Side 24 af 28 FørsteFørste ... 1421222324252627 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er ikke for at være mavesur, men jeg synes ikke, de to mål mod Sønderjyske ligefrem er på nøj-niveau. Men der er et par gode, tørre højrebenshug blandt hans syv mål. Og hans grundteknik ser solid ud, så han skal da sikkert nok blive god. Det bedste ved klippene med ham synes jeg næsten er hans udstråling. Han virker meget upåvirket, og som en, der bare knokler på - ikke ulig Cornelius i hans gyldne halvsæson, da han brød igennem.
    Det er skam helt i orden, vi vurderer jo fodbold og mål anderledes. Jeg synes begge mål er høj klasse, først hvor han dirigerer hovedstødet ind i en meget svær vinkel samtidig med at han har ryggen til mål og herefter oversprinter Patrick Banggaard fuldstændig fra midterlinjen af og holder tempoet og ligger den koldt ind.

    Jeg har ikke set mange mål scoret på den måde af en 18 årig i Superligaen mod et godt hold.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    En bruger, på AAB’s forum, påstår Kauffman er solgt til FC, med virkning til sommer. Siger han ved det via bekendt, så det er von hörensagen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #348
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvor meget du stoler på buschaufførens indsigt i AaB, men min kammerat er meget sportsinteresseret og har fulgt AaB i tykt og tyndt i ligeså mange år, som jeg har fulgt FCK. Han har i den grad fingeren på pulsen, når det kommer til AaBs trup, og kommer med meget reelle vurderinger af spillere samt deres potentiale i vores fodboldsnakke. Derfor stoler jeg personligt på hans vurdering af Kauffmann, ligesom han nok også ville tage mine ord for gode varer, hvis han bad mig vurdere FCK spillere, han ikke selv har set meget til. Og derfor ville jeg personligt være mere lun, hvis han havde sagt, at det var os, og ikke AaB, der laver en god handel her. Det er jo ikke det samme, som at Kaufmann ikke kan blive en stor succes for FCK.

    Robert Skov sammenligningen giver ikke mening. FCK fansene skrev de indlæg, efter hans første halvsæson i FCK, ikke i Silkeborg. Det var altså efter at have set manden i den hvide trøje. En bedre sammenligning her er Biel, som mange herinde inkl. mig ikke tror på, da manden er uden fremtrædende spidskompetencer og mangler den nødvendige fysisk for at spille i FCK. Jeg hepper i øvrigt selvfølgelig på ham og håber for alt i verden, at han brænder suppen sammen.
    Men at Kaufmann skulle koste 7-8 millioner kroner forstår jeg bare ikke :) Han er lige fyldt 19 år, har bevist sin målscoringsevne i Superligaen og på ungdomslandsholdet og har kontrakt 3,5 år endnu med AaB. Klart, han mangler meget for at blive en topangriber i FCK, men stadigvæk.

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Men at Kaufmann skulle koste 7-8 millioner kroner forstår jeg bare ikke :) Han er lige fyldt 19 år, har bevist sin målscoringsevne i Superligaen og på ungdomslandsholdet og har kontrakt 3,5 år endnu med AaB. Klart, han mangler meget for at blive en topangriber i FCK, men stadigvæk.
    Her er vi enige om, at det ville være et steel. Tænker at et sted midt i mellem er fair - og så med eventuelle klausuler. Mon ikke også, at det er der den lander :-)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Her er vi enige om, at det ville være et steel. Tænker at et sted midt i mellem er fair - og så med eventuelle klausuler. Mon ikke også, at det er der den lander :-)
    Betalt med jernpenge eller hvordan?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Så er den officiel, han skifter dog først til sommer: https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-...-sommeren-2020
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #352
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Mikkel Kaufmann skifter til FCK til sommer.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-...-sommeren-2020

    Man forventer dermed, at enten N'Doye eller Pieros (eller begge) forlader os til den tid. Det vil efterlade os med et ret ungt angreb, med Wind, Daramy og Kaufmann på 21 år eller yngre, og så Santos på 27 år til den tid. Hvis både Pieros og N'Doye smutter, vil man nok også hente en mere rutineret angriber ind, når nu vi (formentlig) også skal spille europæisk.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #353
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mikkel Kaufmann skifter til FCK til sommer.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-...-sommeren-2020

    Man forventer dermed, at enten N'Doye eller Pieros (eller begge) forlader os til den tid. Det vil efterlade os med et ret ungt angreb, med Wind, Daramy og Kaufmann på 21 år eller yngre, og så Santos på 27 år til den tid. Hvis både Pieros og N'Doye smutter, vil man nok også hente en mere rutineret angriber ind, når nu vi (formentlig) også skal spille europæisk.
    Jeg synes så det er helt sort at man vælger at han først skal starte op til sommer.. Vi har en halvfit Doye samt Pieros og Santos, som eneste alternativer til de to pladser i front i et tætpakket forårsprogram, hvor vi skal hente 4 point på et toptunet FCM-mandskab.. Jeg fatter sinpelthen ikke at man ikke har kunne finde plads til ham allerede nu...

  14. #354
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg fatter sinpelthen ikke at man ikke har kunne finde plads til ham allerede nu...
    Så kunne man lige så godt have beholdt Bendtner i et halvt år mere, hvis det var. Men Wind bør så småt være klar igen, når slutspillet starter, så det drejer sig om 9 (måske 11) kampe, hvor N'Doye, Pieros, Santos og evt. Fischer eller Daramy skal holde skansen.
    Det er 5 ligakampe, hvor vi får overkommelig modstand (Esbjerg (ude), Silkeborg (ude), Horsens (hjemme), Lyngby (ude) og Randers(hjemme)), to kampe mod AaB i hhv. liga (hjemme) og pokal (ude), og så de to europæiske kampe mod Celtic (plus evt. en 1/8 finale, hvis vi slår skotterne ud).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #355
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Hvis nu de løse rygter om at Pieros er på vej til Kina er sande, står vi dog og mangler en angriber her og nu.

    Der kunne Ragnars tidligere holdkammerat og landsmand Vidar Örn Kjartansson være en mulighed? Han er på vej væk, da Rostov er i pengeproblemer. Mon ikke han kan hentes billigt enten på leje eller fast? Ifølge Mads Davidsens beskrivelse minder han i hvert fald rigtig meget om Pieros: God på hovedet, aggressiv og hårdtarbejdende men ikke en spiller der skaber en masse selv. Jeg tror godt, det kunne være os, der er interesserede i ham, selvom han måske virker mere oplagt for Brøndby.

  17. #356
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg fatter sinpelthen ikke at man ikke har kunne finde plads til ham allerede nu...
    Ja vi kan jo kun spekulere. En af grundene kan være prisen (AAB vil måske ikke slippe ham nu), men det er nok ikke så sandsynligt. Mere sandsynligt er det nok, at man ser ham som en spiller, der ikke er færdigudviklet og som vil have bedre af et halvt år mere for AAB end på bænken her. Og man må vel vurdere, at NDoye nok skal blive klar til at spille, ligesom Wind forhåbentlig også kan byde ind en gang i slutspillet og Pieros skal gerne have lidt spilletid, så han kan sælges til sommer. Er det sagen, så har vi rigeligt med angribere pt.

    Man må dog håbe, at man har snakket med AAB om, at han skal spille lidt. For jeg har set, at der på AAB-forum nævnes, at man ikke giver spillere uden fremtid i AAB spilletid, og det vil være helt sort, hvis han sidder helt ude et halvt år i Aalborg.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi kan jo kun spekulere. En af grundene kan være prisen (AAB vil måske ikke slippe ham nu), men det er nok ikke så sandsynligt. Mere sandsynligt er det nok, at man ser ham som en spiller, der ikke er færdigudviklet og som vil have bedre af et halvt år mere for AAB end på bænken her. Og man må vel vurdere, at NDoye nok skal blive klar til at spille, ligesom Wind forhåbentlig også kan byde ind en gang i slutspillet og Pieros skal gerne have lidt spilletid, så han kan sælges til sommer. Er det sagen, så har vi rigeligt med angribere pt.

    Man må dog håbe, at man har snakket med AAB om, at han skal spille lidt. For jeg har set, at der på AAB-forum nævnes, at man ikke giver spillere uden fremtid i AAB spilletid, og det vil være helt sort, hvis han sidder helt ude et halvt år i Aalborg.

    Gad vide om vi har fået en klausul ind i kontrakten om at han ikke må spille når de møder os. ? Det har man jo set før med Holse.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  20. #358
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Gad vide om vi har fået en klausul ind i kontrakten om at han ikke må spille når de møder os. ? Det har man jo set før med Holse.
    Eller "gentlemanaftale". I så fald er det jo genialt at plante spillere på andre hold, som må spille mod FCM, men som ikke spiller mod os :)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #359
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi kan jo kun spekulere. En af grundene kan være prisen (AAB vil måske ikke slippe ham nu), men det er nok ikke så sandsynligt. Mere sandsynligt er det nok, at man ser ham som en spiller, der ikke er færdigudviklet og som vil have bedre af et halvt år mere for AAB end på bænken her. Og man må vel vurdere, at NDoye nok skal blive klar til at spille, ligesom Wind forhåbentlig også kan byde ind en gang i slutspillet og Pieros skal gerne have lidt spilletid, så han kan sælges til sommer. Er det sagen, så har vi rigeligt med angribere pt.

    Man må dog håbe, at man har snakket med AAB om, at han skal spille lidt. For jeg har set, at der på AAB-forum nævnes, at man ikke giver spillere uden fremtid i AAB spilletid, og det vil være helt sort, hvis han sidder helt ude et halvt år i Aalborg.
    Hvis AaB ikke har tænkt sig at lade ham spille, så kunne de lige så godt lade ham gå nu og slippe for at betale hans løn.

  23. #360
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi kan jo kun spekulere. En af grundene kan være prisen (AAB vil måske ikke slippe ham nu), men det er nok ikke så sandsynligt. Mere sandsynligt er det nok, at man ser ham som en spiller, der ikke er færdigudviklet og som vil have bedre af et halvt år mere for AAB end på bænken her. Og man må vel vurdere, at NDoye nok skal blive klar til at spille, ligesom Wind forhåbentlig også kan byde ind en gang i slutspillet og Pieros skal gerne have lidt spilletid, så han kan sælges til sommer. Er det sagen, så har vi rigeligt med angribere pt.

    Man må dog håbe, at man har snakket med AAB om, at han skal spille lidt. For jeg har set, at der på AAB-forum nævnes, at man ikke giver spillere uden fremtid i AAB spilletid, og det vil være helt sort, hvis han sidder helt ude et halvt år i Aalborg.
    Selvom Wind rent fysisk skulle være klar til at spille når slutspillet starter, så viser al historik bare, at vi ikke rigtig skal regne med ham før efter sommerferien.. Daramy har Ståle aldrig rigtig spillet som angriber, og Fischer er kun smidt derop i deciderede nødstilfælde, og hvis han spiller deroppe mangler vi en venstrekant.. Derfor synes jeg altså det ser noget tyndt ud med Doye, Santos og Pieros.. Når det er sagt er det nok også tvivlsomt om Kauffmann er den der løfter kvaliteten deroppe fra dag 1, han er snarere en spiller der langsomt skal have lov til at udvikle sig til en profil.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •