Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Ståle om skaderne på bold.dk:

    Fischer - skal scannes i morgen. Ståle tvivler stærkt på hans deltagelse mod Malmø og BIF.
    Stage - havde Ståle ikke snakket med, men "det så ikke godt ud."
    NDoye - regner Ståle ikke med at have til rådighed i de to kampe.

    Hold nu kæft det stinker. De fans der tager ud til de to kampe må lige tage støvler med, så vi kan stille med fuld bænk. :-(

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Fysik handler jo ikke bare om cm og kg. Nogle spillere er naturligt kropstærke, nogle har lavt tyngdepunkt, nogle har hurtige fødder og stor forudseenhed - nogle har det hele og nogle har ingen af delene.


    Kan han det? Altså jeg er med på, at han kan træne sig til nogle ekstra kilo, men det er jo langt fra en garanti for succes. I og med at han er 23 år, så tænker jeg umiddelbart, at udviklingspotentialet er begrænset.


    Falk har hurtige fødder, rejser sig hurtigt og leverer i øvrigt en meget større arbejdsindsats end Pep Biel. Kan Biel tillægge sig nogle af disse kvaliteter? Måske. Men det er jo langt fra givet. Se f.eks. spillere som Kusk og Thomsen. De blev aldrig til FCK-spillere.
    jeg er egentlig ikke uenig i at vi ikke kan være sikre på hvordan han kan udvikle sig, men min pointe er at Biel er ny i klub, liga og land - han er ung og kommer fra en liga hvor fysikken tydeligvis ikke har været på samme niveau. For at blive en succes skal han selvfølgelig steppe op personligt ligesom relationelt hvor der naturligvis er op til flere om at få det til at fungere. Jeg tror helt sikkert også Ståle har fået sig en overraskelse mht Biels defensive kvaliteter såvel som hvordan han kan buge sin fysik, men Ståle giver næppe let op på ligaens dyreste køb.

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Jeg tror helt sikkert også Ståle har fået sig en overraskelse mht Biels defensive kvaliteter såvel som hvordan han kan buge sin fysik
    Det, tror jeg, at du har ret i, da man ellers ville have svært ved at forsvare den høje transferpris. Men det er jo i givet fald blot elendig scouting.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Jeg så ikke anden halvleg. Hvordan klarede indskifterne det?

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    NDoye - regner Ståle ikke med at have til rådighed i de to kampe.
    Det der håber jeg godt nok bare er Ståles forsøg på at lave en PerPer. N'Doye var tilbage fra skade og spillede så en halv time længere end beregnet forleden, hvorfor han fik helt fri i dag. Men det bør vel ikke gøre ham ukampdygtig i hele næste uge, hvor vi har to livsvigtige kampe? Så lugter det i hvert fald af et tilbagefald.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg så ikke anden halvleg. Hvordan klarede indskifterne det?
    Dårligt.

    Holse kommer på et tidspunkt ind centralt og får lidt mere indflydelse, men fylder imo for lidt.

    Daramy er helt usynlig. Bendtner imponerede bestemt ikke.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dårligt.

    Holse kommer på et tidspunkt ind centralt og får lidt mere indflydelse, men fylder imo for lidt.

    Daramy er helt usynlig. Bendtner imponerede bestemt ikke.
    Enig bortset fra Holse. Jeg synes, det pyntede gevaldigt på både Holse og vores hold, at han kom ind centralt.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Hvad i alverden sker der for højdepunkterne fra dagens kamp på fck.dk. Der er ulidelig baggrundsmusik, og så har de glemt Silkeborgs første reducering. Har praktikanten været på spil!?

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dårligt.

    Holse kommer på et tidspunkt ind centralt og får lidt mere indflydelse, men fylder imo for lidt.

    Daramy er helt usynlig. Bendtner imponerede bestemt ikke.
    Hvedebrødsdagene må være ved at være forbi for Bendtner. Han har vadet i chancer - ikke mindst forleden i Hillerød - og han forvalter dem håbløst. At se ham heade på mål er som at se Brede Hangeland på vores hjørnespark i sin tid. Han kom altid højest, men hans timing var så ringe, at Gravgaard, der vel var omtrent en halv meter lavere, var meget farligere. Nu skal ballerne strammes, Bendtner!

    Daramy er blevet temmelig tung at se på. Nu hvor der snakkes om Biels manglende fysik, vil jeg gerne stille spørgsmålstegn ved det her fokus på fysik, som det lader til, at mange betragter som en forudsætning for at kunne lykkes i FCK. Det kommer eddermaneme an på, hvilken type spiller man er! Jeg synes, det ser ud, som om Daramy har brugt for meget tid i styrketræningsrummet på det seneste. En spiller som ham skal jo ikke slæbe rundt på en masse kilo muskler, hvis det hæmmer hans fart og smidighed.

    Det samme, tror jeg, gælder Biel. Han skal ikke overleve på at tage fysiske nærkampe, men på sit hurtige, tekniske spil. Det virker helt oplagt, at han er hårdt ramt mentalt oven på den udvisning mod Røde Stjerne, hvilket han jo også har fortalt om. Den manglende selvtillid oser ud af ham på banen. Derfor fatter jeg heller ikke, at Ståle ikke giver ham mere tillid - i hvert fald i en kamp som den her mod et lortehold som Silkeborg. Han spillede jo kun, fordi Fischers skade tvang Ståle til at bruge ham fra start.

    Og at Ståle ikke tør stille med Zeca og Falk centralt i sæsonens på papiret nemmeste Suppekamp, er også for sløjt. Paradoksalt nok bliver han nu tvunget til det i de kommende svære kampe. Men det er da også det eneste positive, man kan tage med fra det største skadeshelvede i 100 år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det der håber jeg godt nok bare er Ståles forsøg på at lave en PerPer. N'Doye var tilbage fra skade og spillede så en halv time længere end beregnet forleden, hvorfor han fik helt fri i dag. Men det bør vel ikke gøre ham ukampdygtig i hele næste uge, hvor vi har to livsvigtige kampe? Så lugter det i hvert fald af et tilbagefald.
    Knæet har ikke reageret så godt som håbet på kampen i Hillerød, hvor han spillede længere tid end planlagt. Han er nu ude et par uger og forventes klar efter næste landsholdspause.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Synes som andre også skriver at det er for tidligt at dømme Pep ude. Det er tydeligt at se at han ikke er vant til at spille i så fysisk en liga som den danske. Han falder pt for let i duellerne men han bliver ved med at udfordre og prøve de hurtige afleveringer. Tror han bliver en succes når han får systemet, klubben, ligaen, landet, byen, sproget og holdkammeraterne ind under huden. Ved godt det er mange parametre han skal have styr på men synes ikke man kan kalde ham en fiasko endnu. Kusk jo, Thomsen bliver aldrig en (stor) København spiller. Han er for tit skadet og tror han bliver solgt til sommer evt i bytte for Lukas Andersen.

    Bendtner han er stadig rusten men han mangler lige de sidste 10 - 15 % for at ligne en Superligaspiller.

    PS9 synes jeg var god i dag. Kommer frem til chancer, sparker sikkert straffet i mål og deltager godt i spillet samt han arbejder som altid stenhårdt for holdet.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Knæet har ikke reageret så godt som håbet på kampen i Hillerød, hvor han spillede længere tid end planlagt. Han er nu ude et par uger og forventes klar efter næste landsholdspause.
    Er det et gæt? Hvor har du det fra?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Har fck nogensinde spillet en underholdende anden halvleg, efter at have været foran med 4 ved pausen.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    PS9 synes jeg var god i dag. Kommer frem til chancer, sparker sikkert straffet i mål og deltager godt i spillet samt han arbejder som altid stenhårdt for holdet.
    Men Sotirious afslutninger var lige så horrible som altid. Han sparker et gigantisk hul i luften umiddelbart inden Santos' scoring og er blot svineheldig, at han kommer til at afslutte med sit støtteben. Og jeg mindes et spark fra kanten af feltet, som var røget ud over sidelinjen(!), hvis ikke det havde ramt en modstander. Det kan i min verden ikke opvejes af et højt løbepensum og et sikkert straffespark, når vi snakker om en angriber.
    Sidst redigeret af Garneren : 29.09.19 kl. 09:42
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men Sotirious afslutninger var lige så horrible som altid. Han sparker et gigantisk hul i luften umiddelbart inden Santos' scoring og er blot svineheldig, at han kommer til at afslutte med sit støtteben. Og jeg mindes et spark fra kanten af feltet, som var røget ud over sidelinjen(!), hvis ikke det havde ramt en modstander. Det kan i min verden ikke opveje et højt løbepensum og et sikkert straffespark, når vi snakker om en angriber.
    Det er simpelthen utroligt, hvor store problemer han har med at kontrollere bolden, når den ikke ligger stille på straffepletten. Og fint med hans ihærdige løb, men kunne nogen ikke prøve at forklare ham offsidereglen?

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •