Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    32 36.78%
  • Uafgjort

    25 28.74%
  • FCM vinder

    30 34.48%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 106

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er højst sandsynligt den eneste, men jeg håber (og tror) Pieros starter. Vi skal simpelthen presse FCM, så de ikke får for meget ro og det kan han trods alt.
    Til gengæld kan han ikke holde fast bolden, hvilket forplanter sig ned gennem hele holdet. Der er ingen tvivl om, at han kommer til at starte inde, men det kommer ikke til at gøre noget godt for os.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Kalle

    Varela Nelsson Sotte Pierre

    Falk stage Zeca Fischer

    Santos pieros

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Er Kalle i startopstillingen noget som der har været indikationer på eller blot ønsketænkning?
    Jeg kan godt forstå argumentet om, at Kalle bør være stærkere i luftrummet, og at det vil give god mening imod FCM. Om han så reelt er det, ved jeg ikke.

    Jeg synes ikke umiddelbart, at der har været meldingher om, at Ståle skulle overveje et skifte. Samtidig synes jeg heller ikke, at Grytebust nødvendigvis har spillet sig af. Der har været lidt udfordringer især på hjørnespark (skyldes også fraværet af NDoye, som plejer at heade alt væk) og en fejl i Hobro (sammen med flere andre), men han har ellers ikke lavet deciderede drop og var f.eks. (fraregnet streffespark) meget sikker i kampene mod Røde Stjerne, hvor presset var enormt.

    Skifter man til Kalle i dag, så vil jeg nok synes, at det var lidt af et sats. Kalle har droppet i sin ene superligakamp og har heller ikke set stensikker ud undervejs. Og det er ikke fordi, at han har imponeret med sine udspark og igangsætninger, som ellers skulle være en styrke.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er Kalle i startopstillingen noget som der har været indikationer på eller blot ønsketænkning?
    Jeg kan godt forstå argumentet om, at Kalle bør være stærkere i luftrummet, og at det vil give god mening imod FCM. Om han så reelt er det, ved jeg ikke.

    Jeg synes ikke umiddelbart, at der har været meldingher om, at Ståle skulle overveje et skifte. Samtidig synes jeg heller ikke, at Grytebust nødvendigvis har spillet sig af. Der har været lidt udfordringer især på hjørnespark (skyldes også fraværet af NDoye, som plejer at heade alt væk) og en fejl i Hobro (sammen med flere andre), men han har ellers ikke lavet deciderede drop og var f.eks. (fraregnet streffespark) meget sikker i kampene mod Røde Stjerne, hvor presset var enormt.

    Skifter man til Kalle i dag, så vil jeg nok synes, at det var lidt af et sats. Kalle har droppet i sin ene superligakamp og har heller ikke set stensikker ud undervejs. Og det er ikke fordi, at han har imponeret med sine udspark og igangsætninger, som ellers skulle være en styrke.
    Vil så heller have en keeper der stærk med hænderne og mindre god med fødderne end det omvendte. Synes sten så skidt ud ved det første Hobro mål. Hvor kaster han sig ikke efter indlægget istedet for bare at kigge på bolden? Omvendt kan man vel også argumenter for at sten ikke har spillet sig på holdet men nærmere af det.

    Personligt vil jeg gerne have en keeper der dominerer luften og feltet istedet for en der er god på stregen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er Kalle i startopstillingen noget som der har været indikationer på eller blot ønsketænkning?
    Jeg kan godt forstå argumentet om, at Kalle bør være stærkere i luftrummet, og at det vil give god mening imod FCM. Om han så reelt er det, ved jeg ikke.

    Jeg synes ikke umiddelbart, at der har været meldingher om, at Ståle skulle overveje et skifte. Samtidig synes jeg heller ikke, at Grytebust nødvendigvis har spillet sig af. Der har været lidt udfordringer især på hjørnespark (skyldes også fraværet af NDoye, som plejer at heade alt væk) og en fejl i Hobro (sammen med flere andre), men han har ellers ikke lavet deciderede drop og var f.eks. (fraregnet streffespark) meget sikker i kampene mod Røde Stjerne, hvor presset var enormt.

    Skifter man til Kalle i dag, så vil jeg nok synes, at det var lidt af et sats. Kalle har droppet i sin ene superligakamp og har heller ikke set stensikker ud undervejs. Og det er ikke fordi, at han har imponeret med sine udspark og igangsætninger, som ellers skulle være en styrke.
    Kalle Johnsson har nu stået for København i fire kampe (to i Superligaen), hvor han har lukket ét mål ind. Et mål på et afrettet langskud, som han nok skulle have gjort mere ved, men trods alt ikke er mere et drop, end hvad Grytebust har præsteret mod fx. Hobro. Så større sats er det næppe at skifte den norske landsholdsreserve med den svenske ditto.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Kalle Johnsson har nu stået for København i fire kampe (to i Superligaen), hvor han har lukket ét mål ind. Et mål på et afrettet langskud, som han nok skulle have gjort mere ved, men trods alt ikke er mere et drop, end hvad Grytebust har præsteret mod fx. Hobro. Så større sats er det næppe at skifte den norske landsholdsreserve med den svenske ditto.
    Men den norske reserve har trods alt spillet en del flere kampe denne sæson og kostet ét mål, hvor han imo ikke var den, der lavede de største fejl. Kalle ditto, hvor han dog var eneste indblandet.

    Anyway så er jeg tæt på ligeglad hvem der står. Jeg synes umiddelbart, at de virker meget tætte i niveau. Jeg underede mig bare over, at folk virker så skråsikre på, at Kalle skal stå. Så hvis det ikke er blot er personlige preferencer, så er jeg gået glip af tegnene på, at Grtyebust sættes af.

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Vil så heller have en keeper der stærk med hænderne og mindre god med fødderne end det omvendte. Synes sten så skidt ud ved det første Hobro mål. Hvor kaster han sig ikke efter indlægget istedet for bare at kigge på bolden? Omvendt kan man vel også argumenter for at sten ikke har spillet sig på holdet men nærmere af det.

    Personligt vil jeg gerne have en keeper der dominerer luften og feltet istedet for en der er god på stregen.
    Jeg er helt enig i dine målmandspræferencer, og jeg har hele tiden undret mig over signingen af Grytebust. Men vi har jo fået stort set præcis, hvad vi kunne forvente af ham, hvorfor jeg ville blive overrasket, hvis han sættes af nu.

    Men Kalle kan selvfølgelig have overrasket positivt til træning og han giver måske mere ro i bagkæden.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Kalle

    Varela Nelsson Sotte Pierre

    Falk stage Zeca Fischer

    Santos pieros


    Du fik næsten ret med undtagelse af Bartolec i stedet for Varela. Det må simpelthen være noget med fysikken der gør at Varela ikke er det klare førstevalg, Bartolec har i den grad været uimponerende.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #24
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Det er komplet ubegribeligt, at FCMs fans bliver anbragt på familietribunen i stedet for øvre A.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Du fik næsten ret med undtagelse af Bartolec i stedet for Varela. Det må simpelthen være noget med fysikken der gør at Varela ikke er det klare førstevalg, Bartolec har i den grad været uimponerende.
    Det er simpelthen utroligt.. En ting er den åbenlyse klasseforskel, noget andet er at de relationer der skal opbygges på et helt nyt hold har meget svære betingelser med al den rotation.. Og så klæder højrekanten altså ikke Falk!

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    I har ret, ikke hvis FCM havde spillet kvalifikation mod Lugano, men hvis Lugano havde spillet i suppen, så havde de sikkert tabt til FCM ...
    Det tror jeg også, for det havde slidt på Lugano at skulle flyve til DK hver anden uge for at spille på udebane.

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Heldigt vi får uafgjort.

    Det er tydeligt at se at FCM er bedre sammenspilet end os, vel jo nok er naturligt når vores profiler er ude.

    Og så må Falk altså ind på midten igen. Det er alt for meget snurretop og tilbage når han er på kanten.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Øv for en indsats.. Vi kommer med alt vi har i dag, trods alt, men hvor er det tydeligt at vi mangler klasse hele vejen rundt.. Det lover virkelig ikke godt for fremtiden at vi bliver spillet ned i egen hule med 25.000 i ryggen.. Tydeligt hvad Ståle og Priske ikke kunne blive enige om, de ligger enormt langt fra hinanden rent taktisk.. Man må bare tage hatten af for det nye FCM, det ser rigtig spændende ud.. Den formation og de spillertyper de bringer i dag er præcis sådan jeg ville ønske vi selv spillede.. Vi skal være glade hvis vi kun er 8-9 point efter til jul.. Hvor er det dog ærgerligt at Kenneth Andersen ikke gad være cheftræner mere... Og så lige props ud til Kehlet, som vel er den primære årsag til vi ikke er 7 point bagefter nu..

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Øv for en indsats.. Vi kommer med alt vi har i dag, trods alt, men hvor er det tydeligt at vi mangler klasse hele vejen rundt.. Det lover virkelig ikke godt for fremtiden at vi bliver spillet ned i egen hule med 25.000 i ryggen.. Tydeligt hvad Ståle og Priske ikke kunne blive enige om, de ligger enormt langt fra hinanden rent taktisk.. Man må bare tage hatten af for det nye FCM, det ser rigtig spændende ud.. Den formation og de spillertyper de bringer i dag er præcis sådan jeg ville ønske vi selv spillede.. Vi skal være glade hvis vi kun er 8-9 point efter til jul.. Hvor er det dog ærgerligt at Kenneth Andersen ikke gad være cheftræner mere... Og så lige props ud til Kehlet, som vel er den primære årsag til vi ikke er 7 point bagefter nu..
    Meget enig. jeg syntes FCM spiller flot og modigt. Respekt for det.

    Hold kæft det bliver en lang og sej kamp frem mod vinterpausen. Jeg tror simpelthen ikke vi bliver bedre før efter vinterpausen. Spørgsmålet er så bare om FCM er 10+ point foran til den tid.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #30
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (22/09-2019 kl. 18:00)

    Det positive vi kan tage med er, at FCM ikke kunne vinde over os selv når vi er langt fra stærkeste opstilling!
    Ellers skidt på mange punkter.

    /CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 13.05.19, 20:40
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •