Side 3 af 28 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes overhovedet ikke det er oplagt med Damsgaard. (jeg ser ham nu gerne her)

    1) Hvorfor skulle han have lyst til det, hvis han ikke er forholdsvis sikker på spilletid.?
    2) Jeg kan ikke se os bruge så mange penge allerede igen til vinter
    3) Han passer vel ikke rigtig ind i opstillingen og vil nok skulle spille kant.
    4) Her skal Fischer, Daramy (vores fremadstormende talent) og Biel (vores dyre spiller) have spilletid. Endvidere skal Falk nok også have nogle kampe på kanten, da Stage og Mudri også skal have kampe.

    Skal der være nogen chance for Damsgaard, så skal vi nok sælge først. Og jeg tror ikke, at et Thomsen-salg er nok.
    Jeg er egentlig enig i pointerne, men jeg synes også han er så åbenlyst et talent, at man skal forsøge at gøre plads til ham.. Man kunne også købe ham og leje ham ud med det samme, så han kan fortsætte sin udvikling i et års tid, indtil der bliver gjort plads hos os selv. Det er en model vi ikke benytter os meget af, men som jeg tror man er nødt til at anvende oftere - det er ikke altid timingen mellem tilgængelige klassespillere og pladser i truppen er der, men så må man tænke kreativt..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...bayern-munchen

    Liverpool scouter angiveligt Mohamed Daramy.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...bayern-munchen

    Liverpool scouter angiveligt Mohamed Daramy.
    De skal betale 19 milliarder£ i forskud og rive deres stadion ned, hvis de bare skal have lov til at henvende sig, og derefter skal Bo Rygaard bede dem om at skride ad helvede til.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De skal betale 19 milliarder£ i forskud og rive deres stadion ned, hvis de bare skal have lov til at henvende sig, og derefter skal Bo Rygaard bede dem om at skride ad helvede til.
    Fair modsvar men synes måske stadig lidt for billigt sluppet....

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-til-danmark

    Bubacaar Sanneh skal vende retur til Danmark, hvis det står til Gambias landstræner. I så fald bør det vel være til København, såfremt Bjelland snart skal pensionere hjulbenene? Er dog svært tilfreds med Nelsson og Papa pt.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-til-danmark

    Bubacaar Sanneh skal vende retur til Danmark, hvis det står til Gambias landstræner. I så fald bør det vel være til København, såfremt Bjelland snart skal pensionere hjulbenene? Er dog svært tilfreds med Nelsson og Papa pt.
    Jeg synes ærligt ikke han bør være et emne til os. Han var super i FCMs 343 fordi han kunne støde frem og tage dueller med kloge centerforsvarere bag sig. I FCK skal man holde zonen og være diciplineret. Det er altså ikke hans stærkeste sider.
    Skal vi have en ny centerforsvarer, skulle vi så ikke hente en der kan dække zone og har prøvet 442 før?

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg tror, at vi kommer til at 'brænde inde' med Bjelland, desværre. Og afløseren for ham bliver vel Zanka, når han er færdig i Fenerbache eller anden klub hvis han skifter til nytår pga. politikken i Tyrkiet.
    Så kan man håbe at Zanka stadig holder niveau i mere end én sæson, når han vender hjem.

    Under alle omstændigheder bør der kigges efter en 4. mand til forsvaret, hvis ikke Bjelland kommer op i omdrejninger igen. Vi har vel også stadig Lüftner...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af dennisp Se meddelelser
    Jeg tror, at vi kommer til at 'brænde inde' med Bjelland, desværre. Og afløseren for ham bliver vel Zanka, når han er færdig i Fenerbache eller anden klub hvis han skifter til nytår pga. politikken i Tyrkiet.
    Så kan man håbe at Zanka stadig holder niveau i mere end én sæson, når han vender hjem.

    Under alle omstændigheder bør der kigges efter en 4. mand til forsvaret, hvis ikke Bjelland kommer op i omdrejninger igen. Vi har vel også stadig Lüftner...
    Kan slet ikke forestille mig Zanka vende tilbage til FCK allerede nu. Manden er kun 29, og der skal nok være en masse klubber, som betaler en del mere i løn end os, der sagtens kan bruge ham. Hvis han overhovedet vil væk fra Tyrkiet.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes ærligt ikke han bør være et emne til os. Han var super i FCMs 343 fordi han kunne støde frem og tage dueller med kloge centerforsvarere bag sig. I FCK skal man holde zonen og være diciplineret. Det er altså ikke hans stærkeste sider.
    Får næsten Jores Okore vibes af at høre din beskrivelse..

    Men midterforsvarspositionen er altså lidt af en bøvlet situation for os lige nu. Vi har rigtig mange lønkroner bundet op i Bjelland, og nok heller ikke småpenge bundet op i Nelsson, så der er næppe så mange lønkroner at lege med på den position. Især når der er så relativt lavt value for money i denne sæson med Bjellands mange småskader. Der er bare meget dårlig timing på mange ting omkring positionen lige nu.

    - Hvis Lüftner ikke havde været skadet sidste sæson, havde han brugt sidste sæson på for alvor at lære konceptet, og være en 4. stopper, som kunne bruges som reserve for Nelsson og Papagiannopoulos, mens Bjelland er skadet nu.
    - Hvis Boilesen ikke havde fået sin korsbåndsskade, havde han været 4. valget på positionen med Bjellands småskader.
    - Hvis Bjelland havde ventet et år med at få de mange småskader, ville Jacob Haahr ikke være så langt fra at kunne være et alternativ.
    - Hvis Bjelland havde ventet et år med at få de mange småskader, ville man kunne kigge på at hente enten et stort talent, som skulle erstatte ham, eller en større profil/forsvarsgeneral.

    Så som situationen er lige nu, skal vi enten vælge at være sårbare over for skader og karantæner på positionen, eller vi skal bruge et pænt beløb for at gardere os. Vi er desværre ikke i en situation, hvor Jacob Haahr lige nu kan spilles stille og roligt ind uden stort pres i ligaen, siden vi jagter FCM som vi gør.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Får næsten Jores Okore vibes af at høre din beskrivelse..

    Men midterforsvarspositionen er altså lidt af en bøvlet situation for os lige nu. Vi har rigtig mange lønkroner bundet op i Bjelland, og nok heller ikke småpenge bundet op i Nelsson, så der er næppe så mange lønkroner at lege med på den position. Især når der er så relativt lavt value for money i denne sæson med Bjellands mange småskader. Der er bare meget dårlig timing på mange ting omkring positionen lige nu.

    - Hvis Lüftner ikke havde været skadet sidste sæson, havde han brugt sidste sæson på for alvor at lære konceptet, og være en 4. stopper, som kunne bruges som reserve for Nelsson og Papagiannopoulos, mens Bjelland er skadet nu.
    - Hvis Boilesen ikke havde fået sin korsbåndsskade, havde han været 4. valget på positionen med Bjellands småskader.
    - Hvis Bjelland havde ventet et år med at få de mange småskader, ville Jacob Haahr ikke være så langt fra at kunne være et alternativ.
    - Hvis Bjelland havde ventet et år med at få de mange småskader, ville man kunne kigge på at hente enten et stort talent, som skulle erstatte ham, eller en større profil/forsvarsgeneral.

    Så som situationen er lige nu, skal vi enten vælge at være sårbare over for skader og karantæner på positionen, eller vi skal bruge et pænt beløb for at gardere os. Vi er desværre ikke i en situation, hvor Jacob Haahr lige nu kan spilles stille og roligt ind uden stort pres i ligaen, siden vi jagter FCM som vi gør.
    Jeg synes også han minder om Okore i spillestil, selvom der faktisk også var noget finesse i FCN-Okore,

    Det er en fin beskrivelse af forsvarshovedpinen. Den eneste sådan rigtig gode løsning er, at Bjelland tager sig sammen og spiller 20 kampe resten af denne sæson og mindst 30 næste. På slutspil 2019 niveau.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Hvis Lüftner ikke havde været skadet sidste sæson, havde han brugt sidste sæson på for alvor at lære konceptet, og være en 4. stopper, som kunne bruges som reserve for Nelsson og Papagiannopoulos, mens Bjelland er skadet nu.
    Men var det ikke netop derfor, han blev udlejet til en klub, hvor man praktiserer en forsvarstaktik, der ligner vores?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Men var det ikke netop derfor, han blev udlejet til en klub, hvor man praktiserer en forsvarstaktik, der ligner vores?
    Jo, men var han blevet det sidste år, eller havde han lært konceptet i løbet af sidste år, ville han kunne være reserve for Papagiannopoulos og/eller Nelsson allerede nu, hvor der mangler en back-up i tilfælde af skader og/eller karantæner
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jo, men var han blevet det sidste år, eller havde han lært konceptet i løbet af sidste år, ville han kunne være reserve for Papagiannopoulos og/eller Nelsson allerede nu, hvor der mangler en back-up i tilfælde af skader og/eller karantæner
    Han havde næppe lært meget af at være lejet ud i det år, han var skadet...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg ved godt at det ikke er optimalt, men Jens Stage er en habil centerforvar, i nødsituationer.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Kan slet ikke forestille mig Zanka vende tilbage til FCK allerede nu. Manden er kun 29, og der skal nok være en masse klubber, som betaler en del mere i løn end os, der sagtens kan bruge ham. Hvis han overhovedet vil væk fra Tyrkiet.
    Den kunne nok misforståes, hvad jeg skrev.
    Jeg mener, at han kommer hjem om 2/3 år. Enten efter alle år Tyrkiet eller et andet sted pga. situationen i Tyrkiet.
    Helt enig, han kommer ikke hjem før.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 28 FørsteFørste 12345613 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •