som en spiller der øger kvaliteten i start 11’eren.. Og nej, der kommer ganske givet ikke en offensiv kvalitetsspiller ind i dette vindue, men det er sørme da ikke det samme som at vi ikke godt kunne bruge det!
    For det er et helt umuligt scenarie at Rangar har udviklet og forbedret sit spil?
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sådan set ligeglad med om manden så har været anfører for Barcelona, det ændrer ikke på hans fodboldmæssige kvaliteter.. Jeg er med på hvor du vil hen, men det er da et tyndt argument.. Og nej jeg har ikke ser russisk fodbold, har du? Men jeg har set en hel masse kampe med Ragnar, hvis ikke alle, da han spillede her sidst, og der så jeg en spiller med en enorm fysik og stærke defensive kompetencer, men også en spiller med meget tydelige mangler i afspil/clearinger og i spillet med bold.. I langt de fleste kampe vi skal spille i foråret skal vi møde modstandere der er dårligere end os selv, hvor vi derfor dels kommer til at stå højt med bagkæden og dels kommer til at være spilstyrende.. I de kampe får vi brug for spillere der har speed og som er gode venner med bolden.. Bjelland har ikke speed, men er exeptionel med bolden, så lad os håbe hans fysik holder.. Papa har en super fysik og en god speed.. Nelsson SKAL næsten spille når han er frisk med det prisskilt han render rundt med, men har ikke imponeret mig endnu..

    Ragnar er fremragende når egen boks skal forsvares og vi står lavt, men hvor mange kampe kommer vi til at gøre det i? Mod Celtic formentlig i perioder, men ryger vi ud her har jeg svært ved at få øje på de kampe, hvor Ragnars evner passer bedre ind end alternativerne.. Derfor ser jeg ham primært som et køb til bredden og ikke som en spiller der øger kvaliteten i start 11’eren.. Og nej, der kommer ganske givet ikke en offensiv kvalitetsspiller ind i dette vindue, men det er sørme da ikke det samme som at vi ikke godt kunne bruge det!
    Jeg husker bestemt heller ikke Ragnar som en særligt teknisk god spiller, men selvom vi i højere grad er gået over til mere pasningsstærke forsvarere, så har vi ikke fået så stort udbytte af det. Det er næppe forsvarerne der skal åbne modstanderne op når de står og pakker sig og når vi selv er under pres, så losser forsvarerne alligevel væk, da vi trækker midtbanen og kanterne så langt tilbage.
    Man kan altid tage fejl, men jeg tror ikke vores spil bliver hæmmet af, at få en forsvarer ind der er dårligere med bolden (og så skal man heller ikke gøre ham værre end han er). Til gengæld kan han formentligt true mere på offensive hjørnespark, hvor vores forsvarere trods alt ikke har været særlig skræmmende.

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #266
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Nu er det jo ikke verdens største klubber han spøger i - Kunne være ståle skulle hører ad =)

    Emre Mor spøger i Leeds

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-med-fra-city/

  17. #267
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Det har været ret småt med rygter ind til videre, men vi skulle være ude efter Patyrk Klimala fra Jagiellonia Bialystok, de vil åbenbart have omkring 35 millioner for ham.

    https://www.heraldscotland.com/sport...atryk-klimala/
    Han er netop præsenteret i Celtic. Han er forhåbentlig pissedårlig og scorer fire selvmål i Parken.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...lsk-maalmager/
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Gætter på Grytebust ud og en forlængelse af Stephan Andersen.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg tror nu, at Stephan smutter og at Grytebust bliver - som minimum indtil sommer, hvor der er langt flere transfermuligheder for en keeper. Desuden kan meget ske i foråret, og han ser ikke ud til at søge væk pt., hvis man skal tro hans udtalelser.

    Desuden er Emre Mors Brentfordskifte gået i vasken, bl.a. pga. dette: "de danske spillere i klubben ytrede bekymring over at blive holdkammerat med Emre Mor." Det flugter meget godt med, hvad jeg påstod tidligere i tråden. Jeg tror overhovedet ikke, at Mor er et tema i FCK.


  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Stephan Forlænger til 2021 kunne det betyde at Grytebust er på vej ud? Eller er det bare Ibsen som ikke vil være reserve længere.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •