Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    19

    Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Som alle nok ved og alle har haft på læberne i dag, så er Niklas Bendtner skiftet tilbage til Danmark, og er nu i den hvide trøje. Nogle mener det er et desperat transfer, mens andre mener det er fantastisk. Hvad synes i om transferen?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg synes det er sjovt.

    Det overrasker mig da han ifl. rygter blev frosset ud af truppen i rbk, så jeg troede ikke Ståle turde satse på ham, og jeg håber han bliver lønnet meget efter præstationer.
    Er han god nok spiller i dag, det er jeg på ingen måde sikker på han er og hælder nok til at han ikke bliver en sportslig succes, på den anden side er ingen vel i tvivl om han har (stadig?) potentiale til at blive en stor sportslig succes.

    MEN nu bliver det da formentligt ikke kedeligt og det kan jeg lide, så jeg er glad for han kommer.
    Måske jeg skulle have smidt mønten for platin i år, for en ny spillertrøje overvejer jeg kraftigt nu.
    D ku vær Værre!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg er ligeglad hvad navnet er på spilleren. Men en spiller som ikke har spillet i 4måneder og som har fået en 4måneders kontrakt. Det er bare ikke optimalt.
    Tvivler på han kommer til at præstere bedre end Pyrus eller Pusic gjorde.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Tvivler på han kommer til at præstere bedre end Pyrus
    Arh, mon dog. Hvad kræver det - 2-3 succesfulde afleveringer på 90 minutter, eller måske en tæmning med brystet, uden at ramme den med armene? Det kunne selv jeg vist præstere

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    https://www.youtube.com/watch?v=COL0bDQEYrM

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Bendtner kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    https://www.youtube.com/watch?v=9WPum-D0hsI

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Pieros Sotiriou kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still.
    Smiler:)

    https://www.fck.dk/nyhed/pieros-soti...r-en-svaer-tid

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    https://www.youtube.com/watch?v=9WPum-D0hsI

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Pieros Sotiriou kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still. Smiler:)

    https://www.fck.dk/nyhed/pieros-soti...r-en-svaer-tid
    Nice try, men det er tydeligt at se på de to videoer, at der er langt flere mål i Bendtners lilletå, end der er i begge Pieros støvler.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Den kan jo gå hen og blive den helt store historie, om den fortabte søn og fodboldspiller, der vendte hjem og indfriede forventninger. Det kan også bare ende i tristesse.
    Men gud, hvor jeg håber. Det ville være en fremragende fortælling.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Nice try, men det er tydeligt at se på de to videoer, at der er langt flere mål i Bendtners lilletå, end der er i begge Pieros støvler.
    Alene Bendtners mål mod Molde ville Pieros ikke kunne lave, om han så fik 10 muligheder i hver af karrierens resterende kampe til det.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    49

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    https://www.youtube.com/watch?v=COL0bDQEYrM

    Alle sammen, tjek den her video ud. Det viser altså meget godt, hvad Bendtner kan som angriber, når han er god - resolutte afslutninger, god på låget og søger direkte mod målet. Præcis den type, vi mangler.
    Han er selvfølgelig i form i ovenstående video, but still.
    Jeg tror at det bliver så fedt!!! Han hakker dem jo ind :D

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Min fornemmelse er at vi får en præstation ala den som Christian Poulsen havde da han kommer hjem for nogle år siden. Ikke helt dårligt, men hellere ikke kampafgørende som hvad man håber på når en stor profil kommer hjem.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Hvad Bendtner har præsteret på banen for sine klubber:

    - 408 kampe (gennemsnit 60 min pr kamp)
    - 113 mål
    - 49 assists

    - 81 landskampe og 30 mål

    https://www.transfermarkt.com/nickla.../spieler/34557

    Hvad må vi forvente:

    En fysisk stor og stærk angriber, som er god i spillet og farlig foran målet. Højst sandsynligt ikke i super form og i forvejen ikke alt for arbejdsom. Som forsvarsspiller i suppen - ville jeg hade at stå overfor Bendtner. Han bevæger sig måske ikke meget, men han bevæger sig korrekt og han er fysisk rigtig stærk.

    Personlighed:

    En glad gadedreng, som jeg faktisk regner med skaber god stemning i omklædningsrummet - måske ikke seriøs stemning dog. Han forlader dk som 16 årig og bliver hurtigt en kendt figur i London - med alt hvad det indebærer. Det har han til tider ikke forvaltet specielt godt, men så igen. Hvad fanden ved vi om konstant at blive jagtet af pressen, forventningspresset at være den nye Elkjær eller den danske Zlatan, masser af “rigtige” venner omkring sig, tøser i stride strømme og samtidig få fyldt bankbogen med masser af millioner. Som den gadedreng han er, så har han kvajet sig, jeg gider ikke at stå stille ved en pizza eller en taxatur (ærlig talt lige netop en taxa chauffør, som forsøger at kører en omvej kan i den grad bringe mit stille sind i kog - min seneste tur resulterede i at jeg ikke skulle betale!). Det ligner ikke at han har været omgivet af de bedste rådgivere eller at folk har forstået at slå en ring om ham, når tingene gik skævt. Det er ikke et forsvar af ham - men synes nu nok at folk herinde er temmelig fordømmende og ualmindelig lidt forstående.

    Personligt havde jeg afskrevet ham, men det glæder mig at han (trods karrierens efterår) får sit ønske opfyldt om en tur til FCK. Det glæder mig også at FCK får chancen for at have Bendtner i truppen og forhåbentlig går det hele op i en højere enhed. Mit håb er faktisk at han slutter karrieren hos os i 2021 eller 2022 - for det ville betyde missionen lykkedes og han blev succesful.

    Held og lykke til alle


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Er det bare mig, aller har Zanka svært ved at utrygge håb for og tro på Bendtner i det her interview? Jeg kan godt høre, hvad der kommer ud af munden på ham, men jeg er godt nok ikke overbevist om, at Zanka selv tror på det.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er ikke et forsvar af ham - men synes nu nok at folk herinde er temmelig fordømmende og ualmindelig lidt forstående.
    Virkelig? Mit indtryk er at de fleste folk er ret fortrøstningsfulde. Og der har været meget lidt om at han skulle være umulig at ansætte fordi han har en voldsdom, endda overraskende lidt.

    Jeg ville dog stadig bede om at skelne mellem 'fordømmende' og 'oprigtigt, begrundet bekymrede'. Det er stadig kun et halvt år siden han rendte omkring med en dims på anklen. Der er en grund til, at han ikke er landsholdsaktuel, og det er ikke kun at han er totalt ude af kampform.

    Jeg vil vædde på at de færreste her har nok af et forhold til Bendtner til at fordømme ham, og egentlig først og fremmest har fulgt hans bizarre karriere som ren underholdning. Det er lettere når han er på geografisk afstand. Det er en del sværere, når han er i truppen lige pludselig efter alle vores blanke afvisninger hidtil. Og så bliver folk bekymrede.


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Han gør det godt på pressemødet og virker som en, der mener det. Og Ståle virker også til at vide, hvad han kan regne med. Det giver mig da lidt mere optimisme om hele projektet.


Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •