Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
66. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 72.73%
  • Uafgjort

    5 7.58%
  • Silkeborg vinder

    13 19.70%
Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Sjovt. Jeg ser netop de to mål han er involveret i som to eksempler på hans elendighed. Ved det første rammer han jo ikke bolden, og er heldig med at målmanden slår den ind i Silkeborg spilleren. Du kan selvfølgelig argumentere for han presser Silkeborg-spilleren/målmanden, men jeg mener han bør kunne ramme bolden og sparke den ind selv, men næ nej. Det andet losser han forbi bolden og rammer heldigt bolden med det bageste ben. Pisse heldigt.

    Manden er ikke god.
    Nej det kan man sagtens mene. Men det ændrer sådan set stadig ikke på, at han var den bedste af vores angribere i går, eller at han var involveret i de tre første scoringer. Præcis ligesom Wind var involveret i scoringen i Randers, som også var "pisse heldigt".
    Sidst redigeret af k@sper : 29.09.19 kl. 14:33

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det kan man sagtens mene. Men det ændrer sådan set stadig ikke på, at han var den bedste af vores angribere i går, eller at han var involveret i de tre første scoringer. Præcis ligesom Wind var involveret i scoringen i Randers, som også var "pisse heldigt".
    Han var involveret ved at være dårlig i situationerne, det er korrekt ja.

    Og hvor vil du hen med Wind? Men godt kastet ind.

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    34

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Det andet losser han forbi bolden og rammer heldigt bolden med det bageste ben. Pisse heldigt.
    Hvis man ser situationen på afspilningshastighed 0.25 på Youtube (Ved 3:55 min), så ligner det rent faktisk, at Pieros rammer den med højre ben (jeg kan dog sagtens tage fejl) og derefter rammer den ind på Silkeborgspillerens bagerste ben (om den var gået ind, hvis den ikke havde ramt Silkeborgspilleren, har jeg svært ved at vurdere). Om det stadig er pisse heldigt skal jeg ikke gøre mig til dommer overfor.

    -Sad bare og kedede mig på denne højhellige søndag, så ville lige se nærmere på situationen.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Han var involveret ved at være dårlig i situationerne, det er korrekt ja.

    Og hvor vil du hen med Wind? Men godt kastet ind.
    Hvis det havde været Wind eller en anden, så havde der været en positiv fokus på at han var der i situationen og var involveret i målene (som i Randers, hvor Wind groft sagt afslutter elendigt). Men nu er det jo Pieros, så er det pr. definition ren lort......

    Anyway, er du uenig i, at han var den bedste angriber i går? Han var trods alt involveret i noget (selvom det var skidt ifølge dig), imens Santos (udover sit mål, hvor han tilfældigt står der), Bendtner og Daramy (godt nok fra en kant) ikke er involveret i en skid.

    Kan lige understrege igen: Jeg synes ikke, at Pieros er en speciel god angriber. Men at han er fokus efter kampen i går hvor han rent faktisk gør det fornuftigt, fatter jeg simpelthen ikke.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.09.19 kl. 15:04

  7. De følgende 13 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis det havde været Wind eller en anden, så havde der været en positiv fokus på at han var der i situationen og var involveret i målene (som i Randers, hvor Wind groft sagt afslutter elendigt). Men nu er det jo Pieros, så er det pr. definition ren lort......

    Anyway, er du uenig i, at han var den bedste angriber i går? Han var trods alt involveret i noget (selvom det var skidt ifølge dig), imens Santos (udover sit mål, hvor han tilfældigt står der), Bendtner og Daramy (godt nok fra en kant) ikke er involveret i en skid.

    Kan lige understrege igen: Jeg synes ikke, at Pieros er en speciel god angriber. Men at han er fokus efter kampen i går hvor han rent faktisk gør det fornuftigt, fatter jeg simpelthen ikke.
    Det er måske en lille downgrading af Santos - lige fra toppen af hukommelsen har han en glimrende frispilning med hælen til Pieros, der sparker langt forbi. Der er sandsynligvis flere situationer. Jeg synes faktisk at Santos ar gjort det godt længe. I sidste uge mod Midtjylland var han også god.
    Goldbæks Højrefod

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan lige understrege igen: Jeg synes ikke, at Pieros er en speciel god angriber. Men at han er fokus efter kampen i går hvor han rent faktisk gør det fornuftigt, fatter jeg simpelthen ikke.
    Sotiriou er i fokus, fordi han i indlæg #41 blev fremhævet som god. Den bedømmelse tillod jeg mig at reagere på, for han var muligvis bedre end de øvrige angribere, men han var langt fra god.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Skal vi ikke bare have en sejr, score +3 mål og så et nederlag til FCM senere. 'armen, er det for meget at forlange?
    Det var det åbenbart ikke. Glimrende søndag!
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Perfekt håndsrækning fra Bashkim og OB og da især keeperen der stod en brandkamp ✌️


  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Perfekt håndsrækning fra Bashkim og OB og da især keeperen der stod en brandkamp ✌️
    Og så endte dagen endnu bedre med sejr til sønderjyske over BØF :)))))

    Mvh Bjørn


  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det skal i hvert ikke være Santos, som forklarer ham den. For han er da om muligt endnu oftere offside.

    Jeg finder det forøvrigt spøjst, at Pieros efter denne kamp igen skal diskuteres. Man kan mene meget om ham, men der er desværre ikke nogle ret gode alternativer pt.. I går var han den bedste af de tre angribere og er involveret i to mål, samt scorer et selv på straffe. Derudover forsvinder en hvert form for presspil i det sekund han skiftes ud. Det er en mere end godkendt indsats, især hvis han holdes op imod resten af holdets offensive spillere.
    Jeg synes det var dejligt at se Pieros i angriberens rolle. Han tog gode løb og fik endda deltaget i opspillet. Målene han er involveret i er selvfølgelig lidt tilfældige (og så var han også heldig med at der ikke dømmes frispark), men jeg synes han var langt mere involveret i vores spil og i feltet end jeg længe har set. På den baggrund synes jeg ikke man kan kritisere hans præstation mod Silkeborg.
    Problemet er dog, at selv på en god dag som mod Silkeborg, så overbeviser han ikke. Pieros har haft sine skader, men som andre også er inde på, så er det nu man normalt forventer (det gør jeg i hvert fald), at en spiller som Pieros træder mere i karakter og hyppigere er afgørende. Der er mange andre der heller ikke præsterer, men hvor de enten lige er kommet til eller har vist hvad deres topniveau indebærer, så har vi stadig ikke set et særlig højt niveau fra Pieros i lang tid. Derudover gør ham og Santos umiddelbart heller ikke hinanden bedre.
    Pieros er måske blevet til en syndebuk (i hvert fald til en vis grad), men det handler også om de forventninger der er, som han ikke lever op til.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis det havde været Wind eller en anden, så havde der været en positiv fokus på at han var der i situationen og var involveret i målene (som i Randers, hvor Wind groft sagt afslutter elendigt). Men nu er det jo Pieros, så er det pr. definition ren lort......

    Anyway, er du uenig i, at han var den bedste angriber i går? Han var trods alt involveret i noget (selvom det var skidt ifølge dig), imens Santos (udover sit mål, hvor han tilfældigt står der), Bendtner og Daramy (godt nok fra en kant) ikke er involveret i en skid.

    Kan lige understrege igen: Jeg synes ikke, at Pieros er en speciel god angriber. Men at han er fokus efter kampen i går hvor han rent faktisk gør det fornuftigt, fatter jeg simpelthen ikke.
    Synes du han gjorde det fornuftigt igår?

    Han kan ikke ramme bolden ved 1-0 og 3-0 og så scorer han på et srraffe (en disciplin som rigtig mange kan finde ud af). Det er ikke nok som spids kompetencer at kunne sparke straffe og arbejde for holdet i en stor klub som vores.

    En eller anden dag tager du sku røven på os alle og indrømmer at du har taget tykt pis på os igennem al den tid hvor du har forsvaret klubben, Ståle og PS9 med flere....

  17. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Synes du han gjorde det fornuftigt igår?
    Det tror jeg faktisk, at mange (hvis ikke de fleste) udenfor Sideliniens højtråbende kerne synes. Der er ingen (heller ikke mig) som påstår, at han spiller en super god kamp, blot at han gjorde det fornuftigt.

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    En eller anden dag tager du sku røven på os alle og indrømmer at du har taget tykt pis på os igennem al den tid hvor du har forsvaret klubben, Ståle og PS9 med flere....
    Det tror jeg ikke, at du behøver at være bange for. Jeg tog f.eks. ikke pis på dig/jer, da jeg i 17/18 vedholdende holdt fast i, at Ståle var den rigtige mand, da du (går jeg stærkt ud fra) og venner uge efter uge ville have Ståles hoved på et fad. :)

    Samtidig vil du alene i denne tråd (hvis du gider) både kunne se mig kritisere holdet generelt, enkelte spillere, holdets indstilling (som falder tilbage på Ståle) og faktisk også Pieros, som jeg kalder "en ikke speciel god angriber". Du vil også se, at det ikke er mig som roser Pieros til at starte med, men blot reagerer på hvad jeg synes var en malplaceret sviner af Pieros ovenpå gårsdagens kamp.
    Hvis du får lyst til at læse flere tråde tilbage i tiden, så kan du bl.a. også se mig sætte spørgsmåltegn med indkøbsstrategien i år, kritisere den for et par år siden, kritisere klubbens ageren overfor romerlys, ballade etc., kritisere loyaltetsprogrammet, kritisere rigtig mange spillere igennem tiderne osv. Så jo, jeg kan godt se, at jeg altid forsvarer alting herinde......altså undtagen, når jeg ikke gør. Og ja, Ståles trænerfilosofi ligner det jeg godt kan lide i fodbold, så ikke overraskende er jeg ofte i det positive ringhjørne, når det kommer til hans dispositioner holdmæssigt. Og det ændrer sig nok ikke foreløbigt.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.09.19 kl. 23:17


  18. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Jeg synes egentlig godt man kan spare sin negative kommentar en smule, når nu tingende til dels lykkedes og Pieros har oppet sig, på samme måde som Bengtsson har oppet sig. Det er stadig tvivlsomt om nogle af dem er her i næste sæson.

    Efter en forfærdelig periode vender vi det imod FCM og første halvleg imod Silkeborg var rigtig god. Nu må den positive fremgang gerne fortsætte og skadesregnen stoppe. Hvem fanden kan være negativ efter de resultater denne weekend bragte.

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Han kan ikke ramme bolden ved 1-0 og 3-0 og så scorer han på et srraffe (en disciplin som rigtig mange kan finde ud af).
    Hvem er de "rigtig mange" andre på FCK's nuværende hold?
    Sidst redigeret af guldsmed : 30.09.19 kl. 07:35
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Silkeborg IF (28/09-2019 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Hvem er de "rigtig mange andre" på FCK's nuværende hold?
    Det ville ståle også gerne have vidst til røde stjerne kampen.

  23. De følgende 11 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 24.07.19, 14:51
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •