Side 5 af 32 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Jeg har også droppet kabel-tv efter der kom unger. Ikke tid til at se tv.

    Jeg har kun tid til at se kampe på tv sporadisk (et par gange om året). Det vil sige at et abonnement løbende ville være spild af penge.

    Hvad er mine muligheder. Findes der pay-pr view som virker, hvor jeg bare kan købe en enkelt kamp?
    Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det (måske fordi jeg har abonnement?), men synes jeg så det engang på Viaplay. Det kostede dog kassen, som i stort set samme pris som Sport-abonnementet.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Ja det kunne jeg læse på hjemmesiden. Skal også have fat i dem nu her til formiddag og spurgt ind til det. Jeg blev ret så overrasket da det ikke står nævnt nogle steder i bestillings flowet, ej heller i betingelserne i min aftale. Må de egentlig undlade at gøre opmærksom på det?
    Svaret her bliver nok lidt farvet (ansat i Fastspeed).

    Der bliver gjort opmærksom på det, ved bestilling, såfremt der ikke er en tv-pakke aktiv på adressen, men ellers tror jeg ikke det er muligt at give en sådan besked.
    Det står ikke i betingelserne, da betingelserne er generelle og aftalen med tv-pakke krav er helt nede på anlægsniveau.
    Men det kunne da godt være at der skulle kigges på at optimere betingelserne, hvis det er muligt at ramme det generelt nok

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af dondjon89 Se meddelelser
    Svaret her bliver nok lidt farvet (ansat i Fastspeed).

    Der bliver gjort opmærksom på det, ved bestilling, såfremt der ikke er en tv-pakke aktiv på adressen, men ellers tror jeg ikke det er muligt at give en sådan besked.
    Det står ikke i betingelserne, da betingelserne er generelle og aftalen med tv-pakke krav er helt nede på anlægsniveau.
    Men det kunne da godt være at der skulle kigges på at optimere betingelserne, hvis det er muligt at ramme det generelt nok
    Jeg har tastet min adresse ind i formularen på fastspeeds hjemmeside og får denne besked:
    Du kan få Fastspeed, men...
    …det kræver at den forening, som din adresse er en del af (f.eks. bolig- eller antenneforening) åbner op for Fastspeed.
    og jeg har tv-pakke ;)
    Øvre C'er

  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jeg har tastet min adresse ind i formularen på fastspeeds hjemmeside og får denne besked:


    og jeg har tv-pakke ;)
    Jeg sender dig lige en PM, så kigger jeg gerne nærmere på det :)

  5. #65
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Nå jeg har snakket med Fastspeed - det viser sig at der er åbnet op for bredbånd uden tv på min adresse - men at teknikeren fra TDC/Yousee har lavet en fejl da han var her for at slukke for mit TV signal igår - så forstår jeg bedre at jeg ikke fik den meddelelse om tvunget tv da jeg oprettede mig.

    Alt godt - godt at jeg skal se kampen på stadion til i aften. Og til Jer andre, så er det nok en god ide at være obs på hvis i ligesom mig opsiger Yousee TV.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: YouSee-tråden

    Så har jeg lige haft ringet til YouSee og opsagt mit abonnement.

    Jeg havde noget så sjældent som en god oplevelse med deres kundeservice, det gik rimeligt tjept med at komme igennem og den medarbejder jeg fik fat i var både flink og hjælpsom. Han var selv fustreret, han er sjovt nok selv kunde i biksen, så vi fik en god fodboldsnak og han prøvede fordomsfrit, at rådgive om hvad jeg så har af muligheder.

    Jeg kunne forstå på ham, at de selv regnermed/håber på at får DS tilbage igen i løbet af 2020, men det kan jeg self ikke rigtig vente på. Han var endda så flink, at sørge for at de først lukker for mit signal d. 2/1 selvom de kunne lukke for det d. 30/12.

    Så skal jeg bare have fundet en anden tv-løsning :-/

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Så har jeg lige haft ringet til YouSee og opsagt mit abonnement.

    Jeg havde noget så sjældent som en god oplevelse med deres kundeservice, det gik rimeligt tjept med at komme igennem og den medarbejder jeg fik fat i var både flink og hjælpsom. Han var selv fustreret, han er sjovt nok selv kunde i biksen, så vi fik en god fodboldsnak og han prøvede fordomsfrit, at rådgive om hvad jeg så har af muligheder.

    Jeg kunne forstå på ham, at de selv regnermed/håber på at får DS tilbage igen i løbet af 2020, men det kan jeg self ikke rigtig vente på. Han var endda så flink, at sørge for at de først lukker for mit signal d. 2/1 selvom de kunne lukke for det d. 30/12.

    Så skal jeg bare have fundet en anden tv-løsning :-/
    Det vil undre mig meget hvis ikke der landes en aftale - hvis ikke inden nytår så i hvert fald i starten af det nye år hvor man må antage at Yousee står til en stor kundeflugt. Jeg har i hvert fald flere bekendte som pt afventer situationen i håb om at der landes en aftale, men som vil opsige hvis de to parter ikke når til enighed.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #68
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har opsagt min YouSee fuldpakke og købt ind på Boxer Max (da jeg kun har et TV). Med prisen på 499 kr. de første 6 måneder sparer jeg stadig en smule, har de kanaler jeg vil og kan skifte tilbage til YouSee hvis de får landet en aftale der gør at jeg kan se FCK spille.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Jeg har opsagt min YouSee fuldpakke og købt ind på Boxer Max (da jeg kun har et TV). Med prisen på 499 kr. de første 6 måneder sparer jeg stadig en smule, har de kanaler jeg vil og kan skifte tilbage til YouSee hvis de får landet en aftale der gør at jeg kan se FCK spille.
    Det kræver også et køb af et Boxer TV modul til 399 kr, ikk?

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det vil undre mig meget hvis ikke der landes en aftale
    Det kommer an på Yousees mål med konflikten. Hvis sigtet er taktisk, at tvinge Discovery til en mere rimelig prissætning og sammensætning af kanaler henover forskellige pakker, så ja.

    Men hvis det er en del af en langsigtet strategi, hvor Yousee forsøger at presse Discovery ud af det danske marked, fordi de selv har til hensigt at investere i flere sportsrettigheder (i praksis dele med Viasat), maybe not. Kundeflugten var allerede i gang før slagsmålet her og Yousee er tvunget til at tænke ud af boksen i forhold til udviklingen på streaming-markedet alligevel.

    Jeg kan godt forstå hvis Yousee ser kritisk på en fremtid hvor de på den ene side skal konkurrere med streaming-giganterne og på den anden se Discovery sprede allehånde snavs udover 5 kanaler fyldt til randen med reklamer "bare fordi" de har investeret i nogle sportsrettigheder og uden at stå til ansvar overfor slutkunderne, hvor det er Yousee der har hånden på kogepladen. Det er et skidt sted at stå.
    Sidst redigeret af Bopa : 09.11.19 kl. 10:17
    Mvh,
    Bopa

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #71
    UnaX er offline Nil Satis Nisi Optimum!
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    283

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Det kræver også et køb af et Boxer TV modul til 399 kr, ikk?
    Du kan købe et hvilket som helst CI+ modul til dit TV. Boxers eget koster 399, men du kan få det langt billigere andre steder. F.eks. sparer du over 100 kr. på at købe det i Elgiganten til 297.
    'Don't forget boys, one Evertonian is worth twenty Liverpudlians.' - Brian Labone
    UnaX's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af UnaX Se meddelelser
    Du kan købe et hvilket som helst CI+ modul til dit TV. Boxers eget koster 399, men du kan få det langt billigere andre steder. F.eks. sparer du over 100 kr. på at købe det i Elgiganten til 297.
    Jep og helt ned til kr. 209 https://www.pricerunner.dk/pl/239-41...menlign-Priser

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    73

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har nu meldt mig i flokken der har opsagt YouSee. Jeg har året ud den store pakke, samt internet via Yousee. Vi har fibernetadgang i huset, så jeg overvejer et abonnement med Waoo med den store pakke (65 kanaler) samt fibernet via Fibia.
    Er der nogen af jer der har erfaring med Waoo/Fibia og ovenstående løsning som er dyr men indeholder mulighed for at se al det bold jeg ønsker?
    Jeg er ellers superglad for den nuværende installation med den nye YouSee box, hvor jeg styrer alle optagelser af de forskellige kampe via min SmartPhone.
    Kan ikke se at andre udbydere har samme mulighed for styring via SmartPhone, eller tager jeg fejl?
    --SoccerFessor --
    ...næsten aldrig på pletten :-/

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    244

    Re: YouSee-tråden

    Jeg er skiftet fra waoo til streaming.
    Årsagen til skiftet skyldes mest udfordringer med deres tv boks og uheldig service da jeg skulle have en ny boks.
    Men desuden også at der jo i sommer var en europærisk udekamp som jeg ikke kunne se.

    Jeg oplevede nogle gange udfald, dvs. At jeg intet tv kunne se i nogle timer.

    De leverede stadig fibernet til mig, hvilket jeg er fint tilfreds med.

    Citat Oprindeligt indsendt af SoccerFessor Se meddelelser
    Jeg har nu meldt mig i flokken der har opsagt YouSee. Jeg har året ud den store pakke, samt internet via Yousee. Vi har fibernetadgang i huset, så jeg overvejer et abonnement med Waoo med den store pakke (65 kanaler) samt fibernet via Fibia.
    Er der nogen af jer der har erfaring med Waoo/Fibia og ovenstående løsning som er dyr men indeholder mulighed for at se al det bold jeg ønsker?
    Jeg er ellers superglad for den nuværende installation med den nye YouSee box, hvor jeg styrer alle optagelser af de forskellige kampe via min SmartPhone.
    Kan ikke se at andre udbydere har samme mulighed for styring via SmartPhone, eller tager jeg fejl?
    D ku vær Værre!!

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: YouSee-tråden

    Jeg har nu for første gang streamet lidt fodbold her i eftermiddag.

    Desværre må jeg konstatere at kvaliteten ikke helt er det samme som da jeg havde Yousee via kabel. Det er som om billedet ikke helt kan "følge med" når jeg ser sport. Ved almindelige tv programmer er der ingen problemer.

    Nogle gode råd? Jeg har fastspeed og et relativt nyt LG Smart TV 4K UHD tv (3 år gammel).

    Er det bare sådan det er, eller kan man gøre noget.

Side 5 af 32 FørsteFørste ... 234567815 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •