Side 20 af 32 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Men det er da også dårligt for "alle" parter at skulle betale for en masse indhold som man aldrig ser? Jeg er fuldstændig ligeglad med formel 1 og NFL - Men jeg skal være med til at betale gildet?
    Men dem der ser Formel 1 og NFL tænker jo det samme om fodbold. Og hvis rettighedshaverne fjerner alle deres rettigheder til fodbold og dine rettigheder til alt andet end fodbold, hvad sker der så? Alle kunder forventer ½ pris men alle udgifter for rettighedshaverne er den samme. Det regnestykke, det går jo ikke op. Så hvis alt er pay pr. view, så ville prisen stige voldsomt for de enkelte events.

    Jeg er f.eks. villig til at betale flere hundrede kroner om måneden for FCKs kampe, og så er jeg villig til at betale måske 50 kroner om måneden for de andre Superliga kampe og 50 kroner yderligere for alt andet crap - f.eks. udenlandsk fodbold (og så vil jeg have lidt penge retur pga. formel 1 reklamer over min fodbold). Og sådan har mange andre det. De vil betale for deres egne interesser og en smule for alle det andet lort.

    Hvis vi bare kigger på dansk fodbold. For at få penge ud af mig, så de skal have f.eks. 250 kroner for FC københavns kampe (hvis det er pay pr. view). De er så nødt til at gøre det samme for alle de andre klubber, så derfor kunne jeg ikke drømme om at købe andet end FCKs kampe. Alle andre fans har det på samme måde, og dermed er de eneste seere pludselig hardcore fans af de enkelte klubber og de har mistet alle "casual" seere til alle kampe og dermed reklame-indtægter.

    Det eneste der giver mening, det er at samle rettighederne i en bunke og sælge dem sammen. På den måde så får de en smule mere for rettighederne og langt flere seere næsten uden øgede udgifter (der er selvfølgelig noget computer-kapacitet og support osv. men i store tal samme udgifter. Det gør selvfølgelig at folk der er vildt interesseret i hele lortet får meget mere for pengene - good for them, men dem er der sgu nok ikke så mange af.

    Så det bliver ikke billigere for dig kun at købe FCKs kampe. Så bliver FCKs kampe bare pisse dyre, og du kan ikke se FCM-BIF hvis du skulle have lyst til det.

    Så kan man begynde at snakke om grådighed og hvor meget de skal tjene, men det er jo en helt anden diskussion.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #287
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: YouSee-tråden

    Der er dog den forskel, at Viasats kanaler med sportsrettigheder kan tilkøbes for 100-200 kr/md på diverse fritvalgsplatforme (Waoo, Boxer, Yousee osv). Det, der undrer mig mest i denne sammenhæng er prisforskellen fra Flow-tv til Viaplay - og så den manglende vilje til at differentiere prisen på diverse Viaplay ydelser som man har gjort tidligere.

  4. #288
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg gik over til YouTV i efteråret, hvor jeg valgte 3+, TV3 Sport og Xee. Så misser jeg kun de PL kampe, der er på TV3 MAX. Derudover har jeg jo så Eurosport Player.

    Jeg mener kun, der kan være 1 på af gangen på YouTV, og så er deres player ikke vildt god, for man kan ikke starte forfra, spole tilbage eller lignende. Det er meget se nu eller aldrig. Derudover har YouTV to gange i år haft nedbrud, heldigvis ikke i FCK's kampe, hvor jeg har misset en halvleg.
    Xee følger med til alle pakkerne, så du kan sagtens have både 3+, TV3 Sport og TV3 Max til 3 point (199,- om måneden).
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Er der nogle herinde som har Viaplay Total inkl TV kanaler som OGSÅ har adgang til Discoverys Kanaler via dette?

    Mit Eurosport player som jeg købte et år forud sidste år er ved at udløbe og skal nu finde ud af hvad jeg nu skal gøre.
    Jeg har en bekendt som har disse kanaler med i pakken, men det fremgår ikke af Viaplays hjemmeside. Er det mon noget man kan forhandle sig frem til, er det noget loyale kunder er blevet tilbudt?

  6. #290
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Er der nogle herinde som har Viaplay Total inkl TV kanaler som OGSÅ har adgang til Discoverys Kanaler via dette?

    Mit Eurosport player som jeg købte et år forud sidste år er ved at udløbe og skal nu finde ud af hvad jeg nu skal gøre.
    Jeg har en bekendt som har disse kanaler med i pakken, men det fremgår ikke af Viaplays hjemmeside. Er det mon noget man kan forhandle sig frem til, er det noget loyale kunder er blevet tilbudt?
    Der er en anden streaming/tv-service, hvor Discovery og Viaplay er samlet. Der er en i skakten, der også har den. Den har ikke noget med den Viaplay-pakke vi kender at gøre. Jeg undersøgt det, men kan desværre ikke huske hvad den hedder. Billig var den i øvrigt heller ikke.

  7. #291
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af SALT Se meddelelser
    Der er en anden streaming/tv-service, hvor Discovery og Viaplay er samlet. Der er en i skakten, der også har den. Den har ikke noget med den Viaplay-pakke vi kender at gøre. Jeg undersøgt det, men kan desværre ikke huske hvad den hedder. Billig var den i øvrigt heller ikke.
    Du tænker på AllEnte, der er en fusion af Canal Digital og NENT (Viasat), der nu er same shit. Alle Viasat- og Canal Digital-kunder ryger over på de pakker med tiden. Deres "Stream Premium"-pakke giver adgang til det hele, hvad fodbold angår (Yousees kanal, Xee, undtaget) for 659 kr. om måneden.
    Mvh,
    Bopa

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #292
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Du tænker på AllEnte, der er en fusion af Canal Digital og NENT (Viasat), der nu er same shit. Alle Viasat- og Canal Digital-kunder ryger over på de pakker med tiden. Deres "Stream Premium"-pakke giver adgang til det hele, hvad fodbold angår (Yousees kanal, Xee, undtaget) for 659 kr. om måneden.
    659 om måneden? For satan mand...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #293
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: YouSee-tråden

    Er det bare mig, eller er det noget nyt at 3+, 3Sport mv. nu sender i 720p50 hos yousee? Synes godt nok billedet er blevet lidt mere uldent på det seneste, og mente da også de sendte 1080i50 tidligere?

  12. #294
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Er det bare mig, eller er det noget nyt at 3+, 3Sport mv. nu sender i 720p50 hos yousee? Synes godt nok billedet er blevet lidt mere uldent på det seneste, og mente da også de sendte 1080i50 tidligere?
    Og nu, til CL, sender de i 1080i25... Hmm...

  13. #295
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har netop valgt at gå med en kombination af YouTV Mix3 hvor jeg har valgt TV3+, TV3 Sport og TV3 Max til 199 kr pr måned og Discovery+ Sport til 149 kr pr måned.

    Så er jeg dækket ind med alle vores kampe, samtidig med en masse andet som PL, CL, FA Cup, EM2021 etc.

    Hvad jeg lige kan gennemskue så misser jeg nogle få PL kampe (dem på Xee) og de af sommerens EM kampe som vil blive vist på TV3 (hvis nogle)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #296
    Tilmeldingsdato
    Feb 2006
    Indlæg
    730

    Re: YouSee-tråden

    Et Viaplay Abonnement til 449,- giver er mulighed for at streame to på samme tid , nogen der vil dele sådan et ? :-)
    Yo Mac!

  16. #297
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: YouSee-tråden

    Så fusionerer Warner Media (AT&T) og Discovery i en eller anden grad, og Discovery+ bliver nok en del af HBO Max til efteråret. Det er i hvert fald ikke usandsynligt. Jeg har hele tiden været overbevist om, at Discovery igen ville blive en del af Yousees kabelpakker, da Yousee ikke kun har blødt tv-kunder, men også bredbåndskunder, ved at smide Discovery ud. Discovery er vel ved at afvikle deres fodboldengagement, så det får nok ikke den store betydning, men det er vildt at tænke sig, hvordan det marked flytter sig, og hvor mange penge, der stadig er involveret.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #298
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Viaplay har i øvrigt valgt at inkludere samtlige 51 EM kampe i alle deres pakker - Så det er muligt at streame alle kampe fra slutrunden med Viaplay Film & Serier til 119 kr./md.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #299
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    171

    Re: YouSee-tråden

    Skal ikke streame en eneste kamp

  21. #300
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Viaplay har i øvrigt valgt at inkludere samtlige 51 EM kampe i alle deres pakker - Så det er muligt at streame alle kampe fra slutrunden med Viaplay Film & Serier til 119 kr./md.
    Det skal siges, at hvis man har svenske SVT og TV4 i sin tv-pakke i forvejen, så kan man undgå at bruge ekstra penge på BIFs venner fra Amager og stadig ikke gå glip af den halve snes kampe, som Sæbye & co. holder eksklusivt på Viaplay og på de TV3-kanaler, man (som YouSee-kunde) skal have Bland Selv for at have:

    https://digitalt.tv/saadan-fordeles-...tv3-kanalerne/

    Svenskerne viser nemlig næsten alle kampe – undtagelsen er puljens sidste kampe, hvor der som udgangspunkt ikke vises begge opgør samtidig:

    https://www.svt.se/sport/fotboll/sa-...tbolls-em-2021

    Her kan tyskerne på ARD og ZDF dog tænkes at være behjælpelige, selv om de også er gået sammen med en privat udbyder, der viser nogle af kampene:

    https://www.express.de/sport/fussbal...=1621370042867

    Uden eksisterende tv-pakke er man selvfølgelig overladt til Viaplay, hvis man ikke går piratvejen (eller nøjes med det, DR kan tilbyde). Held og lykke med at holde en måned med Sæbye, Pagh, Tøfting og alle de typer ud, så ;-)

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •