Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Er det det der er galt?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Er det det der er galt?

    Talte med en kollega der er 110% kæmpe fan.

    Han siger at problemet er at de fleste spillere i FCK bare er på arbejde, der mangler nogle der brænder for klubben.

    Delaney, Kvist, Ankersen, Skov og sikkert mange flere havde ikke bare et job, men elskede klubben.

    Vi har mistet disse klub spillere, og N´doye, Wind er jo også klub folk.

    På holdet vi så i Hobro så jeg disse der spiller for klubben: Bengtson, Falk, Zeka, Fischer (virker ikke i øjeblikket) og så tror jeg at Bendtner brænder for klubben. Holse og Oveido tror jeg også på.

    Men det er jo kun 7 i truppen der brænder for klubben og ikke bare er på arbejde.

    Jeg fik virkelig noget at tænke på, hvad mener I andre?

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Er det det der er galt?

    Er det noget han sagde i forrige sæson, i sidste sæson, i starten af denne sæson, efter de syv første kampe eller i går? Og man kigger jo altid lidt misundeligt ud mod Vestegnen, hvor de alle har følelserne med og har stået på Faxe/Sydsiden hele deres ungdom.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Er det det der er galt?

    Når skov og ankersen fremhæves som folk der virkelig brænder for fck, så er debatten vist død allerede der. Bevares de har nok sympatier, men skov er væk efter 18 måneder, og Ankersen er kommet afsted selvom det ikke virke til at tilbuddene har hængt på træerne. Dette er ikke for at miskredittere Skov eller Ankersen, men lige det er måske at stramme den at sige, at det er fordi de er klubmænd, og erstatningerne ikke er det, at vi har problemer. Måske er analysen så simpel at hvis man stiller med 3 mand fra start 11eren der vandt guld, så kan en kamp i hobro i nordvestenvind, godt blive op af bakke. Og så virker det til at den røde stjerne kamp har siddet mere tungt i spillerne end forventet. Heldigvis er Langeragergaard tilknyttet trup.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Er det det der er galt?

    Nej


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Er det det der er galt?

    Sjovt at nævne Ankersen og Skov i samme linje som Kvist og Delaney.

    Skov var en silkeborgenser med kærlighed for tysk fodbold, fanget i København som et rent karrieremove.
    Ankersen var en vejlenser, der allerede efter to år brokkede sig over, at han ikke måtte blive solgt igen.

    Men det forhindrede dem jo ikke i at være fremragende spillere for os i den periode, hvor de var her. Og så smuldrer argumenterne en smule...

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Er det det der er galt?

    Tak for svar, så er alt jo guld og grønne skove. Eller sølv..................

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Er det det der er galt?

    "Skov var en silkeborgenser med kærlighed for tysk fodbold, fanget i København som et rent karrieremove." Ja tydeligt at se at han ikke havde det godt i klubben?????
    "Ankersen var en vejlenser, der allerede efter to år brokkede sig over, at han ikke måtte blive solgt igen." Ja gav sig aldrig mere end 110 % for klubben........

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Er det det der er galt?

    Med al mulig respekt for at dette er et debatforum og alle holdninger er helt ok ... men dette er det værste vås ... jeg er 120% fan (... ;-)....) og det der virker trukket ud af røven ....

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    127

    Re: Er det det der er galt?

    Nu er Peter Ankersen så godt nok fra Esbjerg
    Flemse har spillet mediefallit, Jeg savner Holmse

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad er det der går galt?
    By Aabechs overmund in forum De korte linier
    Svar: 12
    Sidste Meddelelse: 11.08.03, 01:39

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •