Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 36.78%
  • Uafgjort

    25 28.74%
  • FCM vinder

    30 34.48%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Sæsonens første kamp mod de forventede titeludfordrere spilles i Parken.

    Uanset kampens udfald vil de to hold fastholde deres nuværende placering i ligaen som hhv. nr. 1 og 2. Resultatet vil dog afgøre, om FCMs forspring er på 1, 4 eller 7 point.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Hos FCM får Sviatchenko, Cajuste og Onyeka karantæne ved næste gule kort.
    Jakob Kehlet passer fløjten i Parken. Tidligere på sæsonen dømte han FCMs uafgjorte kamp mod Hobro, og FCKs nederlag mod AaB, samt FCKs sejr mod Horsens.

    Kampen vises på 3+
    Sidst redigeret af Kiwi : 20.09.19 kl. 13:10
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ingen af holdene har spillere i karantænefare.
    Det mener jeg er en sandhed med modifikationer. Det er vel hævet over enhver tvivl, at Marcondes allerede nu har udset sig sit næste rødekort-offer. Dvs. den spiller, han vil provokere til at give sig et knæ i ryggen. Er det ikke efterhånden sket fire gange inklusive et rødt kort pr. efterbevilling til Santander?

    Jeg vil tro, at han går målrettet efter en af vores spansktalende spillere inklusive Zeca. At tage Zeca ud af kampen vil desuden virkelig svække os. I læste det her først.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det mener jeg er en sandhed med modifikationer. Det er vel hævet over enhver tvivl, at Marcondes allerede nu har udset sig sit næste rødekort-offer. Dvs. den spiller, han vil provokere til at give sig et knæ i ryggen. Er det ikke efterhånden sket fire gange inklusive et rødt kort pr. efterbevilling til Santander?

    Jeg vil tro, at han går målrettet efter en af vores spansktalende spillere inklusive Zeca. At tage Zeca ud af kampen vil desuden virkelig svække os. I læste det her først.
    Jeg kalder Michael Santos.

    Alternativt Hidsigpropoulos. Han ligger jo lidt tættere på Marcondes på banen
    ...

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Jeg kalder Michael Santos.

    Alternativt Hidsigpropoulos. Han ligger jo lidt tættere på Marcondes på banen
    Ikke dårlige bud. Jeg havde kort glemt Papa. Han havde særligt i starten problemer med sit temperament, men jeg synes, at det er blevet bedre. Men klart, at han er oplagt. Og hvis vi er enige om det, så ved Marcondes det også.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ingen af holdene har spillere i karantænefare. Hos FCM får Sviatchenko, Cajuste og Onyeka karantæne ved næste gule kort.
    Du mener, at ingen af holdene har nogen i karantæne? De tre FCM-spillere, du nævner, er vel netop i karantænefare. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Jeg er ikke helt tryg ved kampen - Synes det virker til at FCM i modsætning til starten af sæsonen rent faktisk er begyndt at spille godt.

    Jeg håber vi tør spille hurtigt når vi nu møder et hold som må forventes ikke at stå så defensivt så vi ikke endnu engang skal stå og spille bolden rundt på modstanderens banehalvdel som var det en indendørskamp.

    Om det bliver 1-X-2 tør jeg ikke spå om, kampen kan vitterligt gå begge veje hvilket oddset på kampen også afspejler. Lad os derfor håbe at et forhåbentligt godt fyldt Parken kan give den fuld gas så vi har bedst mulige forudsætninger for 3 point.

    Vi ses på stadion...!

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Kalle på kassen. Der bliver pumpet mange høje bolde ind i feltet


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Vi kan næppe holde FCM fra at score, og med vores bovlamme angreb (1-0 hjemme mod mægtige Lugano!) scorer vi næppe mere end et mål. Jeg tipper på en 0-2 eller 1-2. Alt er lort.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Nu skal vi heller ikke gøre Lugano dårligere end de egentlig er. FCM havde ikke vundet over dem.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Nu skal vi heller ikke gøre Lugano dårligere end de egentlig er. FCM havde ikke vundet over dem.
    I har ret, ikke hvis FCM havde spillet kvalifikation mod Lugano, men hvis Lugano havde spillet i suppen, så havde de sikkert tabt til FCM ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Tror på følgende start-11’er søndag aften:

    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela - Victor Nelsson - Andreas Bjelland - Pierre Bengtsson
    Rasmus Falk - Jens Stage - Carlos Zeca - Bryan Oviedo
    Michael Santos - Viktor Fischer
    #1

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Tror på følgende start-11’er søndag aften:

    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela - Victor Nelsson - Andreas Bjelland - Pierre Bengtsson
    Rasmus Falk - Jens Stage - Carlos Zeca - Bryan Oviedo
    Michael Santos - Viktor Fischer
    Hvis du bytter Oviedo med Pieros så tror jeg du har de 11 der starter.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Truppen:

    18 spillere er udtaget til truppen til søndagens topbrag kl. 18.00 mod FC Midtjylland. I forhold til de 18 mod Lugano i torsdags glider Pep Biel ud og erstattes af Carlo Holse.
    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    9 Pieros Sotiriou
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    17 Karlo Bartolec
    18 Michael Santos
    19 Bryan Oviedo
    21 Karl-Johan Johnsson
    25 Victor Nelsson
    26 Carlo Holse
    32 Nicklas Bendtner
    33 Rasmus Falk

    På skadelisten er Stephan Andersen, Nicolai Boilesen, Jonas Wind, Robert Mudražija, Nicolaj Thomsen og Dame N'Doye.

    Ærgerligt, at man ikke lige fik NDoye klar, og imo lidt underligt med Holse i stedet for Biel. Men Holse har selvfølgelig lidt mere dynamik, fysik og defensiv styrke, han var dog samtidig pivringe i sit indhop mod Hobro.

    Jeg synes, at en startopstilling er meget svært at spå om. Jeg håber på Fischer i angrebet i stedet for Pieros, Falk til venstre og Holse (havde håbet på Biel) til højre. Men mon ikke, at de 6 forreste bliver som mod Lugano..Jeg forventer, at Grytebust står og Pierre spiller, men om man roterer med Bartolec ved jeg ikke, ligesom det er uvist, om Bjelland spiller fra start. Jeg håber egentlig på Sotte og Nelsson.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis du bytter Oviedo med Pieros så tror jeg du har de 11 der starter.
    Det tror jeg også. Til gengæld tror jeg også, at Grytebust spiller.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Jeg er højst sandsynligt den eneste, men jeg håber (og tror) Pieros starter. Vi skal simpelthen presse FCM, så de ikke får for meget ro og det kan han trods alt.

    Farlige bliver vi ikke lige meget hvem vi stiller op med. Håbet er Santos og naturligvis ville det være flot at se Daramy fra start, det kommer næppe til at ske.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •