Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Folk vil virkelig gerne have ham til at lykkes. For havde en hvilken som helst anden præsteret som Bendtner indtil videre... Så havde den stået på “who the hell is that!?!”
    Jeg havde fornøjelsen af at interviewe Roy Hodgson i vinterpausen 2000, og halvdelen af de citater han gav var stort set umulige at trykke i Brølet, fordi de var så harme ;-) En del af dem gik på at Pascal Simpson ikke var blevet taget pænt imod, og der var da også efterhånden en del skepsis over for ham. Han var så heller ikke ligefrem ønsket, som type eller som 'navn'. Og han virkede tung og ude af form.

    Jeg vil så påstå, at han stadig gjorde det bedre ud fra forudsætningerne end Bendtner endnu har gjort, men først og fremmest at de virkelig ligner hinanden på en bane. Og at du har helt ret her: Havde Bendtner heddet noget andet, havde der ikke været den aktuelle tålmodighed overhovedet.

    Men hey, bliver han hængende indtil til sommer, og prikker han et afgørende mål ind der vinder DM, så har vi da helt sikkert en kulthelt ...

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    HVIS og kun hvis Ndoye bliver skadet igen, så er jeg ikke tryg ved ikke at have en stærk target player oppe foran ...At skulle spille med Pieros i et slutspil ville bekymre mig endog rigtig meget...Forlæng til sommer og se hvad foråret, Wind situationen og Doyes helbred bringer

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg havde fornøjelsen af at interviewe Roy Hodgson i vinterpausen 2000, og halvdelen af de citater han gav var stort set umulige at trykke i Brølet, fordi de var så harme ;-) En del af dem gik på at Pascal Simpson ikke var blevet taget pænt imod, og der var da også efterhånden en del skepsis over for ham. Han var så heller ikke ligefrem ønsket, som type eller som 'navn'. Og han virkede tung og ude af form.

    Jeg vil så påstå, at han stadig gjorde det bedre ud fra forudsætningerne end Bendtner endnu har gjort, men først og fremmest at de virkelig ligner hinanden på en bane. Og at du har helt ret her: Havde Bendtner heddet noget andet, havde der ikke været den aktuelle tålmodighed overhovedet.

    Men hey, bliver han hængende indtil til sommer, og prikker han et afgørende mål ind der vinder DM, så har vi da helt sikkert en kulthelt ...
    Jeg synes, det giver god mening, at Bendtner, udover naturligvis at blive vurderet på nuværende spil, også bliver vurderet bagudskuende ift. hans karriere. Manden har trods alt spillet i to europæiske top-10 klubber og op mod 100 landskampe, hvilket gør, at man med en vis sandsynlighed, kan forvente, at hans niveau kan stige til fordums storhed. Det indtryk havde jeg IKKE af Pascal Simpson, der absolut ikke havde Bendtners palmarés.

    Det handler i høj grad om cv og i mindre grad om selve navnet.
    Sidst redigeret af Vivid : 25.10.19 kl. 11:29

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Jeg synes, det giver god mening, at Bendtner, udover naturligvis at blive vurderet på nuværende spil, også bliver vurderet bagudskuende ift. hans karriere. Manden har trods alt spillet i to europæiske top-10 klubber og op mod 100 landskampe, hvilket gør, at man med en vis sandsynlighed, kan forvente, at hans niveau kan stige til fordums storhed.
    Det ville jo være fedt. Jeg føler desværre bare mere, at det minder mig lidt om når jeg en sjælden gang spiller en veteran-kamp og en eller anden tidligere divisionsspiller er med. Man kan tydeligt se, at han har noget teknik og fodbold-klogskab og sikkert har været pisse god, men at 35 kg ekstra og lidt rigeligt tid på sofaen har gjort at han nu kun spiller inden for midtercirklen - og fordums styrke ligner ikke noget der er lige på trapperne... Der er så selvfølgelig så desværre den forskel, at ham veteranen stadig vinder kampen ved at styre det hele fra midtercirklen. Bendtner vinder ikke så meget. Men jeg synes pilen lidt peger i samme retning for begge to... :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det ville jo være fedt. Jeg føler desværre bare mere, at det minder mig lidt om når jeg en sjælden gang spiller en veteran-kamp og en eller anden tidligere divisionsspiller er med. Man kan tydeligt se, at han har noget teknik og fodbold-klogskab og sikkert har været pisse god, men at 35 kg ekstra og lidt rigeligt tid på sofaen har gjort at han nu kun spiller inden for midtercirklen - og fordums styrke ligner ikke noget der er lige på trapperne... Der er så selvfølgelig så desværre den forskel, at ham veteranen stadig vinder kampen ved at styre det hele fra midtercirklen. Bendtner vinder ikke så meget. Men jeg synes pilen lidt peger i samme retning for begge to... :-)
    Det er vi helt enig om, omend jeg ikke synes,. Bendtner er så langt væk, som du gør ham til. Min kommentar gik mere på smølles, i mine øjne, fejlagtige sammenligning med Pascal Simpson og/el. fokuseringen på 'navn' fremfor cv.

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    115

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Var Bendtner ikke også mere end almindelig langsom på banen i går? Jeg synes der plejer at være lidt mere fart i ham uden at jeg vil kalde ham hurtig...
    Vh


    Bryggeren, (tildligere kendt som "Skakkbratt" - efter Harald Martin og ikke spillet!)

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Det er vi helt enig om, omend jeg ikke synes,. Bendtner er så langt væk, som du gør ham til. Min kommentar gik mere på smølles, i mine øjne, fejlagtige sammenligning med Pascal Simpson og/el. fokuseringen på 'navn' fremfor cv.
    Tjah, et cv er jo ikke meget værd når det er så støvet som det er. Selv Bendtners bedrifter i Rosenborg, i en liga der er værre end den danske, er to år siden. Senest gik han et halvt år uden at spille overhovedet. Hans gode perioder i Arsenal var i begyndelsen af tyverne. Og det er da fint, at han var i Juventus, men han fik kun en halv snes kampe og scorede ingen mål.

    Han bliver da helt sikkert bedømt på det potentiale, han havde engang – positivt og med visse forventninger. Men når man er fyldt 31, er det bare ikke længere logisk at tale om potentiale. Så handler det først og fremmest om det man kan se på banen.

    Når en spiller omkring de 30, hentet som nødløsning langt inde i sæsonen, har svært ved at komme i luften, løber tungt og langsomt, ikke falder ind i spillet, og scorer få mål, bliver det altid et emne om han er god nok. Simpson kunne så dog pege på sit permanent ømme knæ som delvis forklaring på at det gik som det gik ;-)

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Det er lidt ligesom at knalde sin bedste veninde. Enten bliver det vildt akavet efterfølgende, eller også tænker man "det var egentligt ok". Begge parter har en ide om at det ihvertfald burde prøves af...
    Og vi endte i den vildt akavet kategori. Men så kan man takke Ståle for kun at gøre ægteskabet midlertidigt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og vi endte i den vildt akavet kategori. Men så kan man takke Ståle for kun at gøre ægteskabet midlertidigt.
    Det bliver i hvert fald akavet, når hans forlængelse til sommeren 2020 bliver præsenteret i aften.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Det bliver i hvert fald akavet, når hans forlængelse til sommeren 2020 bliver præsenteret i aften.
    Tak for dagens grin

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tak for dagens grin
    Du griner næppe efter kl 20 i aften ;-)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Du griner næppe efter kl 20 i aften ;-)
    Der græder jeg

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Du griner næppe efter kl 20 i aften ;-)
    Hvis FCK forlænger med Bendtner, overvejer jeg at melde mig på Ståle Raus-fraktionen.

    Desperate tider kræver desperate handlinger. Så i min verden er Ståle tilgivet for panikagtigt at signe Bendtner i 11. time, efter Ståles førstevalg faldt til jorden. Bendtner var - i allerbedste fald - en lottokupon, som der kunne være en mindre gevinst på.

    I stedet viste Bendtner sig at være den forventede nitte. Bendtner har absolut intet(!) vist (nej, ét skide pokalmål på en tilfældighed mod FCN er altså ikke nok til at ryge over dumpekarakter), og er nu røget på den der GDPR-beskyttede skadesliste, der lige så vel kan være et udtryk for, at Bendtner bare ikke er i den ønskede form - mentalt som formmæssigt.

    Jeg er med på, at Bendtner er et godt/sjovt navn at have på holdkortet, og at han engang for længe siden var andet end et fodboldvrag, som end ikke Rosenborg kunne finde plads til i en sekundaliga som den norske. Men indse nu, at Bendtners tid på topplan forlængst er forbi. For mig døde Bendtner endegyldigt, da han i slowmotion sejlede rundt i flopkampen mod Hillerød fra 2. division i pokalen og lignede en, der hverken ville eller kunne mere. Elkjær anno 2019 havde seriøst gjort det bedre for os i den kamp.

    Nu er der en hel vinterpause til at vurdere Damen og Wind i. Vi har en Sotiriou, der rent faktisk er begyndt at vise gode takter, og ham der Santos må da for pokker kunne et-eller-andet. Samtidig er der god tid til at finde en gardering med fremtid i.

    Så...tak for alt, Bendtner. Det var godt nok ikke meget.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    304

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Hvis FCK forlænger med Bendtner, overvejer jeg at melde mig på Ståle Raus-fraktionen.

    Desperate tider kræver desperate handlinger. Så i min verden er Ståle tilgivet for panikagtigt at signe Bendtner i 11. time, efter Ståles førstevalg faldt til jorden. Bendtner var - i allerbedste fald - en lottokupon, som der kunne være en mindre gevinst på.

    I stedet viste Bendtner sig at være den forventede nitte. Bendtner har absolut intet(!) vist (nej, ét skide pokalmål på en tilfældighed mod FCN er altså ikke nok til at ryge over dumpekarakter), og er nu røget på den der GDPR-beskyttede skadesliste, der lige så vel kan være et udtryk for, at Bendtner bare ikke er i den ønskede form - mentalt som formmæssigt.

    Jeg er med på, at Bendtner er et godt/sjovt navn at have på holdkortet, og at han engang for længe siden var andet end et fodboldvrag, som end ikke Rosenborg kunne finde plads til i en sekundaliga som den norske. Men indse nu, at Bendtners tid på topplan forlængst er forbi. For mig døde Bendtner endegyldigt, da han i slowmotion sejlede rundt i flopkampen mod Hillerød fra 2. division i pokalen og lignede en, der hverken ville eller kunne mere. Elkjær anno 2019 havde seriøst gjort det bedre for os i den kamp.

    Nu er der en hel vinterpause til at vurdere Damen og Wind i. Vi har en Sotiriou, der rent faktisk er begyndt at vise gode takter, og ham der Santos må da for pokker kunne et-eller-andet. Samtidig er der god tid til at finde en gardering med fremtid i.

    Så...tak for alt, Bendtner. Det var godt nok ikke meget.
    Jeg synes bestemt Bendtner til sommer 2020 er en god ide, vi har før set angribere der har "sejlet" rundt i 6 måneder før de har fundet formen i københavn. Ikke at jeg tror vi kommer til at se en Bendter der brænder superligaen totalt af. Men kan vi hive en række gode kampe og 5-7 mål ud af ham, mens damen ligger til behandling, så er jeg tilfreds for damen ligner ikke en spiller der har mange halve eller hele sæsoner i sig mere. Pjerrot har jeg mistet al tålmodighed med, han er en arbejdsom ja, men jeg synes ikke han formår at få sindsygt meget ud af al den energi han brænder af.

  25. De følgende 13 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Har lige spurgt Bendtner, der skriver kruseduller på D, om vi ser ham til foråret. Han smilede og svarede: “Det ved jeg ikke. Vi skal først tale i morgen”. Mere smil. Svært at læse, men ked af det er han ikke. Endnu.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •