Side 8 af 28 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Bendtner er vel på vej ud - han har ligesom ikke benyttet sig af sit udstillingsvindue og har vist sig at være bevægelses-økonom. Utroligt når man ser på en Rosenberg til sammenligning. Men hey people are different. Det må vist blive et tak for denne gang. Jagten må vist indledes på Damen2 :-)
    Men i det mindste prøver han ikke at skjule, at hans fokus vist ikke ligger hos FCK og fodboldkarrieren...

    https://www.bt.dk/fodbold/bendtner-o...e-og-roligt-op
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg er ikke enig mht Bendtner. Jeg synes egentlig at han har vist gode takter, når han har været med bl.a er han som opspilsstation foran både Pieros og Santos. Jeg forestiller mig også at der stadig går tid før han er i ordentlig form så det er stadig svært at sige hvor højt et niveau han kan nå igen, han er jo trods alt kun 31. Om han så får mulighed for at spille sig i den form hos os er dog en anden sag, men jeg synes han på sigt er den mest oplagte afløser for Ndoye, som vi kan komme i nærheden af.
    Hvorfor skulle han ikke være i form nu?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor skulle han ikke være i form nu?
    Akkurat nu så er det vel fordi han er skadet, men i forhold til hans generelle form så har Ståle udtalt en del gange at han mangler at spille mange kampe på stor bane før man virkelig kan få ham i form. Jeg tror egentlig hans skade kom ret ubelejligt da han godt kunne have spillet en rolle i nogle af de seneste kampe, specielt i udekampen mod Lugano.

    Nu fungerer kroppe jo forskelligt og bare fordi Ndoye kan vende tilbage på nogenlunde niveau efter en skade/ lang pause, så er det ikke ensbetydende med at alle kan vende tilbage i topform med det samme, som var det FM eller Fifa. Bare kig på Fischer, han har vel snart brugt et år på at spille sig i form siden hans fodskade og rammer langt fra det "gamle" niveau i hver kamp.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor skulle han ikke være i form nu?
    Der er vel forskel på at være i fysisk form og så i kampform. Bendtner er nok i fysisk form til at kunne spille 90 minutter. Men han har ingen kamprytme, da han ikke har spillet kontinuerligt, og deraf har han ingen kampform. Sådan tolker jeg det i hvert fald.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Der er vel forskel på at være i fysisk form og så i kampform. Bendtner er nok i fysisk form til at kunne spille 90 minutter. Men han har ingen kamprytme, da han ikke har spillet kontinuerligt, og deraf har han ingen kampform. Sådan tolker jeg det i hvert fald.
    Jeg er helt med på, at hans kampform naturligvis er rusten, men hans fysiske form bør vel være på et niveau nu (hvis vi ser bort fra hans nylige skade), hvor man kan forvente en større arbejdsindsats fra ham, end hvad vi har set. Det er der, hvor min tålmodighed nok er ved at være brugt op. For godt nok er han som type ikke det store store energibundt, men jeg havde håbet på, at lysten og viljen til at bryde igennem i FCK havde lyst mere ud af ham på banen. Jeg kan dog ikke sige, jeg er synderligt overrasket.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #111
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er helt med på, at hans kampform naturligvis er rusten, men hans fysiske form bør vel være på et niveau nu (hvis vi ser bort fra hans nylige skade), hvor man kan forvente en større arbejdsindsats fra ham, end hvad vi har set. Det er der, hvor min tålmodighed nok er ved at være brugt op. For godt nok er han som type ikke det store store energibundt, men jeg havde håbet på, at lysten og viljen til at bryde igennem i FCK havde lyst mere ud af ham på banen. Jeg kan dog ikke sige, jeg er synderligt overrasket.
    Jeg tror desværre ikke det er så forfærdeligt meget anderledes end for stort set alle andre spillere. De skal have kontinuerlig spilletid for at kunne præstere på et niveau, hvor de kan gøre en forskel. Det er der masser eksempler på i både København og andre klubber.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #112
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg tror desværre ikke det er så forfærdeligt meget anderledes end for stort set alle andre spillere. De skal have kontinuerlig spilletid for at kunne præstere på et niveau, hvor de kan gøre en forskel. Det er der masser eksempler på i både København og andre klubber.
    Det er som sagt ikke så meget outputtet som indsatsen og indstillingen, jeg er bekymret over.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er som sagt ikke så meget outputtet som indsatsen og indstillingen, jeg er bekymret over.
    Men har Bendtner ikke lige netop vist, når han har fået spilletid, at han gerne vil det her? Han har desuden trænet ekstra, blandt andet på fridage, og eftersigende vist internt at han virkelig gerne vil det her. Han har derudover taget reserveholdskampene dybt seriøst, hvilket mange af de andre førsteholdsspillere vist har en del problemer med.

    Hvis du forventer, at Bendtner kommer på banen som en anden Pieros, så bliver du slemt skuffet under alle omstændigheder.

  14. De følgende 14 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg synes Bendtner har opført sig eksemplarisk og professionelt. Han er så som type ikke bevægelig nok, og det ligner heller ikke helt han længere er god nok.
    Jeg ved ærligt ikke, hvad jeg ville foretrække med ham. Vi har jo brug for et skur, især sådan som Damen ser ud for tiden, men jeg er ikke sikker på han længere er god nok. At han ikke løber så meget betyder bare han skal bruges i en anden type kamp end Pieros.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg er helt med på, at hans kampform naturligvis er rusten, men hans fysiske form bør vel være på et niveau nu (hvis vi ser bort fra hans nylige skade), hvor man kan forvente en større arbejdsindsats fra ham, end hvad vi har set. Det er der, hvor min tålmodighed nok er ved at være brugt op. For godt nok er han som type ikke det store store energibundt, men jeg havde håbet på, at lysten og viljen til at bryde igennem i FCK havde lyst mere ud af ham på banen. Jeg kan dog ikke sige, jeg er synderligt overrasket.
    Kan du ikke prøve at komme på nogle eksempler på hvor hans indsats har været dårlig? Han spillede da en fin kamp mod fcn i pokalen og mod fcm kunne man vel ikke forvente mere end hvad han kom ind og bidrog med da vi var bagud 4-1? Selv i derbyet på udebane var han da nogenlunde og linkede fint op med de øvrige spillere. Det er jo ikke fordi han har spillet særligt meget, så jeg undrer mig egentlig bare over, hvordan du kan komme med sådan en definitiv konklusion. Indtil videre virker det mere som om du har en forudindtaget holdning, som du så bruger diverse ligegyldige historier fra BT til at underbygge. Siden hvornår har det været udelukkende dårligt at en fodboldspiller har interesser ved siden af fodbold? Det burde være rimelig ligegyldigt i forhold til en fodboldmæssig vurdering om han bruger sin fritid på at forsøge at skabe en forretning, det er da klart et step op fra at bruge den på druk og gambling...

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Hvis vi spiller europæisk til foråret, synes jeg, det er oplagt at forlænge med Bendtner til sommer (evt. med option på et år mere derefter).

    Spørgsmålet er jo, om N'Doye kan nå op på sit gamle niveau eller om karrieren lakker mod enden. Wind bliver efter sigende klar engang i marts, men mon ikke man er forsigtig med ham og han først reelt er i spil til 90 minutter flere kampe i træk i slutspillet? Så vi er fortsat sårbare med 16 ligakampe, 1-3 pokalkampe og mest sandsynligt 2-4 EL-kampe.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #117
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Kan du ikke prøve at komme på nogle eksempler på hvor hans indsats har været dårlig? Han spillede da en fin kamp mod fcn i pokalen og mod fcm kunne man vel ikke forvente mere end hvad han kom ind og bidrog med da vi var bagud 4-1? Selv i derbyet på udebane var han da nogenlunde og linkede fint op med de øvrige spillere. Det er jo ikke fordi han har spillet særligt meget, så jeg undrer mig egentlig bare over, hvordan du kan komme med sådan en definitiv konklusion. Indtil videre virker det mere som om du har en forudindtaget holdning, som du så bruger diverse ligegyldige historier fra BT til at underbygge. Siden hvornår har det været udelukkende dårligt at en fodboldspiller har interesser ved siden af fodbold? Det burde være rimelig ligegyldigt i forhold til en fodboldmæssig vurdering om han bruger sin fritid på at forsøge at skabe en forretning, det er da klart et step op fra at bruge den på druk og gambling...
    Han var fornærmende ringe i hjemmekampen mod Silkeborg.

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Han var fornærmende ringe i hjemmekampen mod Silkeborg.
    Ah, okay. Så det bedste (værste) eksempel er åbenbart 25 minutter i en kamp, hvor resultatet var afgjort og hans medspillere bestemt ikke ville mere? I så fald, er der næppe de store problemer.

    Men hvis du vil finde fornærmende ringe indsatser, så kan Santos seneste tre roligt hentes frem. Og hvor meget har N'Doye egentlig vist de seneste kampe?

    Bendtner kan naturligvis ikke forventes at være i forrygende kampform. Men det er måske kun andre, der skal have lov til at bruge månedsvis til at 'vænne' sig til klubben?

    Selvfølgelig skal Bendtner have forlænget sin kontrakt med FCK. Alt andet vil være tåbeligt.

  23. De følgende 12 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser

    Selvfølgelig skal Bendtner have forlænget sin kontrakt med FCK. Alt andet vil være tåbeligt.
    Jeg vil ikke sige der er en selvfølge.

    Jeg er sådan set enig i at han gerne må forsætte, spillemæssigt har det nok været lidt som forventet, men havde nok troet han havde fået lidt flere kampe.

    Men! Jeg håber stadig ikke man ender med at give ham en lang kontrakt, eller for høj løn. Han har opført sig fint her i 6 måneder, men jeg stoler squ ikke på at det vil gå med en længere kontrakt.

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Og hvor meget har N'Doye egentlig vist de seneste kampe?
    Mener du N'Doye der er tre år ældre, ødelagde ligaen da han kom tilbage og først lige et på vej tilbage fra sin skade?

    Han lagde op til en scoring mod Brøndby efter en generobring, lagde op til to scoringer med Hobro, scorede vores ene mål mod FCM, fremtvang straffespark mod Sønderjyske og scorede to mål mod AGF. Det vil sige, at han har været afgørende lige siden han kom tilbage fra sin skade.
    Hvad er det Bendtner har vist? Et mål mod FCN i pokalen. Nej, man skal nok afholde sig fra, at sammenligne Bendtner med N'Doye - den ene er bare klasser bedre end den anden.

    Bendtner har reelt ikke vist noget som helst der kan retfærdiggøre, at man skal forlænge hans kontrakt. Han blev hentet ind i sidste øjeblik grundet skader, da vi ikke kunne få andre og nu har vi hele vintervinduet til at finde en erstatning. Jeg har i hvert fald svært ved at finde på nogen årsag til at han skal forlænges. At prøve Bendtner af på en kort kontrakt synes jeg klart var en god idé, men medmindre han brænder banen af til træning, så er det ikke meget mere at komme efter. Det man vil huske Bendtner for i hans tid her i klubben er at han fik udgivet en bog og startet et firma. Ellers har han indtil nu været et reklamestunt.


Side 8 af 28 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •