Side 9 af 28 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 414

Emner: Til- og afgange: Vinter 19/20

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Mener du N'Doye der er tre år ældre, ødelagde ligaen da han kom tilbage og først lige et på vej tilbage fra sin skade?

    Han lagde op til en scoring mod Brøndby efter en generobring, lagde op til to scoringer med Hobro, scorede vores ene mål mod FCM, fremtvang straffespark mod Sønderjyske og scorede to mål mod AGF. Det vil sige, at han har været afgørende lige siden han kom tilbage fra sin skade.
    Hvad er det Bendtner har vist? Et mål mod FCN i pokalen. Nej, man skal nok afholde sig fra, at sammenligne Bendtner med N'Doye - den ene er bare klasser bedre end den anden.

    Bendtner har reelt ikke vist noget som helst der kan retfærdiggøre, at man skal forlænge hans kontrakt. Han blev hentet ind i sidste øjeblik grundet skader, da vi ikke kunne få andre og nu har vi hele vintervinduet til at finde en erstatning. Jeg har i hvert fald svært ved at finde på nogen årsag til at han skal forlænges. At prøve Bendtner af på en kort kontrakt synes jeg klart var en god idé, men medmindre han brænder banen af til træning, så er det ikke meget mere at komme efter. Det man vil huske Bendtner for i hans tid her i klubben er at han fik udgivet en bog og startet et firma. Ellers har han indtil nu været et reklamestunt.
    Så kan jeg jo også sige, at Bendtner er meget bedre end N'Doye fordi han har spillet i større klubber, lavet vigtige mål i Champions League og knust nogle af verdens bedste forsvarsspillere med det danske landshold.

    Men det er sådan set ikke mit forehavende. Jeg anfægter bare den der med, at Bendtner skulle være dårlig bare fordi han ikke har domineret i de meget få chancer han har fået. Og at N'Doye spillemæssigt ikke har været overvældende god i de seneste kampe og Santos direkte dårlig.

    Og hvad hvis Daramy havde sparket Bendtners oplæg ind mod FCM? Og hvis og hvis.

    Bendtner har gjort det hæderligt, uden at være prangende. Han har arbejdet benhårdt til træning, skabt fantastisk stemning i truppen og givet klubben en hulens masse PR.

    Det er selvfølgelig ikke nok i det lange løb. Men det er alt rigeligt til at forlænge med ham. Man står i en situation, hvor N'Doyes fremtid er usikker og at han under alle omstændigheder kommer til at spille mindre fremadrettet. Wind skal først tilbage fra en langtidsskade og det kan sagtens tage noget tid før han er i fuld vigør. Pieros kan være væk til sommer. Så står man tilbage med Santos, som heller ikke ligefrem har været fantastisk.

    Forlæng dog med Bendtner, som hvis han kommer i gear er den perfekte erstatning eller alternativ til N'Doye.

    Men nåh nej, det er selvfølgelig meget bedre endnu engang at fyre x antal millioner efter en tvivlsomt scoutet spiller, som skal bruge evigheder på at lære klubben at kende. Men det er jo åbenbart at foretrække for den kerne, som ikke vil give Bendtner en tilsvarende chance.

    Man ved hvad man har. Bendtner skal have sin kontrakt forlænget.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    "hæderligt, uden at være prangende" er så nok for lidt når man får en testperiode - kort eller lang. Case closed. Men men, Ståle bestemmer. Det bliver spændende at se hvad han bestemmer anyways :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Så kan jeg jo også sige, at Bendtner er meget bedre end N'Doye fordi han har spillet i større klubber, lavet vigtige mål i Champions League og knust nogle af verdens bedste forsvarsspillere med det danske landshold.

    Men det er sådan set ikke mit forehavende. Jeg anfægter bare den der med, at Bendtner skulle være dårlig bare fordi han ikke har domineret i de meget få chancer han har fået. Og at N'Doye spillemæssigt ikke har været overvældende god i de seneste kampe og Santos direkte dårlig.

    Og hvad hvis Daramy havde sparket Bendtners oplæg ind mod FCM? Og hvis og hvis.

    Bendtner har gjort det hæderligt, uden at være prangende. Han har arbejdet benhårdt til træning, skabt fantastisk stemning i truppen og givet klubben en hulens masse PR.

    Det er selvfølgelig ikke nok i det lange løb. Men det er alt rigeligt til at forlænge med ham. Man står i en situation, hvor N'Doyes fremtid er usikker og at han under alle omstændigheder kommer til at spille mindre fremadrettet. Wind skal først tilbage fra en langtidsskade og det kan sagtens tage noget tid før han er i fuld vigør. Pieros kan være væk til sommer. Så står man tilbage med Santos, som heller ikke ligefrem har været fantastisk.

    Forlæng dog med Bendtner, som hvis han kommer i gear er den perfekte erstatning eller alternativ til N'Doye.

    Men nåh nej, det er selvfølgelig meget bedre endnu engang at fyre x antal millioner efter en tvivlsomt scoutet spiller, som skal bruge evigheder på at lære klubben at kende. Men det er jo åbenbart at foretrække for den kerne, som ikke vil give Bendtner en tilsvarende chance.

    Man ved hvad man har. Bendtner skal have sin kontrakt forlænget.
    Jeg kigger ikke på hvad N’Doye har præsteret i andre klubber, så hvorfor kan man sige at Bendtner er bedre end N’Doye på baggrund af hvad han har lavet i andre klubber? N’Doye har præsteret i vores klub, også efter han kom tilbage fra sin skade. Det har Bendtner ikke. Du kan simpelthen ikke anfægte det N’Doye præsterer – også selvom du er Bendtner fanboy.

    At Bendtner skulle have gjort det hæderligt indtil videre køber jeg ikke. Han har ikke fået alverdens chancer, men han har trods alt nok nærmere været middelmådig end hæderlig. Jeg ved ikke om han har arbejdet hårdt til træning, men det håber jeg da, ligesom jeg håber at alle vores spillere gør det. Det er bare ikke nok – så kunne de også ansætte mig. Jeg ved heller ikke om han har skabt fantastisk stemning i truppen og jeg ved heller ikke, hvordan du ved det. Det seneste jeg har hørt er, at han har svinet Fischer til i sin bog. Han har givet klubben en masse PR og han har da også selv kapitaliseret på hypen – det er dette jeg henviser til når jeg kalder ham et reklamestunt.

    Jeg ved ikke hvilken kerne du henviser til, men jeg var yderst positiv, da vi hentede Bendtner og jeg synes ikke, der er noget at fortryde. Han fik en chance og der blev skabt masser af hype. Han har jo kultstatus, hvilket man især så, da han blev indskiftet mod FCM til sin hjemmebanedebut. Han har bare intet leveret der skulle retfærdiggøre en forlængelse. I modsætning til Bendtner, så har Santos trods alt vist noget potentiale og har allerede scoret seks mål og lagt op til tre og det er til trods for tilvænning til ny kultur, sprogbarriere og videre.
    Man ved netop ikke hvad man har med Bendtner. Hvis han skal blive en succes, så kræver det, at han hæver sit niveau mere end bare en tak eller to. Der skal meget mere til og der har ikke ligefrem været tegn på, at han er på vej i den retning.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg kigger ikke på hvad N’Doye har præsteret i andre klubber, så hvorfor kan man sige at Bendtner er bedre end N’Doye på baggrund af hvad han har lavet i andre klubber? N’Doye har præsteret i vores klub, også efter han kom tilbage fra sin skade. Det har Bendtner ikke. Du kan simpelthen ikke anfægte det N’Doye præsterer – også selvom du er Bendtner fanboy.

    At Bendtner skulle have gjort det hæderligt indtil videre køber jeg ikke. Han har ikke fået alverdens chancer, men han har trods alt nok nærmere været middelmådig end hæderlig. Jeg ved ikke om han har arbejdet hårdt til træning, men det håber jeg da, ligesom jeg håber at alle vores spillere gør det. Det er bare ikke nok – så kunne de også ansætte mig. Jeg ved heller ikke om han har skabt fantastisk stemning i truppen og jeg ved heller ikke, hvordan du ved det. Det seneste jeg har hørt er, at han har svinet Fischer til i sin bog. Han har givet klubben en masse PR og han har da også selv kapitaliseret på hypen – det er dette jeg henviser til når jeg kalder ham et reklamestunt.

    Jeg ved ikke hvilken kerne du henviser til, men jeg var yderst positiv, da vi hentede Bendtner og jeg synes ikke, der er noget at fortryde. Han fik en chance og der blev skabt masser af hype. Han har jo kultstatus, hvilket man især så, da han blev indskiftet mod FCM til sin hjemmebanedebut. Han har bare intet leveret der skulle retfærdiggøre en forlængelse. I modsætning til Bendtner, så har Santos trods alt vist noget potentiale og har allerede scoret seks mål og lagt op til tre og det er til trods for tilvænning til ny kultur, sprogbarriere og videre.
    Man ved netop ikke hvad man har med Bendtner. Hvis han skal blive en succes, så kræver det, at han hæver sit niveau mere end bare en tak eller to. Der skal meget mere til og der har ikke ligefrem været tegn på, at han er på vej i den retning.
    Det har intet at gøre med at være fanboy eller hvad du kalder det eller ej. Det handler om en rimelig bedømmelse af Bendtner og den bringer hverken du eller mange andre her frem. Og jeg anfægter ikke N'Doye, som er klubbens klart bedste angriber nogensinde og et match made in heaven. Men han skulle altså også bruge nogle kampe i sommeren 18 på at banke rust af sig. Og præstationerne efter han kom tilbage efter seneste skade har bortset fra AGF-kampen ikke været spillemæssigt overvældende.

    Og ja, Santos har da vist nogle løfter, omend også mangler. Men der har jo mildest talt også været flere kampe at vise sig frem i. Og de seneste tre har været direkte elendige.

    Hvis vi ser bort fra Hillerød-kampen, så har Bendtner fået følgende spilletid - iøvrigt på et ikke-sammenspillet og spillemæssigt meget svingende hold:

    - To indhop i Hobro og Herning, hvor holdet leverede to af de ringeste præstationer i nyere tid.
    - Et indhop mod Silkeborg i en kamp, hvor holdet stoppede med at spille fodbold efter 45 minutter.
    - Èt minut i Kiev.
    - Tre starter mod BIF, Esbjerg og FCN. Alle med lidt over en times spilletid. De første to på det jævne, hverken godt eller helt skidt. God kamp mod FCN med scoring, fight og fin evne til at holde på bolden.

    Der var klar fremgang at spore i de seneste optrædenheder. Så skete der bare det, at N'Doye kom tilbage, at holdet i nogle kampe skulle slide et resultat hjem, at der kom en landskampspause og at han desværre fik en skade derefter.

    Det har ikke været ligeså godt som håbet, men han har altså heller ikke fået en reel chance. Den chance han har fået, har været for at vise, at han kan falde til udenfor banen. Og her har han i den grad leveret.

    Med tanke på de millioner og atter millioner Ståle har fået brændt af på spillere, der af den ene eller anden grund (oftest ringe niveau) har skullet bruge tid på at 'vænne' sig til klubben, så giver det kun mening at forlænge med en billig Bendtner og se, hvordan tingene udvikler sig i foråret. For jo, man ved hvad man har. En spiller der tidligere har leveret meget højt niveau, er et stort navn og en spiller, der rent faktisk ikke ønsker sig andre steder end FCK. I stedet for at stå i en situation, hvor Ståle enten skal brokke sig over manglende penge til indkøb, for få kampklare angribere eller whatever.

    Nu skal Bendtner have en reel chance for at starte op på lige fod med de andre. Og så må man jo se til sommer.
    Sidst redigeret af topshot : 07.12.19 kl. 13:02

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Jeg synes, såfremt vi skulle formå at gå videre i EL, at hvis trænerteamet er tilfredse med Bendtners indsats på træningsbanen i hans kontraktperiode, bør man give ham en kontraktforlængelse på halvandet år.

    Og inden folk tænker, at det må være rimeligt stærke piller, jeg har fået efter min tur på hospitalet, vil jeg gerne komme med mine argumenter for det.

    Det handler primært om at jeg tror, at N'Doye (som forresten er ældre end William Kvist) er ved at blive ramt af alderen i højere og højere grad, og nok også stopper karrieren efter sæsonens afslutning, desværre. Nok var N'Doye impliceret i begge mål mod Hobro, samt vores første mål i derbyet, men han bliver mindre og mindre dominerende i spillet generelt, selv om han fra tid til anden viser klassen. Der er bare så småt begyndt at blive lidt længere mellem snapsene. At han derudover ikke er i stand til at spille to kampe på en uge på nuværende tidspunkt er desværre også et tegn på, at der skal være en afløser i truppen, der typemæssigt fungerer på samme måde i vores spil. Den rolle kan Bendtner i bedre grad udfylde end både Pieros og Santos, der typemæssigt er anderledes angribere.

    Tager man Jonas Wind med i ligningen, giver det også god mening at forlænge med Bendtner, hvis man kigger på den kommende sæson. Her vil Wind stadig blot være 21 år, og det ville være en god ide at have en erfaren spiller på samme position, såsom Bendtner, til at videregive noget erfaring i løbet af sæsonen. En rolle, Bendtner i forvejen har taget på sig i forhold til nogle af de unge spillere i truppen i den daglige træning.

    Som sidste selvstændige argument kan nævnes, at det vil give scouting-afdelingen bedre tid til at finde en afløser, og give ham tid til at lære systemet at kende uden for meget pres, inden han skal indtræde og præstere. Når den nye så er klar, tror jeg også at det vil være cirka det tidspunkt, hvor Bendtner vil være klar til at trække sig fra topfodbolden.

    Så kan jeg godt forstå argumentet om at han ikke har vist meget på banen, men han har jo skullet 1) genoptræne og finde fodboldformen efter at han blev frosset ud i Rosenborg, og 2) være reserve for N'Doye, når han skulle have en pause. At han så derudover har haft en skade her for nyligt er så også sort uheld.
    Og hvis man fratrækker den bias og skepsis, mange havde til ham allerede inden han startede i klubben, ser man at han ikke leveret værre end hvad vi ofte har set fra en ny spiller, som også skulle have tid og en hel træningsopstart til at komme i form, og som senere er blomstret op. Der har ikke været skandaler ift. hans opførsel i hans tid i FCK, og han har informeret både Ståle og Fischer omkring hvad der stod i hans bog et godt stykke inden bogen udkom, så det kunne komme ud af verden internt. Så det har da været hæderligt, uden at være prangende. Men det vidste man på forhånd, at det nok ville være.

    Men hvis ikke man vil forlænge med Bendtner, så skal man nærmest have en afløser klar inden jul, så vedkommende kan få den fulde opstart med. Alt andet ville være uansvarligt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det har intet at gøre med at være fanboy eller hvad du kalder det eller ej. Det handler om en rimelig bedømmelse af Bendtner og den bringer hverken du eller mange andre her frem. Og jeg anfægter ikke N'Doye, som er klubbens klart bedste angriber nogensinde og et match made in heaven. Men han skulle altså også bruge nogle kampe i sommeren 18 på at banke rust af sig. Og præstationerne efter han kom tilbage efter seneste skade har bortset fra AGF-kampen ikke været spillemæssigt overvældende.

    Og ja, Santos har da vist nogle løfter, omend også mangler. Men der har jo mildest talt også været flere kampe at vise sig frem i. Og de seneste tre har været direkte elendige.

    Hvis vi ser bort fra Hillerød-kampen, så har Bendtner fået følgende spilletid - iøvrigt på et ikke-sammenspillet og spillemæssigt meget svingende hold:

    - To indhop i Hobro og Herning, hvor holdet leverede to af de ringeste præstationer i nyere tid.
    - Et indhop mod Silkeborg i en kamp, hvor holdet stoppede med at spille fodbold efter 45 minutter.
    - Èt minut i Kiev.
    - Tre starter mod BIF, Esbjerg og FCN. Alle med lidt over en times spilletid. De første to på det jævne, hverken godt eller helt skidt. God kamp mod FCN med scoring, fight og fin evne til at holde på bolden.

    Der var klar fremgang at spore i de seneste optrædenheder. Så skete der bare det, at N'Doye kom tilbage, at holdet i nogle kampe skulle slide et resultat hjem, at der kom en landskampspause og at han desværre fik en skade derefter.

    Det har ikke været ligeså godt som håbet, men han har altså heller ikke fået en reel chance. Den chance han har fået, har været for at vise, at han kan falde til udenfor banen. Og her har han i den grad leveret.

    Med tanke på de millioner og atter millioner Ståle har fået brændt af på spillere, der af den ene eller anden grund (oftest ringe niveau) har skullet bruge tid på at 'vænne' sig til klubben, så giver det kun mening at forlænge med en billig Bendtner og se, hvordan tingene udvikler sig i foråret. For jo, man ved hvad man har. En spiller der tidligere har leveret meget højt niveau, er et stort navn og en spiller, der rent faktisk ikke ønsker sig andre steder end FCK. I stedet for at stå i en situation, hvor Ståle enten skal brokke sig over manglende penge til indkøb, for få kampklare angribere eller whatever.

    Nu skal Bendtner have en reel chance for at starte op på lige fod med de andre. Og så må man jo se til sommer.
    Bendtner kendte betingelserne da han kom til FCK. Bare fordi Bendtner har spillet i større klubber for en evighed siden gør ham ikke til en "Gud". Bendtner er i min bog en "has been". Han kommer aldrig op på tidligere niveau. Jeg har aldrig forstået benovelsen over Bendtner og den fanboy idol dyrkelse af ham. Selv da han spillede i Arsenal var det jo ikke fordi han var deres top angriber. Han scorede nogle mål i ny og næ var primært en lang periode indskifter.

    Har han så fået chancen i FCK? NEJ og det var vel hellere ikke mening

    1. Han kom til FCK ude af form
    2. Vi er i en situationen, hvor vi ikke har råd til at gamble, hvis vi skal holde trit med FCM. Skal man bare give Bendtner nogle chancer fra start i hans forfatning ?
    3. Javel Ståle kan vælge at forlænge med Bendtner, og lade ham få en vinteropstart for at give ham chancen i det nye år.

    som tidligere nævnt. Bendtner er færdig efter min mening og håber for guds skyld ikke at Ståle forlænger med ham, men har desværre en fornemmelse at han giver ham 6 måneder mere frem til sommer.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Altså meget afhænger vel også af, hvordan transfermulighederne ser ud nu til vinter.

    Isaac Kiese Thelin får stadig ikke meget spilletid i Anderlecht (på trods af en skade til deres førstevalg). Han skal helt sikkert væk til vinter, og mon ikke Anderlecht denne gang vil sige ja til samme eller endda et mindre beløb, end FCK var klar med i sommer? Ifølge belgiske medier er Anderlecht hvert fald klar til at slippe ham. Vi skal lige huske på, at dette er en mand, som scorede 19 mål i den belgiske liga for to sæsoner siden, hvilket førte til at Newcastle bød 50 mio. kroner i 2018.

    Ola Toivonen er også en mulighed. Han er godt nok ret gammel, men har kontraktudløb til sommer og har netop udtalt, at han overvejer snart at flytte nærmere Sverige ("Vi känner väl att det är dags att söka oss närmare hemåt och mest sannolikt är väl då Sverige"). Han er også en stor og stærk angriber, der minder ret meget on Jonas Wind (teknisk dygtig og god i opspillet, men ret langsom).

    Og eftersom vi har scoutet både Santos og Biel over de seneste år, er der nok godt styr på det spanske marked. Det er vel oplagt at hente en enkelt spansktalende spiller mere. F.eks. Celta Vigos uruguayanske angriber Gabriel Fernandez, der var holdkammerat med Varela i Penarol, men som ikke får meget spilletid i det spanske.

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Isaac Kiese Thelin får stadig ikke meget spilletid i Anderlecht (på trods af en skade til deres førstevalg). Han skal helt sikkert væk til vinter, og mon ikke Anderlecht denne gang vil sige ja til samme eller endda et mindre beløb, end FCK var klar med i sommer? Ifølge belgiske medier er Anderlecht hvert fald klar til at slippe ham. Vi skal lige huske på, at dette er en mand, som scorede 19 mål i den belgiske liga for to sæsoner siden, hvilket førte til at Newcastle bød 50 mio. kroner i 2018.
    Gad vide om man kan få en pakkeløsning, der hedder Kiese-Thelin + Sanneh?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Gad vide om man kan få en pakkeløsning, der hedder Kiese-Thelin + Sanneh?
    Det kunne være interessant, ja. Mon ikke Sannehs markedsværdi er faldet markant, nu hvor han nærmest ikke har fået noget spilletid i et helt år (hverken i Anderlecht i foråret eller i Göztepe i efteråret).

    Et andet spørgsmål er forresten, hvad der skal ske med Grytebust? Mon ikke han havde forventet at være førstevalg? Jeg ser ham slet slet ikke røre Johnsson den nærmeste fremtid. Selvfølgelig skal vi have to topkeepere, men jeg tror, Grytebust bliver utilfreds med en bænkplads før eller siden.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi skal lige huske på, at dette er en mand, som scorede 19 mål i den belgiske liga for to sæsoner siden, hvilket førte til at Newcastle bød 50 mio. kroner i 2018.

    .

    https://youtu.be/bz92fFwruM8 baseret på det? Jeg håber godt nok han har spillet i noget andet end totalt åbent angreb, til os.

    Skal dog sige jeg intet kender til ham, eller hans stil andet end den video nu hvor vi snakker om ham igen.

    Men det kan da godt overraske, men ligner mere end spiller der ikke er til vores stil.

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Selvfølgelig skal vi have to topkeepere, ...
    Hvorfor vi bør skille os af med Grytebust, så snart muligheden opstår.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    https://youtu.be/bz92fFwruM8 baseret på det? Jeg håber godt nok han har spillet i noget andet end totalt åbent angreb, til os.

    Skal dog sige jeg intet kender til ham, eller hans stil andet end den video nu hvor vi snakker om ham igen.

    Men det kan da godt overraske, men ligner mere end spiller der ikke er til vores stil.
    Enig. Den video viser at han udmærket til at score på straffe og hvis ikke kun på omstillinger, så i hvert fald når modstanderen er i ubalance. Jeg kender ham dog ikke yderligere, men kan godt blive nervøs for hvordan han vil klare sig mod 10 ud af 12 modstandere i superligaen.

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...laenger-i-fck/

    Det er 50/50 om Nicklas Bendtner forlænger i FCK, fortæller angriberens bagland til B.T.

    Nicklas Bendtner har været helt ude af FC Københavns seneste kamptrupper med en skade, og dermed resterer nu blot hjemmekampe mod Malmö FF og OB, inden aftalen med FC København løber ud.

    B.T. har talt med Bendtners bagland, og her er vurderingen, at det er 50/50 om Bendtner får forlænget sin aftale med FCK.

    Ifølge avisen har parterne aftalt at mødes efter kampen mod OB om en uge for at diskutere fremtiden.

    B.T. tilføjer, at manager Ståle Solbakken primært bekymret om 31-årige Bendtners fysik efter et efterår med lidt over 400 minutter på banen.


    https://www.bt.dk/fodbold/bendtner-m...s-i-naeste-uge
    Sidst redigeret af phillipo : 09.12.19 kl. 09:31

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Betyder "Remo Frit" remouladefri zone, eller er det en særlige roulade til pommes frites?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 19/20

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...bruge-thomsen/

    AaB's nye sportsdirektør nævner i ovenstående, at Thomsen er interessant, men at der skal sælges, før der kan købes, da økonomien er helt skod i klubben. Mon ikke Lucas Andersen og FCK igen bliver et tema?

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Side 9 af 28 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  2. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30
  3. Til- og afgange: Vinter 2015/16
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 837
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 20:14
  4. Til- og afgange: Vinter 2016/17
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 479
    Sidste Meddelelse: 14.03.17, 10:25
  5. Til- og afgange 9: Vinter 2012
    By Killer in forum Transferforum
    Svar: 561
    Sidste Meddelelse: 20.04.12, 11:33

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •