Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    38 53.52%
  • Uafgjort!

    13 18.31%
  • FC Lugano Sejr!

    20 28.17%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 43 af 43

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Pieros er 26 år og har været i klubben i to år nu – det er nu han gerne skulle ramme sit topniveau for os.
    Det sørgelige er, at jeg faktisk frygter, Pieros ER i gang med at ramme sit topniveau for os lige nu. :-/

    Der er ingen tvivl om, at manden virkelig arbejder hårdt i kampene, og Ståle er stensikkert begejstret for hans presspil. Det er bare ikke nok, når man er ansat til at skabe chancer og score mål. Han har i den grad fået chancerne nu, mens både N’Doye og Wind er skadet, og vi kan bare konstatere, at han overhovedet ikke har grebet den. Desværre!

    Jeg har simpelthen ikke fantasi til at forestille mig, at Pieros er her efter vinterpausen uanset om Bendtners kontrakt bliver forlænget eller ej.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Ståles oplæg til kampen ( og derfor Bendtner ikke konpå banen ) var at presse højt , den taktik lykkes vi med og det var i høj grad pga af Pieros. Jeg kan sagtens se hans mangler , men når manden fortjener ros så skal han også have det ! I dag var han rigtig god og meget afgørende for de 3 point


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Der er vel på ingen måde tale om, at Ståle har ramt rigtigt med Pieros. En angribers spidskompetence kan bare ikke være at presse. Uanset hvilken fodboldfilosofi man har, så smadrer det ens offensiv. Sat på spidsen, så skaber Pieros ikke plads omkring sig, han skaber ikke rum med sine løb, han lægger ikke op til mål, han vinder ikke duellerne, han deltager ikke i opspillet, han har dårlige førsteberøringer, han er ikke god med ryggen til mål og han scorer ikke ligefrem mange mål. At han presser og er god på straffespark kan ikke opveje de manglende offensive spidskompetencer.
    Det er ikke for sjovt, at Pieros er blevet overhalet indenom af Wind. At han formår at holde en rusten angriber og en 17-årig bag sig er heller ikke imponerende. Pieros er 26 år og har været i klubben i to år nu – det er nu han gerne skulle ramme sit topniveau for os.
    Nu var det jo ikke en debat om Pieros' evner men om hvorvidt, at han kan være berettiget til en plads på holdet. Jeg er enig i dine betragtninger, og det er jo ikke kun Wind som har overhalet ham, men også Santos, hvilket vi så mod Hobro. I går var Santos bare fysisk død og måtte udskiftes. Pieros er - hvis alle er alle klar - højst 4 valg (måske 5. valg, hvis Bendtner kommer i gang).

    Men som Sir Lanng nævner, så var det taktiske oplæg i går åbenlyst, at man skulle presse Lugano højt og hårdt og i så fald er det Pieros kvaliteter man skal bruge og ikke Bendtner eller Daramy. Så må man (når ingen af alternativerne har hele pakken) gå på kompromis med Pieros' mangler. Forøvrigt spillede han især i 2. halvleg ikke så dumt mht at holde i og fordele bolden, men blev desværre ikke rigtig farlig.

    Du og andre (nogle nævner jo altid kujon-formation med migræne bold, hver gang vi spiller med 2 kontrollerende midt) kan sagtens være uenige i det taktiske oplæg, men når taktikken var som den var, så jeg synes at Pieros passede ind i går - og det var det diskussionen (jeg svarede på) gik ud på. Med Bendtner eller Daramy ville det presspil ikke være muligt.

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Pieros er ikke at finde i start 11 når alle er klar, han er vel ikke engang i truppen. Jeg har hørt længe at man gerne ville sælge ham - den diskussion behøver vi ikke at tage. Vi behøver hellere ikke at diskutere hans åbenlyse mangler, det er også ret tydeligt for alle - vi behøver nærmest hellere ikke at diskutere om han skal spille, han spiller fordi andre ikke er klar.

    Vores angribere skal kunne presse og de skal kunne holde på bolden, når vi vender forsvar til angreb (nå ja, de skal også kunne scorer). Pieros er rigtig god til det første og ringe til de andre ting - i går var han vigtig i presset og han spillede rent faktisk en god kamp - så må han også gerne roses, i stedet for at man fokusere på alle de andre kampe, som er gået mindre godt eller at man hiver “Pieros raus” op ad hatten - mon ikke det er tydeligt for de fleste at han synger på sidste sæson.

  7. De følgende 15 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Efter tre nederlag på stribe, så må jeg indrømme, at jeg nyder at være tilbage på vindersporet.

    Det skal såmænd nok gå alt sammen - vi er i trykke hænder + Dame N'Doye står og tripper på sidelinien.

    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Jeg har lige set highlights - er du vanvittig, hvor bliver dommeren reddet af en (korrekt) offside på deres mål. Zeca får en albue (ikke den hårdeste dog), men han ser en spiller ligge ned og tager sig til hovedet, men lader spillet fortsætte.... han var i øvrigt ikke for god i mange andre situationer

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har lige set highlights - er du vanvittig, hvor bliver dommeren reddet af en (korrekt) offside på deres mål. Zeca får en albue (ikke den hårdeste dog), men han ser en spiller ligge ned og tager sig til hovedet, men lader spillet fortsætte.... han var i øvrigt ikke for god i mange andre situationer
    Ikke bare i mange, han var elendig. Der var flere af vores som fik en albue i hoved, og ingenting skete.

    Noget som ofte får vores spil til at gå i opløsning, og vi gør ikke meget igen.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Enig Kalle havde ikke meget at lave. Til gengæld høvlede han helt upresset bolde ud over sidelinjen.
    Jeg synes, vi har to middelmådige målmænd og ikke en klar nummer 1.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har lige set highlights - er du vanvittig, hvor bliver dommeren reddet af en (korrekt) offside på deres mål. Zeca får en albue (ikke den hårdeste dog), men han ser en spiller ligge ned og tager sig til hovedet, men lader spillet fortsætte.... han var i øvrigt ikke for god i mange andre situationer
    Jeg stod og råbte og skreg af ham i situationen. Zeca ligger og tager sig til hovedet, dommeren stopper tydeligt op, kigger på ham og lader så spillet fortsætte. Det er helt skørt.
    ...

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Enig Kalle havde ikke meget at lave. Til gengæld høvlede han helt upresset bolde ud over sidelinjen.
    Jeg synes, vi har to middelmådige målmænd og ikke en klar nummer 1.
    Du har ret, men jeg er på en eller anden måde mest tryg ved Kalle pt. Småsten har set skidt ud på det seneste. Mod FCM har vi brug for en der kan gå ud og gribe - ved godt hvem jeg ville vælge til søndag!

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Er VAR ikk indført i Europa League?

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Marquez Se meddelelser
    Er VAR ikk indført i Europa League?
    Nej, først i finalen.

    Næste sæson kommer der VAR allerede i gruppespillet.

    https://www.bbc.com/sport/football/46279815
    Sidst redigeret af giggs : 20.09.19 kl. 19:20
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Lugano (19.09.19 kl.18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Nej, først i finalen.

    Næste sæson kommer der VAR allerede i gruppespillet.

    https://www.bbc.com/sport/football/46279815
    UEFA kan vælge at bruge VAR i andre Europa League kampe i denne sæson udover finalen:

    "47.03
    In principle, VARs may be used in the final of the competition.
    However, UEFA may decide to use VARs in other matches as well,
    or to not use VARs in certain matches.

    Should it prove necessary for whatever reason,
    matches may start and/or finish without the use of VARs,
    and any failure, unavailability, use or non-use of the VAR technology
    will in no way prejudice the validity of the referee’s decisions,
    with such decisions being final in all cases."


    https://www.uefa.com/MultimediaFiles...AD.pdf?iv=true

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 30.10.18, 12:39
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •