Se afstemningsresultater: Nicklas Bendtner: For eller imod?

Stemmeafgivere
271. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg er for! (Alt fra Det er det fedeste i verden!! til Jeg ser tiden an og giver det en chance)

    226 83.39%
  • Jeg er imod! (Alt fra Det er det værste i verden!! til Hmm jeg er skeptisk og tror det er en fejl)

    28 10.33%
  • Jeg har ingen holdning (Yeah right)

    17 6.27%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 17 af 17

Emner: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Det formoder jeg, da han har spillet 5-6 år i KB inden han smuttede til Arsenal.
    Hvordan han regnes i det store kosmiske ægthedsregnskab, skal jeg ikke gøre mig til dommer over. Men han regnes ikke som "homegrown" i UEFA-forstand, da det kræver, at man har spillet i klubben i tre år, mens man er mellem 15 og 21 år. Bendtner forlod os, da han var 16, så han opfylder ikke kravet for os, men derimod for Arsenal.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Vi bliver nødt til at have afstemning: Nicklas Bendtner 👍 Eller 👎

    "Jeg ønsker virkelig af hele mit hjerte, at han lykkes her. Ikke kun af den åbenlyse grund (fordi jeg holder med FCK), men også fordi at jeg altid har betragtet ham som FCK-talent / spiller. Han har aldrig lagt skjul på, hvem hans klub i DK er og hvor han drømte om at spille sidst i karrieren. Jeg har altid haft det lidt med Bendtner som jeg har det med Delaney, Zanka og Corner - selvfølgelig skal de slutte af med nogle gode år i FCK, som Kvist gjorde. Og som Christian Poulsen gjorde (de var måske ikke vildt succesfulde).
    Når det er sagt, så er det "nemmeste" måske, hvis han ikke formår at imponere nok til en ny kontrakt og vi satser på Thelin eller en anden i næste transfervindue. Så har vi prøvet Bendtner (og skal ikke tænke på "hvis nu han kom..."), men han var bare ikke god nok. Det ville være en trist afslutning for Bendtner, men for klubben slap vi for katastrofen, at han skulle dumme sig i nattelivet."


    Jeg har det meget på samme måde.
    Tror simpelthen ikke på, at han kan lade være med at dumme sig, og er næsten sikker på, at det kun er et spørgsmål om tid, inden vi igen skal starte søndagen med en tabloid overskrift, der beskriver en eller anden idiotisk adfærd i indre by, den foregående nat.
    Mit håb er blot, at han når at komme i form og score en 15-20 mål for os inden den uundgåelige fuck-up, og at vi har fået indføjet nok klausuler i hans kontrakt så vi slipper for at betale ham 500.000 om måneden, mens han afsoner sin næste korttids dom i Horserød.

    Jeg håber, at jeg tager fejl og at jeg i sommeren 2022 må æde alle mine ord i mig, når Lorden, som anfører for Byens Hold, hæver pokalen for sit tredje danske mesterskab.
    Men det ville godt nok kræve et mentalt paradigmeskift af dimensioner, samt tilstedeværelsen af højere begavelse og bedre impuls-kontrol, end jeg synes man har set tegn på.
    Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om , at han mener hvert et ord, når han afholder endnu et af sine "denne gang er det alvor" pressemøder.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Nicklas Bendtner til FCK - Hvad synes i?
    By Bøf in forum De korte linier
    Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 17.12.19, 22:32
  2. Nicklas Bendtner-video - Gammel KB-dreng folder sig ud i England
    By KB-stodderen in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.05.06, 12:26
  3. Nicklas Bendtner
    By DaddySallE in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 11.10.05, 21:27
  4. Bliver der plads til PC eller ROBA eller ingen !
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 09.09.04, 12:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •