Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 88

Emner: Skadeshelvede 2019/20

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Skadeshelvede 2019/20

    En tråd for at få overblikket over det værste skadeshelvede i 100 år:

    - Robert Mudrazija: Beskadiget menisk. Forventes tilbage til fuld træning om 1-2 uger.
    - Stephan Andersen: Overrevet akillessene. Forventes først tilbage efter nytår, og dermed efter kontraktudløb.
    - Nicolai Boilesen: Overrevet korsbånd. Forventes ude til april tidligst.
    - Dame N'Doye: Ukendt knæskade. Forventes ude i 2-3 uger.
    - Jonas Wind: Overrevet korsbånd. Forventes ude til april/maj tidligst.
    - Nicolaj Thomsen: Ukendt skade. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    - Sten Grytebust: Ukendt knæskade. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    - Viktor Fischer: Muskelskade i låret. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    - Jens Stage: Ukendt knæskade. Forventet skadesperiode: Ukendt.

    9 spillere ud af 26 i førsteholdstruppen er pt. skadet. Altså over 1/3. Medmindre nogle af de nyeste skader viser sig at være mindre alvorlige, skal bænken suppleres op med U19-spillere i kampene mod hhv. Malmø og BØF.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,121

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    9 spillere ud af 26 i førsteholdstruppen er pt. skadet. Altså over 1/3. Medmindre nogle af de nyeste skader viser sig at være mindre alvorlige, skal bænken suppleres op med U19-spillere i kampene mod hhv. Malmø og BØF.
    I hvert fald en enkelt, hvor Daghim virker som det oplagte valg.

    Men sådan cirka sådan her kommer vi vel til at stille op ude mod Malmø og BIF:

    Kalle
    Varela-PapaG-Nelsson-Pierre
    Peb-Zeca-Falk-Carlo
    Pieros-Santos

    Mo
    Karlo
    Bryan
    Ibsen
    Bjelland
    Bendtner
    Daghim

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    I hvert fald en enkelt, hvor Daghim virker som det oplagte valg.

    Men sådan cirka sådan her kommer vi vel til at stille op ude mod Malmø og BIF:

    Kalle
    Varela-PapaG-Nelsson-Pierre
    Peb-Zeca-Falk-Carlo
    Pieros-Santos

    Mo
    Karlo
    Bryan
    Ibsen
    Bjelland
    Bendtner
    Daghim
    Ja. Alternativerne hvis man mener at dette er for tyndbenet, er Oviedo på venstrekant eller måske endda skifte til 352. Men det kræver, at Bjelland er klar.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Hvad skal man snart sige til det her.

    Er vi ikke derhenne, hvor vi som fans bare må acceptere, at med de spillere vi har solgt og med skader til et hav af spillere (heriblandt vigtige profiler) så skal vi være mere end heldige at kunne spille med om guldet i år ?. Jeg tror vi ryger ind i en øretæve mod Malmø FF. Hvis man ser på det point gennemsnit samt Europa deltagelse så er det sgu imponerende vi er nået så langt når vi nu er så hårdt ramt.

    Jeg tror at vi hen mod vinterpausen skal forberede os på at komme endnu mere bagud pointmæssigt til FCM. Derudover skal vi også være meget heldige, hvis vi går videre i Europa League.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad skal man snart sige til det her.

    Er vi ikke derhenne, hvor vi som fans bare må acceptere, at med de spillere vi har solgt og med skader til et hav af spillere (heriblandt vigtige profiler) så skal vi være mere end heldige at kunne spille med om guldet i år ?. Jeg tror vi ryger ind i en øretæve mod Malmø FF. Hvis man ser på det point gennemsnit samt Europa deltagelse så er det sgu imponerende vi er nået så langt når vi nu er så hårdt ramt.

    Jeg tror at vi hen mod vinterpausen skal forberede os på at komme endnu mere bagud pointmæssigt til FCM. Derudover skal vi også være meget heldige, hvis vi går videre i Europa League.
    Jeg er også i fuld gang med at tilpasse mine forventninger, for ellers tror jeg, at det bliver voldsomt stressfyldt at følge kapløbet med FCM her i efteråret. Drømmen om at nå CL med et vundet mesterskab er blevet mere fjern de sidste par år, så et tabt DM er på den led mindre pinefuldt, end det har været. Jeg er selvfølgelig med på, at det stadig kan få økonomiske konsekvenser at miste muligheden for at spille sig frem til play-off til CL - men den regning betalte vi også i år, da vi røg ud til Røde Stjerne.

    Det ligger heldigvis ikke i FCKs DNA at give op på forhånd, men det bliver for dyrt at have en lægeambulance med komplet genoplivningsudstyr stående stand-by til hver kamp, så jeg overvejer en mental retræte på DM. Lad os lige se, hvordan vi kommer igennem de to næste kampe inden landsholdspausen.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Og pludselig var skaderne til VF7 og Stage alligevel ikke så alvorlige og FC Muhko tabte...

    Hvis vi konsulterer hjemmesiden ser Thomsen (Sideliniens nr. 2 yndlings-scapegoat) snart klar ud...?! Bjelland må have luft til 60 min. i halvbuen og Damen er Damen.

    En uafgjort i Norden og sejr i siloen og klaveret spiller igen!


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Robert Mudrazija: Beskadiget menisk. Forventes tilbage til fuld træning om 1-2 uger.
    - Stephan Andersen: Overrevet akillessene. Forventes først tilbage efter nytår, og dermed efter kontraktudløb.
    - Nicolai Boilesen: Overrevet korsbånd. Forventes ude til april tidligst.
    - Dame N'Doye: Ukendt knæskade. Forventes ude i 2-3 uger.
    - Jonas Wind: Overrevet korsbånd. Forventes ude til april/maj tidligst.
    - Nicolaj Thomsen: Ukendt skade. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    - Sten Grytebust: Ukendt knæskade. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    - Viktor Fischer: Muskelskade i låret. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    - Jens Stage: Ukendt knæskade. Forventet skadesperiode: Ukendt.
    Skadeslisten er heldigvis allerede kraftigt reduceret med klarmelding af Stage, Fischer og Thomsen, og efter landskamppausen forventes den at se således ud, hvor N'Doye gerne skulle være kampklar igen, og hvor Mudrazija skulle være klar til at træne fuldt med:

    - Stephan Andersen: Overrevet akillessene. Forventes først tilbage efter nytår, og dermed efter kontraktudløb.
    - Nicolai Boilesen: Overrevet korsbånd. Forventes ude til april tidligst.
    - Jonas Wind: Overrevet korsbånd. Forventes ude til april/maj tidligst.
    - Sten Grytebust: Ukendt knæskade. Forventes ude til slut oktober.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  12. #8
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Stephan (og Grytebust) er meldt klar igen. Førstnævnte efter 5 måneders skadespause hvor der var udsigt til at han ville være ude resten af kalenderåret, mere eller mindre.
    Dvs. at der nu er 4 målmænd i førsteholdstruppen (i varierende kampform, selvsagt).

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    I Onside-studiet blev det nævnt, at meldingerne fra FCK lød på at Jonas Wind kunne være tilbage i marts måned. Det vil i så fald være ca. 2 måneder før worst case scenario.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    I Onside-studiet blev det nævnt, at meldingerne fra FCK lød på at Jonas Wind kunne være tilbage i marts måned. Det vil i så fald være ca. 2 måneder før worst case scenario.
    Det er vel også ret realistisk når han løber nu? Kan han deltage en smule i slutspillet vil det være skønt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Hvad er nyeste status på Boilesen? Hvornår kan vi forvente ham i spil?

    Og Stephan er ikke opgjort som skadet. Træner han fuldt med eller er han de facto gået på pension?

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad er nyeste status på Boilesen? Hvornår kan vi forvente ham i spil?

    Og Stephan er ikke opgjort som skadet. Træner han fuldt med eller er han de facto gået på pension?
    Så vidt jeg husker så var det i sent sommer, hvor man regnede med 6-9 måneder? Så skal måske kun håbe på lidt i slutspillet.

    og Stephan mener jeg der var noget snak om at han trænede med, men med kontraktudløb, så er det da nok enten pension, eller en gratis tur til X andet sted.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Boilesen blev skadet i starten af juli, og opereret i midten af juli. Så skal man regne med ca. 7-9 måneder, inden man kan træne fuldt med. På nuværende tidspunkt er der gået 5 måneder, så et sted mellem midt februar og midt april kan Boilesen vende tilbage til fuld træning med resten af truppen. For Winds vedkommende skal man lægge halvanden måned oveni, da han blev skadet i midt-august og opereret i slutningen af måneden. Altså kan Wind være tilbage til at træne fuldt med et sted mellem slut-marts og slut-maj.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skadeshelvede 2019/20

    Inden Malmø-kampen gik Boilesen og Wind rundt og hilste på folk. Jeg fik spurgt Wind, hvornår han regnede med at være klar igen. Han forventede at være klar igen til slutspillet, altså start april.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK i Football Manager 2019
    By Tubsy in forum Spil
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 29.12.20, 23:58
  2. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  3. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  4. Folketingsvalg 2019
    By cossie in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 07.05.19, 12:45
  5. Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 30.05.07, 15:27

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •