Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær tid

    59 71.95%
  • FCK vinder efter forlænget spilletid + evt. straffe

    12 14.63%
  • Hillerød vinder efter forlænget spilletid + evt. straffe

    2 2.44%
  • Hillerød vinder i ordinær tid

    9 10.98%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 60 af 60

Emner: Optakts- og kamptråd: Hillerød Fodbold vs. F.C. København (25/09 2019, kl. 16:30)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så du konkludere efter dagens kamp, hvor hele holdet nærmest står til dumpe karakter, at Daramy ikke står på spring samt, at Pieros er guds gave til FCK :)
    Den stråmand er så hård at den nærmest blev til en iron man.
    Sidst redigeret af Emilo : 25.09.19 kl. 21:39

  2. De følgende 14 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Så du konkludere efter dagens kamp, hvor hele holdet nærmest står til dumpe karakter, at Daramy ikke står på spring samt, at Pieros er guds have til FCK :)

    Det eneste jeg vil rose Pieros for at hans løbe arbejde, Men de spillere er relativt billige at købe. Derimod er det lidt svære at finde en spiller der har teknik/overblik samt er en pålidelig afslutter noget som Pieros mangler trods hans utalige chancer Ståle bliver ved med at give ham i start 11eren.

    Så jo jeg griner stadig er Pieros. Giv Daramy den samme mængde spilletid/tillid og jeg vil garantere han slår igennem i FCK og levere langt flere mål end ufarlige Pieros.
    Ja jeg konkluderer, at jeg godt kan forstå at Daramy ikke har slået Pieros af i de større kampe endnu, hvis dette er hans niveau pt. Det er der forøvrigt ikke noget galt i, da han stadig er så ekstrem ung.
    Jeg er endda så crazy, at jeg også konkluderer, at Oviedo er langt bagefter Pierre, at Bendtner stadig mangler en del fysisk, at N'Doye har et pænt stykke til at være 100% på niveau igen, at Biel har om muligt længere til et acceptabelt niveau end jeg troede og sikkert mere. Og ja jeg gør det, selvom mange dumper. Jeg konkluderer derimod ikke, at Pieros er guds gave til FCK, men blot at ham (Daramy), som mange vil skifte ham ud med, altså heller ikke har vist et godt nok konstant niveau endnu....desværre :-(

    Jeg konkluderer forøvrigt også, at det er temmelig dårlig stil at grine af egne spillere.....

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg konkluderer, at jeg godt kan forstå at Daramy ikke har slået Pieros af i de større kampe endnu, hvis dette er hans niveau pt. Det er der forøvrigt ikke noget galt i, da han stadig er så ekstrem ung.
    Jeg er endda så crazy, at jeg også konkluderer, at Oviedo er langt bagefter Pierre, at Bendtner stadig mangler en del fysisk, at N'Doye har et pænt stykke til at være 100% på niveau igen, at Biel har om muligt længere til et acceptabelt niveau end jeg troede og sikkert mere. Og ja jeg gør det, selvom mange dumper. Jeg konkluderer derimod ikke, at Pieros er guds gave til FCK, men blot at ham (Daramy), som mange vil skifte ham ud med, altså heller ikke har vist et godt nok konstant niveau endnu....desværre :-(

    Jeg konkluderer forøvrigt også, at det er temmelig dårlig stil at grine af egne spillere.....
    Jeg er kæmpe fan af Daramy, men må indrømme, at han - ligesom resten af de spillere, der skulle vise sit værd - dumpede fælt i dag. Fair nok - det er sgu svært at være ung og skulle brillere, når resten underleverer. Men omvendt er det netop i en kamp som i dag, at man virkelig skal gribe chancen - ligesom Holse gjorde...for længe siden (bestemt ikke i dag!).

    Men ja - vi er i spillemæssig krise. Dog er det et KÆMPE plus, at Damen allerede er klar til at få lidt minutter i benene. Forhåbentlig er han snart helt klar, så vores angrebsduo kan blive Damen/Santos og så med Bendtner og Pieros som vores sikre garanter for absolut ingen mål i ordinært spil, hvis vi får brug for at spille til nul oppe foran (sad but true). Daramy kan så være jokeren, hvis spillet kræver lidt uforudsigeligt kaos. Jeg tror virkelig stadig på ham. Men der er brug for mere ro på holdet, før han nærmer sig holdopstillingen.

    Forsvaret er jeg knap så bekymret for. Bjelland er bestemt savnet i de store kampe, men ellers virker det til, at vi har vores fire på plads - endda med et par luksusreserver på bænken og en Bengtsson og særligt Papa, der er begyndt at sprudle igen. Målmandsposten har Kalle vel ret sikkert overtaget. Han virker sgu rimelig solid!

    Midtbanen ejer Zeca fuldstændig. Fischer virker til at have spillet sig op igen. Og selv om Falk er flagrende, er han sgu stadig god! Stage skal nok også blive solid. Til gengæld er vi tyndt besat, hvis de fire ikke er klar til start - eller har behov for hvile. Pep er fornærmende ringe p.t. og Thomsen er dårligere end normalt.

    Alt i alt må idealopstillingen p.t. vel være:

    Kalle

    Varela - Bjelland - Victor - Bengtsson

    Falk - Zeca - Stage - Fischer

    Santos - Damen

    Bænk: Papa, Bartolec, Pep, Daramy, Pieros/Thomsen, Bendtner, Grytebust
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Alt i alt må idealopstillingen p.t. vel være:

    Kalle

    Varela - Bjelland - Victor - Bengtsson

    Falk - Zeca - Stage - Fischer

    Santos - Damen
    Forhåbentlig kun mod stærkere modstand. Stage har på ingen måde spillet sig af, og jeg har egentlig stor fidus til ham, men offensiven lider altså under en central midtbane med ham og Zeca.

    Samtidig er Falk en skygge af sig selv på højrekanten. Jeg forstår godt idéen om at smide ham derud, når nu Pep spiller så ustabilt, og Holse heller ikke præsterer, men Pep har trods alt vist, at han kan kreere chancer og spille væsentligt bedre, end han gjorde i dag, så mod svagere modstand bør idealopstillingen IMO hedde Pep på højre, så han kan komme i gang (det er forhåbentlig manglen på kontinuerlig spilletid på et nyt hold, der er hovedproblemet - ellers er det eddermaneme et pinligt fejlkøb), og Falk centralt sammen med Zeca.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 12 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Jeg er enig i, at den største skuffelse på banen i dag var Daramy. Han er på få måneder gået fra sprudlende supertekniker til klodset og i hvert fald i dag ekstremt sløset stopklods. Han er tæt forfulgt af Holse, som selv mod amatører hverken har speed eller fysik til at gå forbi sin direkte modstander. Tilmed sparkede han så meget sløje dødbolde. Det er jo ikke kun de to unge, der underpræsterer i dag, men det skuffer mig bare ekstra, da de om nogen burde være motiverede for at gå ind og vise, at de fortjener mere spilletid.

    Ståle er træner for et hold i krise, der ikke kan score mål og som tilsyneladende ikke er i særlig god fysisk form. Det er bekymrende. Derudover er der naturligvis også flere taktiske dispositioner, der undrer mig. Vi stiller med fem forsvarsspillere mod et hold fra 2. division. Hvorfor spiller Stage ikke sammen med Falk centralt i dag fra start? Er det virkelig for at spare ham til lørdagens kamp, så vi mod ligaens bundprop på hjemmebane kan stille med den bestemt destruktive, men også meget lidt offensivt orienterede duo Zeca-Stage? Det giver ingen mening. Hvis det endelig var, skulle man have rykket Nelsson op på midten og spillet med Haahr i forsvaret. Bartolec virkede jo bare fortabt inde centralt.

    Mange virker overbevist om, at når bare N'Doye kommer tilbage, bliver alt godt. Og der er da ingen tvivl om, at det vil hjælpe at kunne sætte ham ind i stedet for Pieros, men hvor er det dog fattigt, at vi har en træner, der så dårligt formår at tilpasse sig det spillermateriale, der er til rådighed, og ikke kan få holdet til at præstere bedre. 18 kampe inde i sæsonen venter vi vel stadig på den første rigtig gode af slagsen? Måske kommer den til foråret, når kampprogrammet ikke er så SINDSSYGT (fordi vi den til tid er ude af Europa), underlaget ikke er så vanskeligt, spillerne så småt har lært det indviklede koncept at kende, relationerne efterhånden er på plads, og alt det andet, der kendetegner den evige proces.
    Sidst redigeret af Ace : 25.09.19 kl. 22:39
    HIC SUNT LEONES


  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg konkluderer, at jeg godt kan forstå at Daramy ikke har slået Pieros af i de større kampe endnu, hvis dette er hans niveau pt. Det er der forøvrigt ikke noget galt i, da han stadig er så ekstrem ung.
    Jeg er endda så crazy, at jeg også konkluderer, at Oviedo er langt bagefter Pierre, at Bendtner stadig mangler en del fysisk, at N'Doye har et pænt stykke til at være 100% på niveau igen, at Biel har om muligt længere til et acceptabelt niveau end jeg troede og sikkert mere. Og ja jeg gør det, selvom mange dumper. Jeg konkluderer derimod ikke, at Pieros er guds gave til FCK, men blot at ham (Daramy), som mange vil skifte ham ud med, altså heller ikke har vist et godt nok konstant niveau endnu....desværre :-(

    Jeg konkluderer forøvrigt også, at det er temmelig dårlig stil at grine af egne spillere.....
    Det fint du har dine konklusioner, så har jeg mine :)

    Men at forsvar en angriber i FCK som har fået så mange chancer igennem en lang årrække og som viser så mange mangler i sit spil udover at være løbestærk. jaaaa beklager så kan man sgu ikke andet et at trække på smilebåndet. Det fint du er Pieros fan og vi er nok også kun være enige i at han kun spiller pga. skader hos vores profiler. Men så snart hele FCK holdet har spillet en af årets dårligste kampe så bringer du skytset frem. Den er lidt for let købt.

    Jeg vil 100 % til hver en tid give Daramy hård på brystet i form af spilletid i stedet for en tandløs Pieros uden teknik. Og ja Daramy vil i ny og næ spille dårlige kampe, men i sidste er det også med til at udvikle ham til en bedre fodboldspiller.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og når vi er færdige med at grine af Pieros efter en kamp hvor han ikke spillede, så fik vi da desværre også set hvorfor Daramy ikke ligefrem står spring som afløser. Han lykkes med ekstremt lidt i dag og med absolut intet som angriber.
    Daramy vågnede først for alvor op i anden halvleg, da Falk kom ind og tempoet blev øget og i første halvleg er han på niveau med Pieros. I kampen har han blandt andet en god hovedstødsafslutning, en mislykket afslutning forna mål efter et løb og en frispilning til Falk der næsten lykkedes. Derudover deltog han i opspillet i flere omgange og han pressede fint og havde et par generobringer på modstanderens banehalvdel. Jeg ved ikke med dig, men det er langt mere end hvad jeg plejer at se fra Den Forsvarende Angriber over en hel kamp og Daramy er kun 17 år.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Inden stemningen bliver alt for meget "Alt er fæces", er det måske vigtigt at huske på, at de to spillere, der brændte for Hillerød, er de to samme, som havde været ude i medierne og kæfte op om at de var BØF-fans.. Ikke fordi det tager noget væk fra vores elendige præstation, men det er da rart at have lidt at grine af i situationen..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Kampen igår understregede iøvrigt (IMO) Skov's betydning for vores offensive formåen - Sidste sæson rykkede man frem i stolen når vi nærmede os feltet eller fik frispark i nærhedenaf feltet. I denne sæson læner man sig resignerende tilbage i stolen når vi afslutter udefra, i en sikker forvisning om at bolden ender minimum 1 meter uden for rammen...

    Frustrerende at vi ikke har spillere der afslutter bedre fra distancen.

    Mvh,
    Bechs

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    Kampen igår understregede iøvrigt (IMO) Skov's betydning for vores offensive formåen - Sidste sæson rykkede man frem i stolen når vi nærmede os feltet eller fik frispark i nærhedenaf feltet. I denne sæson læner man sig resignerende tilbage i stolen når vi afslutter udefra, i en sikker forvisning om at bolden ender minimum 1 meter uden for rammen...

    Frustrerende at vi ikke har spillere der afslutter bedre fra distancen.

    Mvh,
    Bechs
    Jeg er endnu mere nervøse over vores hjørnespark. Uanset om det er Fischer, Holse, Bengtson eller en helt fjerde der sparker, så kommer der aldrig højde på - det virker som om at boldene er mega tunge. Det meget ærgerligt, da vi tidligere har været rigtig gode på hjørnespark og egentlig har rigtig gode headere på holdere og nogle exceptionel gode headere i form af Nelsson, Bendtner, N'Doye og Stage.


  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    En idé for fremtiden kunne måske være, at vi ved dødbolde bare spiller bolden tilbage til forsvaret og starter et angreb fra bunden? Det vil i hvert fald være en bedre taktik end den vi har i dag, hvor bolden bare bliver losset ind i panden på første mand fra modstanderholdet, der så kan sætte en farlig kontra i gang. Det råd får du helt gratis, Ståle!

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Jeg er endnu mere nervøse over vores hjørnespark. Uanset om det er Fischer, Holse, Bengtson eller en helt fjerde der sparker, så kommer der aldrig højde på - det virker som om at boldene er mega tunge. Det meget ærgerligt, da vi tidligere har været rigtig gode på hjørnespark og egentlig har rigtig gode headere på holdere og nogle exceptionel gode headere i form af Nelsson, Bendtner, N'Doye og Stage.
    Jeg er fuldstændig enig og synes det er ekstremt mærkeligt hvor dårlige vi er til de frispark/hjørnespark...

    Frispark/Hjørne er jo netop karakteriseret ved at der ikke er pres og spilleren derfor kan koncentrerer sig fuldt ud om at sparke rigtigt. At sparke frispark/hjørne i superligaen og i lavere rækker er dermed reelt set det samme. Jeg har selv spillet en del i Serie 1 og selv der kunne de fleste spillere altså finde ud af et lave fornuftige indlæg på hjørne/frispark i langt de fleste tilfælde og derfor er det en gåde at noget så simpelt som det ikke kan lykkes for Fischer/Holse/Biel ???

    Jeg forventer jo ikke at de sparker den i kassen Skov-style, men bare fornuftige indlæg i totalt upressede situationer...


  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er fuldstændig enig og synes det er ekstremt mærkeligt hvor dårlige vi er til de frispark/hjørnespark...

    Frispark/Hjørne er jo netop karakteriseret ved at der ikke er pres og spilleren derfor kan koncentrerer sig fuldt ud om at sparke rigtigt. At sparke frispark/hjørne i superligaen og i lavere rækker er dermed reelt set det samme. Jeg har selv spillet en del i Serie 1 og selv der kunne de fleste spillere altså finde ud af et lave fornuftige indlæg på hjørne/frispark i langt de fleste tilfælde og derfor er det en gåde at noget så simpelt som det ikke kan lykkes for Fischer/Holse/Biel ???

    Jeg forventer jo ikke at de sparker den i kassen Skov-style, men bare fornuftige indlæg i totalt upressede situationer...
    Fuldstændig enig. Det er vanvittigt så lidt fokus enten Ståle, staben eller spillerne individuelt har på dødbolde. Skovs specialiteter pressede vel reelt prisen på ham omkring 40-50 mio. kr. op. Det er SÅ værdifuldt, og der er SÅ få, der mestrer det eller træner det i det omfang, det kræver. Har aldrig helt fattet, at der ikke var mere fokus på den del andet end hos udvalgte spillere.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Fuldstændig enig. Det er vanvittigt så lidt fokus enten Ståle, staben eller spillerne individuelt har på dødbolde. Skovs specialiteter pressede vel reelt prisen på ham omkring 40-50 mio. kr. op. Det er SÅ værdifuldt, og der er SÅ få, der mestrer det eller træner det i det omfang, det kræver. Har aldrig helt fattet, at der ikke var mere fokus på den del andet end hos udvalgte spillere.
    Jeg er også enig.

    Taget i betragtning, hvor mange hjørnespark vi plejer at have I en kamp så kan det sgu undre at vi er så dårlige på dem. Især når man nu, ved hvor vigtige Dødbolde er i moderne fodbold. Det virker som om Ståle og Træner staben total ignorer den del af spillet.
    Det er det samme hver gang. En random bold I feltet som modstanderne typisk altid header væk. Hvorfor træner man ikke det uforudsigelige. F.eks. korte hjørne spark for at komme tættere på feltet etc.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Hillerød vs. F.C. København

    Salget af Robert Skov forklarer ikke de ustyrligt ringe hjørnespark, som han jo ikke sparkede. Dem har vi gloet på i flere sæsoner, hvilket gør det endnu mere mærkværdigt. Har Priske taget dem med sig til Herning?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 08.06.19, 13:25
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •