Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 36.78%
  • Uafgjort

    25 28.74%
  • FCM vinder

    30 34.48%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 106 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det handler om at have tre gode angribere i rette tid, så man ikke skal ud og panik købe spillere og derefter spille dem i form. Og der kan vi godt tillade os at kritisere transfer strategien da vi i starten af sæsonen reelt kun havde to kvalitets angribere til at spille vores spillestil (Doye og Wind) og derudover Pieros som ikke har kvaliteten. Vi SKULLE have haft købt en god angriber tidligere i vinduet, det kan der ikke være to meninger om.

    Det duer altså ikke at vi først agerer når to af vores vigtigste spillere er gået i stykker - Det betaler vi prisen for nu....
    Spille vores spillestil? Du mener med at have en stor angriber? Der er det vel primært Doye.
    Og ellers er der Daramy, Fischer.

    Jeg er i den grad ikke enig i at vi skulle have købt en angriber tidligere i vinduet.

    Det der talte for at vi skulle have haft købt an angriber tidligt i vinduet, er for at være tidligt ude med en erstatning for Doye, som er/var tvivlsom hvor længe han kan holde niveauet, og det at Wind stadig er ung. Ja det ville have været optimalt at komme af med Pieros, og have fået en anden ind, men var det ikke muligt, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor der skulle have været handlet anderledes, specielt med tanke på strategien vi skulle køre mere med, hvor talenter skulle have bedre mulighed for at komme i spil.

    Det er nemt at være bagklog.

    Dog vil jeg sige det er mere bekymrende at når Doye og Wind blev skadet, så er svaret 2 som er ude af form. Specielt når Doye skade så vidt jeg husker, regnede med at han var ude resten af efteråret.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •