Side 22 af 28 FørsteFørste ... 1219202122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ivaler/7969044

    Ifølge ekstrabladet, så skulle vi være interesseret i unge Mikkel Kaufmann fra AaB, enten nu eller til sommer.

    Jeg er lidt splittet. Han ser da OK spændende ud, men slet ikke i nærheden af fx Andreas Skov Olsen. Der er stadig meget udviklingsarbejde for at gøre ham til en habil FCK angriber efter min mening

  2. #317
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    AAB bekræfter nu selv at de er ved at sælge Kaufmann
    Vildt nok vis det er os!

  3. #318
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    AAB bekræfter nu selv at de er ved at sælge Kaufmann
    Vildt nok vis det er os!
    Stort potentiale han har. Stor og stærk, fine afslutninger, og en ganske god fart, størrelsen taget i betragtning

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #319
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Det må vel næsten betyde, at Pieros er ved at blive solgt - eller at N'Doye ikke kan spille mere.
    Ellers kan jeg ikke få det til at hænge sammen med beskeden om, at vinterens budget stort set allerede er brugt på Santos, og at vi allerede har mange angribere i truppen.
    Kaufmann er næppe billig, da han har en lang kontrakt og er AaB's førsteangriber. Vi lægger nok ikke mindst 15 millioner for endnu en reserve, Stage-style.
    HIC SUNT LEONES

  6. #320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det må vel næsten betyde, at Pieros er ved at blive solgt - eller at N'Doye ikke kan spille mere.
    Ellers kan jeg ikke få det til at hænge sammen med beskeden om, at vinterens budget stort set allerede er brugt på Santos, og at vi allerede har mange angribere i truppen.
    Kaufmann er næppe billig, da han har en lang kontrakt og er AaB's førsteangriber. Vi lægger nok ikke mindst 15 millioner for endnu en reserve, Stage-style.
    Det kan også være, at han spiller sæsonen færdig i AaB på en udlejning. Såfremt Ndoye stopper til sommer, hedder angriberne Wind, kaufmann, santos og Pieros.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Han spiller helt sikkert færdigt i AaB indtil sommer .. der sælger vi Pieros og angrebet hedder : Wind , Kauffmann, Santos og en ny

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #322
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Eller Thomsen indgår i en byttehandel

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #323
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Et frisk bud kunne være, at Thomsen går den anden vej som en del af betalingen. Man kunne forestille sig noget ala Thomsen + 5 mio. Thomsen får dermed muligheden for noget spilletid, og vi får tyndet lidt ud på midtbanen, hvor vi pt. er rigtig mange spillere. Endvidere kan Kaufmann indtage Bendtners rolle som NDoyes (og Winds) backup indtil sommer, hvor man så må vurdere situationen med NDoye. Pieros sælges nok også der. Dermed får vi lidt samme store type, vi får en fornuftig kvalitet ind med stort potentiale, og vi får en lønmæssig billig spiller ind (set med FCK briller)

    Dette scenarie fungerer selvfølgelig kun, hvis Thomsen er frisk på en tur til Aalborg og her er lønnen måske et problem. Den kan dog måske løses med et par mio. i hånden fra FCK, hvilket opvejes en smule af, at Kauffmann formentlig skal have mindre i løn end Thomsen.

    Alt i alt en win/win/win/win situation for alle 4 involverede :-)

    Og ja det er naturligvis rent gætværk og ja vi vil alle hellere have Lucas Andersen. Men som type mangler vi nok mere det lidt store brød til at aflaste NDoye fremfor Lucas Andersen

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  14. #324
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    AaBs sportschef har netop udtalt, at Thomsen ikke er relevant i denne omgang. Deres økonomi deroppe har det vist ikke for godt.
    Lad os tage Lucas Andersen til sommer, når vi sælger Biel tilbage til Spanien, udlejer Holse og lader Thomsen finde et andet sted at spille bold :-)

  15. #325
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    AaB's Debatside har altid haft brugere med ret gode og solide kontakter i klubben (sådan er det jo på landet!), og her er der brugere, der siger, at forhandlingerne allerede er ret fremskredne. Flere brugere på selv samme Debatside anser ham også for deres bedste centrale angriber. Kaufmann minder i øvrigt som type om Wind, stor og teknisk dygtig. Han er hurtigere og bedre i dybdeløbene, men ikke lige så stærk i opspillet. http://debatside.dk/viewtopic.php?f=25&p=566844#p566844

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #326
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    25 mio. for Kaufmann: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-komet/7969234

    Er han virkelig så god? Det er ikke et retorisk spørgsmål - jeg kender intet til ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #327
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    25 mio. for Kaufmann: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-komet/7969234

    Er han virkelig så god? Det er ikke et retorisk spørgsmål - jeg kender intet til ham.
    Det lyder virkelig voldsomt og er laaaaangt fra det beløb, som jeg skød på. Det lyder også lidt underligt i forhold til formandens udtalelser i dag. Jeg troede egentlig også, at AAB var så meget presset økonomisk, at de måtte sælge for en del mindre.

    Jeg kender ikke kauffmann specielt godt og han har sådan set ikke imponeret mig ret meget i de få kampe jeg har set. Men måske er det bare prisen for en 19 årig angriber som har scoret en del mål, når FCK kommer og banker på. Men 25 mio - puha det er meget.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #328
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det lyder virkelig voldsomt og er laaaaangt fra det beløb, som jeg skød på. Det lyder også lidt underligt i forhold til formandens udtalelser i dag. Jeg troede egentlig også, at AAB var så meget presset økonomisk, at de måtte sælge for en del mindre.

    Jeg kender ikke kauffmann specielt godt og han har sådan set ikke imponeret mig ret meget i de få kampe jeg har set. Men måske er det bare prisen for en 19 årig angriber som har scoret en del mål, når FCK kommer og banker på. Men 25 mio - puha det er meget.
    Helt enig. Det er fandme skudt langt over mål. Han er ikke en spiller, der løfter overliggeren, og det bør spillere i den prisklasse gøre i FCK. Stod det til mig, ville jeg meget hellere rykke Fischer op i angrebet sammen med Wind og så gå all-in på at hente Lucas Andersen til den venstre kant.

    Hvor sikkert sidder vores scouting afdeling egentlig? Vi har pt. bundet +35 mio. op på Biel, +20 på Mudra, +30 på Victor Nilsson og måske snart +25 på Kaufmann. Puha, hvor ville jeg bruge de penge anderledes, hvis jeg sad i sædet.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #329
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Helt enig. Det er fandme skudt langt over mål. Han er ikke en spiller, der løfter overliggeren, og det bør spillere i den prisklasse gøre i FCK. Stod det til mig, ville jeg meget hellere rykke Fischer op i angrebet sammen med Wind og så gå all-in på at hente Lucas Andersen til den venstre kant.

    Hvor sikkert sidder vores scouting afdeling egentlig? Vi har pt. bundet +35 mio. op på Biel, +20 på Mudra, +30 på Victor Nilsson og måske snart +25 på Kaufmann. Puha, hvor ville jeg bruge de penge anderledes, hvis jeg sad i sædet.
    Hvis du sad i sæden, så var der nok stadig et krav fra bestyrelsen om, at der skulle laves store salg med stort overskud. :-) Og de store salg (især de store overskud) laver vi ikke ved at købe ældre færdigudviklede spillere. Man håber vel på at lave endnu en Vavro eller Skov og få høj kvalitet ind som kan sælges for en bondegård. Nilsson skal vi nok tjene penge på. Mudra og Biel er lidt sværere at bedømme, men det ser pt. lidt svært ud. Om Kauffmann vil give overskud i længden ved jeg ikke, men potentialet er der nok. Men 25 mio lyder stadig af ret meget for en spiller, som dårligt er fast mand i AAB.

    Hvis der stadig er penge i kassen til at hente de etablerede spillere som Zeca, NDoye, Bjelland, Fischer osv, når der er behov og mulighed for dette, så er jeg egentlig vild med strategien. Fint signal at sende, at hvis man er ung og kæmpe talent i mindre dansk klub, så skal du selvfølgelig til FCK og modnes, vinde et par titler, spille Europæisk og så sælges for en bondegård til en stor liga. Det ligner et mønster med Skov, Stage, Nelsson og nu måske Kauffmann.
    Sidst redigeret af k@sper : 22.01.20 kl. 16:14

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #330
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis du sad i sæden, så var der nok stadig et krav fra bestyrelsen om, at der skulle laves store salg med stort overskud. :-) Og de store salg (især de store overskud) laver vi ikke ved at købe ældre færdigudviklede spillere. Man håber vel på at lave endnu en Vavro eller Skov og få høj kvalitet ind som kan sælges for en bondegård. Nilsson skal vi nok tjene penge på. Mudra og Biel er lidt sværere at bedømme, men det ser pt. lidt svært ud. Om Kauffmann vil give overskud i længden ved jeg ikke, men potentialet er der nok. Men 25 mio lyder stadig af ret meget for en spiller, som dårligt er fast mand i AAB.
    Jeg kan nu godt lide tanken om at man tager chancer som denne. Fortsætter Kauffman sin udvikling i bare én sæson, så er han jo langt uden for vores rækkevidde.. En halv sæson er ikke meget nej, men det gør det da også kun endnu flotter at han er brændt sådan igennem fra dag 1.. Ja det kan blive en fuser, men det kan også ende med den store gevinst..

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •