Side 28 af 28 FørsteFørste ... 1825262728
Viser resultater 406 til 414 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #406
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det bliver det jo nok.

    Desværre (tænk at jeg nogensinde skulle sige det).

    Som en god ven sagde hertil formiddag; "man ville sgu efterhånden hellere beholde ham end Santos..."

    Kontroversielt men sandt.

    Zan

    Hvis Pieros kan sælges for ok transfer i dette vindue efter han jo sluttede efterårssæsonen flot af målmæssigt så er det vel god timing af klubben. Jeg er imponeret over hans evner på straffe men ellers synes jeg vi typemæssigt vil have et godt mix med Santos/NDoye/Kaufmann/Daramy og ikke mindst Wind...PS forudsætter at NDoye holder sit høje niveau, ellers mangler vi lidt kølig rutine.

  2. #407
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Hvis Pieros kan sælges for ok transfer i dette vindue efter han jo sluttede efterårssæsonen flot af målmæssigt så er det vel god timing af klubben. Jeg er imponeret over hans evner på straffe men ellers synes jeg vi typemæssigt vil have et godt mix med Santos/NDoye/Kaufmann/Daramy og ikke mindst Wind...PS forudsætter at NDoye holder sit høje niveau, ellers mangler vi lidt kølig rutine.
    Og det forudsætter også at Santos har mere end ny-i-klubben-vildskab at byde på.

    For det var da godt nok blegt de sidste mange kampe...

    Men vi håber og formoder da der kommer mere fra ham.

    Zan

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #408
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Desværre enig, men Santos virker trods alt til at have selvtillid og til tider fræk teknik..Kan han skrue lidt ned for de sydamerikanske unoder så vil det hjælpe holdet mere. Tror han med tiden kan indgå i godt samarbejde med de øvrige når de kender hinanden bedre.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #409
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Godt for Holse at blive solgt til mere fast spilletid og samtidig vel en halv succeshistorie at FCK kan sælge egen avl videre internationalt til fornuftige penge. Hvis Mike Jensen fik succes deroppe kan Holse bestemt også.
    Først, intet ondt om holse, han fik chancen og lykkedes ikke helt. Sådan er det. Alt held og lykke fremover, og gør det for helvede bedre en bendtner deroppe.

    Alligevel sidder jeg med en følelse af at dette er en “omvendt penis transfer”. Vores direkte europæiske konkurrent nr. 2/3 i norden, køber fra vores overskudslager. Det er sgu godkendt.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #410
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Desværre enig, men Santos virker trods alt til at have selvtillid og til tider fræk teknik..Kan han skrue lidt ned for de sydamerikanske unoder så vil det hjælpe holdet mere. Tror han med tiden kan indgå i godt samarbejde med de øvrige når de kender hinanden bedre.
    Jeg tror også på Santos. I modsætning til Biel, så har han allerede vist flere prøver på sit slutprodukt. Han er jo - meget lig Pieros - en fox-in-the-box. Blot med bedre teknik og lidt mindre fysik end cyprioten. Det giver mig håb for, at han blot mangler at blive bedre integreret i truppen.

    Skulle Pieros ryge, så ønsker jeg ham alt held og lykke fremover. Han vil for mig altid stå som en god supersub, der bestemt havde sin berettigelse, når der skulle skabes noget ravage i kampene. Bedst illustreret med hans 2x 2 kasser her i efteråret, som kan vise sig afgørende vigtige i denne sæson. Samtidig er han en fantastisk klubmand. Dog havde han ikke det fornødne tekniske og taktiske niveau til for alvor at blive første FCK angriber i Ståles system. Alt i alt giver det mening.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #411
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Hvis Pieros kan sælges for ok transfer i dette vindue efter han jo sluttede efterårssæsonen flot af målmæssigt så er det vel god timing af klubben. Jeg er imponeret over hans evner på straffe men ellers synes jeg vi typemæssigt vil have et godt mix med Santos/NDoye/Kaufmann/Daramy og ikke mindst Wind...PS forudsætter at NDoye holder sit høje niveau, ellers mangler vi lidt kølig rutine.
    Jeg synes egentligt det er lidt bekymrende, hvis det er Pieros der ryger nu – også selvom han ikke ligefrem rangerer særlig højt hos mig. Kaufmann kan selvfølgelig overraske, men umiddelbart er han ikke en spiller der kan være afgørende for os i det næste halvår. Derfor må det, alt andet lige, være noget af et offensivt tab at sælge vores nuværende topscorer.
    Når Santos stadig er ved at falde til, N’Doye kæmper med fysikken og Wind er skadet, så ser jeg det slet ikke som særlig god timing. Tager man vores svage kanter og at det stort set kun er angriberne, der har scoret for os med i betragtningen, så virker det som særdeles dårlig timing.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #412
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Opsummering af vinterens transfervindue:

    Afgange:
    - Nicklas Bendtner (klubløs)
    - Frederik Ibsen (Kolding IF)
    - Carlo Holse (Rosenborg)
    - Ahmed Daghim (HamKam, leje)

    Tilgange:
    - Ragnar Sigurdsson (Rostov)
    - Mikkel Kaufmann (AaB)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #413
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    og Stephan Andersen bliver hængende lidt endnu

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #414
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    og Stephan Andersen bliver hængende lidt endnu
    Ja, transfervinduet blev også brugt til at forlænge med 38-årige Stephan Andersen til sommeren 2021 og forlænge med 18-årige Mohamed Daramy til vinter 2023.

Side 28 af 28 FørsteFørste ... 1825262728

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •