Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvem er de "rigtig mange" andre på FCK's nuværende hold?
    Det gik nu meget godt imod Hillerød, som ellers havde en glimrende målmand.

    Bendtner, Zeca, Holse og Victor Nelsson scorede på straffe i den kamp, hvis nogen skulle have glemt det.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes egentlig godt man kan spare sin negative kommentar en smule, når nu tingende til dels lykkedes og Pieros har oppet sig, på samme måde som Bengtsson har oppet sig. Det er stadig tvivlsomt om nogle af dem er her i næste sæson.
    Det er altså ikke, fordi jeg har et særligt behov for at kritisere Pieros, men det må være tilladt at forholde sig kritisk til enkelte spillere på et debatforum - også efter en sejr.

    Og nu gør jeg det igen, for jeg synes, det er mærkeligt og dybest set en nedvurdering af Bengtsson at sammenligne hans udvikling med Pieros'. Bengtsson spiller meeeget bedre nu, end han gjorde for få måneder siden. Han ligner næsten sit gamle jeg med eksplosive ryk mod baglinjen og farlige indlæg. For ikke særligt længe siden lignede han en, der var bange for at modtage bolden, og han skulle i hvert fald ikke nyde noget af at prøve at nærme sig baglinjen.

    Pieros ligner da fuldstændigt sig selv, som han har set ud i flere år. Han er præcis lige så uskarp, men han løber som altid en masse. Blot fordi han scorede på et straffespark og havde næstsidste FCK-fod på to mål forleden, betyder det jo ikke, at han spillede bedre (eller værre) end han plejer. Han burde som sædvanligt have scoret mindst et par mål i åbent spil, men det kunne han ikke finde ud af.

    Jeg lader gerne Pieros' indsats ligge, men hvis folk påstår, at han spillede godt, eller at han har udviklet sig som Bengtsson, så forbeholder jeg mig altså ret til at imødegå påstandene. :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 30.09.19 kl. 09:55
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvem er de "rigtig mange" andre på FCK's nuværende hold?
    De fleste af vores spillere kunne have passeret en elendig Silkeborg målmand i den situation. Det kan på ingen måde sammenlignes med Røde Stjerne kampen (hvis det er den du hentyder til) hvor der alt andet lige var et enormt psykisk pres på hver enkelt skytte, fyldte tribuner, og 120 minutters vanvittig kamp i benene....

    Enige bliver vi dog nok ikke - En spiller med så åbenlyse mangler i spillet på banen bør for mig at se ikke spille på vores hold, skader til Wind/Doye eller ej. Det er bekymrende at han ikke kan holde fast i bolden/spille den videre til sine medspillere og det er bekymrende at han ikke scorer nok mål. Især i år hvor vi ikke har en Skov til at banke mål ind.

    1 halveg var god imod Silkeborg ja, men det var virkelig også på en ekstrem billig baggrund. Hold op hvor var Silkeborg fornærmende ringe....

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes egentlig godt man kan spare sin negative kommentar en smule, når nu tingende til dels lykkedes og Pieros har oppet sig, på samme måde som Bengtsson har oppet sig. Det er stadig tvivlsomt om nogle af dem er her i næste sæson.

    Efter en forfærdelig periode vender vi det imod FCM og første halvleg imod Silkeborg var rigtig god. Nu må den positive fremgang gerne fortsætte og skadesregnen stoppe. Hvem fanden kan være negativ efter de resultater denne weekend bragte.
    Men 2 halveg var dårlig? Vi taber 2-0 efter pausen imod det som vel må været et af de dårligste SL mandskaber i mange år.....

    Det var enormt dejligt at komme tilbage på sporet med en sejr - Og ekstra dejligt at FCM tabte. Så jeg er bestemt glad idag. :)

    Vi er dog netop gået ind i en uge med to af de vigtigste kampe i efteråret, hvorfor jeg synes det var en ærgerlig afslutning på kampen i lørdags.

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Det gik nu meget godt imod Hillerød, som ellers havde en glimrende målmand.

    Bendtner, Zeca, Holse og Victor Nelsson scorede på straffe i den kamp, hvis nogen skulle have glemt det.
    Jeg synes bare, at der har været mange tidligere sæsoner, hvor vi har haft svært ved at finde en, der var sikker hver gang. Jeg ved heller ikke hvem (bortset fra Pieros), det skulle være på det nuværende hold, sidste år havde vi Skov, men nu er der ikke andre, jeg hellere ser sparke, end Pieros.

    Nu skal det nok lige passe, at han brænder snart - bare for at gøre mine ord til skamme ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 30.09.19 kl. 12:09
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men 2 halveg var dårlig? Vi taber 2-0 efter pausen imod det som vel må været et af de dårligste SL mandskaber i mange år.....
    Helt enig. Vi taber faktisk fuldstændig alt pres og momentum, da ham vores fuldstændig umulige angriber udskiftes :)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Helt enig. Vi taber faktisk fuldstændig alt pres og momentum, da ham vores fuldstændig umulige angriber udskiftes :)
    Godt ord igen - Pieros er fremtiden og manden der skal sparke os i CL næste sommer :)

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Jeg synes bare, at der har været mange tidligere sæsoner, hvor vi har haft svært ved at finde en, der var sikker hver gang. Jeg ved heller ikke hvem (bortset fra Pieros), det skulle være på det nuværende hold, sidste år havde vi Skov, men nu er der ikke andre, jeg hellere ser sparke, end Pieros.
    Det ville også være tåbeligt at sætte en anden til at sparke end den spiller, som har verdens højeste træfsikkerhed på straffespark blandt alle aktive spillere på højeste niveau... Det skulle da lige være nr. 2 på ranglisten, en vis Lord...
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Godt ord igen - Pieros er fremtiden og manden der skal sparke os i CL næste sommer :)
    Med andre ord, vi skal være tilfredse med EL :-D

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er altså ikke, fordi jeg har et særligt behov for at kritisere Pieros, men det må være tilladt at forholde sig kritisk til enkelte spillere på et debatforum - også efter en sejr.

    Og nu gør jeg det igen, for jeg synes, det er mærkeligt og dybest set en nedvurdering af Bengtsson at sammenligne hans udvikling med Pieros'. Bengtsson spiller meeeget bedre nu, end han gjorde for få måneder siden. Han ligner næsten sit gamle jeg med eksplosive ryk mod baglinjen og farlige indlæg. For ikke særligt længe siden lignede han en, der var bange for at modtage bolden, og han skulle i hvert fald ikke nyde noget af at prøve at nærme sig baglinjen.

    Pieros ligner da fuldstændigt sig selv, som han har set ud i flere år. Han er præcis lige så uskarp, men han løber som altid en masse. Blot fordi han scorede på et straffespark og havde næstsidste FCK-fod på to mål forleden, betyder det jo ikke, at han spillede bedre (eller værre) end han plejer. Han burde som sædvanligt have scoret mindst et par mål i åbent spil, men det kunne han ikke finde ud af.

    Jeg lader gerne Pieros' indsats ligge, men hvis folk påstår, at han spillede godt, eller at han har udviklet sig som Bengtsson, så forbeholder jeg mig altså ret til at imødegå påstandene. :-)

    Enig. Bengtsson har i den grad spillet sig op og fortjener egentlig at vi lige kipper med flaget..han blev jo fornylig udtaget (og spillede) til det svenske landshold for første gang i næsten 4 år, ganske godt comeback i en alder af 31 år.

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men nu har den samlede Sidelinien for længst konkluderet at han er ringe. Når vi så har en kamp som i går, hvor der er så mange andre ting at diskutere f.eks. skader, lidt tynd indsats generelt af holdet, mange andre endnu dårligere præstationer, enkelte gode præstationer, opstilling i kommende kampe ud fra alle skaderne osv osv, så undrer det mig vitterligt, at det nu igen er Pieros mangel på evner, som folk primært tænker på. Især efter en kamp, hvor han rent faktisk spillede fornuftigt mellem felterne, var med i 3 mål og i en kamp der med al tydelighed viste, hvor ringe presset bliver uden ham.
    Det var vel ikke udelukkende tabet af Pieros, der betød, at vi mistede initiativet i kampen efter det 65. minut. I øvrigt scorede Silkeborg første gang, imens den forsvarende angriber var på banen. Selvfølgelig er Pieros bedre i presspillet end Bendtner - men hvem er ikke det?

    Som jeg oplevede det, fik vi sværere ved at dominere midtbanen og sætte pasninger sammen, efter at Pieros forlod banen, men det var vel primært fordi Falk gik ud samtidig med ham.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det var vel ikke udelukkende tabet af Pieros, der betød, at vi mistede initiativet i kampen efter det 65. minut. I øvrigt scorede Silkeborg første gang, imens den forsvarende angriber var på banen. Selvfølgelig er Pieros bedre i presspillet end Bendtner - men hvem er ikke det?

    Som jeg oplevede det, fik vi sværere ved at dominere midtbanen og sætte pasninger sammen, efter at Pieros forlod banen, men det var vel primært fordi Falk gik ud samtidig med ham.
    Ja det var uden tvivl en blanding. Fra Pieros udgik, så var presset fra angriberne ikke længere eksisterende, ligesom midtbanen sejlede fra det øjeblik Falk udgik. Jeg undrer mig derfor også lidt over, at flere mener at Holse centralt var godt, for det er jeg temmelig meget uenig i.

    Det første mål faldt i en af vores gode perioder og nærmest helt ud af det blå. Mål 2 kom i den periode, hvor SIF rent faktisk var på bolden i en længere periode bl.a. fordi de nu uden at vøre presset kunne spille bolden frem og tilbage i forsvaret og på midten. Det er selvfølgelig overdrevet, hvis man tilskriver Silkeborgs mål alene det faktum, at Pieros udgik. Men i mine øjne var det ret synligt, at alt pres forsvandt i det sekund han og Falk gik ud.

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Asså, en ting, der er næsten lige så sikker som amen i kirken, er, at FCK går voldsomt ned i kadence i anden halvleg, hvis første halvleg har resulteret i en komfortabel føring. Sådan har det været i al den tid, Ståle har været her (og muligvis også før det - det er så længe siden, at jeg ikke kan huske det). Det kan man mene om, hvad man vil. Nogen elsker, at der bliver sparet på kræfterne, når sejren er sikret, andre håber på en sjælden storsejr. At det skulle have voldsomt meget med Pieros at gøre tvivler jeg på. Det handler snarere om en kollektiv bremse, der - bevidst eller ubevidst - bliver trukket.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det handler snarere om en kollektiv bremse, der - bevidst eller ubevidst - bliver trukket.
    Ja det sker jo ofte, når man tager sine to største stjerner ud. :)

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det sker jo ofte, når man tager sine to største stjerner ud. :)
    Pieros en stor stjerne ? :D. Tror vist at vi skal til at have en klar definition af dette :P

    Hælder nu mere til at man hev i håndbremsen kollektivt som sædvaneligt når man er foran stort.

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •