Se afstemningsresultater: Er lydniveauet fra højttalerne for højt på nedre c?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja Keld. Du har fat i den lange ende. Kom nu SLO eller lign. Gør noget!

    87 80.56%
  • Nej Keld, din sure gamle mand. Alt er godt.

    21 19.44%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 23 af 23

Emner: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

  1. #16
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Lydniveaut af højttalere på nedre c

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Sortsnak: Yes, se mit svar længere oppe.
    I øvrigt- fedt at du deltager i debatten herinde. Det giver noget åbenhed og en fed måde at få indsigt i, hvad I tænker om musikken.

    For at give eget besyv med, synes at musik kan bidrage til stemning, når det bruges refleksivt i stil med det du indikerer I overvejer længere oppe i tråden.

    I pauserne- hold det som lav baggrundsmuzak, så vi kan tale sammen uanset om man står under en højttaler eller er langt væk fra en.

    MCN


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    Meget bedre i dag på c6. Rigtig meget bedre faktisk. Som i helt hyggeligt. Tak for det.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    252

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    Samme gode oplevelse på c3. Vi kunne næsten ikke høre musik/speaker og det var dejligt befriende. ����
    Åbent brev til PS&E: "Ej heller har vi medfølelse med de fans, der gang på gang har gjort Parkens endetribune til et socialrealistisk totalteater."


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    Så er den ikke bare gal igen. Den er mega gal. I dag tabte vi både på og uden for banen. B var ihærdigt ved at bygge stemning op og var tæt på at lykkedes med det. Så kom musikken med 15-20 min. til kampstart. Og så var alt ødelagt igen. Hvor er det sindssygt ærgerligt og pissehamrende irriterende. Og nu med nye højttalere foran nedre c. Hvis jeg vil til discobal køber jeg ikke billet til en fodboldkamp. Øv, øv, øv.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    Hvem hører egentlig det musikstøj de sender ud? Hvis ikke folk synger så taler de formentlig med dem de er taget af sted med. Hvor mange sidder helt stille og bare nyder musikken?

    Selv min kone, som afskyr fodbold vil hellere høre stemningen på stadion end ligegyldig hitlistepop når jeg endelig får overtalt hende til at tage med på stadion.

    Det er fint med et eller andet kendingsnummer/stemningsopbyggende, når spillerne kommer på banen, men drop endelig det der elevatormusik.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Så er den ikke bare gal igen. Den er mega gal. I dag tabte vi både på og uden for banen. B var ihærdigt ved at bygge stemning op og var tæt på at lykkedes med det. Så kom musikken med 15-20 min. til kampstart. Og så var alt ødelagt igen. Hvor er det sindssygt ærgerligt og pissehamrende irriterende. Og nu med nye højttalere foran nedre c. Hvis jeg vil til discobal køber jeg ikke billet til en fodboldkamp. Øv, øv, øv.
    Har ikke stemt endnu, men kan man udvide til en ny mulighed: "Oplevede det ikke, fordi jeg stod til længe efter kickoff som en tosse udenfor, og så på en masse tomme indgange hvor mit sæsonkort af en eller anden tåbelig grund ikke måtte bruges"?

    Til gengæld undrede det mig, at højttalerne på C tilsyneladende var helt slukkede, i alle fald i 2. halvleg. Alt man kunne høre af information var et ekko nede fra MFF, der lød som om de havde en ekstra potent megafon med.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    41

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    På B har jeg aldrig hørt andet end brok over musikken.
    Jeg kan måske til nøds gå med til, at man spiller noget musik til en eller anden sommerkamp, mod et lille hold, hvor stemningen er lidt la la, og ens faste sidemakker er på ferie, så man ikke har nogle at snakke med i pausen. ALLE andre tidspunkter vil jeg helst være fri. Også for tsunami, som er så bøvet, som det kan blive, men den kan jeg måske lige leve med. Når ALT spiller på banen og livet er en fest. Omend med lorte musik. Men mod Malmø, hvor musikken var så høj, at ingen kunne holde det ud, og fortsatte til langt efter st spillerne var kommet på banen. Det bliver et nej tak herfra!!!
    HADER OSTEN

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: Lydniveauet af højttalere på Nedre C

    Efter OB’ kampen på vej ud med smil på læben og glæde til juleferie skal vi høre på “Stjerner på himlen” - hvad er der sket med “Another one bites the dust””?
    Er personligt pisse træt af dette skifte !! Hvorfor ??
    Sidst redigeret af SoccerFessor : 17.12.19 kl. 19:47
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  14. De følgende 12 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lydniveauet på anlægget i Parken
    By Alexander in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 23.02.15, 19:08
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.04.14, 22:05
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.08.07, 15:08
  4. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 04.12.06, 14:13
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 13.05.06, 21:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •