Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er simpelthen utroligt, hvor store problemer han har med at kontrollere bolden, når den ikke ligger stille på straffepletten. Og fint med hans ihærdige løb, men kunne nogen ikke prøve at forklare ham offsidereglen?
    Enig :)

    Ståle roste jo Pieros efter kampen, for hans ihærdige løbe arbejde. Men det er også det eneste Ståle kan rose ham for. Jo og så er han en sikker straffesparks skytte. Meeen jeez han har mange mangler i sit spil.

    Anyway med vores skades situation så må vi vel klare os med, hvad vi har.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Jeg er helt enig i alle betragtninger ang. Pieros, men lige præcis i den nuværende situation, vil jeg gerne have ham i startopstillingen pga. netop presspillet. Synes tydeligt vi så i Hillerød, at presspillet er helt væk med spillere som Daramy, Bendtner og Biel. Anden halvleg igår er også et tydeligt eksempel på, at presspillet er en essentiel del af forudsætningen for overhovedet at kunne være boldbesiddende og udnytte de offensive kræfter. I de næste to kampe bliver vi matchet og måske endda overmatchet fysisk og med stage ude også nu, så har vi behov for Pieros på banen for at kunne stå lidt imod.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Er det et gæt? Hvor har du det fra?
    Det har Ståle udtalt et sted.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men Sotirious afslutninger var lige så horrible som altid. Han sparker et gigantisk hul i luften umiddelbart inden Santos' scoring og er blot svineheldig, at han kommer til at afslutte med sit støtteben. Og jeg mindes et spark fra kanten af feltet, som var røget ud over sidelinjen(!), hvis ikke det havde ramt en modstander. Det kan i min verden ikke opvejes af et højt løbepensum og et sikkert straffespark, når vi snakker om en angriber.
    Det er trods alt en retur Santos scorer på efter en afslutning fra PS9.

    https://www.fck.dk/nyhed/status-fra-...e-alt-er-skidt

    Det ses ret tydeligt i dette interview med Ståle

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det er simpelthen utroligt, hvor store problemer han har med at kontrollere bolden, når den ikke ligger stille på straffepletten. Og fint med hans ihærdige løb, men kunne nogen ikke prøve at forklare ham offsidereglen?
    Ja det skal i hvert ikke være Santos, som forklarer ham den. For han er da om muligt endnu oftere offside.

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres. Man kan mene meget om ham, men der er desværre ikke nogle ret gode alternativer pt.. I går var han den bedste af de tre angribere og er involveret i to mål, samt scorer et selv på straffe. Derudover forsvinder en hvert form for presspil i det sekund han skiftes ud. Det er en mere end godkendt indsats, især hvis han holdes op imod resten af holdets offensive spillere.


  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres.
    Det står dig jo helt frit at lade være...

  8. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det skal i hvert ikke være Santos, som forklarer ham den. For han er da om muligt endnu oftere offside.

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres. Man kan mene meget om ham, men der er desværre ikke nogle ret gode alternativer pt.. I går var han den bedste af de tre angribere og er involveret i to mål, samt scorer et selv på straffe. Derudover forsvinder en hvert form for presspil i det sekund han skiftes ud. Det er en mere end godkendt indsats, især hvis han holdes op imod resten af holdets offensive spillere.
    Jeg finder det nu ikke spøjst at Pieros diskuteres. Netop i vores situation forventes det at en spiller af hans "kaliber" stepper op og begynder at vise mere end at være en hårdt arbejdende. Pieros har trods alt været i klubben i mange år og retmæssigt forventer folk altså et langt større niveau af en angriber i FCK end bare, at have en spiller som er god i pres spillet.

    Jeg er helt med på at i vores situation p.t. så er der ingen andre alternativer en Pieros. Men helt ærligt så skal vi forvente mere af en FCK angriber.

    Igen jeg tror ingen der forklejner at Pieros ikke arbejder hårdt. Det er bare alle de andre ting :)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg finder det nu ikke spøjst at Pieros diskuteres. Netop i vores situation forventes det at en spiller af hans "kaliber" stepper op og begynder at vise mere end at være en hårdt arbejdende. Pieros har trods alt været i klubben i mange år og retmæssigt forventer folk altså et langt større niveau af en angriber i FCK end bare, at have en spiller som er god i pres spillet.

    Jeg er helt med på at i vores situation p.t. så er der ingen andre alternativer en Pieros. Men helt ærligt så skal vi forvente mere af en FCK angriber.

    Igen jeg tror ingen der forklejner at Pieros ikke arbejder hårdt. Det er bare alle de andre ting :)
    Men nu har den samlede Sidelinien for længst konkluderet at han er ringe. Når vi så har en kamp som i går, hvor der er så mange andre ting at diskutere f.eks. skader, lidt tynd indsats generelt af holdet, mange andre endnu dårligere præstationer, enkelte gode præstationer, opstilling i kommende kampe ud fra alle skaderne osv osv, så undrer det mig vitterligt, at det nu igen er Pieros mangel på evner, som folk primært tænker på. Især efter en kamp, hvor han rent faktisk spillede fornuftigt mellem felterne, var med i 3 mål og i en kamp der med al tydelighed viste, hvor ringe presset bliver uden ham.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu har den samlede Sidelinien for længst konkluderet at han er ringe. Når vi så har en kamp som i går, hvor der er så mange andre ting at diskutere f.eks. skader, lidt tynd indsats generelt af holdet, mange andre endnu dårligere præstationer, enkelte gode præstationer, opstilling i kommende kampe ud fra alle skaderne osv osv, så undrer det mig vitterligt, at det nu igen er Pieros mangel på evner, som folk primært tænker på. Især efter en kamp, hvor han rent faktisk spillede fornuftigt mellem felterne, var med i 3 mål og i en kamp der med al tydelighed viste, hvor ringe presset bliver uden ham.
    Ja vi ser åbenbart kampene forskelligt. Det er også fair nok :)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det står dig jo helt frit at lade være...
    Det er meget storsindet af dig......

    Jeg går også ud fra, at det står mig helt frit for at undres over, at det er Pieros som er interessant på baggrund af kampen i går?

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja vi ser åbenbart kampene forskelligt. Det er også fair nok :)
    Jeg går ud fra, at det er "at han spillede fornuftigt mellem felterne" du er uenig i? Jeg har i hvert fald meget svært ved at se, hvordan man kan være uenig i de to andre konklusioner omkring Pieros.

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg finder det nu ikke spøjst at Pieros diskuteres. Netop i vores situation forventes det at en spiller af hans "kaliber" stepper op og begynder at vise mere end at være en hårdt arbejdende. Pieros har trods alt været i klubben i mange år og retmæssigt forventer folk altså et langt større niveau af en angriber i FCK end bare, at have en spiller som er god i pres spillet.

    Jeg er helt med på at i vores situation p.t. så er der ingen andre alternativer en Pieros. Men helt ærligt så skal vi forvente mere af en FCK angriber.

    Igen jeg tror ingen der forklejner at Pieros ikke arbejder hårdt. Det er bare alle de andre ting :)
    Der er oprettet en tråd til ære for Pieros elendigheder. Den kunne man jo også vælge at bruge fremfor at spame hver eneste kamptråd med frustrationer over Pieros spildte chancer og halvdårlige spil.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Der er oprettet en tråd til ære for Pieros elendigheder. Den kunne man jo også vælge at bruge fremfor at spame hver eneste kamptråd med frustrationer over Pieros spildte chancer og halvdårlige spil.
    Spam ligefrem ?. jeg svarede på indspark i debatten i denne tråd.

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu har den samlede Sidelinien for længst konkluderet at han er ringe. Når vi så har en kamp som i går, hvor der er så mange andre ting at diskutere f.eks. skader, lidt tynd indsats generelt af holdet, mange andre endnu dårligere præstationer, enkelte gode præstationer, opstilling i kommende kampe ud fra alle skaderne osv osv, så undrer det mig vitterligt, at det nu igen er Pieros mangel på evner, som folk primært tænker på. Især efter en kamp, hvor han rent faktisk spillede fornuftigt mellem felterne, var med i 3 mål og i en kamp der med al tydelighed viste, hvor ringe presset bliver uden ham.
    Det er jeg meget enig i - selvom det er spøjst, at vi har en offensiv spiller, der er bredt anerkendt for at være bedst, når vi ikke har bolden.

    Men med det sagt, så har jeg lige nu enorm respekt for alle vores spillere, der leverer en helhjertet indsats under nogle meget svære forudsætninger, hvor vi resultatmæssigt er betydelig bedre end i 17/18, men hvor vi holdmæssigt har mindst lige så svære betingelser. Også stor respekt til Ståle.

    Det der ærgrer mig, er til gengæld, at det kun er Zeca der leverer, af dem vi skulle kunne regne lige nu.

    Fischer havde et forrygende første halvår, men har siden skaden mod Vendsyssel kun ramt sit niveau meget sporadisk. Der var mange nøglespillere da vi blev mestre sidste år men Fischer var ikke en af dem. Og i år synes jeg, at han har mere travlt med at levere forklaringer end præstationer. Først spiller han ikke selvom han er klar, Ståle forklarer det lidt mystisk med, at Fischer mener, at han mangler 5% og det er Fischer selv der siger til, når han er klar. Da han så melder sig klar, ligner han en, der er ude af form. Han har spillet godt i en times tid mod AGF, ellers har det været meget på det jævne. Når han til pressen forklarer, at alle kan se, han spiller godt, men bare mangler målene, så bliver jeg træt. Hans timing i driblinger, beslutninger mm. mangler stort set alt ift. hans første halve år. Og nu har han en prikken i låret ... han begynder at ligne en spiller, der skal være opmærksom på sin motivation, attitude mm.

    Bjelland er også konstant skadet og mangler lige 5%. Når han spiller, ligner han bestemt ikke den spiller han var sidste år. Så rutinerede spillere burde lige nu styrke holdet og levere maksimalt. I stedet er det spillere som Bengtsson, Stage, Sotte, VN Bartolec Varela, der tager over. Det er godt, de gør det, men truppens absolut bedst betalte spillere er bestemt ikke at regne for støtter lige nu, hvor det er allermest påkrævet.

    Og så en lille parentes - jeg er absolut ikke Bendtner fan, men jeg mener, at selv med de farvede briller på, så ligner han en velnæret og mæt fodboldspiller, der har sin fodboldmæssige fremtid bag sig. Gennemført elendig.

    Jeg synes, det er hårdt at kritisere spilere der giver alt, men ikke lykkes med det hele. Biel har sine udfordringer, men også sin styrker osv. osv. Lige nu tror jeg at det absolut vigtigste er at bakke op og sætte pris på resultaterne og se lidt stort på spillet. Det kommer nok først til foråret.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 29.09.19 kl. 13:27
    Goldbæks Højrefod


  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    I går var han den bedste af de tre angribere og er involveret i to mål, samt scorer et selv på straffe.
    Sjovt. Jeg ser netop de to mål han er involveret i som to eksempler på hans elendighed. Ved det første rammer han jo ikke bolden, og er heldig med at målmanden slår den ind i Silkeborg spilleren. Du kan selvfølgelig argumentere for han presser Silkeborg-spilleren/målmanden, men jeg mener han bør kunne ramme bolden og sparke den ind selv, men næ nej. Det andet losser han forbi bolden og rammer heldigt bolden med det bageste ben. Pisse heldigt.

    Manden er ikke god til andet end presspillet.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 29.09.19 kl. 14:11

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •