Viser resultater 1 til 15 af 470

Emner: YouSee-tråden

  1. #153
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: YouSee-tråden

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er ikke helt rigtigt. Dplay koster, til fuld pris med sport, 179 pr. måned. Samtidig kan man få Eurosport Player til en årlig pris af 1000 kr.
    Man kan vist stadig få Dplay til kr. 99 per måned inkl. sport, hvis man kigger sig for, og 12 måneders binding på Eurosport Player er ikke attraktivt for de mange af os, som stadig håber på en aftale mellem Discovery og YouSee. Men jo, Eurosport Player kan gøres billigere og sådan skulle det selvfølgelig helst også være.

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Desuden, måske lige så godt, påstås det at man på Eurosport Player ikke får den ulideligt lave kvalitet på C9- og 6eren-kampene, der vises i lav framerate. Men det har jeg ikke prøvet selv, og den er ikke på prøve, så vi må spørge nogle der faktisk har den kørende?
    Jeg streamer via Chromecast og er bestemt ikke tilfreds. Jeg kan ikke kontrollere kvaliteten, men har set den opgjort andre steder til 720p50. Billedet er skarpt nok, men det hakker. På Chromecast skal man selv aktivere 50Hz tilstanden for at undgå judder, men billedet er stadig ikke så flydende som via kabel-tv, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg er nødt til at slå motion smoothing til, når jeg streamer, hvilket jeg ikke gør på kabel-tv. Det skal siges, at Chromecast også opskalerer alt til 1080p, så måske sker der noget i billedbehandlingen via streaming konta kabel-tv, som bare ikke fungerer for sport.

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Lørdagens TV-kamp, Canal 9 / Yousee WebTV
    By De Onde in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 09.09.10, 21:31
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.10.03, 08:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •