Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 89 af 89

Emner: Hobro - FCK

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hvordan ser den lignende oversigt for de andre danske klubber ud?
    Jo jo men I bliver ved med at falde tilbage til det ene argument om kvalifikation. Det er da meget flot, hvis det bare handler om at være med. Hvis man spør i Malmø, hvad man måler Europæisk succes på, så tror jeg nok, de synes, at en Europacup finale er noget, de er stolte af. Og jeg er enig. Med de forudsætninger Ståle har haft, så synes jeg da han har gjort det udmærket, måske til et 8-tal.

    Men det er ikke sådan, at han har leveret noget ekstraordinært. Det kan man måske heller ikke forvente. Men hvis man ser på det med de store historiske briller, så var Malmø det skandinaviske fodboldflagskibet i 80'erne med en Europa-cup finale, Brøndby var det i start 90'erne med EL semi, sejr over Bayern i CL. Rosenborg var det i slut 90-start 0'erne med 11 CL-gruppespil (!) og en mængde vilde sejre bl.a. 2-0 over Real. Vi har så været flagskibet siden og har vel gjort det udmærket, men det helt store cirkusnummer er udeblevet. Men ok, nu har jeg ligesom gjort mit argument gældende, så lad os bare stoppe den her, og så vil jeg glæde mig over at vi alle er stolte af vores kvalifikationer :-)
    Danmark til Valby Bakke

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jo jo men I bliver ved med at falde tilbage til det ene argument om kvalifikation. Det er da meget flot, hvis det bare handler om at være med. Hvis man spør i Malmø, hvad man måler Europæisk succes på, så tror jeg nok, de synes, at en Europacup finale er noget, de er stolte af. Og jeg er enig. Med de forudsætninger Ståle har haft, så synes jeg da han har gjort det udmærket, måske til et 8-tal.

    Men det er ikke sådan, at han har leveret noget ekstraordinært. Det kan man måske heller ikke forvente. Men hvis man ser på det med de store historiske briller, så var Malmø det skandinaviske fodboldflagskibet i 80'erne med en Europa-cup finale, Brøndby var det i start 90'erne med EL semi, sejr over Bayern i CL. Rosenborg var det i slut 90-start 0'erne med 11 CL-gruppespil (!) og en mængde vilde sejre bl.a. 2-0 over Real. Vi har så været flagskibet siden og har vel gjort det udmærket, men det helt store cirkusnummer er udeblevet. Men ok, nu har jeg ligesom gjort mit argument gældende, så lad os bare stoppe den her, og så vil jeg glæde mig over at vi alle er stolte af vores kvalifikationer :-)

    Tror nok at de i IFK Göteborg er uenige i, at Malmö FF var flagskibet i 80´erne. Deres to finalesejre i UEFA cuppen (1982+1987) rangerer vel mindst på højde med MFFs bedrift (som i øvrigt var i 1979 :-)).

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel Sjus Se meddelelser
    Tror nok at de i IFK Göteborg er uenige i, at Malmö FF var flagskibet i 80´erne. Deres to finalesejre i UEFA cuppen (1982+1987) rangerer vel mindst på højde med MFFs bedrift (som i øvrigt var i 1979 :-)).
    Ja, det var ikke fair overfor IFK, som bl.a. med Sven-Göran Eriksson retteligt var flagskibet i 80'erne, Malmø i 70'erne. Det er i øvrigt vildt at IFK vandt den to gange. Fuck hvor må det ha været sjovt at være vidne til.

    Edit: Og nu har Politiken også skrevet om det her for 20 min siden: https://politiken.dk/sport/art739311...A6ldent-videre
    Sidst redigeret af Tops : 19.09.19 kl. 12:42
    Danmark til Valby Bakke

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, det var ikke fair overfor IFK, som bl.a. med Sven-Göran Eriksson retteligt var flagskibet i 80'erne. Det er i øvrigt vildt at de vandt den to gange. Fuck hvor må det ha været sjovt at være vidne til.

    Edit: Og nu har Politiken også skrevet om det her for 20 min siden: https://politiken.dk/sport/art739311...A6ldent-videre
    Som én med forkærlighed for IFK Göteborg, kan jeg kun bekræfte, at det var sjovt at være vidne til!
    I øvrigt er det interessante synspunkter du har bragt på bane, ang. vores egen klubs succeskriterier.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Men det er ikke sådan, at han har leveret noget ekstraordinært. Det kan man måske heller ikke forvente. Men hvis man ser på det med de store historiske briller, så var Malmø det skandinaviske fodboldflagskibet i 80'erne med en Europa-cup finale, Brøndby var det i start 90'erne med EL semi, sejr over Bayern i CL. Rosenborg var det i slut 90-start 0'erne med 11 CL-gruppespil (!) og en mængde vilde sejre bl.a. 2-0 over Real. Vi har så været flagskibet siden og har vel gjort det udmærket, men det helt store cirkusnummer er udeblevet. Men ok, nu har jeg ligesom gjort mit argument gældende, så lad os bare stoppe den her, og så vil jeg glæde mig over at vi alle er stolte af vores kvalifikationer :-)
    Jeg bliver sgu alligevel temmelig provokeret, når du påstår, at Ståle og FCK i hans tid ikke har leveret noget ekstraordinært. Ud over det åbenlyst ekstraordinære i alle de gruppespil, så har vi et hav af gode resultater mod på papiret meget bedre og økonomisk stærkere hold.
    Jeg glemmer sikkert en masse men kan nævne i flæng, vores første CL-kval mod et uhørt stærkt Ajaxhold, hele CL-kampagnen i 10/11 (af mange regnet for større end Bifs semifinale) med uafgjort mod det bedste Barcahold måske nogensinde, sejr mod Galatasaray og point mod Juventus i CL 13/14 med et ringe ringe FCK-hold, CL-kampagnen 16/17 hvor vi spiller lige op med de portugisiske og engelske mestre og smadrer Brugge, hjemmesejren mod Ajax bagefter (hvor en Zankakarantæne koster returen) osv osv.
    De sidste to år har ikke være fantastiske, men jo heller ikke en katastrofe. Desuden skal vi her også huske, at vi topper i bølger og vi skal/skulle først toppe i år, hvor salg og skader desværre har ødelagt det.

    Det er klart, at hvis du forventer en samlet sejr over Madrid, Bayern eller EL-finaler og semifinaler, så bliver du slemt skuffet. Det kommer med al sandsynlighed aldrig til at ske igen med noget dansk (eller nordisk) hold simpelthen fordi, at pengene og dermed forskellen mellem FCK og andre europæsiske hold er blevet for stor. Vi kan ikke på samme måde holde profiler og bygge storhold nu som for 10 år siden. Endvidere sammenligner du f.eks. med hold, som har præsteret i perioder med udlændingkvote, hvilket unægteligt gør det nemmere at konkurrere med f.eks. Italienske eller engelske hold. Det vil ikke være muligt i dag at bygge et helt landshold (som Bif i storhedsperioden) og møde enkelte hold fra de store lande alle kun med 3 udlændinge. I dag har vi bare i CL 4 hold fra Spanien, Tyskland, England osv alle fyld med internationale stjerner. Det kan ikke sammenlignes.


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Edit: Og nu har Politiken også skrevet om det her for 20 min siden: https://politiken.dk/sport/art739311...A6ldent-videre
    Hmm. Ikke verdens bedste artikel. "Sjældent videre" ligefrem. Jeg vil udnytte chancen for atter at lufte "journalister kan ikke tælle" klicheen. For det er ikke 4 men 5 gange, vi er gået videre til knockout-fasen. (og de nævner faktisk også alle 5 i artiklen, men skriver alligevel 4)

    5 gange ud af 12. Absolut ikke prangende - der har været nogle triste missere - men at kalde det "går sjældent videre" er heller ikke helt fair.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hmm. Ikke verdens bedste artikel. "Sjældent videre" ligefrem. Jeg vil udnytte chancen for atter at lufte "journalister kan ikke tælle" klicheen. For det er ikke 4 men 5 gange, vi er gået videre til knockout-fasen. (og de nævner faktisk også alle 5 i artiklen, men skriver alligevel 4)

    5 gange ud af 12. Absolut ikke prangende - der har været nogle triste missere - men at kalde det "går sjældent videre" er heller ikke helt fair.
    Jeg er enig. Men hvilke gruppespil er egentlig de triste missere - altså hvor vi på papiret skulle gå videre, men gjorde det ikke? 2012 var nok en af dem, men det var ikke med Ståle. Sidste år var vi seedet til at gå videre, men Zenit og Bordeaux er vel begge bedre hold end os, og Prag har senere vist sig som værende uhørt stærke.
    Værste gruppespil var nok 2014 hvor der kom nogle rigtig pinlige nederlag, men en decideret misser mht ikke at gå videre, er vel lidt hårdt? Torino og Brugge vil vel oftest være favoritter foran os.
    Sidst redigeret af k@sper : 19.09.19 kl. 15:12

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg bliver sgu alligevel temmelig provokeret, når du påstår, at Ståle og FCK i hans tid ikke har leveret noget ekstraordinært. Ud over det åbenlyst ekstraordinære i alle de gruppespil, så har vi et hav af gode resultater mod på papiret meget bedre og økonomisk stærkere hold.
    Jeg glemmer sikkert en masse men kan nævne i flæng, vores første CL-kval mod et uhørt stærkt Ajaxhold, hele CL-kampagnen i 10/11 (af mange regnet for større end Bifs semifinale) med uafgjort mod det bedste Barcahold måske nogensinde, sejr mod Galatasaray og point mod Juventus i CL 13/14 med et ringe ringe FCK-hold, CL-kampagnen 16/17 hvor vi spiller lige op med de portugisiske og engelske mestre og smadrer Brugge, hjemmesejren mod Ajax bagefter (hvor en Zankakarantæne koster returen) osv osv.
    De sidste to år har ikke være fantastiske, men jo heller ikke en katastrofe. Desuden skal vi her også huske, at vi topper i bølger og vi skal/skulle først toppe i år, hvor salg og skader desværre har ødelagt det.

    Det er klart, at hvis du forventer en samlet sejr over Madrid, Bayern eller EL-finaler og semifinaler, så bliver du slemt skuffet. Det kommer med al sandsynlighed aldrig til at ske igen med noget dansk (eller nordisk) hold simpelthen fordi, at pengene og dermed forskellen mellem FCK og andre europæsiske hold er blevet for stor. Vi kan ikke på samme måde holde profiler og bygge storhold nu som for 10 år siden. Endvidere sammenligner du f.eks. med hold, som har præsteret i perioder med udlændingkvote, hvilket unægteligt gør det nemmere at konkurrere med f.eks. Italienske eller engelske hold. Det vil ikke være muligt i dag at bygge et helt landshold (som Bif i storhedsperioden) og møde enkelte hold fra de store lande alle kun med 3 udlændinge. I dag har vi bare i CL 4 hold fra Spanien, Tyskland, England osv alle fyld med internationale stjerner. Det kan ikke sammenlignes.
    Herunder har jeg taget de resultater mod storholdene, som du har nævnt(og glemt) som FCK's bedste og stillet dem overfor Rosenborgs(der er gns ca 10 år før vores):

    FCK
    FCK Juventus 1-1 (2013 CL gruppespil)
    FCK Barca 1-1 (2010 CL gruppespil)
    FCK-Chelsea 1-1 (2011 CL)
    FCK - United 1-0 (2006 CL gruppespil)
    Og så kan man diskutere om Ajax er et storhold. Men OK: Ajax FCK 0-2 (2006 Kval)

    Rosenborg
    Milan-RBK 1-2 (1997 CL-gruppespil)
    RBK-Juventus 1-1 (1997 CL-kvartfinale)
    RBK-Real Madrid 2-0 (1998 CL-gruppespil)
    RBK-Juventus 1-1 (1999 CL-gruppespil)
    RBK-Dortmund 3-0 (2000 CL-gruppespil)
    RBK-Bayern 1-1 (2000 CL-gruppespil)
    Dortmund-RBK 2-2 (2000 CL-gruppespil)
    RBK-Bayern 1-1 (2001 CL-gruppespil)
    Bayern-RBK 1-1 (2001 CL-gruppespil)
    RBK-PSG 1-1 (2001 CL-gruppespil)
    RBK-Juventus 1-1 (2002 CL-gruppespil)
    RBK-Inter 2-2 (2003 CL-gruppespil)
    RBK-Ajax 1-1(2003 CL-gruppespil)
    Ajax-RBK 0-0 (2003 CL-gruppespil)
    RBK-Arsenal 1-1 (2005 CL-gruppespil)
    Chelsea-RBK 1-1 (2008 CL-gruppespil)
    Valencia-RBK 0-2 (2008 CL-gruppespil)
    RBK-Valencia 2-0 (2008 CL-gruppespil)
    RBK-Ajax 3–2 (2018 Kval)
    Ajax-RBK 0–1 (2018 Kval)

    Og så har jeg udeladt vores sejre over mellemhold som Galatasaray og Celtic i CL. Begge hold har RBK også slået + hold som Lyon, Olympiacos, Benfica, Sporting, Bilbao, Deportivo mv.

    Du kan finde mange hold af vores størrelse der har lavet 2 sejre og 3 uafgjorte mod storholdene. Det er relativt almindeligt - eller ordinært om man vil.
    Du finder ikke mange hold af vores størrelse, hvis nogen, der har lavet det, RBK har lavet. Det er i min bog definitionen på ekstraordinært. IFK's 2 europapokaler ligeså.

    Men ok, det er bare min subjektive vurdering. Jeg jubler over hver en scoring fra mit yndlingshold, også sejren i dag. Det tager sgu ikke glæden fra mig. Men jeg jeg haar nok bare lidt mere fjernlys på end dig. Glæd du dig bare over det :-)
    Danmark til Valby Bakke

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hobro - FCK

    Den forskel der er i spillerbudgetter mellem små hold (FCK, Rosenborg) og de store hold du nævner, er blevet enormt meget større de sidste 20 år. Hvis et skandinavisk hold vandt en Europæisk turnering, enten CL eller EL, ville det være en langt større overraskelse end dengang IFK Göteborg gjorde det (og Brøndby var i semi osv).

    Navnene på holdene er måske de samme, men forskellen i økonomi er så forskellig fra dengang til idag, at det ikke giver den store mening at sammenligne.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Du kan finde mange hold af vores størrelse der har lavet 2 sejre og 3 uafgjorte mod storholdene. Det er relativt almindeligt - eller ordinært om man vil.
    Du finder ikke mange hold af vores størrelse, hvis nogen, der har lavet det, RBK har lavet. Det er i min bog definitionen på ekstraordinært. IFK's 2 europapokaler ligeså.
    Fair nok - vi har tydeligvis lidt forskellige definitioner på ekstraordinært. Hvis det kun er ekstraordinært at have et run som Rosenborg i CL eller som svensk klub at vinde en Europæisk titel, ja så er vi og 99,99% af verdens klubber ganske ordinære i forhold til deres vægtklasse. Det inkluderer f.eks. Barcelona, Juventus, Man U osv osv som er ganske ordinære sammenlignet med andre klubber i CL.

    I mine øjne er de Europæiske resultater i Ståles periode ekstraordinære. Du finder nærmest ingen anden klub på vores niveau med lignende Europæisk stabilitet. Samtidig er flere enkelt resultater (f.eks. dem du nævner) ekstraordinære isoleret set. Også selvom Rosenborg har lavet lignende og måske endda flere 10 år før. Når man som FCK spiller lige op i Parken med Messi og co med et budget som ikke ville kunne købe Messis lilletå, så er det imo et ekstraordinært resultatet. Men hvis det bare er en normal dag på kontoret for dig, så er det selvfølgelig ganske ordinært.... :-)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men hvis det bare er en normal dag på kontoret for dig, så er det selvfølgelig ganske ordinært.... :-)
    Hehe det er vist det man kalder en stråmand. Det har jeg da ikke givet udtryk for :-) Kampen var da fantastisk.

    FCK's samlede meritter er dog ikke ekstraordinære ift andre klubber vi sammenligner os med. Wisla Krakov slog faktisk Barca og Messi året før vi gjorde - samme år vandt Barca CL. Basel har også spillet uafgjort mod Barca og Messi, hvor de senere har vundet CL. Zagreb slog i forgårs Atalanta 4-0 i CL og Arsenal for et par år siden. Det er mange mellemklubber der har lavet "ekstraordinære" resultater som primært deres egne fans kan huske 3 år efter.
    Danmark til Valby Bakke

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hehe det er vist det man kalder en stråmand. Det har jeg da ikke givet udtryk for :-) Kampen var da fantastisk.

    FCK's samlede meritter er dog ikke ekstraordinære ift andre klubber vi sammenligner os med. Wisla Krakov slog faktisk Barca og Messi året før vi gjorde - samme år vandt Barca CL. Basel har også spillet uafgjort mod Barca og Messi, hvor de senere har vundet CL. Zagreb slog i forgårs Atalanta 4-0 i CL og Arsenal for et par år siden. Det er mange mellemklubber der har lavet "ekstraordinære" resultater som primært deres egne fans kan huske 3 år efter.
    Men lad mig lige forstå det rigtigt:
    I dine øjne ved vi ikke, om Ståle er en god træner, fordi han åbenbart kun har præsteret nogenlunde (og forventede) resultater i FCK. Korrekt?
    Men hvis de ovennævnte ting ikke er ekstraordinære for de omtalte klubber, så efterspørger du jo noget fra Ståle, som formentlig umuligt kan opfyldes. Vi kommer ikke til at se Rosenborgske statistikker i CL, eller en semifinale eller en EL-titel. Det kommer aldrig til at ske, dertil spiller vi i en helt anden tid. Hvis det er kravet for at konkludere, at Ståle er en god træner, så er du godt nok en hård mand at imponere :-)

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    1

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Herunder har jeg taget de resultater mod storholdene, som du har nævnt(og glemt) som FCK's bedste og stillet dem overfor Rosenborgs(der er gns ca 10 år før vores):

    FCK
    FCK Juventus 1-1 (2013 CL gruppespil)
    FCK Barca 1-1 (2010 CL gruppespil)
    FCK-Chelsea 1-1 (2011 CL)
    FCK - United 1-0 (2006 CL gruppespil)
    Og så kan man diskutere om Ajax er et storhold. Men OK: Ajax FCK 0-2 (2006 Kval)

    Rosenborg
    Milan-RBK 1-2 (1997 CL-gruppespil)
    RBK-Juventus 1-1 (1997 CL-kvartfinale)
    RBK-Real Madrid 2-0 (1998 CL-gruppespil)
    RBK-Juventus 1-1 (1999 CL-gruppespil)
    RBK-Dortmund 3-0 (2000 CL-gruppespil)
    RBK-Bayern 1-1 (2000 CL-gruppespil)
    Dortmund-RBK 2-2 (2000 CL-gruppespil)
    RBK-Bayern 1-1 (2001 CL-gruppespil)
    Bayern-RBK 1-1 (2001 CL-gruppespil)
    RBK-PSG 1-1 (2001 CL-gruppespil)
    RBK-Juventus 1-1 (2002 CL-gruppespil)
    RBK-Inter 2-2 (2003 CL-gruppespil)
    RBK-Ajax 1-1(2003 CL-gruppespil)
    Ajax-RBK 0-0 (2003 CL-gruppespil)
    RBK-Arsenal 1-1 (2005 CL-gruppespil)
    Chelsea-RBK 1-1 (2008 CL-gruppespil)
    Valencia-RBK 0-2 (2008 CL-gruppespil)
    RBK-Valencia 2-0 (2008 CL-gruppespil)
    RBK-Ajax 3–2 (2018 Kval)
    Ajax-RBK 0–1 (2018 Kval)

    Og så har jeg udeladt vores sejre over mellemhold som Galatasaray og Celtic i CL. Begge hold har RBK også slået + hold som Lyon, Olympiacos, Benfica, Sporting, Bilbao, Deportivo mv.

    Du kan finde mange hold af vores størrelse der har lavet 2 sejre og 3 uafgjorte mod storholdene. Det er relativt almindeligt - eller ordinært om man vil.
    Du finder ikke mange hold af vores størrelse, hvis nogen, der har lavet det, RBK har lavet. Det er i min bog definitionen på ekstraordinært. IFK's 2 europapokaler ligeså.

    Men ok, det er bare min subjektive vurdering. Jeg jubler over hver en scoring fra mit yndlingshold, også sejren i dag. Det tager sgu ikke glæden fra mig. Men jeg jeg haar nok bare lidt mere fjernlys på end dig. Glæd du dig bare over det :-)
    RBKs resultater er outstanding, men FCKs liste er vel lidt mere omfattende end du opgør den til? Et bud:

    FCK-Betis Sevilla 1-1 (1997, uefa)
    Chelsea-FCK 1-1 (1998, uefa)
    FCL-Lazio 2-1 (2001, CL kval)
    FCK-Ajax 0-0 (2001, EL kval)
    Ajax-FCK 1-1 (2001, EL kval)
    HSV-FCK 1-1 (2005, EL kval)
    FCK - United 1-0 (2006 CL gruppespil)
    Valencia-FCK 1-1 (2008, EL gruppespil)
    FCK-Man. City 2-2 (2009, EL 1/16)
    FCK-Barca 1-1 (2010, CL gruppespil)
    Chelsea-FCK 0-0 (2011, CL 1/16)
    FCK-Juventus 1-1 (2013, CL gruppespil)
    FCK-Leicester 1-1 (2016, CL gruppespil)

    Atalanta-kampene er ikke her taget med.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #89
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hobro - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af 1903 Se meddelelser
    RBKs resultater er outstanding, men FCKs liste er vel lidt mere omfattende end du opgør den til? Et bud:

    FCK-Betis Sevilla 1-1 (1997, uefa)
    Chelsea-FCK 1-1 (1998, uefa)
    FCL-Lazio 2-1 (2001, CL kval)
    FCK-Ajax 0-0 (2001, EL kval)
    Ajax-FCK 1-1 (2001, EL kval)
    HSV-FCK 1-1 (2005, EL kval)
    FCK - United 1-0 (2006 CL gruppespil)
    Valencia-FCK 1-1 (2008, EL gruppespil)
    FCK-Man. City 2-2 (2009, EL 1/16)
    FCK-Barca 1-1 (2010, CL gruppespil)
    Chelsea-FCK 0-0 (2011, CL 1/16)
    FCK-Juventus 1-1 (2013, CL gruppespil)
    FCK-Leicester 1-1 (2016, CL gruppespil)

    Atalanta-kampene er ikke her taget med.
    FCK-Ajax 2-1 (2017, EL 1/8)

    Men who cares...

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Fck - Hobro 17/3
    By aegh in forum Bazar
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.03.19, 10:04
  2. Optakts- og kamptråd, Hobro - FCK
    By zan in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 26.07.18, 00:20
  3. Udebanetur til Hobro?
    By Bakkedal in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 17.05.16, 15:19
  4. Optakts- og kamptråd: FCK-Hobro
    By Baptista in forum De korte linier
    Svar: 191
    Sidste Meddelelse: 14.08.14, 20:47
  5. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.08.14, 21:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •