Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    11. superligakamp er mod ligaens absolutte bundprop. Silkeborg har endnu ikke vundet i ligaen i denne sæson, og har lukket 2,7 mål ind pr. kamp.
    Truppen er udtaget, og indeholder ingen større overraskelser. N'Doye får mere hvile efter at have spillet 30 minutter længere end planlagt mod Hillerød.

    Til dem, som ikke skal på stadion, vises kampen på 3+.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Jeg glæder mig til en eftermiddag på N C hvor vi kan drikke en øl, og tænke denne den vinder vi.
    Jeg er bare ikke sikker på det går så let.
    Vi bør vinde, næsten lige gyldigt hvilket liga hold vi stiller op med.
    Når det er sagt ser jeg gerne santos og damen som starter.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Damen er ikke i truppen, så ham får vi først at se i næste uge.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Super, Pieros på toppen. Når vi måske kommer foran tager vi 3 offensive ud og satser på 1-0 eller 1-1. Gaaaaab.

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Super, Pieros på toppen. Når vi måske kommer foran tager vi 3 offensive ud og satser på 1-0 eller 1-1. Gaaaaab.
    Lidt offtopic her, og skal ikke komme ind på at man ikke må have sine holdninger, men hvorfor er denne med vi kommer foran, og så går vi ren defensivt kommet op igen?

    har nu set den en del gange, og jeg kan ikke lige se hvad den kommer af fra den sidste tid.

    Og er der nogle der ved hvad der er med Oviedo? Slet ikke ned i truppen(igen).
    Sidst redigeret af engulf : 28.09.19 kl. 02:54

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Lidt offtopic her, og skal ikke komme ind på at man ikke må have sine holdninger, men hvorfor er denne med vi kommer foran, og så går vi ren defensivt kommet op igen?

    har nu set den en del gange, og jeg kan ikke lige se hvad den kommer af fra den sidste tid.

    Og er der nogle der ved hvad der er med Oviedo? Slet ikke ned i truppen(igen).
    Oviedo var desværre pivringe mod Hillerød, så det er måske forklaringen.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Skal vi ikke bare have en sejr, score +3 mål og så et nederlag til FCM senere. 'armen, er det for meget at forlange?
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Oviedo var desværre pivringe mod Hillerød, så det er måske forklaringen.
    Sammen med Barlotec, Bendtner, Falk osv...

    Hvis du spørger mig har Oviedo været bedre end Barlotec, så jeg spørger igen. Hvorfor er Barlotec med i truppen?

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Sammen med Barlotec, Bendtner, Falk osv...

    Hvis du spørger mig har Oviedo været bedre end Barlotec, så jeg spørger igen. Hvorfor er Barlotec med i truppen?
    Du kan sagtens få nogle flere årsager udover, at den sportslige ledelse nok er uenig med dig:

    1)
    Kampen om højre back er tættere end i venstre side, hvor Pierre er lysår foran pt.

    2)
    Varelas fysik holder stadig ikke til så mange kampe, så Bartolec er nødt til at være i gang. Jeg går egentlig ud fra, at Bartolec starter i dag.

    3)
    Oviedo har meget lille videresalgspotentiale grundet høj alder. Det er der i Bartolec. Så var alle andre parametre ens, så vil alene den årsag give Bartolec en fordel.

    Så stiller du det strengt op med Oviedo kontra Bartolec, så peger flest pile nok på Bartolec. Også selvom Oviedo er en af vores gamle favoritter.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    [sur Blækvard]
    ... og en sejr i torsdags, trods alt.

    Anyhoo, her er det helt centrale: "Til dem, som ikke skal på stadion, vises kampen på 3+."

    Stil tøflerne hjemme, eller find jer i Sæbye.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan sagtens få nogle flere årsager udover, at den sportslige ledelse nok er uenig med dig:

    1)
    Kampen om højre back er tættere end i venstre side, hvor Pierre er lysår foran pt.

    2)
    Varelas fysik holder stadig ikke til så mange kampe, så Bartolec er nødt til at være i gang. Jeg går egentlig ud fra, at Bartolec starter i dag.

    3)
    Oviedo har meget lille videresalgspotentiale grundet høj alder. Det er der i Bartolec. Så var alle andre parametre ens, så vil alene den årsag give Bartolec en fordel.

    Så stiller du det strengt op med Oviedo kontra Bartolec, så peger flest pile nok på Bartolec. Også selvom Oviedo er en af vores gamle favoritter.
    Der kan være mange årsager til at Bartolec spiller så meget som han, og vi fans kan jo kun gisne om årsagerne.. Den med skrøbelig fysik hos Varela køber jeg altså bare ikke helt.. Hvis Ståle ligesom os der ser kampene udefra også syntes at Varela er lysår foran Bartolec, så havde fordelingen af kampe mellem de to ikke været som den har været.. Bartolec ligner førstevalget da det typisk er ham der spiller de store kampe.. At Varelas fysik skulle være så skrøbelig at han aldrig er i stand til at spille to kampe i rap, køber jeg ikke rigtig, det er trods alt virkelig længe siden han er kommet tilbage fra skade.. Jeg ville ønske man for alvor prøvede at få højrekanten i gang, men det er vanskelligt når ingen derovre får to kampe i rap..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der kan være mange årsager til at Bartolec spiller så meget som han, og vi fans kan jo kun gisne om årsagerne.. Den med skrøbelig fysik hos Varela køber jeg altså bare ikke helt.. Hvis Ståle ligesom os der ser kampene udefra også syntes at Varela er lysår foran Bartolec, så havde fordelingen af kampe mellem de to ikke været som den har været.. Bartolec ligner førstevalget da det typisk er ham der spiller de store kampe.. At Varelas fysik skulle være så skrøbelig at han aldrig er i stand til at spille to kampe i rap, køber jeg ikke rigtig, det er trods alt virkelig længe siden han er kommet tilbage fra skade.. Jeg ville ønske man for alvor prøvede at få højrekanten i gang, men det er vanskelligt når ingen derovre får to kampe i rap..
    Jeg tror de er meget lige i Ståles øjne pt og at de vælges ud fra modstander og nok især kampbillede. Jeg er sådan set ikke i tvivl om, at Varela er 1. valg stadig, især når den kræver noget rutine internationalt. Han spiller formentlig ude mod Malmø. Bartolec bruges nok lidt mere i kampe, hvor backs skal være meget offensive og i kampe, som vil bølge meget frem og tilbage som mod FCM. Mht løbepensum ligner han mest Ankersen af de to.

    Jeg er enig i, at det kunne være en god ide med lidt mere kontinuitet på pladsen. Men så længe ingen af spillerne på højrekant har slået til (Biel, Holse og evt. Daramy) så bliver det bare svært med relationerne, som er det der har været mest udfordret. Man har forsøgt sig med forskellige kombinationer, men ingen har været helt gode. Aller helst vil man nok spille Varela-Biel, men Biel mangler desværre meget.

    Mht Varelas fysik, så kan det da godt være, at du har ret. Måske er det bare en belejlig undskyldning for at kunne skifte mellem de to, for de er nok begge for gode til fast at sidde på bænken. Men udmeldingen har hele tiden været, at Varela ikke kan holde til to kampe om ugen (i hvert fald ikke i længere perioder), så det er ren spekulation ikke at tro på dette.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    ... og en sejr i torsdags, trods alt.

    Anyhoo, her er det helt centrale: "Til dem, som ikke skal på stadion, vises kampen på 3+."

    Stil tøflerne hjemme, eller find jer i Sæbye.
    Ja hvis FCK ikke er grund nok, så er Sæbye det i hvert fald :(

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Lidt offtopic her, og skal ikke komme ind på at man ikke må have sine holdninger, men hvorfor er denne med vi kommer foran, og så går vi ren defensivt kommet op igen?

    har nu set den en del gange, og jeg kan ikke lige se hvad den kommer af fra den sidste tid.
    Jeg synes nu, tendensen til, at vi trækker os tilbage, når vi kommer foran (især mod svage hold) i stedet for at jagte endnu et mål og lukke kampen, lever i bedste velgående.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •