Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Hold da helt op, hvor går der selv-sving i den!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-sendt-paa-tv

    Ikke et sekunds ro, kommer han til at få for de danske medier.
    Lige mht til den kamp, jeg følger ikke meget med i vores reserve kampe, men med landsholdspausen, skal man forvente at kunne se en rimelig mængde fra første truppen? Og ligeledes fra modstanderen?

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det, tror jeg, er meget optimistisk. I den udstrækning, at Bendtner lokker folk i Parken, som ellers ikke ville være kommet, er det nok snarere til Superliga-kampene. Og Lugano er som klub sgu ikke nogen billetsælger. Jeg bliver overrasket, hvis vi bliver over 20.000 mod Lugano.
    Du kan godt indstille dig på, at blive overrasket -

    Vi har her til morgen med glæde konstateret, at mange fodboldglade københavnere vil i Telia Parken, når der står europæisk fodbold på menuen dette efterår.
    I skrivende stund har vi allerede udstedt over 17.000 billetter til alle tre hjemmekampe, hvilket har overrasket os yderst positivt.
    Billetpakkerne er meget eftertragtede, og med ni dage til den første kamp mod FC Lugano er Nedre Sektion 12 udsolgt.

    https://www.fck.dk/nyhed/overvaelden...t-i-koebenhavn
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Nu fik vi så Bendtner fra start for første gang. Selve præstationen var ikke imponerende (ligesom størstedelen af de andre), men han viste i glimt, at han har de egenskaber, vi har manglet, selv om manglen på matchfitness er synlig.
    Jeg synes, han skal vurderes på hans træningsindsats (og generelle opførsel) i alle 4 måneder, og så hans indsats i kampene de sidste 1½-2 måneder af kontrakten, hvor han gerne skulle være match-fit.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu fik vi så Bendtner fra start for første gang. Selve præstationen var ikke imponerende (ligesom størstedelen af de andre), men han viste i glimt, at han har de egenskaber, vi har manglet, selv om manglen på matchfitness er synlig.
    Jeg synes, han skal vurderes på hans træningsindsats (og generelle opførsel) i alle 4 måneder, og så hans indsats i kampene de sidste 1½-2 måneder af kontrakten, hvor han gerne skulle være match-fit.
    Enig og synes også han indtil nu har sagt og gjort alle de rigtige ting uden for banen

    https://www.bt.dk/fodbold/bendtners-...-den-halve-tid

    »Det har været enormt vigtigt for mig at prioritere at komme hurtigst muligt i form for at kunne bidrage. Fordi jeg har skrevet en fire måneders kontrakt, så gør jeg også alt hvad jeg kan for at få den forlænget. Så fokus er bare fodbold, fodbold, fodbold.«

    Koncentration er så stor, at Bendtner har valgt at inddrage alt, hvad der hedder fridage, selvom Superliga-klubberne inden længe går på landskampspause.

    »Jeg har besluttet mig for ikke at rejse eller gøre noget andet og i stedet være her og træne ekstra på de fridage, der nu må blive, for hele tiden at være på toppen. Når pausen er overstået, så vil jeg være 100 procent, hvor jeg skal være i forhold til de andre,« fortæller han selvsikkert.


    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...idage-paa-fck/

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Nu fik vi så Bendtner fra start for første gang. Selve præstationen var ikke imponerende (ligesom størstedelen af de andre), men han viste i glimt, at han har de egenskaber, vi har manglet, selv om manglen på matchfitness er synlig.
    Jeg synes, han skal vurderes på hans træningsindsats (og generelle opførsel) i alle 4 måneder, og så hans indsats i kampene de sidste 1½-2 måneder af kontrakten, hvor han gerne skulle være match-fit.
    Jeg er tilbøjelig til at sige at han var bedste FCK'er i går, men det er måske lige at stramme den.
    Han kommer nok i min top 3 efter Bjelland og Santos.
    Jeg tror også at begge angribere i går havde præsteret bedre, hvis resten af holdet ikke havde lavet så mange tekniske fejl undervejs i opspillet.
    Det skal ikke lægges Bendtner til last.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg synes også han gjorde det fint igår og holdte godt på bolden og spillede den fornuftigt videre. Han er ikke et teknisk vidunder, men han har dog en god førsteberøring og jokker ikke rundt i bolden som en blind høne ligesom Pieros. Det virkede sikkert og effektivt.

    Han kan vel heller ikke rigtigt lastes for ikke at komme frem til det store, når vi åbenbart ikke længere har spillere i truppen der magter at lægge et ordentligt indlæg, hverken på dødbolde eller i åbent spil.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg synes også han gjorde det fint igår og holdte godt på bolden og spillede den fornuftigt videre. Han er ikke et teknisk vidunder, men han har dog en god førsteberøring og jokker ikke rundt i bolden som en blind høne ligesom Pieros. Det virkede sikkert og effektivt.

    Han kan vel heller ikke rigtigt lastes for ikke at komme frem til det store, når vi åbenbart ikke længere har spillere i truppen der magter at lægge et ordentligt indlæg, hverken på dødbolde eller i åbent spil.
    Enig, jeg troede aldrig jeg skulle sige det, men Bendtner gjorde det fornuftigt, taget i betragtning af vores holde generelt bare spiller elendigt offensivt bold lige p.t. Det var vigtigt at se at han havde det rigtige "Touch" uden så mange tekniske fejl fra hans side.

    Han virker også meget fornuftig når han taler med pressen. Så hold dig i skindet Bendtner. Ingen Byture :)

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg kan generelt godt lide fodboldspillere, der kan spille bold. I det lys var Bendtners første superligakamp fra start en positiv oplevelse. Hans mange år i stærke ligaer fornægter sig ikke i hans omgang med bolden. Det så sikkert og godt ud med strejf af decideret klasse ind imellem - vel at mærke på et hold, som var meget skidt kørende offensivt.

    Hans helt store problem lige her og nu er i mine øjne manglen på eksplosivitet og smidighed. Desværre minder han lidt for meget om en old boys spiller, og man kan derfor godt være i tvivl om, hvor meget han kan nå at rette op på det henover en efterårsferie. Men al mulig respekt for hans vilje til at gøre forsøget - og lykkes han, kan han godt blive en gevinst. Indtil han evt. fucker det hele op med en skandale eller to på privatlivsfronten.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg troede, at Audi var FC Københavns bilpartner og sponsor? Den var da i hvert fald ikke gået, hvis nu vores spillere var med i reklamer for eksempelvis Heineken eller Bet365, men går ud fra, at der er styr på juraen her...

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Well, det går da fremad. For det første virker Pieros mere skarp end længe - måske takket være den overkommelige konkurrence. For det andet virker det som om, at selv den danske presse har indset, at ham floppet fra Norge alligevel ikke er sååå interessant at skrive om hele tiden. For det tredje løber kontrakten snart ud. Det er da positivt!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Well, det går da fremad. For det første virker Pieros mere skarp end længe - måske takket være den overkommelige konkurrence. For det andet virker det som om, at selv den danske presse har indset, at ham floppet fra Norge alligevel ikke er sååå interessant at skrive om hele tiden. For det tredje løber kontrakten snart ud. Det er da positivt!

    Hmm. Jeg synes vores spil har været elendigt/ringe efter Wind og Doye blev skadet.
    Og perioden efterfølgende med Pieros og Santos var rigtig skidt! Det så skidt ud i både Aalborg og Hobro.
    Pieros vinder nærmest ingen dueller i Aalborg, er dårlig til at tage bolden ned, har dårligere berøringer osv.
    En stor del af vores spil går på, at sparke kuglen op på Doye, Corner, Santander og til dels Wind, så kan lægge bolden af, holde på den eller tage den ned .. Ugerne med Santos og Pieros der så vi intet af det, hvilket havde en direkte effekt på vores offensive spil! Min personlige holdning er, at efter Bendtner er begyndt at spille har vi fået den/de dimensioner tilbage i vores spil. En vi “trygt” kan sparke bolden op, som enten tager den til sig eller skiller sig fornuftigt af med den!
    Jeg tror på, at Bendtner nok skal få gang i målscoringerne, men lige pt, så er jeg tilfreds med at han ikke scorer, så længe vores andre offensivspillere, spiller som de gør!

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Pieros spillede en fin kamp i går og generelt er han et sympatisk bekendtskab, men hvis jeg frit kunne vælge, så sendte jeg Pieros afsted til vinter og forlængede med Bendtner. Han er (meget) langsom og endnu ikke særlig farlig i feltet, men han er en langt bedre opspilsstation end vi ellers har til rådighed lige nu og helt generelt synes jeg, det ser bedre og bedre ud på alle områder for hver gang han får minutter.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Pieros spillede en fin kamp i går og generelt er han et sympatisk bekendtskab, men hvis jeg frit kunne vælge, så sendte jeg Pieros afsted til vinter og forlængede med Bendtner. Han er (meget) langsom og endnu ikke særlig farlig i feltet, men han er en langt bedre opspilsstation end vi ellers har til rådighed lige nu og helt generelt synes jeg, det ser bedre og bedre ud på alle områder for hver gang han får minutter.
    Jeg er enig. Det handler også i det samlet billede, så synes jeg Bendtner/Santos er en bedre kombi end Pieros/Santos. Samtidig så kan Bendtner bidrage med noget andet sim indskifter. Nær N’Doye og Wind er tilbage, så er der ikke plads til Pieros, men der kan godt være plads til Bendtner - og måske har vores brandvarme Pieros lidt værdi pt.

    I øvrigt - lad os give Verbic en god velkomst, han er sku en herlig knægt.

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er enig. Det handler også i det samlet billede, så synes jeg Bendtner/Santos er en bedre kombi end Pieros/Santos. Samtidig så kan Bendtner bidrage med noget andet sim indskifter. Nær N’Doye og Wind er tilbage, så er der ikke plads til Pieros, men der kan godt være plads til Bendtner - og måske har vores brandvarme Pieros lidt værdi pt.

    I øvrigt - lad os give Verbic en god velkomst, han er sku en herlig knægt.
    Forstår ikke helt Bendtner-crushet.

    Vi har jo netop hvad du efterspørger i N’Doye og Wind (som også er en glimrende opspilsstation).
    Santos har striker egenskaberne, og Pieros har presspillet (som vi jo i den grad havde brug for igår).

    Ergo, er det vel Bendtner der ikke er plads til.

    Folk vil virkelig gerne have ham til at lykkes. For havde en hvilken som helst anden præsteret som Bendtner indtil videre... Så havde den stået på “who the hell is that!?!”

    Zan

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •