Side 14 af 32 FørsteFørste ... 41112131415161724 ... SidsteSidste
Viser resultater 196 til 210 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #196
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det bliver i hvert fald nok ikke billigere at have Eurosport Player end dette tilbud - så jeg regner bestemt med at købe mig en afgang .....

    Hvor mange af vores kampe vises egentlig på Canal 9 - det er vel nærmest 7 eller 8 ud af 10?
    Det er trods alt tættere på halvdelen for ligaens vedkommende – eller lige under i denne sæson:

    https://superstats.dk/tv

    Men samtidig har alle vores europæiske kampe (efter kvalen) været på Discoverys kanaler siden 2017, og hvis vi får nogen i den kommende sæson, bliver de formentlig også vist dér, så det vil give en vis mening at tage det år ...

  2. #197
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    25

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nå, men første tv-kamp er fastlagt til helligdagen mandag 1. juni kl. 18, og den vises af ... Discovery. På Canal 9.

    Så vi må til den igen: Hvis nogen falder over gode tilbud på gratis Dplay Sport eller Eurosportplayer, så sig endelig til.

    Imens er der tilbud på et års abonnement på Eurosportplayer, til halv pris, hvilket giver en månedspris på ca. 42 kr. og gælder til udgangen af juli. Regner med at slå til dér, når diverse tilbud er udløbet. Det skulle række til slutningen af næste sæson, og så kan man da håbe på at der ikke er mere tilbage at bruge Discovery til. Det er der ikke rigtig i forvejen, og at de skulle tage fuld eller bare halv pris for nogle uattraktive kampe uden publikum er komisk.

    [Edit: og et tilbud er fundet – hvis man gider modtage mails fra Elgiganten, eller man gider markere dem som spam, kan man få 30 gratis dage her]
    Når jeg klikker ind på det link, er prisen 990 for et år? Hvor ser du et tilbud på Eurosportplayer til 42/måned?

  3. #198
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Tvegaard Se meddelelser
    Når jeg klikker ind på det link, er prisen 990 for et år? Hvor ser du et tilbud på Eurosportplayer til 42/måned?
    Jeg kiggede lige da Smølle linkede til det, og der så jeg også prisen som var mindre end 990, men nu får jeg også de 990kr frem. Desværre tog jeg ikke screenshot af den første pris.... måske andre har det?
    D ku vær Værre!!

  4. #199
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Jeg kiggede lige da Smølle linkede til det, og der så jeg også prisen som var mindre end 990, men nu får jeg også de 990kr frem. Desværre tog jeg ikke screenshot af den første pris.... måske andre har det?
    Præcis - det var 499 (495, se Elvers indlæg) kr. for et år. Og som jeg skrev dengang - før fodbolden var begyndt at rulle igen:

    Spørgsmålet er så om tilbuddet hænger ved til juli. Prisen er vel tænkt som fremadrettet lokkemad i en tid uden live sport, hvor kunderne med korte abonnementer flygter.
    Sidst redigeret af Bopa : 17.05.20 kl. 17:54
    Mvh,
    Bopa

  5. #200
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Jeg kiggede lige da Smølle linkede til det, og der så jeg også prisen som var mindre end 990, men nu får jeg også de 990kr frem. Desværre tog jeg ikke screenshot af den første pris.... måske andre har det?
    Hejsa
    Elver's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #201
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Tboat Se meddelelser
    Jeg kiggede lige da Smølle linkede til det, og der så jeg også prisen som var mindre end 990, men nu får jeg også de 990kr frem. Desværre tog jeg ikke screenshot af den første pris.... måske andre har det?
    Yes, og også af at de havde tilbuddet indtil 20. juli:




    Det er selvfølgelig helt uacceptabelt, at de har lavet om på det. Ikke kun fordi de har givet et tilbud, der er gyldigt to måneder endnu, men også fordi tilbuddet er betinget af at hele deres udvalg er spoleret af coronavirus.

    De bør tilbyde det til halv pris; halv pris er endda højt sat for en platform der kun sender genudsendelser. Også selv om superligaen vender tilbage: For det første er det ringere oplevelser i form af kampe uden tilskuere, for det andet er deres anden fodbold (engelsk pokal, landskampe, Europa League) ikke vendt tilbage, for det tredie er al deres anden sport også aflyst. At de vil kræve fuld pris er totalt uacceptabelt. Laver de det ikke om, må vi til at lave seriøse boykotkampagner.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #202
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: YouSee-tråden

    Jeg skrev til deres support chat og spurgte til det tidligere tilbud på 495,-. I starten skrev de bare at det kunne man ikke få længere. Men efter at jeg lidt stædigt havde spurgt ind til om ikke det galt til juli, så gik de med til at jeg fik differencen refunderet hvis jeg oprettede et abonnement til 990,-.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #203
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg skrev til deres support chat og spurgte til det tidligere tilbud på 495,-. I starten skrev de bare at det kunne man ikke få længere. Men efter at jeg lidt stædigt havde spurgt ind til om ikke det galt til juli, så gik de med til at jeg fik differencen refunderet hvis jeg oprettede et abonnement til 990,-.
    Jeg kan ikke sige andet end at aftaleretten også er helt klar: Når først man er blevet bekendt med tilbuddet, gælder det. De skal tilbyde det til halv pris til og med 20/7. Det er vanvittigt ringe stil at løbe fra det.

    Hvad jeg ikke forstår er, hvorfor de satte det med så lang en frist i stedet for at forlænge det lidt efter lidt. Men det er jo ikke vores problem.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #204
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: YouSee-tråden

    Skriv til Forbrugerombudsmanden. Det tager 4 minutter og man logger på med nemid.

    De kommer til at få en røvfuld. Men kun hvis du anmelder.
    Forbrugerombudsmanden må ikke selv tage intiativ, det SKAL være en borger der klager over det som selv er kunde og har været udsat for det.

  14. #205
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: YouSee-tråden

    Jeg skrev til dem i chatten, og nævnte rabatten frem til 20. juli. De tilbød med det samme at refundere halvdelen.

    Pede

  15. #206
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: YouSee-tråden

    Har du fået differencen udbetalt? De har tilbudt mig det samme, men jeg er lidt paranoid omkring det.

  16. #207
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    296

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har det på skrift i chatten, som de har sendt til mig, så mon ikke :-)

    Det tager op til 7 arbejdsdage, skriver de.

    Pede

    "Hi Peter

    Thank you for contacting us via our chat portal just now.

    As discussed, I have issued a 50 percent refund (495 kr.) on the amount of 990 kr. that you paid for your annual pass.

    Your pass is valid until 18.05.21.

    Please allow up to 7 business days for the refund to appear on your Visa card balance.

    We are happy to have as part of the Eurosport family!"

  17. #208
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Har du fået differencen udbetalt? De har tilbudt mig det samme, men jeg er lidt paranoid omkring det.
    Jeg har fået en besked fra Paypal at differencen er indbetalt.

  18. #209
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg skrev til deres support chat og spurgte til det tidligere tilbud på 495,-. I starten skrev de bare at det kunne man ikke få længere. Men efter at jeg lidt stædigt havde spurgt ind til om ikke det galt til juli, så gik de med til at jeg fik differencen refunderet hvis jeg oprettede et abonnement til 990,-.
    "Super", så vil jeg skrive til dem i løbet af næste uge :)
    .o0 (hold kææft et fusker firma)
    D ku vær Værre!!

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #210
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    343

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Yes, og også af at de havde tilbuddet indtil 20. juli:


    Screenshottet ser desværre ud til at være forsvundet. Vil det være muligt at smide det op igen, så lover jeg at være hurtigere til at få det gemt denne gang!?


    BØF me udvidelse til Chrome

    ♪ A Wizards Staff Has A Knob On The End ♪
    cphwizard's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •