Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
92. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • MFF vinder

    34 36.96%
  • Uafgjort

    38 41.30%
  • FCK vinder

    20 21.74%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 58

Emner: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Anden kamp i Europa League gruppespillet byder på den korteste away-tur i Københavns europæiske historie. En sejr til FCK vil medføre, at man "kun" skal undgå at tabe mod Malmø hjemme, samt vinde ude mod Lugano for at sikre sig videre avancement.

    Skadeslisten er lang som et ondt år, så der er pt. 17 tilgængelige spillere i A-truppen. Mon ikke Daghim også udtages til kampen, medmindre N'Doye, Thomsen eller Stage mod forventning skulle vise sig at være klar alligevel?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Jeg kan ikke finde ud af hvilken kamp der er vigtigst at vinde denne uge. Malmø eller derby. Jeg hælder lidt til at det er malmøkampen, da de har alt at vinde i denne kamp. To sejre i de kommende to kampe, og så er hobro og Aab kampen glemt, ståle.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg kan ikke finde ud af hvilken kamp der er vigtigst at vinde denne uge. Malmø eller derby. Jeg hælder lidt til at det er malmøkampen, da de har alt at vinde i denne kamp. To sejre i de kommende to kampe, og så er hobro og Aab kampen glemt, ståle.
    Skal man vælge, så hælder jeg klart til Brøndbykampen. Uafgjort kan vi sagtens leve med i Malmø, imens vi har hårdt brug for 3 point i superligaen både for at holde trit med FCM (og vise at vi stadig er der trods hårdt program), men også fordi vi har mulighed for at sparke BIF ud af top 6 og dermed for alvor starte en krisesnak derude. Endvidere er superligaen imo vigtigere end EL, selvom man sagtens kan argumentere for, at vi har langt flere kampe til at få et tilstrækkeligt antal point end i EL.

    To sejre vil være perfekt - en uafgjort i Malmø og sejr søndag vil også være super.


  4. #4
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Jeg sælger gerne et kryds eller hæderligt nederlag mod Malmø for en derbysejr. I en perfekt verden skulle vi selvfølgelig gerne hive 2 sejre hjem - IMO er Brøndby-kampen dog vigtigst.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Jeg er forøvrigt spændt på, om Ståle kunne finde på at skifte opstilling til en eller begge af disse kampe, såfremt Fischer og Stage som forventet sidder over. Er Bjelland helt klar til 90 min, så kunne en 352 måske være værd at overveje, da midtbanen ellers hedder Biel, Falk, Zeca, Holse, hvilket virker meget tyndbenet især i to hårde kampe på 3 dage. Den konstellation holder ikke vand i to gange 90 min mod de modstandere med det tryk, som de vil komme med på udebane.

    Så kunne den hedde

    Kalle
    Sotte, Bjelland, Nelsson
    Varela Holse, Zeca, Falk, Pierre
    Santos, Pieros

    Alternativt så tror jeg (er jeg bange for), at Oviedo er i spil til en plads på venstre midtbane (eller Bartolec til højre) i hvert fald i en af kampene. Ståle har i hvert fald varslet, at nogle spille vil kunne komme til at spille nye positioner grundet skaderne.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Mon ikke det bliver en back på en af kanterne, som du også foreslår, Kasper. Eller endda Bengtsson, Bartolec, Oviedo og Varela allesammen inde.

    Det største spørgsmål i mine øjne er egentligt, om N'Doye kan starte inde. Det vil fuldstændig ændre kampbilledet, hvis han kan holde til 60+ minutter. Samtidig vil Bjelland i stedet for Sotte gøre os langt mindre stressede i det opbyggende spil.

    N'Doye-Sotiriou
    Oviedo-Zeca-Falk-Bartolec
    Bengtsson-Bjelland-Nelsson-Varela
    Johnsson

    Så kan Bendtner og Santos erstatte N'Doye og Sotiriou engang i 2. halvleg for at holde trykket. Og Fischer kan forhåbentligvis holde til at komme ind fra bænken.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    [QUOTE=okoronkwo;686398]Mon ikke det bliver en back på en af kanterne, som du også foreslår, Kasper. Eller endda Bengtsson, Bartolec, Oviedo og Varela allesammen inde.

    Det største spørgsmål i mine øjne er egentligt, om N'Doye kan starte inde. Det vil fuldstændig ændre kampbilledet, hvis han kan holde til 60+ minutter. Samtidig vil Bjelland i stedet for Sotte gøre os langt mindre stressede i det opbyggende spil.


    Tjah ifølge Ståle er Ndoye først klar igen om ca. 2 uger...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Mon ikke det bliver en back på en af kanterne, som du også foreslår, Kasper. Eller endda Bengtsson, Bartolec, Oviedo og Varela allesammen inde.

    Det største spørgsmål i mine øjne er egentligt, om N'Doye kan starte inde. Det vil fuldstændig ændre kampbilledet, hvis han kan holde til 60+ minutter. Samtidig vil Bjelland i stedet for Sotte gøre os langt mindre stressede i det opbyggende spil.

    N'Doye-Sotiriou
    Oviedo-Zeca-Falk-Bartolec
    Bengtsson-Bjelland-Nelsson-Varela
    Johnsson

    Så kan Bendtner og Santos erstatte N'Doye og Sotiriou engang i 2. halvleg for at holde trykket. Og Fischer kan forhåbentligvis holde til at komme ind fra bænken.
    NDoye er som det nævnes ukampdygtig. Skal jeg komme med det bud, som jeg pt finder mest realistisk, så er det

    Kalle
    Varela, Nelsson, Sotte, Pierre
    Holse, Zeca, Falk, Oviedo
    Santos, Pieros

    Skulle Fischer eller Stage mod forventning kunne spille, så går de med al sandsynlighed direkte ind på holdet.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Fanklubben skriver "Vi arbejder selvfølgelig på et mødested i Malmø, hvor alle medrejsende Københavnere kan mødes inden kampen og være under kampen såfremt man er blandt de mange der ikke har fået billet."
    Er der nogen der ved om der er fundet et sted, og hvor i Malmø man i givet fald vil kunne møde ligesindede?
    Jo flovere, jo sjovere!!

  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Mon ikke det bliver en back på en af kanterne, som du også foreslår, Kasper. Eller endda Bengtsson, Bartolec, Oviedo og Varela allesammen inde.

    Det største spørgsmål i mine øjne er egentligt, om N'Doye kan starte inde. Det vil fuldstændig ændre kampbilledet, hvis han kan holde til 60+ minutter. Samtidig vil Bjelland i stedet for Sotte gøre os langt mindre stressede i det opbyggende spil.

    Tjah ifølge Ståle er Ndoye først klar igen om ca. 2 uger...
    Det havde jeg ikke set. Hvor siger Ståle det?

  14. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    På Hjemmesiden står der Lille Torg fra kl. 14

  15. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det havde jeg ikke set. Hvor siger Ståle det?
    Ved ikke om det står andre steder, men Copenhagen Sundays havde det her for et par dage siden:

    -Og hvad med N'Doye - kan du sige lidt mere om situationen med ham?
    "Situationen er, at han skulle have sine 20 minutter i den pokalkamp (torsdag mod Hillerød, red.) og så blev der jo forlænget spilletid og så blev det 50 minutter. Og det var aftalen, at efter den kamp skulle vi se, hvordan knæet reagerede, for han havde haft to-tre træninger før det. Det var ikke skidt, men det var heller ikke godt og det gør, at vi nok må "fryse ham" nogle uger mere, før han kan spille på det niveau, der kræves mod Malmö og Brøndby," sagde en altid ærlig Ståle.
    -Nogle uger, det er hvad? To-tre uger?
    "Ja, vi håber jo, at når den næste landsholdspause (7.-20. oktober, red.) er overstået, så bør han være der. Ja, det tror jeg er sandsynligt," sagde nordmanden.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Jeg er dog enig i at vi mangler ham voldsomt - og at de nye skader kan forcere et comeback :-/

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)

    Vores omsiggribende felt lazaret, kombineret med, at Malmø virker langt mere hypet på denne kamp, end vi er, gør mig noget bekymret.

    Set i det lys sælger jeg den gerne for en uafgjort.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: Malmö FF vs. F.C. København (03/10 2019 kl. 21:00)


  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 02.09.19, 22:16
  2. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 23.07.19, 14:54
  3. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.04.19, 15:50
  4. Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 12.03.19, 20:13
  5. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •