Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bushen Se meddelelser
    Jeg synes bestemt Bendtner til sommer 2020 er en god ide, vi har før set angribere der har "sejlet" rundt i 6 måneder før de har fundet formen i københavn. Ikke at jeg tror vi kommer til at se en Bendter der brænder superligaen totalt af. Men kan vi hive en række gode kampe og 5-7 mål ud af ham, mens damen ligger til behandling, så er jeg tilfreds for damen ligner ikke en spiller der har mange halve eller hele sæsoner i sig mere. Pjerrot har jeg mistet al tålmodighed med, han er en arbejdsom ja, men jeg synes ikke han formår at få sindsygt meget ud af al den energi han brænder af.
    Det er rigtigt, at der er en indløbstid på angribere. Men der er også en udløbstid. Her er Bendtners overskredet. Hellere satse på fremtiden end krampagtigt forsøge at hive det allersidste ud af fortiden.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er rigtigt, at der er en indløbstid på angribere. Men der er også en udløbstid. Her er Bendtners overskredet. Hellere satse på fremtiden end krampagtigt forsøge at hive det allersidste ud af fortiden.
    Grunden til at jeg gerne ser Bendtner forlænge, det er at jeg synes Damen er begyndt at synge på sidste vers. Han har på ingen måder været imponerende de seneste kampe og forårssol og varme kan gøre meget, men Bendtner er altså et billigt alternativ i foråret

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Ser ud til det er Bye Bye Bendtner

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/7921063
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    [...]Bendtner er altså et billigt alternativ i foråret
    Billigt i økonomisk forstand eller billigt i betydningen tarveligt? ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er rigtigt, at der er en indløbstid på angribere. Men der er også en udløbstid. Her er Bendtners overskredet. Hellere satse på fremtiden end krampagtigt forsøge at hive det allersidste ud af fortiden.
    Nå, Doye er jo også snart ved at være fortiden. Kan ses at han ikke er helt super mere. Så han må vist også gerne bare smutte?

    Det er lidt sarkasme, men så fremt han ikke kræver en alt for høj løn, og hans skade er seriøs, så vil jeg nu ikke være sur over en forlængelse. Dog er det heller ikke noget jeg vil juble over.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Grunden til at jeg gerne ser Bendtner forlænge, det er at jeg synes Damen er begyndt at synge på sidste vers. Han har på ingen måder været imponerende de seneste kampe og forårssol og varme kan gøre meget, men Bendtner er altså et billigt alternativ i foråret
    Selv billige alternativer kan købes for dyrt. Heldigvis ser det ud til, at Ståle er enig. Bendtner kom, sad, og skuffede.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Selv billige alternativer kan købes for dyrt. Heldigvis ser det ud til, at Ståle er enig. Bendtner kom, sad, og skuffede.
    Hvad ser du hellere? Thelin, som af YouTube videoer ligner en angriber der er god til kontra, og med få modstandere i feltet. Helt vores type.

    Doye er lidt et spørgsmålstegn. Muligvis er Bendtner ikke verdens bedste. Men fandme bedre end en Pusic.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Medmindre prisen har været et issue, så vil 1 mio for at have en fjerdeangriber med en slidt N'Doye in mente og med Wind på vej tilbage ikke være så skidt. Jeg undrer mig nok lidt over, hvorfor vi skulle igennem al det her larm, hvis man så ikke synes, vi har samme problemer i foråret, som da vi hentede ham. Medmindre Ståle har noget i ærmet

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Grunden til at jeg gerne ser Bendtner forlænge, det er at jeg synes Damen er begyndt at synge på sidste vers. Han har på ingen måder været imponerende de seneste kampe og forårssol og varme kan gøre meget, men Bendtner er altså et billigt alternativ i foråret
    N'Doye runder snart de 35 år, så det giver meget god mening, at hans karriere lakker mod enden. Siden sin skade har han spillemæssigt heller ikke været på sit vanlige niveau, men alligevel udfylder han fint sin rolle - er man i tvivl kan man se de kampe hvor Pieros og Santos har været i front. I dag mod OB gjorde han det igen, selvom de spillede med tre centrale forsvarere. Bendtner har også snart fødselsdag og han nærmer sig dermed de 32 år. Dertil er han aktuelt skadet og har stadig til gode at vise sin berettigelse på holdet. Hvis N'Doye skal erstattes eller bare aflastes, hvad er det så der tyder på, at Bendtner er manden der kan gøre det?

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    N'Doye runder snart de 35 år, så det giver meget god mening, at hans karriere lakker mod enden. Siden sin skade har han spillemæssigt heller ikke været på sit vanlige niveau, men alligevel udfylder han fint sin rolle - er man i tvivl kan man se de kampe hvor Pieros og Santos har været i front. I dag mod OB gjorde han det igen, selvom de spillede med tre centrale forsvarere. Bendtner har også snart fødselsdag og han nærmer sig dermed de 32 år. Dertil er han aktuelt skadet og har stadig til gode at vise sin berettigelse på holdet. Hvis N'Doye skal erstattes eller bare aflastes, hvad er det så der tyder på, at Bendtner er manden der kan gøre det?
    Men skal det ikke være en Wind, der gør det? Selvom han ikke har helt samme spidskompetencer, så han kan da noget af vejen det samme (og så er god til noget, som N'Doye ikke er)?

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Men skal det ikke være en Wind, der gør det? Selvom han ikke har helt samme spidskompetencer, så han kan da noget af vejen det samme (og så er god til noget, som N'Doye ikke er)?
    Det havde været ideelt hvis Wind så småt kunne begynde at tage over, men Wind er først tilbage foråret og går dermed formentligt glip af opstarten, ligesom ingen ved hvilket niveau han vender tilbage på. Så måske på sigt, men nok tvivlsomt allerede i foråret. Om Bendtner er den rette løsning virker dog noget tvivlsomt, men der er næppe nogle lette løsninger og ej heller nogle garantier.

  20. De følgende 2 brugere er enige:
    MCN, rsj

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det havde været ideelt hvis Wind så småt kunne begynde at tage over, men Wind er først tilbage foråret og går dermed formentligt glip af opstarten, ligesom ingen ved hvilket niveau han vender tilbage på. Så måske på sigt, men nok tvivlsomt allerede i foråret. Om Bendtner er den rette løsning virker dog noget tvivlsomt, men der er næppe nogle lette løsninger og ej heller nogle garantier.
    Ifølge Ståle når Wind formentlig nærmest ikke at spille mere i denne sæson: https://www.bt.dk/superligaen/staale...rdig-i-klubben

    Ikke at det er et argument for at beholde Bendtner i min bog.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Og så er det officielt: https://www.fck.dk/nyhed/bendtner-stopper-i-fck

    Det var... undervældende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så er det officielt: https://www.fck.dk/nyhed/bendtner-stopper-i-fck

    Det var... undervældende.
    Den helt rigtige beslutning på nærmest alle parametre. Ikke nærmest; faktisk alle.

    Men et held og lykke og glædelig jul til Bendtner skal der dog lyde.

    Zan

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg synes, at Bendtner-sagaen er et af de mere kuriøse forløb i FCK’s transferhistorie. Man henter en spiller, der er ude af form og giver ham en kontrakt på 4 måneder. Jeg kan godt forstå, at man ville se personen an, men man havde vel aldrig regnet med, at han ville brænde ligaen af. Umiddelbart har han vel opført sig eksemplarisk. Synes det er tåbeligt, og en smule uværdigt. Var aldrig tilhænger af ideen om Bendtner til FCK, men når det skulle være, burde han have fået en ærlig chance. Dvs. en hel sæson.


Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •