Se afstemningsresultater: Hvor mange fanpoint har du?

Stemmeafgivere
232. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 0-1000

    48 20.69%
  • 1000-1500

    18 7.76%
  • 1500-2000

    40 17.24%
  • 2000-2100

    17 7.33%
  • 2100-2200

    9 3.88%
  • 2200-2300

    10 4.31%
  • 2300-2400

    15 6.47%
  • 2400-2500

    12 5.17%
  • 2500-2600

    9 3.88%
  • 2600 +

    54 23.28%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 40

Emner: Hvor mange fanpoint har du?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det virker umiddelbart kort med 3 år. Desuden vil jeg også stille spørgsmål ved hvordan man optjener sine point. Skal det være afhængigt af forbrug i kroner, tid eller en eller anden form for point ud fra hvor interessant kampene er. Jeg er oprigtigt stadig skeptisk imod sådan et system. Hertil skal det dog siges, at jeg absolut ingen fordel får ved sådan et program. Vi er en mindre gruppe, som får set 5-10 kampe på en sæson og åbenbart køber jeg aldrig billetterne, da jeg har 0 point - det er egen fejl, men har aldrig været fan af pointsystem
    1. Beregningsmodellen er simpel og forståelig.

    2. Jeg kan fortælle dig at der er mange kampe på en sæson der ikke er udsolgt, inklusiv hjemmekampe mod Brøndby, Midtjylland, Malmø, etc.

    Hvorfor er det så vigtigt med away hvis du for det meste ikke kommer alligevel?
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    1. Beregningsmodellen er simpel og forståelig.

    2. Jeg kan fortælle dig at der er mange kampe på en sæson der ikke er udsolgt, inklusiv hjemmekampe mod Brøndby, Midtjylland, Malmø, etc.

    Hvorfor er det så vigtigt med away hvis du for det meste ikke kommer alligevel?
    Det er egentlig hellere ikke specielt vigtigt. Jeg delte bare min mening om, hvad jeg synes man bør tænke over

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det virker umiddelbart kort med 3 år. Desuden vil jeg også stille spørgsmål ved hvordan man optjener sine point. Skal det være afhængigt af forbrug i kroner, tid eller en eller anden form for point ud fra hvor interessant kampene er. Jeg er oprigtigt stadig skeptisk imod sådan et system. Hertil skal det dog siges, at jeg absolut ingen fordel får ved sådan et program. Vi er en mindre gruppe, som får set 5-10 kampe på en sæson og åbenbart køber jeg aldrig billetterne, da jeg har 0 point - det er egen fejl, men har aldrig været fan af pointsystem
    Man får ikke point ved køb af billetter. Kun ved sæson- eller abonnementskort.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Giver aways færre point end sæsonkort?.
    Nej. Begge dele giver 20 point pr. kamp ved fremmøde. Men I STARTEN var der en periode hvor away kun gav 10 point.
    Sidst redigeret af MZ : 08.09.19 kl. 17:41 Årsag: Uddybet

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen-FC Se meddelelser
    Man får ikke point ved køb af billetter. Kun ved sæson- eller abonnementskort.
    Tak - så meget for min viden. Anyway, det virker så rimelig fjollet på mig. Jeg kan så se samme antal kampe, som 2 der deler et kort, måske endda bruge flere penge i butikken, men absolut uden en fordel. Skide værre med det, jeg overlever fint. Er bare uenig i hvordan “fan” forretningen kører.

    I øvrigt kender jeg folk med sæsonkort til Man U. De ser 2-3 kampe om året og sælger resten videre....

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Måske er det mig, måske fordi det er mandag efter en hård weekend, men jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvordan jeg skriver mig op til de billetter, nogen der kan fortælle mig hvordan?

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    129

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af morten4300 Se meddelelser
    Måske er det mig, måske fordi det er mandag efter en hård weekend, men jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvordan jeg skriver mig op til de billetter, nogen der kan fortælle mig hvordan?
    Jeg tror bare du skal vente til lidt senere på dagen og tjekke billet.fck.dk .

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Hvis nogen ikke selv skal til Malmö og har 2000+ point.
    Så send mig venligst en PM!

    Vigtigt!
    Hmm... ikke fordi jeg skal være det onde sideliniepoliti. Men jeg har ikke selv point nok til at komme til Malmø, og jeg ville da også gerne have en PM, men altså... jeg synes nu nok man skal holde sig til klubbens fordelingsnøgle, så det rent faktisk er dem, der har vist størst loyalitet, der kommer afsted.
    Danmark til Valby Bakke


  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Den må du tage med klubbens ansvarlige. Det er dem der har lavet dette system der gør, at klubbens mest loyale fans kan skrive sig op til en billet og gøre hvad de vil med deres billet.. Billetten er på ingen måde personlig.

    Jeg har selv massere point, men har flere venner der af gode grunde kan have svært ved at få billet via dette system. Jeg håber derfor at kunne få hjælp fra folk herinde der ikke selv skal afsted.
    Billetterne burde være personlige.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Den må du tage med klubbens ansvarlige. Det er dem der har lavet dette system der gør, at klubbens mest loyale fans kan skrive sig op til en billet og gøre hvad de vil med deres billet.. Billetten er på ingen måde personlig.

    Jeg har selv massere point, men har flere venner der af gode grunde kan have svært ved at få billet via dette system. Jeg håber derfor at kunne få hjælp fra folk herinde der ikke selv skal afsted.
    Får man point, hvis man køber en billet og giver/sælger den videre. Så begynder systemet godt nok at virke underligt. Det er i hvert fald ikke et system, der viser respekt for sine medfans, hvis man omgår reglerne på denne måde. Det ville naturligvis være en kæmpe fordel for mig personligt, men jeg synes det er forkert at gøre... og det siger jeg ikke for at pege fingre, jeg kan sagtens forstå i er en flok, som vil afsted sammen.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Så vidt jeg forstå kommer point på udebane udelukkende når man benytter sit awaykort.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby Se meddelelser
    Hvis jeg forstår dig korrekt, så tror du at man f.eks. Får point ved at købe billetten til Malmö ude? Det gør man ikke. Du får point når du scanner dit awaykort (eller sæsonkort på hjemmebane)
    Det var et spørgsmål - men det er da altid noget

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det var et spørgsmål - men det er da altid noget
    Men du får ingen point, hvis du ikke har et sæsonkort eller abonnement tilknyttet din voreskbh konto, heller ikke de udekampe du kommer til.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2019
    Indlæg
    12

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Lyder til at grænsen lå omkring 2.200...

    Damn - mine 1.920 point var ikke nok... Skriv en besked, hvis du står med en billet du gerne vil af med. Vil MEGET gerne købe.

  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Hvor mange fanpoint har du?

    Jeg fik heller ikke, så hvis nogen står med en billet, så tager jeg den også gerne!

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 13.08.13, 22:39
  2. Hvor mange par sko har du?
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 02.10.07, 17:04
  3. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.12.05, 01:50
  4. Mange udebanesejre. Men hvor mange?
    By Prinzen in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 09.04.04, 17:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •