Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 115

Emner: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, at Bendtner-sagaen er et af de mere kuriøse forløb i FCK’s transferhistorie. Man henter en spiller, der er ude af form og giver ham en kontrakt på 4 måneder. Jeg kan godt forstå, at man ville se personen an, men man havde vel aldrig regnet med, at han ville brænde ligaen af. Umiddelbart har han vel opført sig eksemplarisk. Synes det er tåbeligt, og en smule uværdigt. Var aldrig tilhænger af ideen om Bendtner til FCK, men når det skulle være, burde han have fået en ærlig chance. Dvs. en hel sæson.
    I det mindste fik vi besvaret spørgsmålet "what if" på billigst mulige måde. Mon ikke den kære Niklas melder sit karrierer stop ud her en af de kommende dage?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, at Bendtner-sagaen er et af de mere kuriøse forløb i FCK’s transferhistorie. Man henter en spiller, der er ude af form og giver ham en kontrakt på 4 måneder. Jeg kan godt forstå, at man ville se personen an, men man havde vel aldrig regnet med, at han ville brænde ligaen af. Umiddelbart har han vel opført sig eksemplarisk. Synes det er tåbeligt, og en smule uværdigt. Var aldrig tilhænger af ideen om Bendtner til FCK, men når det skulle være, burde han have fået en ærlig chance. Dvs. en hel sæson.
    Det handler vel ikke bare om at se personen an, men også se niveauet an. Det har jo været et af de helt store spørgsmål. Opførslen og indsatsen til træning har formentligt været eksemplarisk, men bør jo blot være en forudsætning og gælde for alle. Hvis niveauet er for lavt, giver det ikke mening at holde fast på ham. Uværdigt synes jeg dog ikke det har været, da Bendtner trods alt har været helt indforstået med hvordan det var. Han fik bestemt ikke så mange chancer som andre har fået, men sådan er det jo lidt når man skriver en fire måneders kontrakt - der er det lidt vind eller forsvind. Når sæsonen starter op igen er Bendtner trods alt 32 år og selvom han er lidt af en kultspiller, og man virkelig gerne ville have set ham lykkes, så er der altså ikke meget der tyder på, at der er meget mere tilbage i ham.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, at Bendtner-sagaen er et af de mere kuriøse forløb i FCK’s transferhistorie. Man henter en spiller, der er ude af form og giver ham en kontrakt på 4 måneder. Jeg kan godt forstå, at man ville se personen an, men man havde vel aldrig regnet med, at han ville brænde ligaen af. Umiddelbart har han vel opført sig eksemplarisk. Synes det er tåbeligt, og en smule uværdigt. Var aldrig tilhænger af ideen om Bendtner til FCK, men når det skulle være, burde han have fået en ærlig chance. Dvs. en hel sæson.
    Bendtner blev hentet som nødløsning, da andre planer gik i vasken. Det vidste han godt, så jeg har svært ved at se det helt uværdige i det. Havde han endvidere ikke løbet ind i en skade, så havde han haft en del kampe og træning de sidste 1-2 måneder, hvor han var i fysisk tilstrækkelig form til at vise sig frem. Desværre gik det ikke sådan.

    Jeg er glad for at man gav det en chance, da man nu ikke skal spekulere i, hvad det kunne være blevet til med Bendtner i FCK. Jeg håber egentlig, at han nu trækker stikket og ikke går længere ned i rækkerne. Så kan han se tilbage på en ganske fin karriere, hvor han trods nogle dumheder og spildte chancer i store klubber stadig kan se tilbage på en fin tid bl.a. på landsholdet. Og han sluttede karrieren i den klub, hvor han ønskede det.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg håber og tror Ståles beslutning hænger sammen med, at man allerede i januars vindue skal have Doyes afløser ind. En spiller som forhåbentlig kan levere på højt niveau fra dag 1. Hvis ikke, så havde det givet al mulig mening af forlænge Bendtners aftale til sommeren, og se hvad en fuld januartræning havde kunne gøre for ham.. Ja, det er da dejligt at Pieros er kommet i gang med målscoringen, men jeg ser ham stadig kun som dygtig nok til 3.-4.-valg her, og kan han indtage rollen som suber-sub på bedste 32-manér, så vil det glæde mig, men vi har brug for 2 klasse-angribere i en forårssæson, hvor vi skal ramme et tårnhøjt niveau fra start til slut, og der har vores eksisterende angrebskonstellation bare ikke den fornødne klasse (før Wind er tilbage).

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #95
    Tilmeldingsdato
    May 2017
    Indlæg
    13

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Jeg vil aldrig glemme det jubelbrøl, da Bendtner løb på banen mod Midtjylland hjemme. Han har opført sig eksemplarisk og vist, at det virkelig var den klub, han helst ville repræsentere. Kæmpe respekt til hans indgangsvinkel, der modbeviste alle folks frygt for flere skandaler. Han virkede værdsat af spillerne på holdet og gjorde det bedste, han overhovedet kunne for at komme tilbage i ordentlig form, hvor en skade mod slutningen desværre satte ham tilbage og viste, at frygten for fysikken desværre var berettiget. Alt i alt et yderst sympatisk bekendtskab og han ønskes alt det bedste i fremtiden.


  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, at Bendtner-sagaen er et af de mere kuriøse forløb i FCK’s transferhistorie. Man henter en spiller, der er ude af form og giver ham en kontrakt på 4 måneder. Jeg kan godt forstå, at man ville se personen an, men man havde vel aldrig regnet med, at han ville brænde ligaen af. Umiddelbart har han vel opført sig eksemplarisk. Synes det er tåbeligt, og en smule uværdigt. Var aldrig tilhænger af ideen om Bendtner til FCK, men når det skulle være, burde han have fået en ærlig chance. Dvs. en hel sæson.
    Jeg er enig og synes også vi skulle forlænge. Når det er sagt, så kunne klubben nærmest ikke lave en fejl. Det giver fint mening at stoppe og det ville give fint mening at fortsætte, når man ser meddelelsen på fck.dk, så er den egentlig bare spot on

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Med mindre vi sælger en angriber, så kommer vi ikke til at købe en ny i januar vinduet. Min forventninger til angriber pladserne er at vi kører forårssæsonen færdig med hvad vi har. Sælger Pieros til sommer. Måske en forlængelse til NDoye og køber en til sommer. Masser af muligheder i foråret med NDoye, Santos og Pieros som de tre primære og Daramy og Fisher som alternativer. Efter sommer hedder den så primært Wind og Santos med ny angriber der kan køres ind med NDoye som joker. Forventer faktisk et rimmeligt stille vindue, hvor det vel kun er i det centrale forsvar og evt en wing der skal findes spillere til.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Virker lidt til fck ville have lidt hurtigt trøje salg - Bendtner fortjener bedre.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #99
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Med mindre vi sælger en angriber, så kommer vi ikke til at købe en ny i januar vinduet. Min forventninger til angriber pladserne er at vi kører forårssæsonen færdig med hvad vi har. Sælger Pieros til sommer. Måske en forlængelse til NDoye og køber en til sommer. Masser af muligheder i foråret med NDoye, Santos og Pieros som de tre primære og Daramy og Fisher som alternativer. Efter sommer hedder den så primært Wind og Santos med ny angriber der kan køres ind med NDoye som joker. Forventer faktisk et rimmeligt stille vindue, hvor det vel kun er i det centrale forsvar og evt en wing der skal findes spillere til.
    Det er meget muligt du har ret, men det her efterår har altså med al rimelig tydelighed udstillet de offensive mangler det her hold har.. Og det er altså ikke kun relationer der handler om, men også den individuelle kvalitet, som ikke er høj nok.. Hvis vi har ambitioner om at indhente FCM i ligaen og måske nå en kvartfinale i Europa, så er det et uomtvisteligt krav at der hentes et par offensive kvalitetsspillere ind.. Omvendt kan jeg også godt se at der kan gå lidt "football-manager" i den, men der er bare intet der tyder på at spillere som Biel, Pieros, Santos pludselig leverer på europæisk niveau efter juleferien, hvilket må være ambitionen for de 14-15 bedste spillere i truppen. Særligt højrekanten mangler i den grad kvalitet, og det har vi lidt gevaldigt under hele efteråret, så her så jeg virkelig gerne at hullet blev lukket.. Så længe vi spiller 4-4-2, og det gør vi jo lige så længe Ståle er træner, så mangler der også en stjerneangriber ved siden af Doye.. Ja vi kan halte os gennem foråret uden og formentlig leverer hæderlige resultater uden at spille prangende, som tilfældet har været her iefteråret, men vi kommer ikke til at brænde ligaen af med vores nuværende hold, og det er der behov for hvis vi skal indhente Herning.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg håber og tror Ståles beslutning hænger sammen med, at man allerede i januars vindue skal have Doyes afløser ind. En spiller som forhåbentlig kan levere på højt niveau fra dag 1. Hvis ikke, så havde det givet al mulig mening af forlænge Bendtners aftale til sommeren, og se hvad en fuld januartræning havde kunne gøre for ham.. Ja, det er da dejligt at Pieros er kommet i gang med målscoringen, men jeg ser ham stadig kun som dygtig nok til 3.-4.-valg her, og kan han indtage rollen som suber-sub på bedste 32-manér, så vil det glæde mig, men vi har brug for 2 klasse-angribere i en forårssæson, hvor vi skal ramme et tårnhøjt niveau fra start til slut, og der har vores eksisterende angrebskonstellation bare ikke den fornødne klasse (før Wind er tilbage).
    Jeg tror ståle er på vej væk fra tank-angriberen oppe foran. Igår spillede vi ikke efter tank angriberen, før desperationen kaldte sig.

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg synes, at Bendtner-sagaen er et af de mere kuriøse forløb i FCK’s transferhistorie. Man henter en spiller, der er ude af form og giver ham en kontrakt på 4 måneder. Jeg kan godt forstå, at man ville se personen an, men man havde vel aldrig regnet med, at han ville brænde ligaen af. Umiddelbart har han vel opført sig eksemplarisk. Synes det er tåbeligt, og en smule uværdigt. Var aldrig tilhænger af ideen om Bendtner til FCK, men når det skulle være, burde han have fået en ærlig chance. Dvs. en hel sæson.
    'Kuriøs' er en fin beskrivelse. At Bendtner ikke var i bedre form, skyldes i høj grad ham selv. Har hørt et eller andet sted, at han mest bare havde holdt sig lidt i form ved at cykle nogle ture i månederne op til, at han skrev under for FCK. Om det er rigtigt, ved jeg ikke. Men der er virkelig ingen undskyldning for ikke i det mindste at holde sig i fysisk form, når man leder efter ny klub. At kampformen mangler er selvfølgelig fair nok.

    Men altså - reelt viste han jo intet i de trods alt mere end 400 minutter, han nåede at repræsentere FCK. Værst så det ud, da han sejlede rundt i slowmotion i vores rædselsfulde pokalkamp mod Hillerød. Fair nok - det var tidligt i forløbet. Men det virkede som om, at Ståle hurtigt måtte sande, at han havde signet en større nulbon, end han havde turdet frygte. Samtidig blomstrede Sotiriou op, hvilket reelt gjorde Bendtner til fjerde-/femtevalg(!) allerede inden sin skade.

    "Eksemplarisk" afhænger vel af øjnene, der ser. At udgive en bog, hvor man sviner en holdkammerat til for at have talt sig foran Bendtner på landsholdet, er lige dele dumt og upassende. Nu forventer man hverken mere eller mindre af Bendtner. Så i den forstand var man vel i FCK-lejren bare glad for, at det i det mindste ikke var en taxa- eller natklubsskandale, der fyldte i overskrifterne - og at Fischer er en glad dreng og ikke ligefrem en krukke på Ronaldo-niveau. For så var det godt nok gået helt galt.

    Men ja, det er da fint, at han kan træne med og sidde pænt på bænken. Ståle er dog nok en del mere til de, der virkelig kan æde sig selv og en kamp, som Damen har vist det igen og igen. Hvad overraskede mig mest over Bendtner var, at han end ikke lignede en, der gad, da han så endelig kom på banen. Mit bud er, at det er det, der har pisset Ståle allermest af, og gjort det til en rimelig let beslutning.

    Timingsmæssigt er beslutningen lige efter bogen: Ståle venter til sæsonen er ovre for at undgå uro i medierne og ikke mindst uro hos Bendtner. Han venter dog heller ikke end til længere end dagen efter sidste kamp, således at han tydeligt får markeret, at Bendtner end ikke har været i overvejelserne til den kommende sæson, og at der ikke har været tale om et forhandlingsforløb, hvor parterne bare ikke blev enige. Og det altså endda efter en kamp, hvor der kun var en enkelt FCK-angriber, der strålede.
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 17.12.19 kl. 15:40
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    En ikke overraskende udgang på det hele, i betragtning af de seneste par måneders udvikling i mangel på spilletid, selv om jeg personligt gerne havde set ham deltage i en vinter-opstart med resten af truppen.

    Men ellers må man vel lette på hatten over attituden udenfor banen, samt til træning (jeg har i hvert fald ikke hørt andet), og bare konstaterer, at det vigtigste (spillet på banen) aldrig fulgte med.
    I min optik kom Bendtner i FCK en to-tre år for sent. Det skulle nok havde været os i stedet for Nottingham F, men der kom vist endnu en stor løn-check i vejen, og sådan er det jo den verden.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Det er godt nok kold business af FCK. Udnytter en desperat mand til at sælge nogle trøjer og skabe publicity. Helt op til dagen før hans afsked skal han sidde på familietribunen og skrive autografer. Synes også udtalelserne vidner om at Bendtner gerne havde forlænget under de nuværende vilkår, selvom han ikke stod forrest i køen til spilletid, mens klubben lægger grunden over på at Bendtner ikke ville spille andenviolin. Jeg er enig i at en hel sæson med vinteropstart havde været at give manden en fair chance, men det får vi desværre ikke at se. Det der gør det endnu mere uforståeligt for mig er at vores angrebssituation ikke har ændret sig meget siden man skrev med ham. Jo, Ndoye er tilbage, men kan kun med nød og næppe spille én kamp om ugen og ligner pt ikke den samme spiller. Bendtner var vel den mest oplagte afløser for Ndoye vi kan komme i nærheden af. Pieros var klart foran Bendtner i køen med hans seneste målform, men Santos har i den grad fået for mange kampe og leverer ikke meget i øjeblikket. Det virker dog til at løbepensum og arbejdsraseri betyder mere for Ståle, end nogle af de kvaliteter Bendtner kunne byde ind med (spilforståelse, spilstation, målfarlighed, hovedstødsstyrke, kynisme foran mål osv). Jeg medgiver at han har virket tung i de kampe han har fået, men jubeloptimisten i mig troede på at den sidste rust kunne bankes af med lidt mere kontinuerlig spilletid og en god vinteropstart. Sådan blev det ikke.

    Håber sgu manden får lov til at slutte af på en lidt federe måde et andet sted, selvom det virker tvivlsomt.
    Sidst redigeret af kongkurs : 17.12.19 kl. 17:55

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Mon ikke Bendtner selv var klar over de forhold der gjorde sig gældende i den kontrakt han skrev under på? Han har hele tiden selv sagt, at han håber han kan spille sig til en ny kontrakt – det kan man næppe påstå lykkedes. Jeg er faktisk ikke i tvivl om, at man har spillet med meget åbne kort overfor Bendtner
    At FCK fik publicity, har udelukkende gavnet Bendtner, der i sin korte tid i klubben har udgivet en bog (til kæmpe hype) og annonceret at han starter et vin- og champagnefirma. Og så er det altså ikke en slaveopgave at gå rundt og skrive autografer – det får spillerne altså løn for og mon de selv synes det er ganske fint at skrive autografer på familietribunen?
    At Bendtner skulle være blevet udnyttet har jeg godt nok svært ved at se.


  26. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det er godt nok kold business af FCK. Udnytter en desperat mand til at sælge nogle trøjer og skabe publicity. Helt op til dagen før hans afsked skal han sidde på familietribunen og skrive autografer. Synes også udtalelserne vidner om at Bendtner gerne havde forlænget under de nuværende vilkår, selvom han ikke stod forrest i køen til spilletid, mens klubben lægger grunden over på at Bendtner ikke ville spille andenviolin. Jeg er enig i at en hel sæson med vinteropstart havde været at give manden en fair chance, men det får vi desværre ikke at se. Det der gør det endnu mere uforståeligt for mig er at vores angrebssituation ikke har ændret sig meget siden man skrev med ham. Jo, Ndoye er tilbage, men kan kun med nød og næppe spille én kamp om ugen og ligner pt ikke den samme spiller. Bendtner var vel den mest oplagte afløser for Ndoye vi kan komme i nærheden af. Pieros var klart foran Bendtner i køen med hans seneste målform, men Santos har i den grad fået for mange kampe og leverer ikke meget i øjeblikket. Det virker dog til at løbepensum og arbejdsraseri betyder mere for Ståle, end nogle af de kvaliteter Bendtner kunne byde ind med (spilforståelse, spilstation, målfarlighed, hovedstødsstyrke, kynisme foran mål osv). Jeg medgiver at han har virket tung i de kampe han har fået, men jubeloptimisten i mig troede på at den sidste rust kunne bankes af med lidt mere kontinuerlig spilletid og en god vinteropstart. Sådan blev det ikke.

    Håber sgu manden får lov til at slutte af på en lidt federe måde et andet sted, selvom det virker tvivlsomt.
    Ro på. FCK er sgu ikke en varmestue. Bendtner vidste, hvad han gik ind til, og at han skulle levere på det yderste mandat, han havde fået. Med 400+ kampminutter er det jo ikke fordi, han ikke fik muligheden. At han så aldrig lignede en, der gad gribe chancen i kamp, må stå for egen regning. Kan virkelig ikke se, det er så synd for en spiller, at han i årevis har underpræsteret i forhold til det talent, han havde fået. Har sådan cirka 1.000 gange mere respekt for en spiller som Zeca, der spiller røven ud af bukserne i hver evig eneste kamp og ikke behøver at svine holdkammerater til i bogform.

    Fortæl mig venligst, hvorfor vi skal have så ondt af Bendtner.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  2. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  3. Hvad synes i om Røgbomber
    By FCKNET - Alex in forum De korte linier
    Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 10.11.04, 11:45
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •