Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
Enig og det er præcis det jeg "prøvede" at pointere :)

At FCM formår at erstatte netop Lange Poul med en som præstere fra dag 1. Måske har FCM bare været heldige, men jeg syntes altid at vi skal bruge 6-9 måneder på at integrer spillere. Og når den tid er gået har vi allerede tabt DM guldet. Men igen så er der ikke langt fra success til Fiasko. Og ja skader på nøgle positioner spiller selvfølgelig en rolle, og det gør selvfølgelig også, at vi kæmper i øjeblikket.

FCM er jo stort set forskånet for skader og bliver hellere ikke belastet af Europa league, så på den baggrund er det måske ikke så overraskende at de p.t. har bukserne på.
Vi har jo lige hentet Dame hjem igen og det gik som bekendt meget godt. Ellers kan jeg godt være tilbøjelig til at give dig ret i, at de fleste spillere kræver kortere eller længere tilvænning inden de for alvor slår til. Måske er det Verdens Sværeste 442, der er årsagen - men måske er det også dét værd, da den er rygraden for 13 ud af 14 europæiske gruppespil. Det er ikke sikkert at man kan få det hele.

Dét kan også være at vi skal kigge lidt på FCM's (og Ajax, City, Chelsea m.fl.) med at hente forholdsvis mange spillere og lade dem prøve sig af i klubben og på lejeophold. Dét giver dem noget kendskab til klubben og kan måske gøre integrationen nemmere. Men det giver også en masse spillere som aldrig vil slå igennem og gør det måske også sværere for egen avl at slå igennem. Dét er jeg ikke sådan vildt opsat på.