Side 7 af 28 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Men altså: Jeg siger ikke, at alle danskere i udlandet er én stor buffet for FCK til vinter. Jeg siger bare, at EM nok vil blive en faktor for nogle, og derfor kan der opstå en spændende mulighed for FCK.
    Det er også en spændende diskussion! Og altid relevant at holde os opdateret på hvilke udlandsdanskere, der kan komme i spil. Lige pt. ser mulighederne dog ret dårlige ud.

    Blandt svenskerne er Oscar Hiljemark kontraktfri til sommer, pt. udlejet fra Genoa til Dynamo Moskva, hvor han ikke får meget spilletid. Martin Olsson er kontraktfri allerede nu, men vi har jo en overflod af venstrebacks. Og så er der fortsat Alexander Milosevic, der også står uden klub.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Stødte på en fransk scout i dag på vej til Parken. Han skulle kigge på Daramy på vegne af nogle franske klubber. Rygtet siger, at klubberne håber på at han får dansk pas i januar, så han kan hentes i det kommende transfervindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Nu henter vi jo ikke ofte spillere udfra en 'god handel' men efter præcis, hvad vi skal bruge - selvom prisen er høj. Men Östersund er i økonomisk uføre og ser ud til at blive tvangsnedrykket. Deres anfører Tom Pettersson, en venstrebenet midterforsvarer der har vikarieret på venstrebacken, har kontraktudløb nu og har fortalt, at han forlader klubben. Han er deres største profil og var makker til Papagiannopoulos i deres supersæson. Han er 29 år og ville være en oplagt mulighed som backup til midterforsvaret.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Stødte på en fransk scout i dag på vej til Parken. Han skulle kigge på Daramy på vegne af nogle franske klubber. Rygtet siger, at klubberne håber på at han får dansk pas i januar, så han kan hentes i det kommende transfervindue.
    Hvilken rolle spiller Daramys pas i den sammenhæng? I Frankrig er der ingen (særlige) begrænsninger på, hvor klubberne kan hente spillere fra. De er tilmed en del af Cotonou-aftalen, som gør, at spillere fra Sierra Leone på mange måder bliver betragtet som EU-borgere.

    Hvilke franske klubber skulle derudover realistisk set have råd til at betale måske 10 mio. euro for et 18-årigt talent, der næppe kan gå i førsteholdstruppen fra første dag?

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Passet spiller ind ift. processen med at kunne blive dansk statsborger. Daramy er meget opsat på at få det danske pas, og med den administrative praksis, man har i landet, kan det være bøvlet, hvis han fraflytter Danmark, men stadig skal have dansk pas. Det kan trække processen ud, og det er han ikke interesseret i.

    Han ville kun sige, at det var klubber i Top-5, og i den sydlige halvdel af Frankrig. Det giver tre muligheder: Marseille, Bordeaux og Saint-Étienne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Passet spiller ind ift. processen med at kunne blive dansk statsborger. Daramy er meget opsat på at få det danske pas, og med den administrative praksis, man har i landet, kan det være bøvlet, hvis han fraflytter Danmark, men stadig skal have dansk pas. Det kan trække processen ud, og det er han ikke interesseret i.

    Han ville kun sige, at det var klubber i Top-5, og i den sydlige halvdel af Frankrig. Det giver tre muligheder: Marseille, Bordeaux og Saint-Étienne.
    Derudover øger et dansk pas jo også nok prisen, hvis han skal sælges videre fra Frankrig engang. Plus han kan få landskampe for et top-15 landshold i stedet for et meget dårligt landshold, der aldrig har været til VM og ikke kvalificeret sig til ACN i over 20 år.

    Hvis dine oplysninger passer, er Monaco så ikke den mest oplagte klub? Sammen med Marseille måske. Bordeaux og St. Etienne har hvert fald ikke tradition for at hente så dyre udviklingsspillere.

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Derudover øger et dansk pas jo også nok prisen, hvis han skal sælges videre fra Frankrig engang. Plus han kan få landskampe for et top-15 landshold i stedet for et meget dårligt landshold, der aldrig har været til VM og ikke kvalificeret sig til ACN i over 20 år.

    Hvis dine oplysninger passer, er Monaco så ikke den mest oplagte klub? Sammen med Marseille måske. Bordeaux og St. Etienne har hvert fald ikke tradition for at hente så dyre udviklingsspillere.
    Der er da scouts der kigger på knægten i hver eneste kamp han spiller.....
    Om de kommer fra Sydfrankrig, Norditalien eller Vesttyskland er jeg ligeglad med Daramy bliver i København PUNKTUM BASTA !
    Var der andet ?

  11. #98
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    For mig at se må det kommende EM næste sommer også være en stor faktor ved vinterens transfervindue. Man må gå ud fra, at alle danske spillere, der har blot en lille chance for at spille sig med til et historisk EM delvist på hjemmebane, vil gøre alt hvad de kan for det.

    Det bør selvfølgelig betyde, at spillere som Fischer og måske Falk (og Bendtner), må forventes at hæve deres niveau i foråret, så vidt det er muligt. Men det kan muligvis også betyde, at nogle interessante spillere bliver en mulighed for FCK.

    Kan Lucas Andersen f.eks. spille sig til EM ved at blive i Aab, eller vil han øge sine chancer ved at skifte til FCK?
    Får Skov Olsen stadig spilletid i Bologna om et par måneder og er den nuværende træner der stadig - hvis ikke, skal Skov Olsen måske væk, og så er FCK oplagt.
    Bruun Larsen har selv sagt, at han vil jagte en EM-plads. Den får han næppe i Dortmund, hvor han ikke spiller meget, men skal han så udlejes til en anden tysk klub, eller kunne han finde på at vælge FCK (som han tidligere har vist sympati over for på sociale medier) - OG vil Ståle gøre en undtagelse ved at låne en spiller for at øge chancerne for et DM?

    Der er helt sikkert mange flere eksempler, hvoraf nogle bliver en mulighed, og nogle ikke gør. Min pointe er altså bare, at EM godt kunne komme til at spille en stor rolle i vinterens transfervindue. Det er i hvert fald noget, som FCK bør være opmærksom på.
    Jeg tror ikke der bliver lavet de store indkøb til vinter tværtimod tror jeg der bliver trimmet lidt ud i truppet
    Holse, Thomsen, Bendtner, Stephan Andersen (Pieros) bliver sendt afsted også bliver der højest hentet to spillere
    en venstre kant som skal indkøres i truppen så man er klar til at skyde Fischer af til sommer
    også en Angriber med samme forcer som Ndoye "høj og stærk"

    desværre tror jeg det bliver helt umuligt og hente Jacob Bruun Larsen da man ikke ville kunne
    betale 100 mil som han står til på Transfermarkt og at man ikke ville være intresseret i en leje aftale
    som Ståle tydeligt har sagt gentagende gange.
    Det der taler for det er at han er utrolige gode venner med Nelsson og har spillet fodbold med ham siden han var 7 år i Hornbæk
    men det bliver nok svært at få Dortmund med på den.

    Tror desværre heler ikke på Andreas Skov Olsen, han har lige fået kampe hvor han starter inde blandt andet mod Napoli og har sat en i kassen for dem
    synd vi ikke fik hentet ham i sommers jeg tror virkelig der er krummer i den knægt
    Sidst redigeret af boombastic : 03.12.19 kl. 21:33

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Jeg tror ikke der bliver lavet de store indkøb til vinter tværtimod tror jeg der bliver trimmet lidt ud i truppet
    Holse, Thomsen, Bendtner, Stephan Andersen (Pieros) bliver sendt afsted også bliver der højest hentet to spillere
    en venstre kant som skal indkøres i truppen så man er klar til at skyde Fischer af til sommer
    også en Angriber med samme forcer som Ndoye "høj og stærk"

    desværre tror jeg det bliver helt umuligt og hente Jacob Bruun Larsen da man ikke ville kunne
    betale 100 mil som han står til på Transfermarkt og at man ikke ville være intresseret i en leje aftale
    som Ståle tydeligt har sagt gentagende gange.
    Det der taler for det er at han er utrolige gode venner med Nelsson og har spillet fodbold med ham siden han var 7 år i Hornbæk
    men det bliver nok svært at få Dortmund med på den.

    Tror desværre heler ikke på Andreas Skov Olsen, han har lige fået kampe hvor han starter inde blandt andet mod Napoli og har sat en i kassen for dem
    synd vi ikke fik hentet ham i sommers jeg tror virkelig der er krummer i den knægt
    Mon Christian Eriksen kan lokkes? Det kører ikke så godt for ham, og hans pris må jo styrtdykke, nu hvor hans kontrakt er ved at løbe ud. Og han er gode venner med Rasmus Falk!

    Sorry... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Tror desværre heler ikke på Andreas Skov Olsen, han har lige fået kampe hvor han starter inde blandt andet mod Napoli og har sat en i kassen for dem
    synd vi ikke fik hentet ham i sommers jeg tror virkelig der er krummer i den knægt
    Mod Napoli kom han nu ind efter pausen.
    Øvre C'er

  15. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Hvis du kan få Eriksen for 100 mil så tror jeg sku de fleste klubber ville slå til...
    som sagt tror jeg ikke på det

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mon Christian Eriksen kan lokkes? Det kører ikke så godt for ham, og hans pris må jo styrtdykke, nu hvor hans kontrakt er ved at løbe ud. Og han er gode venner med Rasmus Falk!

    Sorry... ;-)

  16. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hvis du kan få Eriksen for 100 mil så tror jeg sku de fleste klubber ville slå til...
    som sagt tror jeg ikke på det
    Det var et forsøg på at sige, at Bruun Larsen og Skov Olsen er totalt urealistiske - ligesom Eriksen - og derfor måske lidt fjollede at bringe op i tråden. :-)

    EDIT: Nu har du så redigeret dit indlæg, så du citerer et tidligere indlæg, og så giver det pludselig bedre mening. Men fred være med det. :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 03.12.19 kl. 21:49
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    jeg prøvede i starten og svare ham men mine forum skills
    men fred nu være med det :-)

    Nogen bud på hvilke positioner vi forstærker os på til sommer?
    Sidst redigeret af boombastic : 06.12.19 kl. 00:59 Årsag: stavede forkert

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Bendtner er vel på vej ud - han har ligesom ikke benyttet sig af sit udstillingsvindue og har vist sig at være bevægelses-økonom. Utroligt når man ser på en Rosenberg til sammenligning. Men hey people are different. Det må vist blive et tak for denne gang. Jagten må vist indledes på Damen2 :-)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg er ikke enig mht Bendtner. Jeg synes egentlig at han har vist gode takter, når han har været med bl.a er han som opspilsstation foran både Pieros og Santos. Jeg forestiller mig også at der stadig går tid før han er i ordentlig form så det er stadig svært at sige hvor højt et niveau han kan nå igen, han er jo trods alt kun 31. Om han så får mulighed for at spille sig i den form hos os er dog en anden sag, men jeg synes han på sigt er den mest oplagte afløser for Ndoye, som vi kan komme i nærheden af.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

Side 7 af 28 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •