Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Asså, en ting, der er næsten lige så sikker som amen i kirken, er, at FCK går voldsomt ned i kadence i anden halvleg, hvis første halvleg har resulteret i en komfortabel føring. Sådan har det været i al den tid, Ståle har været her (og muligvis også før det - det er så længe siden, at jeg ikke kan huske det). Det kan man mene om, hvad man vil. Nogen elsker, at der bliver sparet på kræfterne, når sejren er sikret, andre håber på en sjælden storsejr. At det skulle have voldsomt meget med Pieros at gøre tvivler jeg på. Det handler snarere om en kollektiv bremse, der - bevidst eller ubevidst - bliver trukket.
    Altså Bendtner var jo totalt fraværende i noget som helst presspil. Han løb vitterligt ikke efter bolden, når den var hos Silkeborgs forsvarere. Det havde Pieros alt andet lige gjort i alle 90 minutter. Ja ja, Bendtner er ikke i topform, men han kunne da have forsøgt lidt i de blot 25 minutter, han var på banen.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Altså Bendtner var jo totalt fraværende i noget som helst presspil. Han løb vitterligt ikke efter bolden, når den var hos Silkeborgs forsvarere. Det havde Pieros alt andet lige gjort i alle 90 minutter. Ja ja, Bendtner er ikke i topform, men han kunne da have forsøgt lidt i de blot 25 minutter, han var på banen.
    Bestemt. Jeg er mildest talt ikke imponeret over Bendtners start. En ting er, at han er rusten og ikke kan ramme en ladeport på fem meters afstand, men han udstråler, at han ikke gider arbejde for det, hvilket er småprovokerende at se på.

    Det gør bare ikke Pieros til en bedre angriber. Men hans arbejdsindsats kan man ikke sætte en finger på. Jeg synes måske bare, den bliver gjort til en vigtigere ting for holdet, end den reelt er. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Og nu er vi er ved lovprisninger af Bengtsson og en søgen efter at forklare den store nedtur i anden halvleg af Silkeborg-kampen, så skyldtes den i mindst lige så høj grad som udskiftningerne, at blandt andet netop Pierre svigtede totalt i defensiven i den sidste halve time. Uopmærksom, ukoncentreret og aldeles halvhjertet indsats i nærkampe og returløb. Man må håbe, han møder frisk op på torsdag, for der blev virkelig sparet på kræfterne!
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 12 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    En indsats af Pierre til 250K om måneden! Man imponeres og så er det sagt diplomatisk. Pep begynder at ligne et yderst tvivlsomt indkøb i 30-millioners klassen. Han er alt for let at "feje" væk for enhver forsvarsspiller i suppen!

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    En indsats af Pierre til 250K om måneden! Man imponeres og så er det sagt diplomatisk. Pep begynder at ligne et yderst tvivlsomt indkøb i 30-millioners klassen. Han er alt for let at "feje" væk for enhver forsvarsspiller i suppen!
    Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor nogle FCK fans giver vores nye spillere så kort snor. Nej, Pep Biel har ikke været god, men lad os tage status senere.


  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor nogle FCK fans giver vores nye spillere så kort snor. Nej, Pep Biel har ikke været god, men lad os tage status senere.
    Det giver ofte mening med den korte snor. Feks var det tydeligt fra første kamp Zeca var god og før første kamp at Pusic ikke ville kunne bidrage med noget.

    I tilfældet Biel synes jeg dog ikke rigtig der er noget i hans præstationer der peget entydigt i den ene eller anden retning. Udover at han IKKE var en køreklar Skov erstatning som jeg havde troet, når vi nu solgte Skov og købte en dyr dyr erstatning der ikke er helt ung.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Der er flere ting, der irriterer mig ved den sløsede halvleg mod Silkeborg. Ud over at man forspildte en chance for at få den selvtillid, det må give at cruise hen over en modstander, holde nullet og alt det jazz, så udbyggede vi også en stime til nu 23 kampe i træk uden noget, der lugter lidt af en storsejr (3 mål+). Noget lignende skal vi 4½ år tilbage for at matche, og med de indimellem temmelig ringe modstandere, vi har stået over for i denne sæson, er det næsten imponerende, at det ikke er lykkedes at hive så meget som en eneste stensikker sejr i hus.
    En anden måde at se det på er, at vi så vidt jeg kan se kun har brudt vores "kamp for kamp-seedning" fire gange i sæsonens 19 kampe - det vil sige har skaffet et positivt resultat til højere odds end 2,0 hos bookmakerne. Det er OB-KBH 2-3, Horsens-KBH 0-2, Sønderjyske-KBH 1-2 og KBH-FCN 3-1. I resten af kampene har vi leveret det forventede eller dårligere.

    Det er selvfølgelig lidt noget pjat at gå alt for meget op i, da man teoretisk set kunne overraske positivt nul gange og alligevel vinde mesterskabet. Tre point er det vigtigste, og så til helvede med storsejre og underholdning, ikke?
    Ikke for mig. Jeg vil sgu gerne underholdes og bare en sjælden gang imellem forkæles med sprudlende spil og masser af mål. Jeg har sikkert for høje forventninger, men jeg er ikke særlig imponeret af holdets præstationer. Og før argumentet kommer om skader, mange nye spillere, travlt program osv., så husk, at der naturligvis tages højde for det af bookmakerne, som faktisk er helt uvildige her :)
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Det tror jeg ikke at du skal forvente hvis du tager det her med i betragtning:

    Tæt kampprogram
    Mange skadede spillere
    MFF away på torsdag
    Bøf away på søndag

    Personligt ser jeg hellere, at vi får så mange points som muligt i et travlt efterår, og så må vi håbe på sprudlende spil i foråret.

    FCKs spillere skal bare spare så mange kræfter som muligt her i efteråret.
    Sidst redigeret af jak : 01.10.19 kl. 10:04
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    FCKs spillere skal bare spare så mange kræfter som muligt her i efteråret.
    Jeg tvivler nu på, at det ville udmatte nogen op til MFF-kampen at holde energiniveauet i 2. halvleg, når nu vi (selvvalgt) har fem døgn til at komme til hægterne i inden den kamp. Det handlede formentlig snarere om (igen selvvalgt) kun at have tre dage efter pokalkampen, og så ende med være godt trætte efter at spille 120 minutter på en tung og knoldet bane. Og så måske ubevidst at spille lidt tilbageholdende når man allerede har registreret to skader – én allerede til opvarmning, og en tilsyneladende alvorlig i 1. halvleg.

    Det kan da i alle fald ikke have været planen at begynde at flirte med et 4-3-mål med ret god tid tilbage af kampen. Det nægter jeg at tro på var en måde, Ståle havde tænkt sig at spare kræfter på.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det kan da i alle fald ikke have været planen at begynde at flirte med et 4-3-mål med ret god tid tilbage af kampen. Det nægter jeg at tro på var en måde, Ståle havde tænkt sig at spare kræfter på.
    Præcis. Det er generelt en misforståelse at tro, at man sparer særligt mange kræfter på at slippe grebet om en kamp og give modstanderholdet en følelse af, at der stadig er noget at komme efter.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det giver ofte mening med den korte snor. Feks var det tydeligt fra første kamp Zeca var god og før første kamp at Pusic ikke ville kunne bidrage med noget.

    I tilfældet Biel synes jeg dog ikke rigtig der er noget i hans præstationer der peget entydigt i den ene eller anden retning. Udover at han IKKE var en køreklar Skov erstatning som jeg havde troet, når vi nu solgte Skov og købte en dyr dyr erstatning der ikke er helt ung.
    Jeg husker tydeligt, da vi fik Magne Hoseth og Tobias Linderoth, den første var kampafgørende i begyndelsen, hvor den anden løb rundt som en hovedløs høne og var cirka lige så værdifuld, det blev ikke ved heeeelt sådan ....
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    God hukommelse :-)

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg husker tydeligt, da vi fik Magne Hoseth og Tobias Linderoth, den første var kampafgørende i begyndelsen, hvor den anden løb rundt som en hovedløs høne og var cirka lige så værdifuld, det blev ikke ved heeeelt sådan ....
    Linderoth var ikke så skidt og Hoseth ikke så god det ændrer på min pointe overhovedet.

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Linderoth var ikke så skidt og Hoseth ikke så god det ændrer på min pointe overhovedet.
    N'Doye var håbløs, da han kom hertil fra Kreta. Delaney var lang tid om at springe ud som den sommerfugl, han forvandlede sig til. Skal vi ikke bare blive enige om, at der er forskel på spillere, ligesom er er forskel på mennesker i øvrigt? Nogle har psyken til at levere fra dag 1; andre skal bruge tid til at falde til.

    Konkret mht. Pep Biel har man da set spredte tegn på, at han ikke er uduelig med en bold. Og så er han blevet mentalt ramt af udvisningen og nederlaget til Røde Stjerne. Lad os lige give ham en chance for at rejse sig igen, før vi kasserer ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det giver ofte mening med den korte snor. Feks var det tydeligt fra første kamp Zeca var god og før første kamp at Pusic ikke ville kunne bidrage med noget.

    I tilfældet Biel synes jeg dog ikke rigtig der er noget i hans præstationer der peget entydigt i den ene eller anden retning. Udover at han IKKE var en køreklar Skov erstatning som jeg havde troet, når vi nu solgte Skov og købte en dyr dyr erstatning der ikke er helt ung.
    Godt det ikke var sådan der blev tænkt omkring N’doye. Frit fra hukommelsen, så var 75% af sidelinien klar til at sælge ham til førstbydende, efter at han havde været i 6 måneder.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •